jaké sedláte kolo?
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#476 jaké sedláte kolo?
Jen takovy typ co jsem ted zahlidnul na bazosi: https://sport.bazos.cz/inzerat/182052374/elektrokolo-haibike-xduro-allmtn-7.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 663
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#477 jaké sedláte kolo?
Já už několik let kupuju kola u sousedů v Německu. Ty ceny ve slevách tady nikdo neumí. A nejenom celá kola, ale i díly a příslušenství. Minulý týden dovezeno kolegovi ScalpelHT4 od Cannondale, cena 1490e. A já si objednal Rose Psychopath2 , za cenu, které nešlo absolutně odolat 1100e. Za carbon, reba a komplet Deore. Jen čekám na dodání.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 187
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
#478 jaké sedláte kolo?
Tady je zajímavé téma to jsem nějak přehlédl.
Nejdřív k brzdám každý má rád něco, ale všichni dobře ví že shimano prostě brzdí líp… pokud chceš echo brzdy sáhneš po Hopech.
Jinak já a přítelkyně sedláme tyhle krasavce (zatím za svoje na elektro to ještě není ) Na delší cesty jezdíme ale i s naším povalečem a bylo potřeba pořídit i něco na delší cesty ne jen z kopce dolů…
Nejdřív k brzdám každý má rád něco, ale všichni dobře ví že shimano prostě brzdí líp… pokud chceš echo brzdy sáhneš po Hopech.
Jinak já a přítelkyně sedláme tyhle krasavce (zatím za svoje na elektro to ještě není ) Na delší cesty jezdíme ale i s naším povalečem a bylo potřeba pořídit i něco na delší cesty ne jen z kopce dolů…
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#479 jaké sedláte kolo?
Basstl, jestli ti fakt funguji Sram brzdy, tak to cumim. Ja co zkousel, tak proste Stam nejde zadupnout, je potreba vynalozit tolik sily, jsko u Shimana zakladni rady 200 ci 400.
Na ebike za me diky vaze jednoznacne patri 4 pistek i na pohodove jezdeni. Proste chces bezdit jednim prstem, ne vsemi a ocima k tomu.
Co se tyce pohonu. Na ebike je 12kova kazeta zbytecna. Kor osazeni koncici 50 ci 51 pastorkem. Zena ma 11kovou v rozsahu 11-46 a bohate staci. Vesmes i prudke kopce jezdi max na stredni pastorky. Na posledni 2 nejvetsi pastorky se dostane vyjimecne, to uz musi byt v terenu stoupani 15 stupnu a vic a to je malokdy. Navic 12kova kazeta je frst drazsi, retezy jsou tenci a dostava to fest zabeat a furt je menis. Najedes na retez max 800 km.
Uprimne, radeji kup lepe vybavene kolo a drazsi, klidne starsi model, ale at brzdy, razeni, prevody a tlumeni jsou ok. Na lepsi radky se v dane cene nedostanes a neresil bych. Kdyz je znicis, holt koupis az po tom lepsi.
Za me:
- tlumeni idealne nejmene financne narocne na servis Sintour, pak RockShox a nakonec Fox. To co je na postovanem kole, to bych bral jako vyhovujici. Urcite brat vzduchove, ne pruzinove
- motor: bosch, shimano, yamaha i ten bafang ok
- brzdy: shimano 4 pistek se servo wave, magura nezaplatis
- razeni a pohon: klidne sram NX, SX, GX, shimano deore, slx staci. Je to spotrebak a kdykoliv vymenis. Jen pokud zvolis sram, budes mit xd orech a prechod na shimano s microspline znamena i zmenu zadniho vypletu.
Tos hodne stesti.
Na ebike za me diky vaze jednoznacne patri 4 pistek i na pohodove jezdeni. Proste chces bezdit jednim prstem, ne vsemi a ocima k tomu.
Co se tyce pohonu. Na ebike je 12kova kazeta zbytecna. Kor osazeni koncici 50 ci 51 pastorkem. Zena ma 11kovou v rozsahu 11-46 a bohate staci. Vesmes i prudke kopce jezdi max na stredni pastorky. Na posledni 2 nejvetsi pastorky se dostane vyjimecne, to uz musi byt v terenu stoupani 15 stupnu a vic a to je malokdy. Navic 12kova kazeta je frst drazsi, retezy jsou tenci a dostava to fest zabeat a furt je menis. Najedes na retez max 800 km.
Uprimne, radeji kup lepe vybavene kolo a drazsi, klidne starsi model, ale at brzdy, razeni, prevody a tlumeni jsou ok. Na lepsi radky se v dane cene nedostanes a neresil bych. Kdyz je znicis, holt koupis az po tom lepsi.
Za me:
- tlumeni idealne nejmene financne narocne na servis Sintour, pak RockShox a nakonec Fox. To co je na postovanem kole, to bych bral jako vyhovujici. Urcite brat vzduchove, ne pruzinove
- motor: bosch, shimano, yamaha i ten bafang ok
- brzdy: shimano 4 pistek se servo wave, magura nezaplatis
- razeni a pohon: klidne sram NX, SX, GX, shimano deore, slx staci. Je to spotrebak a kdykoliv vymenis. Jen pokud zvolis sram, budes mit xd orech a prechod na shimano s microspline znamena i zmenu zadniho vypletu.
Tos hodne stesti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#480 jaké sedláte kolo?
Tak tak, hydrauliky od Sramu jsem měl 2x. Kdysi (tak 2006-7) nějaké sjezdové Avidy, model si už nepamatuji...ale bezpečně si pamatuji, že jsem na ně přešel krátkodobě z Magura Gustav M a byl to totální šok. Okamžitě jsem je sundal z kola a šly na bazar. Před rokem se ke mě dostaly znova - víceméně nedopatřenim. Kupoval jsem karbonovou Capru na ježdění kolem komína, protože sjezďák je prej v dnešní době už oldskůůl. Byly na tom SRAM Code RS, čtyřpístky. Tušil jsem, že to bude peklo a fakt že bylo
Přesně jak píše Haben - člověk je zvyklej brzdit jednim prstem a řešit trail před sebou a ne řešit, jestli se vejdu do zatáčky. To s těma Code RS jde dolekopcom nepohodlně. Na trhu jsou levnější brzdy, které to umí lépe (klidně Zee). Je to obecný problém Sramu, už od dob, co přišel na trh s Avidem (Cca +- 2005?)
Přesně jak píše Haben - člověk je zvyklej brzdit jednim prstem a řešit trail před sebou a ne řešit, jestli se vejdu do zatáčky. To s těma Code RS jde dolekopcom nepohodlně. Na trhu jsou levnější brzdy, které to umí lépe (klidně Zee). Je to obecný problém Sramu, už od dob, co přišel na trh s Avidem (Cca +- 2005?)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7512
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#481 jaké sedláte kolo?
Zmíněny zde byly brzdy Magura. Kdysi jsem měl na kole model HS22 a brzdily naprosto fantasticky. S kolem jsem je neprodal a dodnes je mám doma kompletní v krabici. A z kol se mi vždy nejvíc líbil Klein Mantra s čtyř paprskovými koly Spinergy a nejspíš to tak už zůstane. Nemusíte mi psát, že jsem staromilec - vím to!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
#482 jaké sedláte kolo?
Co se týče brzd Sram, tak to byl jediný díl ze kterýho jsem měl trochu obavu, když jsem si před lety stavěl svoje RB IQ29.
Byl jsem zvyklý na brzdy Shimano (naposledy jsem měl XT) a o Avidu a posléze i přejmenovaném Sramu se táhly legendy, jak bídně brzdí a ještě se zavzdušňují.
Musím říct, že mě velmi mile překvapily. Brzdění jedním prstem není problém. Před pár lety jsem sjížděl krpál kousek před Modravou a dole jsem na poslední chvíli zahlédnul hlouček turistů.
Avidy Level ULT byly schopný to ubrzdit a zabarvit oba 180mm kotouče do fialova. Fakt jsem něvěřil že to dám, ale ještě tam byla rezerva. Od tý doby už věřím že nový Sramy brzdí dobře.
Jasně že se to nedá srovnávat se 4pístkovýma sjezďákama, ale po tom jsem nikdy netoužil. Přímý srovnání s odpovídajícím Shimanem teď nemám, Možná bude o fous lepší, ale priritou pro mě byla váha, carbon a vzhled, kterej krásně pasoval ke kompletní řadě XX1. Taky jsem chtěl namontovat řadící páčku přímo na objímku brzdy.
Jinak co se týče nutnosti 4pístků na e-bike. Já si to nemyslím. Pokud na tom pojede osoba normální váhy, tak je to téměř totéž jako jet na normálním biku.
Když tam pojede tlusťoch jako já, tak jsou samozřejmě výhodou, ale ne každý s tím umí zacházet. Kdo jezdil celý život na Véčkách, tak i obyčejný hydrauliky jsou pro něj jedovatý a je schopný přelítnout přes řídítka.
Byl jsem zvyklý na brzdy Shimano (naposledy jsem měl XT) a o Avidu a posléze i přejmenovaném Sramu se táhly legendy, jak bídně brzdí a ještě se zavzdušňují.
Musím říct, že mě velmi mile překvapily. Brzdění jedním prstem není problém. Před pár lety jsem sjížděl krpál kousek před Modravou a dole jsem na poslední chvíli zahlédnul hlouček turistů.
Avidy Level ULT byly schopný to ubrzdit a zabarvit oba 180mm kotouče do fialova. Fakt jsem něvěřil že to dám, ale ještě tam byla rezerva. Od tý doby už věřím že nový Sramy brzdí dobře.
Jasně že se to nedá srovnávat se 4pístkovýma sjezďákama, ale po tom jsem nikdy netoužil. Přímý srovnání s odpovídajícím Shimanem teď nemám, Možná bude o fous lepší, ale priritou pro mě byla váha, carbon a vzhled, kterej krásně pasoval ke kompletní řadě XX1. Taky jsem chtěl namontovat řadící páčku přímo na objímku brzdy.
Jinak co se týče nutnosti 4pístků na e-bike. Já si to nemyslím. Pokud na tom pojede osoba normální váhy, tak je to téměř totéž jako jet na normálním biku.
Když tam pojede tlusťoch jako já, tak jsou samozřejmě výhodou, ale ne každý s tím umí zacházet. Kdo jezdil celý život na Véčkách, tak i obyčejný hydrauliky jsou pro něj jedovatý a je schopný přelítnout přes řídítka.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#483 jaké sedláte kolo?
mám na ebiku Magura MT Thirty, Front 4-Piston/Rear 4-Piston, Hydr. Disc Brake (203/203)
a nějak se s tím nemůžu domluvit, respektive s pevnou osou to v zatáčce na předku pořád někde cinká a drhne o kotouč, jinak brzdí docela dobře
(CUBE REACTION HYBRID EXC 750 29 2022 green´n´flashgreen)
a nějak se s tím nemůžu domluvit, respektive s pevnou osou to v zatáčce na předku pořád někde cinká a drhne o kotouč, jinak brzdí docela dobře
(CUBE REACTION HYBRID EXC 750 29 2022 green´n´flashgreen)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 2148
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#484 jaké sedláte kolo?
Moc všem děkuju za rady a čas. Extra poděkování patří Habenovi. Ostatně nedávno kupovaného pevňáka jsme tady taky vybrali "spolu".
Musím se na to ještě podívat, zvážit možnosti a uvidím. Nákup by skutečně musel asi počkat na příhodnější čas - t.j. konec sezony. Do té doby zkusím normal kolo a uvidíme a když by to nešlo, tak holt koupím za draho a hned...Doma sedět s klukem nebudeme jen proto, že jsem debil a zmastil jsem se na motorce.
Tady to hovado s obří baterkou se mi pozdává z hlediska toho, že bych mohl jet prakticky pořád na plnou dopomoc https://www.top-cyklo.cz/norco-sight-a2-vlt-b-red/black-29
Ale jinak je naprosto otřesné kolik to stojí. Když si vezmu tohle : https://www.rockway.cz/beta-xtrainer-300-my-2023/ a mám to srovnat s elektrokolem, kde je všechno menší, méně bytelné, levnější, méně pohyblivých částí apod. Přitom to stojí vlastně stejné peníze ..
Musím se na to ještě podívat, zvážit možnosti a uvidím. Nákup by skutečně musel asi počkat na příhodnější čas - t.j. konec sezony. Do té doby zkusím normal kolo a uvidíme a když by to nešlo, tak holt koupím za draho a hned...Doma sedět s klukem nebudeme jen proto, že jsem debil a zmastil jsem se na motorce.
Tady to hovado s obří baterkou se mi pozdává z hlediska toho, že bych mohl jet prakticky pořád na plnou dopomoc https://www.top-cyklo.cz/norco-sight-a2-vlt-b-red/black-29
Ale jinak je naprosto otřesné kolik to stojí. Když si vezmu tohle : https://www.rockway.cz/beta-xtrainer-300-my-2023/ a mám to srovnat s elektrokolem, kde je všechno menší, méně bytelné, levnější, méně pohyblivých částí apod. Přitom to stojí vlastně stejné peníze ..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#485 jaké sedláte kolo?
Ano, poradne kolo, elektrokolo stoji priblizne jak low end motorka. Beres srovnani top kol, elektrokol s lowend motorkou. Porovnej to s top radou motorek a budes klidnesji
Pokud to myslis s kolem dlouhodobe a vazne a budes na tom sedet alespon 5 a vice hodin tydne, kup lepsi. Pak si budes nadavat a menit. A to stoji vzdy vice.
Uplne bych se nebal poptat v doporucenych shopech, co nabidnou. Za optani nic nedas.
A i na cyklobazaru, facebookovych cyklobazarech hodit poptavku. Klidne bych vzal elektrokolo jeste s rocni zarukou. Co se vynori za vady, pripadne stihnes vyreklamovat.
Pokud to myslis s kolem dlouhodobe a vazne a budes na tom sedet alespon 5 a vice hodin tydne, kup lepsi. Pak si budes nadavat a menit. A to stoji vzdy vice.
Uplne bych se nebal poptat v doporucenych shopech, co nabidnou. Za optani nic nedas.
A i na cyklobazaru, facebookovych cyklobazarech hodit poptavku. Klidne bych vzal elektrokolo jeste s rocni zarukou. Co se vynori za vady, pripadne stihnes vyreklamovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#486 jaké sedláte kolo?
nechci být hnidopich a houby tomu rozumím, ale proč potřebuješ se špatnou nohou fulla v elektrice? mně to prostě přijde jako úlet, samozřejmě každého věc, ale když jsem uvažoval o elektrice, tak první, co jsem si vyhodnotil jako nesmysl, byl full rám...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 2148
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#487 jaké sedláte kolo?
Je to jednoduche. Odmala tihnu vic k bahnu,nez asfaltu. Nebavi me cyklostezky a na kole vlivem sveho zkresleneho "moto" pohledu jsem vzdycky chtel jezdit tam kde to na kole bud nejde vubec,nebo neuslapes.
Elektro kolo jsem kvuli moznosti jet extremni krpaly nahoru zvazoval jen okrajove uz drive, ale po tom zraneni se to jevi jako potreba,ne jako moznost.
A celopero ciste proto,ze z hlediska planovanych jizd se nehodlam uz trepat na hardtailu. Tim spise,kdyz je to kolo cca 25kg a ne 12. To je asi nejsilnejsi argument. Chci pohodli a ono to ma vyznam i z hlediska trakce.
Elektro kolo jsem kvuli moznosti jet extremni krpaly nahoru zvazoval jen okrajove uz drive, ale po tom zraneni se to jevi jako potreba,ne jako moznost.
A celopero ciste proto,ze z hlediska planovanych jizd se nehodlam uz trepat na hardtailu. Tim spise,kdyz je to kolo cca 25kg a ne 12. To je asi nejsilnejsi argument. Chci pohodli a ono to ma vyznam i z hlediska trakce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#488 jaké sedláte kolo?
Potvrzuji Jirkovu úvahu. Full v terénu je prostě o pohodě, o úplně jiné pohodě, jak hardtail, kde tě nakopne každý kořínek, kamínek. Nehledě na to, jak musí na hardtailu trpět zadní výplet, když jako poloinvalida nezvedneš vždy prdel, neposkočíš... tím se nechci Jirky dotknout
E-bike za mě ve fullu jasná volba, netrápí tě, zda ztrácíš při šlapání svoji vynaloženou energii. Ani není potřeba na e-bike full mít dálkový lockout. Žena má jen na tlumiči a vidlici a 90% jezdí otevřené, jen když tedy si vzpomene, tak to na cyklostezce zavře...
E-bike za mě ve fullu jasná volba, netrápí tě, zda ztrácíš při šlapání svoji vynaloženou energii. Ani není potřeba na e-bike full mít dálkový lockout. Žena má jen na tlumiči a vidlici a 90% jezdí otevřené, jen když tedy si vzpomene, tak to na cyklostezce zavře...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 2148
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#489 jaké sedláte kolo?
Ted uz jen se trochu vzdelat, rozhlizet a cihat...
Ale urcite to pak dopadne nejakou dalsi konzultaci zde
Blby je,ze ja jsko polomrzak nebudu kloudne treba moc schopnej to nejak rozlozit a narvat do auta trebam navic ty 29kola jsou na takovou prepravu silene a dodavku uz nemam
Ale urcite to pak dopadne nejakou dalsi konzultaci zde
Blby je,ze ja jsko polomrzak nebudu kloudne treba moc schopnej to nejak rozlozit a narvat do auta trebam navic ty 29kola jsou na takovou prepravu silene a dodavku uz nemam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#490 jaké sedláte kolo?
já dával do mojí S80 dvě mtb elektrokola, jedno 29, druhé 27,5, přední kola a sedla dolů..., ale už mne to přestalo bavit, tak bude tažné a nosič...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#491 jaké sedláte kolo?
Nemluve o tom ze si kola dodres kdyz je budes porad cpat do auta misto pekne na nosic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#492 jaké sedláte kolo?
no jasně, však to byl ten hlavní důvod, tu dřinu bych ještě snesl, ale ty oděrky už dál ne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#493 jaké sedláte kolo?
na ebike jedině nosič na kouli. A nejlépe s nájezdama. Ale ty si uděláš i sám...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#494 jaké sedláte kolo?
teda o nájezdech jsem neuvažoval, předpokládám, že když jsem nacpal kola do kufru sedanu, tak je naložím na nosič i bez nich, baterku budu stejně nejspíš sundávat (i kdyby ne)
#495 jaké sedláte kolo?
E-bike full je i za mě rozumná volba. Sice dražší, ale pokud si něco takovýho pořídím, tak jedině celopéro.
Pevňák je pro mladý lehký pošuky, co je ještě nebolí záda a nebo pro důchodce, co nikdy nepojedou jinam než po asfaltový cyklostezce.
Já tedy pořád ještě tíhnu spíš k lehkýmu e-biku s menší výpomocí. Jak už jsem o tom tady nedávno psal.
Pevňák je pro mladý lehký pošuky, co je ještě nebolí záda a nebo pro důchodce, co nikdy nepojedou jinam než po asfaltový cyklostezce.
Já tedy pořád ještě tíhnu spíš k lehkýmu e-biku s menší výpomocí. Jak už jsem o tom tady nedávno psal.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 2148
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#496 jaké sedláte kolo?
Jeste nez jsem se vymlel jsem chtel kupovat tohle (Surron je hnusnej). Bohuzel prodavat se to bude jen v USA. Cena cca 120tis. Idealni elektrokolo
https://betausa.com/2024-explorer/
Jenze ja bych dopadl jak tenhle kluk, akorat s otevrenou zlomeninou,takze pr*at
https://betausa.com/2024-explorer/
Jenze ja bych dopadl jak tenhle kluk, akorat s otevrenou zlomeninou,takze pr*at
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#498 jaké sedláte kolo?
Takhle můžeš dopadnout i na kole a elektrokotle ještě snáž.jirka87 píše: ↑06 bře 2024 16:48 Jeste nez jsem se vymlel jsem chtel kupovat tohle (Surron je hnusnej). Bohuzel prodavat se to bude jen v USA. Cena cca 120tis. Idealni elektrokolo
https://betausa.com/2024-explorer/
Jenze ja bych dopadl jak tenhle kluk, akorat s otevrenou zlomeninou,takze pr*at
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
#499 jaké sedláte kolo?
Aktuálně jsem vnučce pořídil odrážedlo a nebyl bych to já, kdybych nevytunil zadní brzdu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#500 jaké sedláte kolo?
Když jsme u těch odrážedlo, tak jsme malému taky jedno použité sehnali. Dřevo je frajeřinka, ale dostává mě ten letmáč
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek