jaké sedláte kolo?

  • Autor
  • Zpráva
PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4773
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#451 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od PetrXC70 »

Podle mě je sklon v pořádku, určitě počítaj s tim, že budeš někde vyjíždět nějakej kopec.

Je ta vzdálenost řídítek je fakt malá, já mám schválně široký a kolo bych tam asi nedostal...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#452 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Haben »

Naklon dolni hrany nosice mi prijde ok, ale kolo je za me naklonene k autu moc. Tak to ja urcite nemam. Dle me to spravne neni. Probral bych to tam, kde jsi nosic kupoval.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#453 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Basstl »

Nedostala ta koule ze zadu ránu? Takhle křivý držák na kolo jsem měl po bouračce (když jsem nasadil nový na původní kouli).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 272
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

#454 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od amddawe »

za me zadna rana nebyla ale co bylo predtim nevim. Kupoval jsem to za dobrou cenu kdyz koncil Hervis tak asi smula. Jak uz nekdo psal, zkusim jine auto:) zatim to na gravel kola vychazi ok. MTB holt nebude

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#455 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Basstl »

Můžeš otočit řídítka a máš po problému. Nebo zkusit jinou kouli...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#456 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Basstl »

Ejdou Rotacak píše: 10 črc 2023 16:26 2 Jirka Basstl

Ony ty motůrky ale nemají dostatečnou sílu - alespoň prozatím. Budeš tomu muset do kopce pomáhat o hodně více, než u běžných éček s velkym boscháckym motorem. Před koupí si to nejprve pořádně vyzkoušej. Za mě - myslím, že budeš zklamán. Je to kočkopes na specifické použití. Kapacita baterie jde rychle dolů, dopomoc spíše mírná. Myslím, že to postrádá tu hlavní devizu rekreačního ježdění
Já bych to otočil. Budu tomu do kopce pomáhat o dost míň, než u normálního biku a o to mi jde především. Nepotřebuju e-bike s váhou 24kg, který bude tahat za mě a já se jen povezu.
Jen už nechci dřít do prudkých kopců a na to mi ten lehký e-bike přijde ideální. Dá se na tom na rozdíl od normálního e-biku jezdit i bez pohonu, což je za mě další velký plus. Manželka má sice silný motor Bosch, ale jeho sílu využívá jen z části, protože si maximální podporu nezapíná nikdy. Většinou jezdí na tu nejmenší...
Tenhle Trek se mi moc líbí.
Přílohy
34353_a_2.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#457 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Nimrod »

franta byl v zimě u franty, dostal nový lak, a teď je z něho po letech xc s véčkama na obou kolech :-)
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#458 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Ondra. »

Chtel bych se zeptat jestli vadi ze do rafku s dirou na autoventilek dam dusi s galuskovym (hubenym) ventilkem? Nebo m tu diru zevnitr aspon necim podlozit?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#459 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Nimrod »

dost často koupíš duši s galuskovým ventilkem a na matici, kterou stahuješ ventilek k ráfku, je vybrání, které zapadne do díry pro autoventilek. a nebo se dělá takováhle redukce https://www.bike24.com/p2177930.html
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#460 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Ondra. »

Ahoj dva skromný dotazy.
A) jak zamezit sjíždění sedlovky? Utaženou jí mam opravdu dobře, ale mrcha pořád sjíždí
b) praskl mi drát na ráfku, tak jsem to dal lokálnímu cyklomajstrovi opravit a rovnou ráfek i vycentroval. Ráfek nehází, vše ok, ale od tý doby dráty v levotočivý zvoní. Zkoušel jsem na ně brnkat a zdají se všechny napnutý (možná až dost). chci se zeptat jestli to něčemu vadí? Od doby co jsem zůstal v Rakousku viset v pustině kvůli tomu že jsem podcenil technickej stav kola si dávám na všechno pozor. díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#461 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Haben »

A) sedlovku i vnitřek rámu pořádně očisti od nějaké mastnoty. Utahuješ dle návodu? Já mám třeba utahovací moment na sedlovku na karbonovém rámu 6Nm. Když jsme používal původní sedlovku, nesjížděla. Od doby, kdy jsem dal teleskopku, tak sjíždí, pokud jí neutáhnu na 9 Nm. Takže utahuji na větší moment - asi je teleskopka o nějaké mikrometry užší. Můžeš zkusit, vystřihnout kousek plechovky od piva a dát ji kolem sedlovky do rámu. Často pomůže.
B) neporadím, ale vrátil bych se tam, kde ti to centrovali a pospal problém. Měn třeba teď poslední 2 měsíce začal zvonit zadní kotouč nebo něco takového, když jedu 30-34 kmh. Když pořádně napumpuju kola, je klid. Ale to je pro terén nevhodné. Už jsme rozdělal brzdu, povolil a dotáhl kotouč, rozdělal celý 12 pastorek a složil a furt stejné. Tak mě napadá, zda není třeba po 2 letech provozu potřeba dotáhnout špice na karbonových kolech.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1867
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

#462 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od yebat »

K těm drátům.
Nebudou to dráty, ale spíš kotouč. Zkus povolit kolo, trošku ho usadit a znova dotáhnout. Jsou tam vůle minimální, ale stačí málo. V náklonu je to pak znát...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#463 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Ondra. »

Diky za tip ale mam pevnou osu, ledaze by byla povolena. Nicmene na to kouknu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1867
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

#464 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od yebat »

Tak se ještě dá vycentrovat brzdovej třmen.

Přidáno za 3 minuty :
Třmen je chycenej na extentrech.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2970
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#465 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Tod2 »

Ondra. píše: 29 zář 2023 20:34 Diky za tip ale mam pevnou osu, ledaze by byla povolena. Nicmene na to kouknu
Pevnou osu mám taky, ale velký kotouč mi taky často cinkne v zatáčce...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#466 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Ondra. »

Kotouc to pravdepodobne nebyl, vypada to fskt na draty. Nicmene po cca 100 km zvuk postupne zmizel, takze si to po vypletu asi potrebovao sednout
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 07 říj 2023 11:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#467 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Haben »

Tak opet mi odeslo razeni Shimano XT SL-M8100.
Poprve se stalo po roce a pul od nakupu kola - takze reklamace a vymena za nove. Ubehlo opet 1 a 1/2 roku a opet neradim. Zacne se propadavat packa razeni na vyssi prevod - nezapadne zaklopka do oziubeneho kolecka (nejspis unavena pruzinka), nasledne dojde k prasknuti pruzinky viz. nebo

Ten rok a pul odpovida najezdu cca 9000 km.

Necekal jsem, ze temer vrcholna rada Shimana bude tak ojebana. Nekdo podobne zkusenosti?

Premyslim o nakupu bezdratove sady SRAM GX EAGLE AXS https://www.axit.cz/d218569_sram_gx_eagle_axs_upgrade_kit/?gclid=CjwKCAjw4P6oBhBsEiwAKYVkqzcFZUS7oW6eU8w9Tg69TmDMWusKS6W_mEyzLcTNq5U4i2rD7RTI_xoCr_UQAvD_BwE Ale co se bude srat zde? Zkusenosti nekdo?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#468 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od raolsa »

V půlce výletu ti dojde baterka v přehazovačce? :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#469 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Haben »

To se stat muze, ale aspon to zaradi na stredni pastorek a slus. Ne jak soucasne XT, kdy to nalupes z kopce na nejtezsi a pak zjistis, ze nahoru uz nezaradis 😂😂😂 a takto stoupat fakt nechces, ono to ani nejde
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#470 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Haben »

Tak nám děti vyrostly z 27,5 XSkových rámů, tak jsem intenzivně vybíral náhradu již v dospěláckých velikostech. Tedy 29" kola s M rámem pro synka a pro dcerku v S velikosti.

Upřímně jsem byl zklamaný z toho, co výrobci nabízí, zvláště pak z váhy kol, které běžně přesahovaly 13 kg, ani 14 kg nebyl výjimka. A to fakt nechceš pro dospělé a už vůbec ne pro děti. Druhá tragikomedie je výbava, která je většinou pěkně ošizená. A to se bavíme o kolech v hodnotě 30 - 45 tkč :cry:

Asi nejhůře na to byly po většinou brzdy. Typicky osazené Shimano řady 200, případně 400, když bylo dobře tak 500. Žádné Deore a výše moc člověk nenajde. O SRAM Level raději pomlčím, to nebdrzdí úplně stejně jako ty 200 od Shimana. Problém těch brzd je (až tedy na řadu 500), že nemají servo a člověk musí vyvíjet obrovský tlak na páku a stejně to brzdí, jak auto bez posilovače. Výměna brzd vychází nejméně na 5 000 Kč, což si člověk rozmyslí, zda vůbec takové kolo brát, či raději připlatit.
Co se týče pohonu a řazení, to většinou na Deore bylo, či NX sady - to se dá akceptovat.

Vybrat ale kolo, které má max 12,5 kg zužuje výběr neskutečně. Takže nám vlastně zůstal:
- Giant XTC SLR 29 1 (velmi slušný hliník o váze 11,8 kg postavený na SLX/XT a brzdách řady 500, s vidlicí Crest o průměru noh 34 - chodila fakt pěkně a kolo bylo ve finálním výběru pro synka - jen ten oldschool design kulatých trubek oko netěšilo, ale bylo to to poslední. https://www.giant-bicycles.com/cz/xtc-slr-29-1-2022
- Rock Machine Blizz CRB 50-29 - našli jsme na cyklobazaru mírně jetý kus, už jsme pro něj téměř jeli. Postavený na karbonu, Deore/SLX pohon, brzdy 400, přehozené na DT SWISS XM1700, vidlice se 130 mm zdvihu by byla fajn, Recon je dostatečný. Cena + nutná výměna brzd mě tak trochu znervózňovali. Než jsme pro něj vyrazili 400 km, tak si sedl syn v prodejně a nesedlo mu - moc dlouhé. Ale pro vyšší děti 167+ by mohl být ok. Váha 11,3 kg byla fajn. https://rockmachinebikes.com/cz-cs/bikes/product/blizz-crb-50-29/1264

A pak se naskytl na cyklobazaru tento Cube Reaction C:62 Race. Komplet postavený na Shimano XT i včetně brzd (majitel to takto dovybavil), FOX 32 vidlice, karbon a ta váha - 10,3 kg. najeto 150 km, fakt jak nové a bylo jasno, ani si ho syn nezkoušel, z geometrie bylo jasné, že je o krapet kratší jak vyhovující Giant - tak jsem sedl a valil pro něj 850 km :-) Doma synek úplně dojatý, rám mu sedl a je nadšený z váhy. No a já mám taky radost, neboť mám vlastně i pro sebe velice lehkou raketu a když tam během 3 minut prohodím ještě moje karbonová kola, jsem pog 10 kg a to už je fakt lehučké. https://www.cube-store.cz/horske-kolo-reaction-c-62-race-29-2023-bluehaze--n--black/
01.jpg
A co se týče dcerky? Tady ve finále rozhodla barva, ta toho zase moc nenajede. Výběr byl vlastně mezi Giant XTC SLR 29, ale ve verzi 2 - červené kolo, s 200 brzdami a postavený na Deore. Tady bychom brzdy měnili. Váha 11,8 kg by byla fajn, jedná se o toto kolo: https://www.giant-bicycles.com/cz/xtc-slr-29-2-2022

No ale ta barva, prostě tyrkysová je nejvíc, tak jsme zvolili Orbea Alma H30, postaveno na Deore, kazeta 11-50 od Sunrace je akceptovatelná. Jen brzdy řady 200 jdou pryč. Dávám tam sám Deore z předchozího 27,5 kola. Rock Shox Judy - no co nadělám, zůstane tam, až jednou přestane jezdit můj otec (nyní 74 let), dostane FOXku a bude to cajk. Váhově jsme někde na 12,5 kg, takže taková hrana. ale toto vyřešíme nejspíš lehčími koly, protože ty co tam dali na výrobě jsou fakt extra těžké, holt to zase někde ojebali. Takže přemýšlím o jiných lehčích 29" kolech. https://www.orbea.com/cz-en/bicycles/mountain/alma/cat/alma-h30-2024
02.jpg
Jinak obě děti, kterým se líbí na trailech dostanou ještě teleskopky - váha tedy o cca 300 g povyskočí, ale to za přínos teleskopky stojí.

Jinak pokud někdo shání pro děti 27,5 kola na XS rámech - je to pro velikost 140 - 165 cm max, tak kola mají 3-4 roky, kupovali jsme je nové, váží 11,5 - 11,9 kg.
Synovo je na rámu scud, černá barva, SR Raidon 100 mm s dálkovým lockout, postaveno na XT/SLX pohonu 1x10, brzdy XT.
Dcerčino je postaveno na španělském rámu (značku neznám), nechali jsme dělat zakázkové lakování - růžová barva + polepy, ty jdou jednoduše sundat, postaveno komplet na Deore 1x12, jen brzdy tam přijdou tedy ty z řady 200 - pro jízdu po cyklostezce nebo běžné kopce, žádný terén, to stačí. Vidlice SR Epixon s dálkovým lockout.
Obě kola jsem si servisoval sám, není tam nic potřeba řešit, promazané, seřízené, co bylo potřeba vyměnit, vyměněné a řekl bych velice zachovalé. Provozních minioděrek minimum, na horní i spodní rámové trubce jsou čiré ochranné fólie.
s1.JPG
s2.JPG
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#471 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Ondra. »

Habene líbí se mi tvoje cyklopolitika, vidím to úplně stejně. váha, váha váha.... Naceň mi tu růžovku. Sice by jí malá užila tak za 3 roky, ale chleba to nežere a 1x12 deore mam rád (narozdíl od sramu). Úplně mě krvácí srdce když potkam někde rodinku s dětma na ocelových Decathlonech. Ty rodiče bych zavřel za týrání dětí :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 31
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#472 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od jirka87 »

Borci, nechci kvůli tomu zatím zakládat nové vlákno, protože je to spíše ve fázi uvažování a přemýšlení. Takže celkem plevel..uznávám.

Na kolo zatím nemůžu, neohnu dostatečně nohu, ale budu věřit, že při současném tempu pokroků, bych v Dubnu snad mohl. Nemám to vyzkoušené, ale z prozatimních pohybových aktivit to vypadá, že noha nebude zvládat zátěž co se týče otoku. Kloub jako takový bolestivý snad nebude, ale jakmile se to zatíží, otéká to a zlepšení v nedohlednu, protože to je už měsíce stále stejné a dokud mi nevyndají ty železa (pokud vůbec kdy), tak to otékat bude podle všeho.

Uvažuji tedy o elektrokole. A pokud, tak jedině celopéro. Chci komfort při jízdě mimo zpevněné plochy. Motorku jsem vzdal, ale těch lesních pěšin a cest se nevzdám a bez diskuze prostě chci celopéro.

Nechci karbon. Baterii bych chtěl těch cca 600+
Motor nevím. Bosch CX nebo Yamahu ? Bafang nechci (lokálně mám jen prodejce Ghost, Superior, Crussis a to je všechno Bosch, případně Bafang)
Stojí to enormní peníze, takže podmínka je, že prostě to kolo se mi musí líbit i vizuálně, přes to nejede vlak. Nedám 80...100tis za něco, co se mi nelíbí
Vím, že jsou ty kola příšerně drahé, mě bude zajímat samozřejmě nějaký loňský model, slevy apod, ale rád bych to udržel do 80, v maximu do 100tis, ale to už skoro nevěřím, že to píšu :-D

Asi to chci nové a v záruce. Mám na věci smůlu a záruka je pro mě asi fakt naprosto zásadní a nadřazená nižší ceně. Bazar se mi tedy moc zatím nezdá jako možnost. Mimořádně mě oslovilo tohle : https://www.topontrail.cz/p/raymon-trailray-160e-9-0 ale tu firmu neznám. Co jsem pochopil, je to podobné, jak Canyon. Je to hroznejch peněz, ale i jako necyklista a blbec, když si naklikám ty komponenty do googlu, tak vidím, že třeba ta přední vidle není zrovna levná apod.

Kolo CHCI před nákupem zkusit. Proto Canyon odmítám. Mrzí mě to, ale nemám čas ani nervy řešit tak drahý nákup jen přes internet

Nějaká rada pro mrzáka ?

P.S : Můj ani ne rok starý krásný Superior XP909 vel. XL s nájezdem tak sotva 150km by tedy byl na prodej :( Minulý týden po garanční prohlídce.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#473 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Haben »

Preji, at se uzdravis do podoby, ze budes pohyblivy, ac treba s mirnymi bolestmi, ale funkcni.
Kamarada pred rokem a pul sundal na skutru osobak. Loket mu nejak opravili, ze ho sice neohne do vice jak 60 stupnu, ale ruka finguje.
Za to dojebany kotnik se nechytil, nekrotizuje mu kost a bud amputace pod kolenem, ci ted pujde na operaci a sesroubuji mu ho natvrdo, bez pohybu.
Takze tobe preji, at se kosti chyti.

Ke kolu. Idealne si pockat na slevy na konec rijna/listopad. Ja na skladovku dostal 20% dolu. Ale to asi cekat nechces.
Tu znacku kola vubec neznam, volil bych overeny shop, kde pri reklamaci vyjdou vstric. Ja treba mohu jen a jen doporucit v Olomouci kola od Jeziska. S majitelem Petrem Novakem je supr domluva, co slubi dodrzi. Ja u noveho kola reklamoval 4x vidlici, 1x tlumic, 1x razeni a vse bez problemu vyresil a uznal. U vidlice me mohl poslat do haje, neb tam uz to bylo vlastne vzdy na pravidelnou udrzbu. Ale ani jednou nerekl nic proti a ochotne poslal na reklamaci.
U toho kola: za me pohon i pruzeni ok. Mam ale problem s low end Tektro pohonem a SRAM brzdy. sRAM brzdy mi nikdy nevxhovovaly, za me to neumi brzdit. A u elektra fakt chces slusny 4 pistek, co brzdi. Zena ma Shimano BR-MT520 a ty jsou cenove dostupne a fakt vyborne brzdi a nevadnou.
Zena ma treba Superior ve fullu v elektrice na XT/SLX a DT SWISS kolech. Kupovali jsme predvadecku v Ostrave. Ze 120 tkc sleva 80 tkc. Mela najeto 260 km a chlap nam dal 2 letou zaruku. Shop tento https://www.bikekram.eu/ majitel David Kral taky super domluva. Treba bude mit podobny bike i pro tebe. Umi zavolat do Superioru a zkusit neco vyhrabat.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#474 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Jirka 27

jak píše Haben, na tom kole v odkaze je všechno špatně. Pokud tě eBike začne bavit a začneš pravidelně najíždět větší porce kilometrů, tak první, co tě začne s*át budou brzdy, SRAM prostě nebrzdí. Cenově poměrně dostupné a přitom špičkově brzdící jsou Shimano Saint - v akcích se dají občas sehnat za cca 3-4.000kč/1 kus bez kotouče. Druhá věc, která tě bude štvát je zbytek osazení - 12tková kazeta v podání TECTRO bude mít naprosto mizivou životnost, dtto zbytek pohonu. U tlumiče a vidlice počítej s tím, že se jedná víceméně o základní low-end řadu, která je tak maximálně "uspokojivá". Já bych s budgetem 80.000-100.000kč vzal raději nějakou bazarovku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#475 jaké sedláte kolo?

Příspěvek od Basstl »

Z brzdama Sram si dovolím nesouhlasit. Používám Sram Level Ultimate, což jsou "jen" lehký dvoupístky, ale naprosto bez problémů ubrzdí i mou velkou váhu.
Před tím jsem měl kdeco od Shimana (starý Deore, LX, XT i XTR), tak můžu srovnávat.
Ejdou to srovnává s pohledu extrémní jízdy a tam jsou 4 pístky nutností, ale z pohledu běžného uživatele, tam opravdu problém není.
Jediný problém z mého pohledu je použití brzdové kapaliny. Radši bych minerální olej, který používá Shimano. Nový Sramy už na něj přechází, tak možná časem udělám upgrade. Odpružení není základní řada, ale spíše střední třída. Rock Shox mi vždycky fungoval naprosto bez problémů a to i u základních řad. RockShox Domain R, DebonAir, beru jako solidní kompromis mezi cenou, váhou a kvalitou.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Naše a vaše motorky, kola“