Maximální rychlost D5

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 136
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9, Letnany
Kontaktovat uživatele:

#51 Maximální rychlost D5

Příspěvek od JardaS »

ja tachometrove 250 s bsr na S80 viz podpis
_________________
XC90 B5
S90

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#52 Maximální rychlost D5

Příspěvek od bizon17 »

JardaS píše:ja tachometrove 250 s bsr na S80 viz podpis
Tak to jsi mě utvrdil, že se mi to nějak loudá, 250 z toho nevymáčknu. Kola tam mám taky 18" takže tam zrada nebude, vzduchovej filtr vyčištěnej, dneska nová nafta Shell a žádná změna. Na rovince se motám max. někde okolo 200km/h, když je to trochu z kopce tak do těch 215 viz foto na začátku vlákna. Jinak motor se zdá celkově v dobré kondici, neklepe, výrazně nekouří, otáčky nekolísají, chytá okamžitě (i v zimě). Ještě to zkusím s origo softwarem abych vyloučil, že za to může BSR soft. Pak už asi jedině nechat změřit výkon nebo rovnou koupit 530d :twisted:
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 159
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: S80 3.2 Executive
Bydliště: Karlovy Vary

#53 Maximální rychlost D5

Příspěvek od ludanek »

JardaS píše:ja tachometrove 250 s bsr na S80 viz podpis
Jestli tě někde potkám a předjede mě diesel, ustřelím si nohu :%)
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)

GDPR_user

#54 Maximální rychlost D5

Příspěvek od GDPR_user »

ludanek píše:
JardaS píše:ja tachometrove 250 s bsr na S80 viz podpis
Jestli tě někde potkám a předjede mě diesel, ustřelím si nohu :%)
To by mne zajímalo,co bys dělal,kdyby Tě předjela krabice. :lol: :lol:

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#55 Maximální rychlost D5

Příspěvek od mr1 »

Může mě už konečně někdo vysvětlit, čemu se tady tak někteří divíte? Další vzpomínka - tentokrát už trochu starší: P205 1.1 cca 41-44kW - normálně dala 170 tacho.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#56 Maximální rychlost D5

Příspěvek od Honza »

Pořád kolem dokola. Auto mi jede 200 se 160 koňma tak tam dám čip na 200 koní a pojede to dvěapůl kila. Ani náhodou, jen těch 200 to udělá dřív.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 849
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#57 Maximální rychlost D5

Příspěvek od cuhan »

Taky to docela není pravda,160 koní nemusí protlačit odpor vzduchu a ty se nedostaneš na vrchol otáček,kdežto 200 koní už tento vzduchový polštář přetlačí a uděláš víc :D
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#58 Maximální rychlost D5

Příspěvek od Honza »

cuhan píše:Taky to docela není pravda,160 koní nemusí protlačit odpor vzduchu a ty se nedostaneš na vrchol otáček,kdežto 200 koní už tento vzduchový polštář přetlačí a uděláš víc :D
Jo nátůst rychlosti je nějakejch +1-2% Ale ne jak si pořád někdo myslí že zvedne víkon o 25% a tím i o stejné procenta rychlost.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#59 Maximální rychlost D5

Příspěvek od mr1 »

Nespojujte to s tím čipem. Tu musí jezdit dvě kila jen tak, a jako prd.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#60 Maximální rychlost D5

Příspěvek od bizon17 »

Honza píše:Pořád kolem dokola. Auto mi jede 200 se 160 koňma tak tam dám čip na 200 koní a pojede to dvěapůl kila. Ani náhodou, jen těch 200 to udělá dřív.
O tohle vůbec nejde. Jen mě zajímalo jak jezdí ostatním jejich D5 s automatem. Jde mi o to, že auto má papírově maximálku na 230, kam se nedostanu ani z kopce. Po načipování je to stejný. Chtěl jsem vědět jestli je to tak i u ostatních a pak je to v pořádku nebo mám někde nějaký problém. Chip jsem tam dával nezávazně na tuhle věc.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#61 Maximální rychlost D5

Příspěvek od Haben »

tak ta tvoje maximální rychlost 200 km/h (na rovince) se mi moc nezdá. Já s mým obstarožním 2,5tdi (vyndán katalyzátor, zaslepen egr, kola 15") jsem měl tachometrových 205 km/h, když jsme za deště spěchali na svatbu (2 lidé + malé dítě). A auto by ještě trochu jelo, ale mokrá silnice a strach mi dále více nepovolil. Maximálka tohoto motoru je 200 km/h. A v potaz je potřeba ještě vzít, že je auto 12 let staré - tak je otázka, jaký tam vůbec reálný výkon zůstal :-)
Takže za mě si myslím, že je něco na tvým autě špatně. Na udávanou rychlost se musíš dostat na rovince bez problémů (snad i s automatem)...
Já měl problém se kdysi dostat s uváděným autem nad 160 km/h - po delším zkoumání byla na vině špatná váha vzduchu.

Já bych zkusil někoho ochotného se stejným autem a motorem najít a požádat jej o svezení. Pak budeš vědět, zda máš hledat nějakou závadu nebo je to normální...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#62 Maximální rychlost D5

Příspěvek od st_Andy »

Ing.Magor píše:
wickey píše:magore, erko ma tachac vyjimecne presnej. jiny volva premeruji 10% az 10 km/h
A zrovna u eRka bych spíš právě počítal, že bude přeměřovat jako kráva, aby umocnilo pocit rycholsti :D :D
tak schvalne jaka odchylka tam muze byt v tomhle pripade? :pardon: :crazy:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 301
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: ♥ Slovensko ♥

#63 Maximální rychlost D5

Příspěvek od zorg1 »

_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 69
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Neratovice

#64 Maximální rychlost D5

Příspěvek od gold1 »

Moje V50 dala podle navigace 217km/h.Tachak v tu chvili ukazoval lehce pres 220.Nemel jsem pocit,ze by se konal nejaky omezovac/papirove 215/auto by dalo i vic,ale manzelka ne :) Pujcena V70 D5 sla do 200 mnohem lip nez moje auto,ale vic jsem nezkousel,protoze byla pujcena.Jestli ti Bizone jede jak popisujes,tak musi byt nekde problem!!!
_________________
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#65 Maximální rychlost D5

Příspěvek od bizon17 »

Tak jsem dneska tak nějak okukoval motor a mazal před zimou věci co by chtěly nějak reznout (různý úchyty a šrouby atd.). Všimnul jsem si vypadlýho táhla od nějakýho čidla nebo co to je. Tak jsem sundal hadici od sání, rovnou jí vyčistil, protože do toho vede odvětrání kliky nebo co to je a bylo to dost zamatlaný od oleje... Píšu ale o tom táhlu. Nevím od čeho je, ani nevím jak dlouho to tam tak bylo, ale nikdy jsem nic nepoznal. Přikládám fotku tý věci, tak kdyby někdo věděl co to je zač.... Táhlo je plastový a dosedá na jedná straně na kovovou kuličku a na druhý straně na plastovou, která se už vyběhala a to táhlo na tom prostě nedrží. Tak jsem táhlo nahřál a stáhl tu dirku drátkem a pohoda. Bylo by fajn, kdyby to byla celá příčina nižší maximálky, ale to asi nebude. Neví někdo co je to za věc? [img]http://imageshack.us/a/img836/4765/pictureskr.jpg[/img]
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#66 Maximální rychlost D5

Příspěvek od mr1 »

Já se obávám, že to s tvým problémem nemá nic společnýho. Jinak hýr.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#67 Maximální rychlost D5

Příspěvek od bizon17 »

mr1 píše:Já se obávám, že to s tvým problémem nemá nic společnýho. Jinak hýr.
Super, dík to je přesně muj případ. Ještě bych mohl mít naději, že kvůli tomu táhlu se teda nevypaloval DPF filtr a tím pádem to pak míň jede. :) Ale asi moc fantazíruju. XD
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#68 Maximální rychlost D5

Příspěvek od mr1 »

No tak samozřejmě. Pokud je ucpaná nějká cesta ve výfuku, tak by to mělo kuefskej vliv na výkon. Ale nevěřím tomu, že to máš přicpaný. Protože to bys asi poznal opravdu jinak a mnohem razantněji. V kařdým případě, dávej vědět, průběžně, co si vysondoval.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#69 Maximální rychlost D5

Příspěvek od karelvolvo »

mr1 píše:Já se obávám, že to s tvým problémem nemá nic společnýho. Jinak hýr.
Myslím že to může mít s Tímto problémem hodně společného !!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#70 Maximální rychlost D5

Příspěvek od Urvanej »

Každopádně se to krásně ukáže na brzdě...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#71 Maximální rychlost D5

Příspěvek od bizon17 »

Tak táhlo k "vířivé klapce" jsem včera vyřešil. Zatím to žádný vliv na jízdu nemá. Jestli se filtr opravdu kvůli tomu špatně vypaloval a teď to tím netáhne tak tomu dám ještě trochu času a pokud se to nezlepší tak zajedu někam na brzdu. Přikládám video budíků, celou dobu noha na podlaze, je tam poznat cesta trochu dokopce, pak zas zkopce rovina atd, ale pořád plný plyn. Na konci jsem zkoušel na mauální režim. Je tam vidět že 6tka se nenechá úplně vytočit ale 5tka celkem jo.... Každopádně skoro 3 minuty noha na podlaze a vysněná papírová maximálka nikde. :%) Podotýkám, že je tam BSR software, tak by to mělo upalovat. ještě trochu líp jak v sérii...
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#72 Maximální rychlost D5

Příspěvek od Drak3n »

no tak tam skutocne nieje nieco v poriadku , lebo aj moja stara D5 bez upravy zrychluje k 200 rychlejsie . ja by som im to zaniesol naspat a reklamoval ,popripade navstivil volvo odbornika , lebo 220koni vyzera uplne inak .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#73 Maximální rychlost D5

Příspěvek od bizon17 »

Drak3n píše:no tak tam skutocne nieje nieco v poriadku , lebo aj moja stara D5 bez upravy zrychluje k 200 rychlejsie . ja by som im to zaniesol naspat a reklamoval ,popripade navstivil volvo odbornika , lebo 220koni vyzera uplne inak .
Ono mě nejde o ten chip, to je detail, ale tam je stejnej problém i v origo nastavení, jen to je v nižších rychlostech ještě trochu mrtvější. Jinak od toho chipu jsem moc nečekal, ale byl jsem opravdu překvapenej, že to tahá opravdu znatelně víc, ale ve vysokých rycholstech to od origa moc poznat není.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#74 Maximální rychlost D5

Příspěvek od wickey »

vrahu! takhle dlouho jezdit politicky nekorektni rychlosti.. :green: :green: 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#75 Maximální rychlost D5

Příspěvek od ..::Philip::.. »

podle me mas pricpany DPF nebo ti spravne nepracuje EGR. (zazil jsem neco podobneho :) )
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“