Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1151 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Ahoj, nemyslím si, že to bude totok. Dříve to nedělalo a najednou začalo - že by se pohnul výfuk? Ok, může být, pak bylo sice cítit drnčení, ale že by z toho začala kmitat kola? No nevím. Ale kuknu na to.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1152 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Téměř měsíc uplynul od poslední projížďky. Tehdy pocukávalo, vibrovalo řízení - z ničeho nic.
O víkendu byl čas, byl jsem na chalupě, bylo krásně, tak jsem vytáhl devítku na malou projížďku. Start na brnknutí a světe div se - řízení cajk, žádné vibrace, třepání.

Je to fajn tyto staré vozy - když se něco pokazí, stačí auto na chvíli odložit a ono se to zase samo opraví :-)

Jedna ze slunečného venčení:
Přílohy
v1.jpg
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1153 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

O víkendu jsem vyvenčil Chuanitu, která od června odpočívala. Dal jsem si výlet k Pinďovi do Bílovce a zpět. Opět na mě dýchl pocit pohody a osmdesátých let. Při návratu jsme se potkali s Peťou, tak jsem ty rodinné poklady cvaknul
Přílohy
IMG_9159.jpeg
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1154 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

O víkendu jsme jeli se spřátelenýma rodinami pogrilovat a popít na chatu. Když jsem před odjezdem seřadil doma tašky, tak jsem nevěřil, že to do kufru Chuanity dáme - kór když si tam trůní nemalý subwoofer a zabírá tak šestinu kufru.
Tak aspoň foto po vyskládání. Nevěřil jsem a to ani nebylo potřeba hrát tetris při naloďování.
Přílohy
chata.jpg
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1155 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Po 8 859 km a 21 měsících jsem vyměnil olej. Je fajn, že auto má tak velkou světlou výšku, že stačí vyheverovat o trochu na jedné straně a člověk se dostane pod auto. Umístění olejového filtru na první pohled ne příliš šťastně, chvíli jsem dumal, kudy s ním mezi různými hadicemi ven a pak jsem pochopil, že směrem ke kabině a spodem vedle olejové vany. Na první pokus se zadařilo, jen ten horký olej, co mi kápl na paži nepotěšil.
Olej vypadá skoro jak z nafty, no otázka, co za bordel bylo v autě před nákupem.
IMG_9600.jpg
IMG_9601.jpg
IMG_9602.jpg
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5140
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#1156 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A kdyby sis poridil jeste fošny, umistil je do roviny a na konci podlozil, tak nemusis nic heverovat.
Takto vyuzivam ja najezd ke garazi. Tady je to dobre videt. Auto je pak v rovine.
Přílohy
20230902_171851.jpg
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 7516
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#1157 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Petr Marek »

Improvizované nájezdy nás používá hodně, Z D E: je o tom celý topic.

Jinak takto špinavý olej jsem nikdy z Redbloku nevylil. I při nájezdu třináct, čtrnáct tisíc kilometrů si při výměně říkám jak je pěkně světlý a že by tam ještě pár tisíc vydržel...

Používám Sunoco, Millers nebo Gulf a vždy je to 10W/40.

Kombík má najeto zhruba půl milionu, sedan dvě stě tisíc.

P.S. příště si už dáš pozor a paži si nespálíš!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1158 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Petře, díky za odkaz na topic s nájezdy. Pravda je, že jsem tam fakt mohl dát jen po jedné zámkové dlaždici pod přední kola a nemusel jsem ani heverovat. Tak příště.
Tady jde vidět, že asi minulý majitel moc motoru nedal. Nebo, jak proběhla výměna oleje v servisu při nákupu, toť taky nevím, ale vše ostatní bylo uděláno poctivě. Ale auto jezdí ok, olej neubývá. Tak mě to netrápí. Jsem zvědavý za další 2 roky.
Nebo tomu neprospělo roční poskakování ženy po městě...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1215
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#1159 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od labanos »

Udělej si kapkový test oleje.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1160 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Přání vyplněno.
Přílohy
IMG_9630.jpeg
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1215
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#1161 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od labanos »

Nejlepší je bílý papír, klidně i kancelářský a nechat to odstát (zaschnout) na stole. Je potřeba se podívat i proti světlu. Třeba tady:
https://asset.conrad.com/media10/add/160267/c1/-/cs/001298024ML01/instrukcja-obslugi-1298024-tester-oleju-silnikowego-motorcheckup.pdf

Takhle od oka, pokud v tom není metalíza, tak bych zkrátil vyměny oleje na 5tisíc, osobně bych dal BG109, ale já to dávám do všeho. A vyčistil bych vanu.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 7516
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#1162 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Petr Marek »

Vyčištění vany rozhodně neuškodí.

Zkracovat servisní interval na pět tisíc kilometrů je za mě zbytečné.

Žádné přísady!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1163 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Olej už je ve sběrném dvoře :-) Zkrátit na 5 000 km to udělám určitě, neboť jak auto teď už víceméně stojí jako příležitostná víkendovka, tak 5 000 km dám tak za 4 roky :-)
Dle konzistentní kapky mohu říci, že oproti jiným testům, co jsme si dělal, tak tady není absolutně žádný prstenec, co by značil vodu či benzín v oleji. Prostřední tmavší část značí, že jsou v oleji nějaké uhlíkové částice, prach, kovy - no ještě aby ne po 30 letech provozu.
Uvidím, co poteče při další výměně. BG109 úplně dávat nechci, když nejsou po motorové stránce s autem problémy. Nerad bych uvolnil nějaké nánosy, co těsní a začal řešit, jak to zase utěsnit :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#1164 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Blade »

A proč se měnilo až za 2 roky? Já na cabru měnil každý rok a to jsem najel max 2000km.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1215
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#1165 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od labanos »

Jestli máš tak malý nájezd a do toho nějaké popojíždění, tak bych měnil i tak každý rok (já najel na C70 kolem 3000). BG109 je o osobních zkušenostech a odvaze :-), já zaznamenal jenom pozitiva. Zbytečné mi přijdou ty kondicionéry oleje.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1166 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Neb nebylo času a přijde mi primárně ujeté měnit olej po pár tisících km. Péči auto musí dostat, ale přiměřenou, ne nadbytečnou. Jestli auto najede na olej 9 000 km nebo 5 000 km v běžném tempu a vyměníš ho po roce či dvou, já nevěřím v rapidní zhoršení mazacích schopností.
To bych pak i já s tímto přístupem měl být 6x za rok na zubní prohlídce :-)
Služební Octavie dostává olej co 30 tkm, což mi přijde větší zvěrstvo a po 170 tkm olej nebere, motor chodí jako před 4 lety, výfuk čistý. A to dostává výrazně více zabrat.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1215
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#1167 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od labanos »

Třeba výměny přizpůsobit okolnostem. Teď ten olej vypadal jak Zetoru, takže bych v první řadě zkrátil vyměny, dokud to nebude vypadat normálně. Problém dlouhých výměn (časově) a krátkých tras může být voda/palivo v oleji. Takže bych nějak pravidelně koukal na ten olej a měnil podle jeho kondice.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 48
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1168 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Urvanej »

Hele já po koupi u Blexe (B230FT) měnil á 1000km asi 5x za sebou, než ten olej začal vypadat, jako že neni z dýzlu. :-(
Ale stresy bych z toho neměl, ty motory jsou konstruovaný na nejhorší olej, kterej dneska lze koupit, takže v klidu. Čištění vany u zadokolky neni nic snadnýho, je tam nápravnice, řízení apod. Mimochodem ale takovej černej humáč musel bejt vidět i na měrce ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1169 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Dnes Chuanita probuzena po mesicnim spanku.


100 km projizdka pred technickou, ktera ji ceka ted v rijnu. Vse se zda byt ok.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1170 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Dnes jsem jel podruhé na ME+STK, jelikož v pátek minulý týden nebyli schopni udělat emise, nevěděli, jak na to, viz. zde

Dnes objednán na 11:00, brali mě na čas. Paráda. Předkládám požadovaný manuál na vyblikávačku v anglickém jazyce. Pán se na něj dívá a říká: "A podle toho to mám udělat jak? Já anglicky neumím." Odpovídám, že to mi neřekli, že chtěli jen návod. Pán na to:"No ale já to potřebuji doložit tímto dokumentem, že jsem to dle něj dělal. A když neumím anglicky, tak jak vysvětlím kontrole, že jsem to podle toho udělal. Mně to dají přečíst a já to ani nepřečtu. Kontrolu Vám dnes neudělám. Musíte to donést v češtině, objednejte se na nový termín. "Rychle reaguji a sděluji, že to je sice pěkné, ale jak mám dojet, když už mi propadne technická. No to je pánovi jedno, začíná to mezi námi jiskřit - samozřejmě to myslím negativně.
Po pár minutách hádek usuzuji, že vyhrát může jen on. Navrhuji, že to přeložím přes Google překladač teď a ježibaba na příjmu to vytiskne. Mechanik souhlasí. Kyselá baba se moc netváří a volí opět taktiku, šéfe, pojď si to vyřídit. Přichází opět usměvavý pán, diktuje mi email, já posílám překlad. S vytištěnými papíry jdeme zpět na ME. Mechanik akceptuje, i když brble, že to je tak malé z toho telefonu, že to ani nepřečte. Ale emise že udělá. Mám si počkat, je 11:35 a jde na oběd. Tak čekám.
ME1.jpg
Chvíle čekání mi krátí svačina z Lidlu a vedle se chystající HONZÍK na ME - raději si během přípravného rituálu sedám do auta a pouštím vnitřní cirkulaci.
ME3.jpg
Ve 12:10 přichází najedený mechanik a zve mě do "garáže". Vše probíhá dle očekávání. Foto, kontrola čísla karoserie a motoru, zápis stavu tachometrů a 1000 Kč za emise. Jupí jou. Prošel jsem.
ME2.jpg
Pokračuji tedy na STK, předem platím 1 400 Kč - asi věří, že to Chuanita dá. Jdu si stoupnout před STK a dostávám přednostní právo k najetí si.
stk1.jpg
Do 5 minut se otevírají dveře a já vjíždím. Bere si mě mladší kluk, asi specialista na starší kusy a říká:"Já ty historiky tak nerad dělám, každý si to šolíchá a já se vždy bojím, aby se něco nepo..." Tak mu říkám, že v klidu, ať to pěkně projde.
stk2.jpg
Najíždím na třepačku, kývu s volantem, dupám na brzdu. Po minutce vyjde mechanik a říká: "vše cajk, moc pěkné." Pokračujeme na test brzd. Ručka ok. Přední brzdy se liší do 1% - mechanik na to čumí a říká:"to zírám, tak souměrně brzdící auto jsme tu snad ještě neměli." Tak holt asi nové brzdy a pročištěné třmeny a nové hadičky se vyplatilo udělat. Jdeme na zadek. Tady už je to horší, cca nějakých 10% rozdíl. Je to na hraně, ale v klidu. "Až budete mít jednou chuť a bude pěkně, vyčistěte třmeny - to pomůže. Případně si vyměňte i zadek." říká mechanik s úsměvem. Jde se do finále - auto troubí, bliká, svítí tak jak má. No jen při zapnutí výstražných světel zůstává mechanikovi v ruce plastový obal tlačítka :D :cry: nemá někdo prosím prosím náhradní?
Dostávám nálepku a po 3 hodinách se vracím zpět do práce. Do 24. 10. 2025 je zase klid.
Capture.JPG
Capture.JPG (42.06 KiB) Zobrazeno 513 x
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 13070
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1171 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od raolsa »

Taky bych jednou chtěl mít protokol, kde bude 0 závad všude, ale to bych si asi musel pořídit nové auto. :crazy: :%)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2914
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#1172 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Vapik »

Já tomu říkám syndrom Kovářová kobyla ;-).

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 13070
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1173 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od raolsa »

Po technické stránce mám auta v cajku, ale holt ty kastle už jsou na obou autech nic moc. Teda spíš nic než moc. :(
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1174 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Neni potreba mit vse tip top, ale za me spolehlive, dustojne a v ramci narizenych predpisu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#1175 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od HonzaA »

Když auto nemá OBD zásuvku a nemusí jí být vybaveno, tak se to zapíše do protokolu a nic víc se nevyšetřuje. To stejné když ji má, ale není OBD kompatibilní, jako pozdější devítky. To je u vás slušná banda dementů.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“