RTI - náhrada za dotykovou.
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#276 RTI - náhrada za dotykovou.
Má to odvětrávání a po zapnutí klíče se to chladí... Ještě se mi nestalo aby mi zdechnul na přehřátí...
Chlazení jsem vyřešil dirama do potrubí ventilátoru ke stredovejm mrizkam které nepoužívám takže jsou furt zavřený a tím pádem vzduch jde skrz RTI ven.
Chlazení jsem vyřešil dirama do potrubí ventilátoru ke stredovejm mrizkam které nepoužívám takže jsou furt zavřený a tím pádem vzduch jde skrz RTI ven.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 22
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Louny
- Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001
#277 RTI - náhrada za dotykovou.
To jo, za provozu ok - aktivní odvětrávání a chlazení chápu. Ale při odstaveným autě, kdy se tam vzduch nehne, měla baterie přes 47° a na displeji varování. A to při náhodný kontrole teď přes poledne. Jinak díry na plastu mam taky, ale je fakt, že do potrubí jsem teda fakt nevrtal . Nicméně to při stání vozidla asi stejně nebude mít takovej efekt.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#278 RTI - náhrada za dotykovou.
aby vám ty baterky neexplodovaly
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 22
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Louny
- Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001
#279 RTI - náhrada za dotykovou.
no to je právě moje obava na který to asi ztroskotáhajnej píše:aby vám ty baterky neexplodovaly
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#280 RTI - náhrada za dotykovou.
Já mám nahoře 1cm skviru. Je to vidět na fotkách hned za tabletem takže se tam horkej vzduch držet nemůže stoupá na horu...
Ty máš problém že to máš uzavřený i když máš dírky.. Já to nemám v kaplicce ale nalepeny na ni... Prostě se mi to nestalo. Ještě.. A nemám vrtané díry ale prostě jsem tam vyrizl velký otvory... Funguje to stejně a navíc to chladí... Za jízdy. Když stojí auto nemám taky zadnej problém..
Ty máš problém že to máš uzavřený i když máš dírky.. Já to nemám v kaplicce ale nalepeny na ni... Prostě se mi to nestalo. Ještě.. A nemám vrtané díry ale prostě jsem tam vyrizl velký otvory... Funguje to stejně a navíc to chladí... Za jízdy. Když stojí auto nemám taky zadnej problém..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 22
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Louny
- Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001
#281 RTI - náhrada za dotykovou.
Tak moje kaplička je předělávka původní Je s ní ale hodně podobná - jen se mi nechtělo ničit originál. Oproti tomu má výhodu, že je uvnitř nabíječka a zboku možnost telefon vyndat. Nicméně pouvažuju o uplně jinym designu - nechat jen kostru a "stříšku", aby to bylo efektní při vypnutym stroji (zajetý v palubce). Ale toho času! Navíc si furt nejsem jistej kabelem - ten mě znervozňuje, při tom pohybu nahoru/dolu. Původní inženýři měly kabeláž vyřešenou efektivně - skládání na sebe. Ale alternativa je dycky trošku horší.
- Přílohy
-
- rti-v70.jpg (124.53 KiB) Zobrazeno 2352 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#282 RTI - náhrada za dotykovou.
Vydrž nahraju někam všechny fotky jak jsem to postavil...phoeniks píše:Tak moje kaplička je předělávka původní Je s ní ale hodně podobná - jen se mi nechtělo ničit originál. Oproti tomu má výhodu, že je uvnitř nabíječka a zboku možnost telefon vyndat. Nicméně pouvažuju o uplně jinym designu - nechat jen kostru a "stříšku", aby to bylo efektní při vypnutym stroji (zajetý v palubce). Ale toho času! Navíc si furt nejsem jistej kabelem - ten mě znervozňuje, při tom pohybu nahoru/dolu. Původní inženýři měly kabeláž vyřešenou efektivně - skládání na sebe. Ale alternativa je dycky trošku horší.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#283 RTI - náhrada za dotykovou.
Tady je celé album nijak jsem to neupravoval jen jsem to tam nahazel...
https://ekky.rajce.idnes.cz/RTI_Asus_Nexus7/
https://ekky.rajce.idnes.cz/RTI_Asus_Nexus7/
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#284 RTI - náhrada za dotykovou.
Sem nad tím přemýšlel a proč tam máš tu nabíječku? Vždyť tam tím pritapis... Ne?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 22
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Louny
- Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001
#285 RTI - náhrada za dotykovou.
Super. Díky moc.Ekky píše:Tady je celé album nijak jsem to neupravoval jen jsem to tam nahazel...
https://ekky.rajce.idnes.cz/RTI_Asus_Nexus7/
Nabíječka moc netopí - navíc jen za jízdy a to se uchladí. Trápí mě to ve vypnutym autě. Zkusim ještě jinej telefon, zda se nebude zahřejvat míň. Ale je to tam jak v troubě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#286 RTI - náhrada za dotykovou.
Hele první pokus byl taky telefon strcenej přímo do kaple... A měl jsem stejnej problém. Prehrivalo se to. Teď jak je tam ten tablet prilepwnej na kaplicku a ne v ní,tak v pohodě..
Zkus udělat po celé dylce kapličky skviru aby teplo stoupalo nahoru..
Zkus udělat po celé dylce kapličky skviru aby teplo stoupalo nahoru..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 22
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Louny
- Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001
#287 RTI - náhrada za dotykovou.
fotky pěkný, ale jak jsi vyřešil ten kabel k tabletu? Kudy vede a nemáš obavy, že se zamotá nebo přivře někde při pohybu? Už jsem na tom odpálil dvě 5A pojistky, ale motorek přežil A to jednu chvíli vypadalo, že je konečná (když se z něj začalo kouřit). Mitsubishi to dělá kvalitně
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 22
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Louny
- Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001
#288 RTI - náhrada za dotykovou.
Ok, tak to asi navrhnu kapli hodně průchozí. 3D tiskárna je na tohle supr. jen teda holt to čas sežere. Nějak to zkusim vymyslet.Ekky píše:Hele první pokus byl taky telefon strcenej přímo do kaple... A měl jsem stejnej problém. Prehrivalo se to. Teď jak je tam ten tablet prilepwnej na kaplicku a ne v ní,tak v pohodě..
Zkus udělat po celé dylce kapličky skviru aby teplo stoupalo nahoru..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#289 RTI - náhrada za dotykovou.
Jako nevypada to uplne spatne, docela se mi to libi.
Jen v tom nevidim zadnou pridanou hodnotu oproti mobilu v drzaku na vetraci mrizce.
Jen v tom nevidim zadnou pridanou hodnotu oproti mobilu v drzaku na vetraci mrizce.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1362
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#290 RTI - náhrada za dotykovou.
Jako přidaná hodnota nestačí, že je to na pevno a "nepřozabije tě to" při bouračce jako letící mobil z mřížky ventilace?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 22
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Louny
- Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001
#291 RTI - náhrada za dotykovou.
tak všechny náhrady v podobě mobilu mají jednu vadu na kráse. Baterie v mobilu je potenciální riziko - hlavně v létě. Takže buď mít možnost telefon snadno vyjmout nebo jsem ještě uvažoval o možnosti baterii hodit uplně mimo "na drátky" do nějaký kovový krabičky.
Možná nejlepší alternativou je raspberrypie řešení, kdy není akumulátor vůbec. Ale toho s.aní ))
Možná nejlepší alternativou je raspberrypie řešení, kdy není akumulátor vůbec. Ale toho s.aní ))
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#292 RTI - náhrada za dotykovou.
Už ti bouchla?
Taky je možnost nemít baterií vubec,ale to by pak bootovani bylo na dlouho..
Taky je možnost nemít baterií vubec,ale to by pak bootovani bylo na dlouho..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 22
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Louny
- Vůz: V70 2.4 II, 125 kWh 2001
#293 RTI - náhrada za dotykovou.
no nebouchla, ale zrovna dneska jsem uklízel v práci skříň a co jsem nezahlíd. Telefon (pravda levná čína, ale z Datartu) tam ležel pár měsíců bez nabití a vedl celkem aktivní život...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#294 RTI - náhrada za dotykovou.
Tak jsem se pustil taky do vlastního projektu V70 RTI-> Android
- Sehnal jsem starou jednotku
- Vyprdnu se na vyjíždění. prostě to v jedné poloze zafixuju
- Vyprdnu se na dotyk ten vyřeším přes USB-OTG
- Teplotu budu muset pořešit asi chlazením. Nebo možná telefon vykuchám a baterku dám úplně jinam.
Co se dneska stihlo: https://www.dropbox.com/sh/e6p6zlapkpdnyfc/AABEJKlWUIZj08beV3dBVS94a?dl=0
TODO:
- mechanicky upravit krabičku ať tam telefon sedne
- Sehnat lepší OTG kabel.
- Asi vykuchat z telefonu baterku.
- Sehnal jsem starou jednotku
- Vyprdnu se na vyjíždění. prostě to v jedné poloze zafixuju
- Vyprdnu se na dotyk ten vyřeším přes USB-OTG
- Teplotu budu muset pořešit asi chlazením. Nebo možná telefon vykuchám a baterku dám úplně jinam.
Co se dneska stihlo: https://www.dropbox.com/sh/e6p6zlapkpdnyfc/AABEJKlWUIZj08beV3dBVS94a?dl=0
TODO:
- mechanicky upravit krabičku ať tam telefon sedne
- Sehnat lepší OTG kabel.
- Asi vykuchat z telefonu baterku.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#295 RTI - náhrada za dotykovou.
Tvl stimhle telwfonem si to vyjizdeni mohl klidně zachovat. Nicméně to nebude fungovat. V létě se ti to bude prehrivat.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#296 RTI - náhrada za dotykovou.
Díky teplotu jsem extra neřešil, ale mam několik verzí
1) Z mobilu vytáhnu baterku a dám ji mimo
2) Za mobil dám 80x80 PC větrák na 12V, nebo 5V malý větráček někde nahoru
3) Asi nebudu dávat krytku IR a nechám si tam nahoře díru. Obecně ji tam budu potřebovat abych se nouzově dostal z zapínacímu tlačítku kdyby to umřelo.
Bude to ještě hodně práce, ale podle mě by to mobil bez baterky s větráním mohl dát.
1) Z mobilu vytáhnu baterku a dám ji mimo
2) Za mobil dám 80x80 PC větrák na 12V, nebo 5V malý větráček někde nahoru
3) Asi nebudu dávat krytku IR a nechám si tam nahoře díru. Obecně ji tam budu potřebovat abych se nouzově dostal z zapínacímu tlačítku kdyby to umřelo.
Bude to ještě hodně práce, ale podle mě by to mobil bez baterky s větráním mohl dát.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 140
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#297 RTI - náhrada za dotykovou.
Mám to taky všelijak odvetravany a stejně. Bys ten větrák musel mít zapnutej furt. A v zimě zas topit. Nebo baterku vyřadit úplně.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 197
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
#298 RTI - náhrada za dotykovou.
Ahoj,
mate prosim nekdo tip, jak se dostanu k RTI obrazovce na P3? Potreboval bych, aby mi zustala vzdy vysunuta a idealne vzdy vypnuta, tzn. nejlepe ji nekde uvnitr pristrojovky po vysunuti natvrdo odpojit.
Leze se k ni zezhora, tzn. da se nejak vytahnout ta kovova mrizka co je kolem, a nebo spis nejak pres prihradku pred spolujezdcem?
A o co mi jde - mam jinou dotykovou "obrazovku", ktera ma BT, Android Auto atd. a chci ji proste nejak pridelat na RTI display, pripadne RTI nejak rozebrat a tu novou obrazovku pridelat jen na nejakou jeho konstrukci a idealne vnitrkem pristrojovky si protahnout napajeni te nove obrazovky + ji pripojit na AUX. At to proste vypada co nejvic origo a bez zbytecnych kabelu kolem.
mate prosim nekdo tip, jak se dostanu k RTI obrazovce na P3? Potreboval bych, aby mi zustala vzdy vysunuta a idealne vzdy vypnuta, tzn. nejlepe ji nekde uvnitr pristrojovky po vysunuti natvrdo odpojit.
Leze se k ni zezhora, tzn. da se nejak vytahnout ta kovova mrizka co je kolem, a nebo spis nejak pres prihradku pred spolujezdcem?
A o co mi jde - mam jinou dotykovou "obrazovku", ktera ma BT, Android Auto atd. a chci ji proste nejak pridelat na RTI display, pripadne RTI nejak rozebrat a tu novou obrazovku pridelat jen na nejakou jeho konstrukci a idealne vnitrkem pristrojovky si protahnout napajeni te nove obrazovky + ji pripojit na AUX. At to proste vypada co nejvic origo a bez zbytecnych kabelu kolem.
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 197
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
#299 RTI - náhrada za dotykovou.
A jo tak je to easy, staci vycvaknout mrizku a jsem tam, pohoda... A i kabliky se daji protahnout vnitrkem pristrojovky
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#300 RTI - náhrada za dotykovou.
Jsem zvědav na výsledek, hlavně jestli propojíš i zvuk
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 32 Odpovědi
- 4897 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 2195 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 13 Odpovědi
- 1651 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 17 Odpovědi
- 2869 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 20 Odpovědi
- 4222 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dafka