jaké sedláte kolo?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#401 jaké sedláte kolo?
Jj v hlinikovem provedeni ramu asi to Nej ted v ebiku na trhu. Dneska se chystam na prvni vyjizdku tak dam pak vedet.
#402 jaké sedláte kolo?
Pomalu ale jistě o nějakým e-biku uvažuju.
Chtěl bych ale něco lehčího. Ideálně tak 16 - 18kg. Nechci jezdit na 24kg vážící obludě.
Nejvíc se mi zatím líbí pohon Fausa Ride. Malý lehký motor se slabší baterií.
Zástavba tak kompaktní, že na první pohled není vidět že to je e-bike. Velké plus je možnost motor odpojit a vytáhnout z rámu.
Místo něj se dá záslepka, e-bike se odlehčí o 4kg a stává se z něj normální bike.
Nevýhoda je, že se zatím montuje jen do drahých biků (150k+).
https://www.bikeandride.cz/2022/12/fazua-ride-60-pivot-shuttle-sl-test-noveho-pohonu/?fbclid=IwAR2gBtbGx2HHencSQWoIBlzAsJzUZOPuH2c7MYgqx_5RSDwW4oUOhNv99oo
Chtěl bych ale něco lehčího. Ideálně tak 16 - 18kg. Nechci jezdit na 24kg vážící obludě.
Nejvíc se mi zatím líbí pohon Fausa Ride. Malý lehký motor se slabší baterií.
Zástavba tak kompaktní, že na první pohled není vidět že to je e-bike. Velké plus je možnost motor odpojit a vytáhnout z rámu.
Místo něj se dá záslepka, e-bike se odlehčí o 4kg a stává se z něj normální bike.
Nevýhoda je, že se zatím montuje jen do drahých biků (150k+).
https://www.bikeandride.cz/2022/12/fazua-ride-60-pivot-shuttle-sl-test-noveho-pohonu/?fbclid=IwAR2gBtbGx2HHencSQWoIBlzAsJzUZOPuH2c7MYgqx_5RSDwW4oUOhNv99oo
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#403 jaké sedláte kolo?
Lapapírek. Malá baterka, malý dojezd. Váha se honí kde to jde, takže ebike určený spíše pro lehčí váhy, nebo zkušeného rajdra, který umí s kolem pracovat (ten ale nebude jezdit na éčku....až na pár výjimek v rámci propagace e-bikingu)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#404 jaké sedláte kolo?
Nehodnotím konkrétní kolo, ale pohon jako takový. Myšlenka malýho a lehkýho pohonu a menší baterky, se mi líbí. Vzniká nová kategorie e-biků.
Nepotřebuju výkonnej a těžkej moitor. Stejně bych maximální podporu využil jen zcela výjímečně. Stačí mi pohon který mi pomůže v kopci a z kopce o něm nebudu vědět.
Malá kapacita baterky se dá řešit přídavnou, ale to bych zase využil jen zcela výjímečně. Nejdelší trasa kterou jsem kdy na kole ujel, je něco přes 90km. Většinou jezdím trasy 30 - 50km a na to mi ta baterka bohatě stačí. Jakmile to pronikne do celoodpružených e-biků do 100k, tak takový kolo chci.
Nepotřebuju výkonnej a těžkej moitor. Stejně bych maximální podporu využil jen zcela výjímečně. Stačí mi pohon který mi pomůže v kopci a z kopce o něm nebudu vědět.
Malá kapacita baterky se dá řešit přídavnou, ale to bych zase využil jen zcela výjímečně. Nejdelší trasa kterou jsem kdy na kole ujel, je něco přes 90km. Většinou jezdím trasy 30 - 50km a na to mi ta baterka bohatě stačí. Jakmile to pronikne do celoodpružených e-biků do 100k, tak takový kolo chci.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#405 jaké sedláte kolo?
Pokud chces Jirko celopero, pak kazde celopero, co za neco bude stat a bude mit elektropohon, pujde pres 100 tkc a levnejsi to nikdy nebude.
Pokud by ti stacil hardtail, tak Fazuu montuje Focus do sveho Ravenu. Pred 3 lety jsem o nem uvazoval pro zenu. Stal 74 tkc.
Fazua je fakt o moznosti male vypomocoˇi a jinak za sve. Osobne byt tebou, tak bych si nekdy piujcil normalni ebike a zkusil, jak ti bude vadit vaha a jak se ti bude libit pripomoc, odpor bez ni a dojezd. A to same udelej s Fazua motorem - ten ale sehnat na vikend bude orisek.
Sam jezdim klasicke MTB, zena ma ebike. Jak kolo 11,5 kg, ona 23 kg. Oboji celopero. Bez pripomoci do kopce se na ebiku neda. Tech 23 kg je na ebike jeste slusne malo. Ma 504Wh baterii a jsem schopen s tim nalitat 1800 vyskovych metru a cca 65 km. Jedu na nejnizsi primpomoc do kopcu, sjezd bez pripomoci a rovinky nechavam na automatu. Dle hodinek mam obdobny sportovni vykon jak na mem kole. Takze ebike neni jen o pohodli, ale o jezdci, jak jej chce vyuzit
Pokud by ti stacil hardtail, tak Fazuu montuje Focus do sveho Ravenu. Pred 3 lety jsem o nem uvazoval pro zenu. Stal 74 tkc.
Fazua je fakt o moznosti male vypomocoˇi a jinak za sve. Osobne byt tebou, tak bych si nekdy piujcil normalni ebike a zkusil, jak ti bude vadit vaha a jak se ti bude libit pripomoc, odpor bez ni a dojezd. A to same udelej s Fazua motorem - ten ale sehnat na vikend bude orisek.
Sam jezdim klasicke MTB, zena ma ebike. Jak kolo 11,5 kg, ona 23 kg. Oboji celopero. Bez pripomoci do kopce se na ebiku neda. Tech 23 kg je na ebike jeste slusne malo. Ma 504Wh baterii a jsem schopen s tim nalitat 1800 vyskovych metru a cca 65 km. Jedu na nejnizsi primpomoc do kopcu, sjezd bez pripomoci a rovinky nechavam na automatu. Dle hodinek mam obdobny sportovni vykon jak na mem kole. Takze ebike neni jen o pohodli, ale o jezdci, jak jej chce vyuzit
#406 jaké sedláte kolo?
Není pravda že slušné celopéro nemůže být do 100.
Třeba tohle by mi úplně v pohodě stačilo. Komponenty beru jako spotřebku. Chci hlavně dobrej rám, pohon a vidli.
Určitě bych našel i jiný kola. Nebo počkat na zimní výprodeje, slevy od známých atd.
https://www.canyon.com/cs-cz/electric-bikes/electric-mountain-bikes/neuron-on/al/neuron-on-6/3395.html?dwvar_3395_pv_rahmenfarbe=BU
Žena má e-bike Cube, tak vím o čem to je. V naprosté většině jízd ale používá jen minimální nebo střední výpomoc. Ten výkonnej a těžkej motor vlastně ani nepotřebuje.
https://www.bike-life.cz/horske-kolo-cube-access-hybrid-exc-500-29-2019-blue-n-coral/d33197
Třeba tohle by mi úplně v pohodě stačilo. Komponenty beru jako spotřebku. Chci hlavně dobrej rám, pohon a vidli.
Určitě bych našel i jiný kola. Nebo počkat na zimní výprodeje, slevy od známých atd.
https://www.canyon.com/cs-cz/electric-bikes/electric-mountain-bikes/neuron-on/al/neuron-on-6/3395.html?dwvar_3395_pv_rahmenfarbe=BU
Žena má e-bike Cube, tak vím o čem to je. V naprosté většině jízd ale používá jen minimální nebo střední výpomoc. Ten výkonnej a těžkej motor vlastně ani nepotřebuje.
https://www.bike-life.cz/horske-kolo-cube-access-hybrid-exc-500-29-2019-blue-n-coral/d33197
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#407 jaké sedláte kolo?
Tlusty prase vs. Spešlajzd
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#408 jaké sedláte kolo?
Někdy se to tak stane.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#409 jaké sedláte kolo?
Jo ten Canyon vypada dobre a cena nizsi diky primemu online prodeji. Pri vyssi vaze jezdce bych uvazoval o kvalitnejsich rafcich a uz jsi pre 100. Jinak komponenty za me cajk s tim, ze 12kovy prevodnik je nesmysl, pokud nejezdis stojky v Alpach. Zbytecne drahy retez, rychle se opotrebuje. Idealne dostacujici je 11 ci 10. Zena ma na 11 rozsah 11-46 a posledni 4 nejlehci pastorky se pouzivaji vyjimecne.Basstl píše: ↑05 črc 2023 23:12 Není pravda že slušné celopéro nemůže být do 100.
Třeba tohle by mi úplně v pohodě stačilo. Komponenty beru jako spotřebku. Chci hlavně dobrej rám, pohon a vidli.
Určitě bych našel i jiný kola. Nebo počkat na zimní výprodeje, slevy od známých atd.
https://www.canyon.com/cs-cz/electric-bikes/electric-mountain-bikes/neuron-on/al/neuron-on-6/3395.html?dwvar_3395_pv_rahmenfarbe=BU
Žena má e-bike Cube, tak vím o čem to je. V naprosté většině jízd ale používá jen minimální nebo střední výpomoc. Ten výkonnej a těžkej motor vlastně ani nepotřebuje.
https://www.bike-life.cz/horske-kolo-cube-access-hybrid-exc-500-29-2019-blue-n-coral/d33197
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#410 jaké sedláte kolo?
Ondro, ty jsi kupoval novy ne? Pak reklamace. Nevekal bych to. Kor kdyz to mas jen sterkolet a neskaces. Otazka, zda se nepodivat po necem jinem, nebot toto hrozi opet. Nebo idealne sundat vahu ze sebe
#411 jaké sedláte kolo?
Dvanáctkový řazení považuju za plus, i když u e-biku je to trochu zbytečný.Haben píše: ↑06 črc 2023 08:50
Jo ten Canyon vypada dobre a cena nizsi diky primemu online prodeji. Pri vyssi vaze jezdce bych uvazoval o kvalitnejsich rafcich a uz jsi pre 100. Jinak komponenty za me cajk s tim, ze 12kovy prevodnik je nesmysl, pokud nejezdis stojky v Alpach. Zbytecne drahy retez, rychle se opotrebuje. Idealne dostacujici je 11 ci 10. Zena ma na 11 rozsah 11-46 a posledni 4 nejlehci pastorky se pouzivaji vyjimecne.
Nevím jak je na tom 12 řetěz Shimano s výdrží, ale Sram X0/XX1 Eagle vydrží víc, než desítkovej řetěz u mého starého GT.
Tohle mi ale vůbec nevadí. Prakticky každé kolo které jsem měl, i kola manželky a syna, jsem prakticky všechny postupně vytunil (tedy až na manželky e-bike, na ten se teprve chystám). Rád se v tom hrabu a každý rok se snažím něco vylepšit. U starého GT Avalanche z původního kola zůstal prakticky jen rám.
Cenu 100k jsem myslel samozřejmě obrazně. Nechce se mi ale dávat 150+. Nabídka v kategorii lehkých e-biků je zatím omezená a prakticky se zatím vyrábí jen v top třídě, ale věřím že to brzy pronikne i do nižších pater.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#412 jaké sedláte kolo?
Jo uz je to v reklamaci. Na hubnuti pracuju hlavne kolem a pomerne se to dari
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#413 jaké sedláte kolo?
@ Basstl: mam na svem klasickem kole XT. Retez mi vydrzi ccaa 1000-1200 km, pak uz ae povytahne a musim menit. 2x jsem to pretahl na 1600 km a odrovnal nejmensi pastorek = musel jsem kupovat novy.
Takze u ebiku pocitej max 1000 km.
@ Ondra: super, ze se dari hubnout a mas vydrz. Ram vyreklamuji. Specialized neni lowcost znacka a takovou vizitku si nebudou chtit nechat
Takze u ebiku pocitej max 1000 km.
@ Ondra: super, ze se dari hubnout a mas vydrz. Ram vyreklamuji. Specialized neni lowcost znacka a takovou vizitku si nebudou chtit nechat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#414 jaké sedláte kolo?
Uz je to v autorizaku, tvarili se ze neni problem, ze to preskladaji na novej ram. Od novyho roku jsem -5 kg bez absolutni zmeny jidelnicku a to piju pivo jak prokopnutej. Tak jeste 5 kilo do podzima (tzn. pod metrak) a budu spokojen. Hubnout s dietama je fajn ale clovek si koleduje o jojo tak jsem si rekl ze navyky nebit nebudu. Ono to jde pomalu ale jde ...
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 07 črc 2023 08:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#415 jaké sedláte kolo?
Ja treba vahu u ebiku vubec neresil, navic kdyz sam vazim 90 kilo tam nemusim resit ze kolo vazi 20 misto 15ti.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#416 jaké sedláte kolo?
To je chyba, ona mrtva vaha pod tebou se chova uplne jinak nez ziva na tobe. Na vahu kola jsem dost pedant a na nicem co ma pres 12 kilo se poradne nesvezu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#417 jaké sedláte kolo?
Ono když bys zkusil ten rozdíl se projet na 20kg ebiku a 15kg hned po sobě, tak bys poznal jaký rozdíl to je. Obecně váha biku ať elektro nebo klasika dělá moc, to stejný rozdíl karbon/hliník…
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
#418 jaké sedláte kolo?
Já mám o dost víc než 90kg, ale váhu kola řeším, protože 0,5kg na kole poznáš mnohem víc než 10kg na sobě...
Ten rozdíl jízdy na lehkém kole je opravdu výrazný.
Ten rozdíl jízdy na lehkém kole je opravdu výrazný.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#419 jaké sedláte kolo?
A ted si vezmete tu vec,ze vy mate +/- 90kg a kolo treba 14kg a dite 18kg a jeho kolo 8kg.
Tak tady neskuhrejte na vahu
Je pravda,ze az diky Ondrovi a tomuto vlaknu jsem si uvedomil a uplne pochopil,proc ty deti s tema kolama tak bojuji. Pritom tak jasna vec. Ale zkratka mi to drive nedocvaklo.
Tak tady neskuhrejte na vahu
Je pravda,ze az diky Ondrovi a tomuto vlaknu jsem si uvedomil a uplne pochopil,proc ty deti s tema kolama tak bojuji. Pritom tak jasna vec. Ale zkratka mi to drive nedocvaklo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#420 jaké sedláte kolo?
Jirko kdyby detske kolo 8 kg. To jsou 15 kg herky. Proste masivni ocel. Pokud se tedy nevylejes do draheho kola - myslim tim ty kola pro 5-8 lete deti. Je to des. Ale dite neni rozmazlene jak my dospeli
#421 jaké sedláte kolo?
Pravda, dětská kola jsou často těžší než ta dospělá.
Existují výrobci co dělají i lehká dětská kola, ale není to žádná láce.
Existují výrobci co dělají i lehká dětská kola, ale není to žádná láce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#422 jaké sedláte kolo?
Malej ma 16ky rafky. Takze takove to "druhe" kolo.
On ma 18kg s bidou a kolo 8,3kg s tim,ze jsem to uplne ocesal. Sundal jsem blatniky, odrazky,vsechno co slo. Manipulace na miste, pri nechtenem zajeti nekam apod. je proste problem. Kopce problem samozrejme (jeden prevod+vlastni vaha kola).
Kdyz to vidim,rad mu koupim to "treti" (tedy 20ku) kolo Woom, nebo Beany. Ale mrzi me, jak osklive to jsou kola. Mimo tu cenu...budiz, pak se to zas dobre proda,takze v pohode, ale ty kola jsou proste skarede. Mozna pro holku OK, ale jinak ne.
Edit : dobre, o tomto konkretnim Woomu jsem nevedel. Ale ta cena
https://www.cyklospeciality.cz/detska-kola/woom/detske-horske-kolo-woom-4-off
A nektere konkurencni znacky neuvadi hmotnost ani primo na svych vlastnich strankach
https://www.cyklospeciality.cz/detska-kola/detska-kola-pro-deti-od-5-let-kola-20/detske-kolo-kona-makena-20-barva-oranzova (vim,ze nekde jsem to hledal a proste tam tu vahu napsanou nemeli)
Edit 2: aby to nezapadlo. Nejaka "Ceska" znacka Amulet. Hydraulika, hlinik, 8,3kg a jednoprevodnik = 5lete decko neni zbytecne zmatene komplikovanou volbou prevodu. Na 20" kolech. Za 12tis (teda ted 10)...to jde. Taly to nejaky krasavec teda, ale dobry...
https://www.amuletbikes.cz/cs/p/amulet-20-youngster-sh-alu-brushed-transparent_dark-blue-shiny-2022-amulet
On ma 18kg s bidou a kolo 8,3kg s tim,ze jsem to uplne ocesal. Sundal jsem blatniky, odrazky,vsechno co slo. Manipulace na miste, pri nechtenem zajeti nekam apod. je proste problem. Kopce problem samozrejme (jeden prevod+vlastni vaha kola).
Kdyz to vidim,rad mu koupim to "treti" (tedy 20ku) kolo Woom, nebo Beany. Ale mrzi me, jak osklive to jsou kola. Mimo tu cenu...budiz, pak se to zas dobre proda,takze v pohode, ale ty kola jsou proste skarede. Mozna pro holku OK, ale jinak ne.
Edit : dobre, o tomto konkretnim Woomu jsem nevedel. Ale ta cena
https://www.cyklospeciality.cz/detska-kola/woom/detske-horske-kolo-woom-4-off
A nektere konkurencni znacky neuvadi hmotnost ani primo na svych vlastnich strankach
https://www.cyklospeciality.cz/detska-kola/detska-kola-pro-deti-od-5-let-kola-20/detske-kolo-kona-makena-20-barva-oranzova (vim,ze nekde jsem to hledal a proste tam tu vahu napsanou nemeli)
Edit 2: aby to nezapadlo. Nejaka "Ceska" znacka Amulet. Hydraulika, hlinik, 8,3kg a jednoprevodnik = 5lete decko neni zbytecne zmatene komplikovanou volbou prevodu. Na 20" kolech. Za 12tis (teda ted 10)...to jde. Taly to nejaky krasavec teda, ale dobry...
https://www.amuletbikes.cz/cs/p/amulet-20-youngster-sh-alu-brushed-transparent_dark-blue-shiny-2022-amulet
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 07 črc 2023 12:51, celkem upraveno 1 x.
#423 jaké sedláte kolo?
Kamarád kupoval pro dítě Specialized. Nádherný dětský kolo na hliníkovým rámu.
Švárovi jsem za dobrou cenu sehnal SUP, ale je fakt že už to jsou větší kola. Ta malá vypadají většinou divně...
Švárovi jsem za dobrou cenu sehnal SUP, ale je fakt že už to jsou větší kola. Ta malá vypadají většinou divně...
- Přílohy
-
- f6f2ee63ba5fd82c-1600-1600-f-80.jpg (53.38 KiB) Zobrazeno 832 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#424 jaké sedláte kolo?
Jo, ale tak nemuzu 115cm diteti koupit kolo pro 10leteho skoro-pubertaka
"Kamo sorry. Jirka rikal,ze ty male kola vypadaji divne. Nejak se s tim poper! "
Ty Specialized se mi taky libi nektere, ale zase...vaha neni uvedena viz zde napriklad : https://www.specialized.com/cz/cs/jett-20/p/216937?color=349768-216937&searchText=92722-6120
Ta kategorie mensich detskych kol je trochu nevdecna na prodeje asi. Moc se toho nevyrabi, ty kola se dědí a novych se asi neprodava az tolik, aby se to vyplatilo delat kde komu.
"Kamo sorry. Jirka rikal,ze ty male kola vypadaji divne. Nejak se s tim poper! "
Ty Specialized se mi taky libi nektere, ale zase...vaha neni uvedena viz zde napriklad : https://www.specialized.com/cz/cs/jett-20/p/216937?color=349768-216937&searchText=92722-6120
Ta kategorie mensich detskych kol je trochu nevdecna na prodeje asi. Moc se toho nevyrabi, ty kola se dědí a novych se asi neprodava az tolik, aby se to vyplatilo delat kde komu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 303
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
#425 jaké sedláte kolo?
Detske su fajn Islabikes, Frog bikes, Rascal bikes, Early rider.
Nas ma Frog 16" a naucil sa hned bez koliecok a to nedociahol este zo sedacky na zem. Uvidime co dcera ked ho o rok zdedi ako sa jej bude pozdavat. Kazdopadne malo by to ist bez problemov predat za pekne peniaze, v tom su tieto znacky tiez fajn.
Nas ma Frog 16" a naucil sa hned bez koliecok a to nedociahol este zo sedacky na zem. Uvidime co dcera ked ho o rok zdedi ako sa jej bude pozdavat. Kazdopadne malo by to ist bez problemov predat za pekne peniaze, v tom su tieto znacky tiez fajn.
_________________
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek