diesel do města

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#51 diesel do města

Příspěvek od Haben »

taky nejsem a hledat se mi to nechce, jen mi něco říká, že spalování nafty je efektivnější než benzínu... tak jsem si to možná zaměnil...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 849
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#52 diesel do města

Příspěvek od cuhan »

Jo jo,je to tak benzín je odpad až potom je nafta a s větším výkonem u nafty oproti benzínu,no to by jsme mohli polemizovat,pravdu nemáš.. :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#53 diesel do města

Příspěvek od dumi.cz »

cuhan píše:Jo jo,je to tak benzín je odpad až potom je nafta a s větším výkonem u nafty oproti benzínu,no to by jsme mohli polemizovat,pravdu nemáš.. :)
Tak benzín se destiluje při 30-180 stupních, nafta až přes 220, takže by to znamenalo, že to bude energeticky náročnější.

Zdroj:http://blog.ceskybenzin.cz/2010/10/10/vyroba-benzinu/

obecně je benzín brán jako velmi lehká frakce. Má i menší hustotu energie na litr, proto mají naftové motory vyšší účinnost (mimo jiné), prostě litr nafty má víc energie než litr benzínu.

Jinak je to tuším s hmostností, nafta má vyšší hustotu takže bude i těžší. Kdyby se PHM měřili na kila ne na litry (jak by to mělo dle energie být) tak by naftovej motor byl na provoz dost drahej, protože nafta by stále výrazně víc peněz v přepočtu na litr.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#54 diesel do města

Příspěvek od Haben »

no zkoušel jsem 125 kw atomosféru a to je lenoch, seděl jsem ve 2,4T, jede jakž takž, ale musí se točit. No a pak ve 120 kw naftě, ta jede obdobně jako o 27 kw výkonnější benzín. Na běžné ježdění, že potřebuješ někoho předjet, se jede prostě s naftou lépe. Nemusím tam ze 4ky či pětky dávat 3ku a točit a tím si zvyšovat spotřebu :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#55 diesel do města

Příspěvek od dumi.cz »

Haben píše:no zkoušel jsem 125 kw atomosféru a to je lenoch, seděl jsem ve 2,4T, jede jakž takž, ale musí se točit. No a pak ve 120 kw naftě, ta jede obdobně jako o 27 kw výkonnější benzín. Na běžné ježdění, že potřebuješ někoho předjet, se jede prostě s naftou lépe. Nemusím tam ze 4ky či pětky dávat 3ku a točit a tím si zvyšovat spotřebu :-)
Má to krouťák

Řídil jsem růyná naftová auta a u všech mi vadila jedna věc. Pořád řadíš. trošku přidáš a už to chce řadit, protože to točí 3 tisíce :(
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#56 diesel do města

Příspěvek od Haben »

to je jasné, že to má krouťák, já výkon nejmenoval prvně jako fyzikální veličinu, ale jako jak auto jede (nebo jak to napsat). No u benzínu přeci řadit budeš taky pořád, aby jsi netočil tolik :-) Ba právě naopak, ve 130 km/h točím u nafty 2400 ot u benzínu je to 3000 ot, takže bych měl řadit, ale už není kam :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#57 diesel do města

Příspěvek od dumi.cz »

Haben píše:to je jasné, že to má krouťák, já výkon nejmenoval prvně jako fyzikální veličinu, ale jako jak auto jede (nebo jak to napsat). No u benzínu přeci řadit budeš taky pořád, aby jsi netočil tolik :-) Ba právě naopak, ve 130 km/h točím u nafty 2400 ot u benzínu je to 3000 ot, takže bych měl řadit, ale už není kam :-)
pochopil jsem jak jsi výkon myslel, to byla taková řečnícká poznámka :)

jenže u nafty když potřebuješ prudce akcelerovat tak prostě musíš řadit u toho benzínu podstatně míň.

Další věc je že 3000 u benzínu je lahodnej vzuk u nafty je to strašný :) ale to je věc subjektivního názoru :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 849
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#58 diesel do města

Příspěvek od cuhan »

No jo,tady se většinou srovnává oturbená nafta a neoturbený benzín,když chci srovnávat tak objektivně,oturbený benzín je na tom o mnoho líp než oturbená nafta a o atmosférické naftě ani mluvit nebudu protože to zkrátka vůbec nejede na rozdíl od atmosférického benzínu.. :D
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#59 diesel do města

Příspěvek od Haben »

jak u které nafty, TDI 103 kw zněl krásně od 2500 ot do 4500 ot :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#60 diesel do města

Příspěvek od dumi.cz »

cuhan píše:No jo,tady se většinou srovnává oturbená nafta a neoturbený benzín,když chci srovnávat tak objektivně,oturbený benzín je na tom o mnoho líp než oturbená nafta a o atmosférické naftě ani mluvit nebudu protože to zkrátka vůbec nejede na rozdíl od atmosférického benzínu.. :D
:good:
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#61 diesel do města

Příspěvek od Haben »

o neoturnbené naftě bych mluvil, dkybych v takové někdy jel :D
ale pokud se neplatu tak 2,4T je oturbený benzín a dokonce i výkonnější než D5 120 kw a jede zhruba stejně. :D
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#62 diesel do města

Příspěvek od mr1 »

D5 120kW m6q město - opravdu řadíš skoro pořád. TDI 103kW m5q je to lepší. Ale o tom to není - je to o penězích. Kdybych na to měl, taky budu jezdit benzínem. Ale to by mě prostě sežralo. A náklady? Prosím vás, kdo nemá naftu tak tu neremcejte - máte vyčtený kraviny bůhví odkud, a není to prostě pravda. Mě v životě naftový auto ještě nic nestálo (co se týká toho rozdílu, že je to nafta).

Prostě a jednoduše - ty náklady na provoz dýzla jsou minimálně poloviční a fertich. Já bych taky měl rád 960 v automatu, ale 15 litrů živit opravdu nemůžu. To nikdo nepochopí, pokud nemá oboje.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#63 diesel do města

Příspěvek od doktor »

Haben píše:o neoturnbené naftě bych mluvil, dkybych v takové někdy jel :D
ale pokud se neplatu tak 2,4T je oturbený benzín a dokonce i výkonnější než D5 120 kw a jede zhruba stejně. :D
Vyzkoušej felicii 1.9 D a pochopíš
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#64 diesel do města

Příspěvek od mr1 »

doktor píše:Vyzkoušej felicii 1.9 D a pochopíš
No, to je fakt celkem trága. U té feldy je to ještě o tom, že to auto na takový těžký motor není absolutně připravený - s tím se skoro nedá jezdit.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 849
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#65 diesel do města

Příspěvek od cuhan »

Jsem měl kdysi dávno Escorta 1.8D a myslím že Felicie jela líp.. :D
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#66 diesel do města

Příspěvek od Haben »

jo éra dieslů bez turba mě nepotkala :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#67 diesel do města

Příspěvek od koch »

existuje takova jedna pravda:
kde nafta konci, tam benzin zacina :D

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#68 diesel do města

Příspěvek od Haben »

jako že, tam kde končí potřebný servis dieslu, tam začínají investice do beznínu??? :ROFL:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#69 diesel do města

Příspěvek od dumi.cz »

Haben píše:jako že, tam kde končí potřebný servis dieslu, tam začínají investice do beznínu??? :ROFL:
čekal jsem kdo s něčím podobným přijde :lol:
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#70 diesel do města

Příspěvek od koch »

nevim, jak jsou na tom ostatni, ale ja do auta jeste v zivote neinvestoval ani korunu...
vsechny ty penize totiz povazuju za utracene a ne investovane :D

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#71 diesel do města

Příspěvek od mr1 »

koch píše:existuje takova jedna pravda:
kde nafta konci, tam benzin zacina :D
samozřejmě - pokud budeme srovnávat srovnatelné. Nikdo tu asi nepopírá, že s benzínem může (srovnatelné motory!!!!) být větší legrace. Ale nezapomeňte, že ta spotřeba je opravdu poloviční. Já jezdím s TDI vlastně trvale na doraz, pokud můžu jezdím okresky klidně 150-170 a je mě to fuck, protože to prostě žere pořád stejně. Pokud jsem stejný trasy podobně jezdil s 2.0 LPT (také docela radost), spotřeba v pohodě 11-14 litrů jen to fiklu. Několikrát týdně jezdit na čerpačku je nejen vopruz, ale fakt do leze do peněz :D
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 201
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

#72 diesel do města

Příspěvek od hombredavid »

byly doby kdy jsem měl všechny auta v dieselu. Osobák, terénní i dodávku. Benzín jsem nechtěl. A posledních 5 let mám všechny auta v benzínu a LPG kromě dodávky. Proč? Z vlastní zkušenosti a oprav. Podotýkám že najedu tak 60-70k ročně. A zkušenost z auty mám 25 let. Dřív byl diesel jiný i cena nafty oproti benzínu byla jiná. Spotřeba zůstala, cena nafty s benzínem stejná a náklady na údržbu oproti TDI vzrostla o 200% i cenově. Dnes hodně dělá marketing, a servis také musí být z něčeho živ. Ale nevěřím tomu že někdo s dieslem výrazně proti benzinu ušetří. Zvláště malý nájezd ve městě....
_________________
VOLVO 850 T5

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#73 diesel do města

Příspěvek od koch »

mr1 píše:Já jezdím s TDI vlastně trvale na doraz, pokud můžu 150-170
:D

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#74 diesel do města

Příspěvek od Haben »

hombredavid píše:byly doby kdy jsem měl všechny auta v dieselu. Osobák, terénní i dodávku. Benzín jsem nechtěl. A posledních 5 let mám všechny auta v benzínu a LPG kromě dodávky. Proč? Z vlastní zkušenosti a oprav. Podotýkám že najedu tak 60-70k ročně. A zkušenost z auty mám 25 let. Dřív byl diesel jiný i cena nafty oproti benzínu byla jiná. Spotřeba zůstala, cena nafty s benzínem stejná a náklady na údržbu oproti TDI vzrostla o 200% i cenově. Dnes hodně dělá marketing, a servis také musí být z něčeho živ. Ale nevěřím tomu že někdo s dieslem výrazně proti benzinu ušetří. Zvláště malý nájezd ve městě....
Mohu dát statistiku oprav u V70 I 2,5 TDI 103 kw. Prosím, co z oprav by mě nepotkalo u benzínu?

03/2010, 283 000 km:
- Nové letní pneu Brdigestone Turanza R15 205/60
- Nové letní alu disky ATS Exclusive Line
- Montáž zadních parkovacích senzorů

05/2010, 284 000 km:
- Výměna váhy vzduchu
- Zaslepen EGR ventil

07/2010, 286 000 km:
- Výměna cívky kompresoru klimatizace + náplň + čištění klimatizace

08/2010, 289 000 km:
- Výměna P tyčky stabilizátoru

12/2010, 292 000 km:
- Výměna radiátoru topení

06/2011, 294 000 KM:
- Výměna oleje Mobil Super 3000 5W40 + olejový filtr - samodoma

05/2012, 302 000 km:
- Sportovní vzduchový filtr - samodoma
- Výměna brzdové kapaliny

07/2012, 303 000 km:
- Výměna manžet + spony

08/2012, 306 000 km:
- Výměna levého předního ložiska + náboje Meyle HD

10/2012, 307 000 km:
- Výměna xenon žárovek - samodoma

12/2012, 309 000 km:
- Výměna zámku levých předních dveří
- Oprava utřepaných drátů od zadního stěrače – samodoma
- Vyčištění odtoku kondenzátu klimatizace – samodoma
- Nacvaknutí udpadlého táhla klapky vnitřní cirkulace - samodoma

01/2013, 309 500 km:
- Seřízení vůle na klimakompresoru

04/2013, 311 500 km:
- Výměna levého ramene Meyle HD
- Výměna levého čepu řízení Meyle HD
- Geometrie + vyvážení letních kol
- Zbroušení levého předního kotouče
- Vymytí a impregnace sportovního vzduchového filtru - samodoma

05/2013, 312 000 km:
- Výměna oleje Mobil Super 3000 5W40 + olejový filtr - samodoma

06/2013, 313 000 km:
- STK do 06/2015
- výměna roury výfuku, kde byl kdysi dávno katalyzátor za nerezovou rouru (ta stávající se rozpadla)

07/2013, 315 000 km:
- výměna paken ruční brzdy + seřízení ruční brzdy
- výměna brzdové kapaliny + odvzdušnění
- odstranění rzi na lemu zadních kotoučů

11/2013, 318 000 km:
- geometrie
- vyvážení zimního obutí

11/2013, 319 000 km:
- výměna kabinového filtru - samodoma
- oprava táhla klapky vnitřní cirkulace - samodoma
- nové žárovky v dálkách H7 Bosch Plus 90 - samodoma
- seřízení světel
- "renovace" volantu - kožený potah - samodoma

02/2014, 320 500 km:
- výměna palivového filtru Bosch - samodoma (měnil Tommi)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#75 diesel do města

Příspěvek od danki »

Najlepší auto je to, keré zarába, ne to do kerého musíš tlačit tuke.
Ale co sa týka nákladú, tak to záleží aj kus od kusu.
Mám benz+lpg 2x a mnel sem aj dve nafty. Aj TDI aj D5.
Ráno ked je zima tak je benzín na nezaplatení. Kúrí hned.
Ale zas na dálnici s prívjesem je 2,0 síce aj s turbem oproti TDIčku klumpat.
Stále musím radit, ked chcem predjet kamion a u TDIčku sem iba šlápel na plyn a krúťák
sa postaral o šecko. Tak zas platí "100 ludí, 100 chutí"
A povječšinú platí u ludí aj totok: "Co mám v garáži JÁ, tak to je najlepší"
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“