Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#201 Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak po 4 tankováních už mám určitou představu o průměrné spotřebě. Zatím nebyl čas to vyjet na jeden zátah - neustálé couračky
v ranních, pražských špičkách a sem tam za městem drobné sešlápnutí plynu - auto v tomto režimu tedy žere jako kráva.
Do 70 L toroidu nacpu v průměru tak 52-56L LPG v závislosti na síle kompresoru u pumpy.
A teď to nejdůležitější už nejezdím za 4,50kč/1 km (100 oktan, nic jiného netankuji), ale tak cca za 2kč/ 1 km.
Většinou za těch cca 800kč ujedu v průměru 390-410km a to mi přijde hodně slušné, když je auto po chipu a má upravené
komponenty, které spotřebu dále zvyšují. Spotřebu benzínu neřeším - ručička palivoměru po těch cca 1 600km klesá
spíše symbolicky.
v ranních, pražských špičkách a sem tam za městem drobné sešlápnutí plynu - auto v tomto režimu tedy žere jako kráva.
Do 70 L toroidu nacpu v průměru tak 52-56L LPG v závislosti na síle kompresoru u pumpy.
A teď to nejdůležitější už nejezdím za 4,50kč/1 km (100 oktan, nic jiného netankuji), ale tak cca za 2kč/ 1 km.
Většinou za těch cca 800kč ujedu v průměru 390-410km a to mi přijde hodně slušné, když je auto po chipu a má upravené
komponenty, které spotřebu dále zvyšují. Spotřebu benzínu neřeším - ručička palivoměru po těch cca 1 600km klesá
spíše symbolicky.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#202 Zkušenosti s LPG 2.5T
Dneska mi to taky dojede. Dik za info, mam teda 68l nádrž, ale bude to podobné. 400km je dobrá zpráva to je moje nejdelší vzdálenost co jezdím na jeden zátah. Cena za KM pěkná. Na malém Polu 47KW jsem jezdil za 1,4Kč/km tak jestli to budou 2kč/km tak je to pohoda.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#203 Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak první par km.
- Přepnutí na LPG vůbec nepoznám
- Při přepnutí na LPG to ukazuje na palubáku větší hodnoty. Hlavně při rozjezdu.
- Pocitově to má opravdu trošku jiný zvuk na výfuku v otáčkách
- Výkon nepoznám
- Přepne se to na prvních světlech i když je venku 0, ale to tím, že ten motor se hned zahřeje.
- Přepnutí na LPG vůbec nepoznám
- Při přepnutí na LPG to ukazuje na palubáku větší hodnoty. Hlavně při rozjezdu.
- Pocitově to má opravdu trošku jiný zvuk na výfuku v otáčkách
- Výkon nepoznám
- Přepne se to na prvních světlech i když je venku 0, ale to tím, že ten motor se hned zahřeje.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#204 Zkušenosti s LPG 2.5T
Warcz píše: - Přepnutí na LPG vůbec nepoznám
Ani pod výkonem? Já když mám naloženo, tak to trochu škubne, ale nedělám to, protože ten motor není dost teplý a je mi ho líto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#205 Zkušenosti s LPG 2.5T
Já jezdím pořád s lehkou nohou a hlavně automat prvních několik km hodně šetřím ať se zahřeje.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#206 Zkušenosti s LPG 2.5T
jak jsem psal, přepnutí do LPG taky nepoznám. Vždy mám prvních 10km "lehkou nohu" a auto nikdy netočím přes 3 000ot/min.
Trochu to škubne, když vyjedu nádrž a přepne se to zpátky do benzínu, ale to dělaji všechny auta na LPG.
2 WarCz
věřím, že budeš s LPG velmi spokojen, ušetří to spoustu peněz a když se budeš chtít někdy projet, popřípadě
přijdou HW úpravy, vždycky to můžeš přepnout do benzínu, ať auto netrápíš v 5 000-6 500ot/min v režimu na plyn.
Trochu to škubne, když vyjedu nádrž a přepne se to zpátky do benzínu, ale to dělaji všechny auta na LPG.
2 WarCz
věřím, že budeš s LPG velmi spokojen, ušetří to spoustu peněz a když se budeš chtít někdy projet, popřípadě
přijdou HW úpravy, vždycky to můžeš přepnout do benzínu, ať auto netrápíš v 5 000-6 500ot/min v režimu na plyn.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#207 Zkušenosti s LPG 2.5T
tak schvalne...az to budete mit zahrate, tak pri treba 3-4 tis otackach v rozjezdu rucne prepnete na benzin a pak z benzinu zpatky na LPG.
myslim si, ze to proste musi byt znat pokazdy v tomto rezimu.
Hlanve, ne ze si neco udelate s motorem...
myslim si, ze to proste musi byt znat pokazdy v tomto rezimu.
Hlanve, ne ze si neco udelate s motorem...
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#208 Zkušenosti s LPG 2.5T
Jo to asi bude znát to neříkám že nebude, jenom když si to přepne samo ve volnoběžných otáčkách tak to nepostřehnu. Nechci to trápit. Chci aby to jezdilo
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#209 Zkušenosti s LPG 2.5T
Ten systém přepíná po válcích, někdy i pár sekund (u mě diodka indikuje i to, že probíhá přepínání). Zkoušet se mi to úplně nechce, už jsem zažil párkrát, že to ve vysokých otáčkách přeplo se škubnutím na benál, ale na ten plyn to je většinou absolutně lehce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#210 Zkušenosti s LPG 2.5T
prepina se to po valcich, v nekterych systemech se necha nastavit i cas prepinani... poznat to neni
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 13133
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#211 Zkušenosti s LPG 2.5T
Jj a pak ještě bývá, že se přepíná při deceleraci, takže při akceleraci motoru se to na LPG nepřepne.
Jinak já přepnutí taky nepoznám.
Jinak já přepnutí taky nepoznám.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#212 Zkušenosti s LPG 2.5T
Chlapi do jakýho systému dneska jít ? Přemýšlím o pořízení 2,5T r.v. 2008/2009 147kw..nádrž max. 65l ?
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#213 Zkušenosti s LPG 2.5T
Ja by som siel do vialle Lpi. Nadrz davaju tusim 83L.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#214 Zkušenosti s LPG 2.5T
Jestli místo rezervy tak se dává nádrž 68 - 70l ( AWD verze ). Možná do klasické V70 se vleze více.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#215 Zkušenosti s LPG 2.5T
Zdravím, mam dotaz. Konečně jsem rozjel ODB2 diagnostiku a Torque. Všemu asi tak rozumím, ale grafy mi přijdou divné:
https://www.screencast.com/t/6xZPRym5Dq9
Ten zelený je O2 sensor. Jeho hodnota mi lítá pořád mezi 0 až 0,8V
Černý je LFTF bank 1. Jeho hodnoty jsou záporné a ke konci byla hodnta až -14. Vrtá mi hlavou co to je.
Jiná cesta a jiné data z LFTF ( https://www.screencast.com/t/n4tzRYDmjpuF )
Další věci co jsem naměřil, spíše pro zajímavost.
Teplota a předstih:
https://www.screencast.com/t/u8ijPmu4Xi
Teplota spalin:
https://www.screencast.com/t/uizqr6wxyN ( max 820 stupnu )
Rád bych si nastavil alerty pokud se něco dostane pod stanovenou mez, ale nejdříve bych rád pochopil co je co a v jakém rozsahu to správně má chodit.
https://www.screencast.com/t/6xZPRym5Dq9
Ten zelený je O2 sensor. Jeho hodnota mi lítá pořád mezi 0 až 0,8V
Černý je LFTF bank 1. Jeho hodnoty jsou záporné a ke konci byla hodnta až -14. Vrtá mi hlavou co to je.
Jiná cesta a jiné data z LFTF ( https://www.screencast.com/t/n4tzRYDmjpuF )
Další věci co jsem naměřil, spíše pro zajímavost.
Teplota a předstih:
https://www.screencast.com/t/u8ijPmu4Xi
Teplota spalin:
https://www.screencast.com/t/uizqr6wxyN ( max 820 stupnu )
Rád bych si nastavil alerty pokud se něco dostane pod stanovenou mez, ale nejdříve bych rád pochopil co je co a v jakém rozsahu to správně má chodit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#216 Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak jsem byl na první kontrole po zástavbě. První 2000km bylo všechno bez výhrad. Pak se objevil takovej nepěknej problém.
Velmi často, když člověk prudce sešlápl plyn, a přesáhl jsem cca 3500ot./min. auto škublo a vypadlo LPG za hlasitého pípání.
V Strakonicích mi řekli, že se jedná o nefunkční čidlo nějakého tlaku, nepamatuji si přesný termín. Za půl hodiny vyměněno.
Říkám jim, jak může komponent odejít po 2 měsících? že prý spotřební doba, ať sem klidnej, že mám 24 měsíců záruku.
Chtěl jsem připlatit za prémiový komponent - prý žádný takový neexistuje. Tak jsem zvědav jak dlouho vydrží tohle čidlo
tlaku.
Když už jsem tam byl, tak jsem nechal přeprogramovat ECU LPG, aby se to od 4500ot/min přeplo do benzínu. Koukali
na mě jak vrány, že prej mám posílené rozvody LPG a dva reduktory, za které jsem připlácel a proč to dělám.
Já odvětil, že mi LPG stačí na courání po Praze a nechci vraždit motor plynem ve vyšších otáčkách. Drbali se na hlavě,
mysleli si něco o zadnici, ale přeprogramovali to. Teď, když na to šlápnu, tak není poznat, že to od 4500ot./min přehodí
na 100 oktan. ECU si to v milisekundě přehodí a řidič nic nepozná. Já mám subjektivní pocit, že je to pro motor lepší,
než aby tam tekl plyn. Co myslíte?
Velmi často, když člověk prudce sešlápl plyn, a přesáhl jsem cca 3500ot./min. auto škublo a vypadlo LPG za hlasitého pípání.
V Strakonicích mi řekli, že se jedná o nefunkční čidlo nějakého tlaku, nepamatuji si přesný termín. Za půl hodiny vyměněno.
Říkám jim, jak může komponent odejít po 2 měsících? že prý spotřební doba, ať sem klidnej, že mám 24 měsíců záruku.
Chtěl jsem připlatit za prémiový komponent - prý žádný takový neexistuje. Tak jsem zvědav jak dlouho vydrží tohle čidlo
tlaku.
Když už jsem tam byl, tak jsem nechal přeprogramovat ECU LPG, aby se to od 4500ot/min přeplo do benzínu. Koukali
na mě jak vrány, že prej mám posílené rozvody LPG a dva reduktory, za které jsem připlácel a proč to dělám.
Já odvětil, že mi LPG stačí na courání po Praze a nechci vraždit motor plynem ve vyšších otáčkách. Drbali se na hlavě,
mysleli si něco o zadnici, ale přeprogramovali to. Teď, když na to šlápnu, tak není poznat, že to od 4500ot./min přehodí
na 100 oktan. ECU si to v milisekundě přehodí a řidič nic nepozná. Já mám subjektivní pocit, že je to pro motor lepší,
než aby tam tekl plyn. Co myslíte?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#217 Zkušenosti s LPG 2.5T
Já to mám tak, že když chci na to šlápnout tak LPG vypnu. V ideálním případě kus předtím, aby auto pochopilo, že má jiné palivo. Problém je podle mě v tom že nikdy nebude mít LPG a Benzín stejné vlastnosti a to auto nechápe, že mu někdo za jízdy, nejlépe v tahu vymění palivo. Ta řídící jednotka auta je naučena na LPG a sešteluje si všechno podle něj. Když přepnu na benzín tak zase chvilku trvá než si upraví směs.
Toť můj laický pohled. Taky mam LPG na polykání KM na dálnici a netočím ho přes 3500
Jinak mam na LPG najeto 5500km. Průměrná spotřeba 11.2l + 0,5l benzinu.
Toť můj laický pohled. Taky mam LPG na polykání KM na dálnici a netočím ho přes 3500
Jinak mam na LPG najeto 5500km. Průměrná spotřeba 11.2l + 0,5l benzinu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#218 Zkušenosti s LPG 2.5T
To jsem zapomněl dopsat, když se chci jo projet - tak taky vypínám LPG a taky jedu třeba alespoň 2km do 3 000ot./min a teprve pak na to šlápnu.
Na těch 4500ot/min jsem to nechal přeštelovat spíš proto, že občas předjíždím na okreskách na trojku a to ti pak vyleze i k 5000ot/min, tak
ať tam v těch otáčkách místo plynu na tu chvilku teče benzín.
Jinak LPG jsem nadoraz zkusil jen jednou jedinkrát a to ta mrcha rozjela z kopce u Andělských schodů na Strakonické na tachometrových
260km/h. Každopádně na to popojíždění po Praze je to super a šetří to strašnejch peněz. Já mám dlouhodobou spotřebu na 54l LPG
cca 400-430km, ale jak píšu, městský provoz.
Na těch 4500ot/min jsem to nechal přeštelovat spíš proto, že občas předjíždím na okreskách na trojku a to ti pak vyleze i k 5000ot/min, tak
ať tam v těch otáčkách místo plynu na tu chvilku teče benzín.
Jinak LPG jsem nadoraz zkusil jen jednou jedinkrát a to ta mrcha rozjela z kopce u Andělských schodů na Strakonické na tachometrových
260km/h. Každopádně na to popojíždění po Praze je to super a šetří to strašnejch peněz. Já mám dlouhodobou spotřebu na 54l LPG
cca 400-430km, ale jak píšu, městský provoz.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#219 Zkušenosti s LPG 2.5T
Na vsem mam privstrik benzinu od 4.100ot, kvuli chlazeni ventilovych sedel...Ejdou Rotacak píše:To jsem zapomněl dopsat, když se chci jo projet - tak taky vypínám LPG a taky jedu třeba alespoň 2km do 3 000ot./min a teprve pak na to šlápnu.
Na těch 4500ot/min jsem to nechal přeštelovat spíš proto, že občas předjíždím na okreskách na trojku a to ti pak vyleze i k 5000ot/min, tak
ať tam v těch otáčkách místo plynu na tu chvilku teče benzín.
Jinak LPG jsem nadoraz zkusil jen jednou jedinkrát a to ta mrcha rozjela z kopce u Andělských schodů na Strakonické na tachometrových
260km/h. Každopádně na to popojíždění po Praze je to super a šetří to strašnejch peněz. Já mám dlouhodobou spotřebu na 54l LPG
cca 400-430km, ale jak píšu, městský provoz.
Jinak samozrejme, pokud by to plyn nezvladl vykonove, tak se tez prida benzin...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 13133
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#220 Zkušenosti s LPG 2.5T
Já nějaký přívstřik ani přepínání nemám a neřeším to, auto přepne na benzín jenom když mi LPG dojde. A že ho občas proženu do červeného taky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#221 Zkušenosti s LPG 2.5T
2 Zajsoft
přívstřik nebo čisté přepnutí na benzín? ze mě si právě dělali na dílně srandu, že tam takového blba ještě neměli, aby si nechal namontovat dva
reduktory, silnější rozvody LPG a pak tam přijel, ať to celé "skrečujou" a nastaví od 4500ot/min čístě benzín a žádné LPG
přívstřik nebo čisté přepnutí na benzín? ze mě si právě dělali na dílně srandu, že tam takového blba ještě neměli, aby si nechal namontovat dva
reduktory, silnější rozvody LPG a pak tam přijel, ať to celé "skrečujou" a nastaví od 4500ot/min čístě benzín a žádné LPG
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#222 Zkušenosti s LPG 2.5T
kdybych myslel prepnuti, tak napisu prepnuti No mam na to vicemene stejny nazor Jako vic zla nadelas tim, ze to budes prepinat v tehlech otackach...Ejdou Rotacak píše:2 Zajsoft
přívstřik nebo čisté přepnutí na benzín? ze mě si právě dělali na dílně srandu, že tam takového blba ještě neměli, aby si nechal namontovat dva
reduktory, silnější rozvody LPG a pak tam přijel, ať to celé "skrečujou" a nastaví od 4500ot/min čístě benzín a žádné LPG
Jako pokud normalne 4500ot neprekracujes je to taky reseni, ale pak zas pri predjizdeni na to slapnes... Jako pokud je plyn nadimenzovanej dost, v cemz nevidim problem(popravde se divim dvoum reduktorum na tenhle vykon, ale proc ne, je lepsi mit vetsi rezeru) a prepnou si to rucne na benzin, kdyz budes honit desetiny na okruhu muzes vzdy, ze...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#223 Zkušenosti s LPG 2.5T
kdyz zavodim, trvale vyuzivam vykonovy potencial tak jedu na BA... normalni jizda z A do B na LPG, obcasne predjeti neresim to sedla vydrzi.
jinak 4100ot je rychlost u automatu asi 215km/h manual odhaduju 200km/h, tam se podivam jen vyjimecne.
muj system privstrik BA neumoznuje prepnuti mam na 6000ot. Auto ma na LPG 150 000km, prevazne dalnice expresni rychlosti
jinak 4100ot je rychlost u automatu asi 215km/h manual odhaduju 200km/h, tam se podivam jen vyjimecne.
muj system privstrik BA neumoznuje prepnuti mam na 6000ot. Auto ma na LPG 150 000km, prevazne dalnice expresni rychlosti
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#224 Zkušenosti s LPG 2.5T
4500 je podle me nesmysl.
Ja to mel nastaveny pri 6500. Ale dneska bych to uplne zrusil.
Ja to mel nastaveny pri 6500. Ale dneska bych to uplne zrusil.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#225 Zkušenosti s LPG 2.5T
Oukej, chlapi díky za názory a rady. Až tam příště pojedu, požádám, ať to změní od cca 4000ot/min jenom na přívstřik, pro dobrý pocit.
Zajsofte a čemu se divíš? to auto mělo z výroby 210HP, je tam do88 Big Pack, tuning vejfuk z BSR pro V70R, ARD Stage 2,
na brzdě to nebylo, ale pokud vím, tak jeden reduktor je maximálně do 250HP, takže?
Další věc je, že tam stejně půjde 19T, 3"DP, zelené vstřiky, možná kované ojnice. Víš, nejsi jediný, co má výkonější vozidlo,
tak se furt nepošklebuj. Občas mi při čtení tvých příspěvků přijde, že "Já jsem Zajsoft a mám S80II, kdo je víc???"
Zajsofte a čemu se divíš? to auto mělo z výroby 210HP, je tam do88 Big Pack, tuning vejfuk z BSR pro V70R, ARD Stage 2,
na brzdě to nebylo, ale pokud vím, tak jeden reduktor je maximálně do 250HP, takže?
Další věc je, že tam stejně půjde 19T, 3"DP, zelené vstřiky, možná kované ojnice. Víš, nejsi jediný, co má výkonější vozidlo,
tak se furt nepošklebuj. Občas mi při čtení tvých příspěvků přijde, že "Já jsem Zajsoft a mám S80II, kdo je víc???"
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 12 úno 2019 09:23, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1306 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 4 Odpovědi
- 470 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavel.2
-
- 4 Odpovědi
- 3027 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 349 Odpovědi
- 110299 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 31 Odpovědi
- 5394 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od f.e.e.t