PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#601 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
XC60 ale na tu nikoho nenalákají, klíč působil svým zpracováním jako by ho našli v kinder vajcu. Což nechceš takový klíč k auto co stojí takový balík. Interiér moc prémiově nevypadal, na sedadlech se prémiově nesedělo. Jen uznalé pohledy lidí dávaly znát, že člověk jede v něčem zajímavém. když ovšem kouknu na cenu lehce ojetého takového povozu pyčojedenmylyon. Tak bych to za ní nedal ani náhodou. Diť ani místo tam není. Jako předchozí generace na tom byla daleko lépe, ale je to asi tím, že jsem měl štěstí na kousky, kde majitelé nešetřili na výbavě.
A abych to jenom nehejtil, tady je odkaz na XC60 kterou bych si asi pořídil až bude za rozumný peníz
https://www.youtube.com/watch?v=xc4edVOV8v8
A abych to jenom nehejtil, tady je odkaz na XC60 kterou bych si asi pořídil až bude za rozumný peníz
https://www.youtube.com/watch?v=xc4edVOV8v8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#602 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Kterou jsi mel pujcenou? Tu cervenou T5 co maji na prodej za 799?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#603 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Bílou D něco s baterkou
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 664
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#604 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Udávaná pohotovostní hmotnost: 2 115 kgPINĎABC píše: ↑26 led 2022 09:16 A abych to jenom nehejtil, tady je odkaz na XC60 kterou bych si asi pořídil až bude za rozumný peníz
https://www.youtube.com/watch?v=xc4edVOV8v8
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#605 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
No není to málo, ale BMW M4 Competition Cabrio má 1 990 kg což bych netipoval už vůbec
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#606 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
V neděli na opustila ženou a dětmi milovaná V60ka. Přijel si pro ní velice sympatický pán až z Karlových Varů. Že šla do dobrých rukou nepochybuji, bude to jeho v pořadí už třetí Volvo. No a děti se už těší na nové autíčko, tak doufám, že i když to nebude volvík tak bude stejně věrně sloužit a dělat radost.https://youtu.be/heVUrK4pmUw
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#607 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Abych zahnal smutek dětí, naložil jsem je do S90 a jeli jsme na projížďku. Zavítali jsme i do Polska kde jsme tankli trochu toho jejich super levného benzínu.
A když jsme přijeli domu tak se nám na počítadle napočítalo pět šťastných sedmiček.
A když jsme přijeli domu tak se nám na počítadle napočítalo pět šťastných sedmiček.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 430
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#608 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Čo sa stalo?PINĎABC píše: V neděli na opustila ženou a dětmi milovaná V60ka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#609 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
hu prodal, nic víc.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9891
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#610 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Neboj. Není to nic smutného.lkopcansky píše: ↑12 úno 2022 10:20Čo sa stalo?PINĎABC píše: V neděli na opustila ženou a dětmi milovaná V60ka
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#611 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Návštěva V90 VOC
a pak seděly neuvěřitelné věci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#612 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pěkná čísla na poměrně těžké auto. To je cca o sekundu rychlejší, než udává Volvo u T6 s polestarem. Jaký je teď odhadovaný výkon?
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#613 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ano je to neuvěřitelné, tak doufám, že tomu snad sám nevěříš.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#614 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
260Kw a 500Nm
Předpokládám, že dnešní výsledek měření se krapet zlepší, až se adaptuji všechny jednotky a udává to tak i d5t5.com že po ujetí cca. 50km si to teprve sedne.
Předpokládám, že dnešní výsledek měření se krapet zlepší, až se adaptuji všechny jednotky a udává to tak i d5t5.com že po ujetí cca. 50km si to teprve sedne.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#615 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Aha vlastněv tématu od Thora si zmiňoval, že ta aplikace zkresluje a sám si nevěřil naměřených výsledkům, nebo tak něco.
Nahrání videa bude asi objektivní, i když tachometr klame.
Nebo máš Link na důvěry hodnou aplikaci? Pleas
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#616 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pouze mobilem to nikdy pořádně nezměříš, na to je třeba jinej hardware, například https://dragymotorsports.eu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#617 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Přesně tak, já naměřil lepší zrychlení o cca 1s. na sériovém autě. Takže si myslím, že u tebe to bude taky cca ta jedna sekunda nahoru.
Žádnou lepší aplikaci ani způsob nemám.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#618 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Nejpřesnější je to video, kde máš jednotlivé snímky rozsekány po 0,04s (25 snímků/vteřina).
Ale jak píšeš, tachometr klame...
-tak buď klamavou hodnotu dle tachometru - což je většina videí na youtube
-nebo zjistit z gps kolik ukazuje tacho při reálné stovce a k této hodnotě měřit
A hlavně to měřit za bezvětří a na rovině (ideálně si to projet v obou směrech), v případě že to bude skoro stejné, tak máš rovinu.
Ale jak píšeš, tachometr klame...
-tak buď klamavou hodnotu dle tachometru - což je většina videí na youtube
-nebo zjistit z gps kolik ukazuje tacho při reálné stovce a k této hodnotě měřit
A hlavně to měřit za bezvětří a na rovině (ideálně si to projet v obou směrech), v případě že to bude skoro stejné, tak máš rovinu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#619 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Příští týden mám směr k Pinďovi, tak můžeme změřit. Zjistíme dle GPS, kolik odpovídá reálná hodnota 100 k/h, pak natočíme video a odečteme čas. Ať je to 4,79 nebo 5,79, tak jsem asi ničím rychlejším nejel - no možná Daliborka od 3M3, tedy V70 II T5 poladěná od Daliho.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#620 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Nějaké relevantní měření
UEDIT: upraveny obrázky
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#621 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Po dlouhém a strastiplném čekaní, konečně dorazil a příští týden se bude montovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#622 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Hezky pěkně, jsem zvědavý na výsledky !
Posledně jsem mluvil s Láďou Motlem z D5T5, který montoval tento intercooler od Do88 na jedno ze svých mnoha aut a to na S60 Polestar. Dle jeho slov byl rozdíl velice znatelný.
Posledně jsem mluvil s Láďou Motlem z D5T5, který montoval tento intercooler od Do88 na jedno ze svých mnoha aut a to na S60 Polestar. Dle jeho slov byl rozdíl velice znatelný.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#623 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Tak to rád slyším, že to splní mé očekávání, protože rozdíl v tom jak se autu chce jet, při rozdílných venkovních teplotách je obrovský.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#624 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Je to tam, rozdíl velikosti a váhy + kvalita hadic od do88 dle mechanika co to měnil mnohem vyšší jak originál.
Zatím subjektivně, jede to líp.
Měření dodám až se dostanu na dálnici v DE.
Zatím subjektivně, jede to líp.
Měření dodám až se dostanu na dálnici v DE.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#625 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Přezuto na zimní papuče a při té příležitosti i geometrie, protože se to prý má dělat.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 68 Odpovědi
- 10639 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 15 Odpovědi
- 9651 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 291 Odpovědi
- 45445 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 0 Odpovědi
- 1260 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 107 Odpovědi
- 14099 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda