zakrivanie chladica
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: volvo 740 D24T 2,4TD 1990 strieborna met
- Bydliště: Košice SLOVENSKO
zakrivanie chladica
zdravim vas ma volvo nieco originalne na zakrivanie chladicov na zimu konkretne na 740tky ? nemas niekto fotky takychto plachiet alebo kde sa to da zohnat ? lebo tuning kartonom je urazka volva ...
_________________
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
zakrivanie chladica
volvo,konkretne 740ka s dobrým termostatem tuto fičuru nepotřebuje...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
zakrivanie chladica
diesel jo
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: volvo 740 D24T 2,4TD 1990 strieborna met
- Bydliště: Košice SLOVENSKO
zakrivanie chladica
ano diesel s tym problem ma termostat na 88 stupnu a v mrazoch ma problem sa nahriat ked nema chladic zakrity
_________________
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
-
Offline
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
zakrivanie chladica
Já třeba na 460-ce každou zimu zakrývám chladič. Napřed spodní otvor v nárazníku a pak i vrchní část a hlavně to dělám skrz slanou sračku kterou na dálnici nabereš, a za 11 let co mám tuto kopretinu tak stále chladiče OK
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
zakrivanie chladica
Hmm to je divný, já nikdy neměl problém motor ohřát ani v mrazech pod -10°C, vždy byla rafička v polovině po cca 5-7km. Ale je možný že to dělá ta elektrická sahara, kterou tam mam místo origo visco vrtule.tir píše:ano diesel s tym problem ma termostat na 88 stupnu a v mrazoch ma problem sa nahriat ked nema chladic zakrity
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 288
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
zakrivanie chladica
Kde přesně je vhodné chladič tedy zakrýt? Spodek? Pokaď až?karelvolvo píše:Já třeba na 460-ce každou zimu zakrývám chladič. Napřed spodní otvor v nárazníku a pak i vrchní část a hlavně to dělám skrz slanou sračku kterou na dálnici nabereš, a za 11 let co mám tuto kopretinu tak stále chladiče OK
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
zakrivanie chladica
protože kubo y jezdíš redline už od vrat
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: volvo 740 D24T 2,4TD 1990 strieborna met
- Bydliště: Košice SLOVENSKO
zakrivanie chladica
mozno bude navine ta visko spojka asi by to chcelo novu lebo predsa stara ma uz zopar rokov a napriklad ked aj mam nahriaty motor a idem dole kopcom asi take 2-3 km 90tkou bez plynu tak mi motor ochladne mozno az na 40 stup. a to mam novy termostat ale zistil som ze mi tecie trocha chladic ... a este som zistil ze motor ked nastartujem a necham na volnobech bezat aj cely tyzden tak sa nezohreje a to uz neviem preco .... kupil som termostat s tym ventilcekom hlavne koly webastu neviem ci to moze zapricinovat on ...
_________________
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
zakrivanie chladica
visko je na hovno. Chce to bouchnou el větrák. A taky je dobrý mít zdravej voskovej předsuvník čerpadla
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
zakrivanie chladica
pokud ti při jízdě bez plynu z kopce padá teplota,tak je něco špatně. Při dobrým chladícím okruhu ti teplota může o kousek klesnout,ale jen v rozsahu termostatu-pokud D 24 nemá snímač teploty pro budík v chladiči...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
zakrivanie chladica
D24 snima teplotu vody na 1. valci, Je pravda ze aj u mna sa v zime teplota splha hore trochu dlhsie, ale oproti letu je tam rozdiel cca 25-30°C v startovacej teplote...Sarkasmic píše:pokud ti při jízdě bez plynu z kopce padá teplota,tak je něco špatně. Při dobrým chladícím okruhu ti teplota může o kousek klesnout,ale jen v rozsahu termostatu-pokud D 24 nemá snímač teploty pro budík v chladiči...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
zakrivanie chladica
Další možnost je vadné čidlo teploty. Když jsem auto koupil měl jsem podobný problém. Jakmile teploty začaly klesat k nule a pod nulu, tak se doba zahřívání (podle budíku) začala značně prodlužovat, při velkém mraze jsem se na provozní teplotu nedostal ani po 30km. Rafička se vždy hnula tak po 5km, ale dál šplhala jen velmi neochotně. Stejně tak mi cestou z dlouhého kopce padala teplota.
První co jsem udělal - karton před chladič. Nepomohlo. Následovala výměna termostatu. Nepomohlo. Starý jsem odzkoušel, otevíral tak jak měl. Tak už zbývalo jedině čidlo a světe div se bylo to tim.
První co jsem udělal - karton před chladič. Nepomohlo. Následovala výměna termostatu. Nepomohlo. Starý jsem odzkoušel, otevíral tak jak měl. Tak už zbývalo jedině čidlo a světe div se bylo to tim.
Na některých D24TIC, včetně mého, je snímač teploty umístěn z boku pod vývěvou v plastovém nátrubku, viz foto. Čidlo stojí cca 700,- a ne všude ho mají. Já na něj čekal 2 měsíce.Sergej píše:D24 snima teplotu vody na 1. valci
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 288
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
zakrivanie chladica
Ahoj, zaujala mne myšlenka, že zakrýváním chladiče se brání jeho ničení když se posolí silnice. Máte někdo zkušenosti s tím, jak zakrývat chladič, aby dobře fungoval, ale byl chráněný od té soli? Asi taky pomůže občas chladič v zimě vzít WAPkou že?
Díky za tip.
Díky za tip.
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
zakrivanie chladica
Vapkou asi radši ne, tlak vody je velkej a zohýbáš lamely na chladiči a pak nepůjde vzuch skrz. Radši propláchnout obyčejnou hadicí.luckybeef píše: Asi taky pomůže občas chladič v zimě vzít WAPkou že?
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
zakrivanie chladica
Další možností je taky studeňák v teploměru na palubce. Jinak opravdu D24 je na to háklivá, při jízdě na volnoběh se sama ochladí, protože ta vrtule se prostě točí pořád.
Elektrická vrtule je super varianta.
Zakrytí chladiče je na zimu velmi prospěšný, protože se brání slaný kejdě a hlavně štěrku lítat na chladič(e).
V40tka měla origo krytku do nárazníku, která zakreje přímej náporovej proud, ale v případě kolony má vrtule volnej proud. Dávat něco přímo před chladič neni optimální, ale někdy to prostě jinak nejde. Takže zakrýt hlavně spodek, na vrchu nechat třeba 10x10cm čtverec na větrání v případě potřeby.
Vapka chladič dokáže pěkně zničit, ale z cca metru už to bylo v pohodě. Testoval jsem to na děravym chladiči.
Elektrická vrtule je super varianta.
Zakrytí chladiče je na zimu velmi prospěšný, protože se brání slaný kejdě a hlavně štěrku lítat na chladič(e).
V40tka měla origo krytku do nárazníku, která zakreje přímej náporovej proud, ale v případě kolony má vrtule volnej proud. Dávat něco přímo před chladič neni optimální, ale někdy to prostě jinak nejde. Takže zakrýt hlavně spodek, na vrchu nechat třeba 10x10cm čtverec na větrání v případě potřeby.
Vapka chladič dokáže pěkně zničit, ale z cca metru už to bylo v pohodě. Testoval jsem to na děravym chladiči.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
zakrivanie chladica
No ono je to sporný... ta slaná sračka se ti tam vždycky nějak dostane, a když to máš zakrytý, tak se ti zase nevymeje, když prší nebo mrholí a tak si tam ta trocha soli vesele vegetíluckybeef píše:Ahoj, zaujala mne myšlenka, že zakrýváním chladiče se brání jeho ničení když se posolí silnice. Máte někdo zkušenosti s tím, jak zakrývat chladič, aby dobře fungoval, ale byl chráněný od té soli? Asi taky pomůže občas chladič v zimě vzít WAPkou že?
Díky za tip.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
zakrivanie chladica
Nejde ani tak o korozi, jako o mechanické poškozování zrnkama soli a šterkem. Proč by se to jinak dělalo i v originále?yoby píše:No ono je to sporný... ta slaná sračka se ti tam vždycky nějak dostane, a když to máš zakrytý, tak se ti zase nevymeje, když prší nebo mrholí a tak si tam ta trocha soli vesele vegetí
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
zakrivanie chladica
Ten štěrk beru, ale primárně je to v originále kvůli rychlejšímu ohřívání motoru Proti mechanickému poškození by bylo vhodnější vložit jemné ocelové sítoUrvanej píše:Nejde ani tak o korozi, jako o mechanické poškozování zrnkama soli a šterkem. Proč by se to jinak dělalo i v originále?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
zakrivanie chladica
Ne zcela souhlasim, pokud je hrubé, tak nic neřeší a jemné se zase zanese, krytka řeší obé, v dnešnim slovníku dvě za cenu jednohoyoby píše:Ten štěrk beru, ale primárně je to v originále kvůli rychlejšímu ohřívání motoru Proti mechanickému poškození by bylo vhodnější vložit jemné ocelové síto
Takže tuneři s tahokovem vlastně chrání chladič
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
zakrivanie chladica
no dyž myslíte...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
zakrivanie chladica
já bych s autem radši vůbec nejezdil aby se neopotřebovalo...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 288
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
zakrivanie chladica
Jen ho opatroval jako mimčo a kupoval mu kvalitní VPOWER aby si polahodil, co?Ondra. píše:já bych s autem radši vůbec nejezdil aby se neopotřebovalo...
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvky: 869
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
zakrivanie chladica
Cumel som do katalogu a na tento model volvo nerobilo ziadnu "krytku" na zimu. Napr na V40tku sa taka vec kupit da priamo vo volve ale na toto nie
-
Offline
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
zakrivanie chladica
A urcite je to origo ? Ja mma v tom plastom T kuse vypustny srob. A cidlo ma stalo asi 10E...kV8ba píše:Na některých D24TIC, včetně mého, je snímač teploty umístěn z boku pod vývěvou v plastovém nátrubku, viz foto. Čidlo stojí cca 700,- a ne všude ho mají. Já na něj čekal 2 měsíce.Sergej píše:D24 snima teplotu vody na 1. valci
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé