jaké sedláte kolo?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#101 jaké sedláte kolo?
no a proto mám kolo sám sebou poskládaný od roku 2007 a postupně měním co odchází. Navíc ho mám fakt rád nehodlám ho měnit a ono vyhovuje každýmu něco, já to tam dal ze zvědavosti a uvidím, bohužel už nestíhám jezdit tolik jako dřív, tak to zas tak do úmoru neřeším
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#102 jaké sedláte kolo?
Kdy vyrazíme?Basstl píše:Letos budu mít druhou sezónu kolo na 29" s osazením Sram Eagle XX1 1x12.
To kolo mi maximálně vyhovuje, jak rychlostí, tak pohodlím a rozsahem převodů.
1. sezonu jsem měl na vyzkoušení 3 placky odstupňovaný po 2 zubech a skončil jsem u 34 zubů.
Rychlost není menší než na starým kole na 26" s řazením 3x9 a díky velkým kolům a jiný geometrii s ním vyjedu víc.
Nejsem ale žádnej závodník. Rád jezdím svižně a plynule.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#103 jaké sedláte kolo?
Až bude trochu času, což tedy fakt nevím kdy bude...hajnej píše:Kdy vyrazíme?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#104 jaké sedláte kolo?
Díky všem za rozbor, zůstanu u svých 3x8 na 26 palcích, jezdím jen rekreačně, abych měl pak menší výčitky, když se pořádně nacpu
Ten jednotalíř mi dává smysl u elektrokol, kde pomáhá motor, ale pro mě je do kopce občas málo i trojtác, když už nemám kam řadit na lehčí převod
Ten jednotalíř mi dává smysl u elektrokol, kde pomáhá motor, ale pro mě je do kopce občas málo i trojtác, když už nemám kam řadit na lehčí převod
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
#105 jaké sedláte kolo?
Díky kazetě 10 - 50 zubů, je rozsah u 1x12 téměř stejnej.
Samozřejmě není tak jemný odstupňování, ale u 3x8(9), se některý převody překrývají.
Rychlost je stejná, jako na nejtěžší převod u 26" kol a tam kde jsem před tím s menšíma kolama slejzal, protože už se mi zvedalo přední kolo, tak na 29" ještě šlapu.
Myslím si, že na velkých kolech má 1x12 smysl. Na 26" bych to necpal.
Jak už jsem psal, trochu jsem se bál jestli mi bude rozsah stačit, ale jsem z toho nadšenej a maximálně mi vyhovuje.
Když jsem sadu objednával, tak ještě na žádným sériovým kole nebyla a cena prototo byla brutální, ale rok od roku prostupuje do nižších a nižších řad a je tak dostupná pro všechny.
Samozřejmě není tak jemný odstupňování, ale u 3x8(9), se některý převody překrývají.
Rychlost je stejná, jako na nejtěžší převod u 26" kol a tam kde jsem před tím s menšíma kolama slejzal, protože už se mi zvedalo přední kolo, tak na 29" ještě šlapu.
Myslím si, že na velkých kolech má 1x12 smysl. Na 26" bych to necpal.
Jak už jsem psal, trochu jsem se bál jestli mi bude rozsah stačit, ale jsem z toho nadšenej a maximálně mi vyhovuje.
Když jsem sadu objednával, tak ještě na žádným sériovým kole nebyla a cena prototo byla brutální, ale rok od roku prostupuje do nižších a nižších řad a je tak dostupná pro všechny.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#106 jaké sedláte kolo?
Kdyz si vypocitas prevody, tak 1x12 byva lehci jak 3x8. Ja mam 2x10 asi. Nemam to ted v hlave, jaky pastorek. Nejlehci prevod je lehci jak u byvaleho 3x8 a nejtezsi je o krapet lehci. Ale kdy jedes po rovine neustale vice jak 35 kmh? A z kopce se na 60 kmh rozjedes. Jako slapat jak magor treba 3 km z kopce, abych jel 80, nejsem zavodnik.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#107 Volvo kola
Tak kola mám stále ještě dvě, ale obě jsou už staříci. Nicméně to v dohledné době určitě měnit nebudu, už na trávení volného času mám i jiné priority. A hlavně už jsem starší kus a tak mi to na to moje popojíždění bohatě stačí.
Horáka má tak cca 15 let, rám Gary Fisher, 3x9, doplňky vše Bontrager, osazení vše Shimano LX, vidlice RockShox+Cane Creek a ráfky Mavic.
A silnici mám ještě starší, rám na míru Šírer, 2x7, osazení vše Shimano 600, sedlo, sedlovka a pláště Bontrager, představec a berany Cinelli, ráfky Mavic.
Tak asi tak.
Horáka má tak cca 15 let, rám Gary Fisher, 3x9, doplňky vše Bontrager, osazení vše Shimano LX, vidlice RockShox+Cane Creek a ráfky Mavic.
A silnici mám ještě starší, rám na míru Šírer, 2x7, osazení vše Shimano 600, sedlo, sedlovka a pláště Bontrager, představec a berany Cinelli, ráfky Mavic.
Tak asi tak.
Naposledy upravil(a) Michl dne 03 bře 2019 11:54, celkem upraveno 3 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#108 jaké sedláte kolo?
2 Haben
jsou sjezdy po asfaltu (dokonce i u nás v ČR, namátkou třeba sešup na Stodůlkách na šumavě dolů ke Křemelné) kde máš (když máš v hlavě vyndáno)
během 500 metrů na tacháči 94km - o Rakousku, Itálii, Francii ani nemluvě. Jsou jezdci, kteří na XC nikdy nepřestanou preferovat pořádnou pilu i vepředu,
protože s 32-38z už od nějakých 50km/h šlapeš bez efektivního zrychlování a můžeš spoléhat jen na gravitaci.
Po rovině taky jedeš minimálně o 10km/h pomaleji - pokud se bavíme o vytrenovaném jezdci, který dlouhodobě po rovině udrží 45km/h, jde to i s XC
a 1,95 flat pláštěm, musíš však mít našlapáno. Hobby jezdec se během 2-3km při 50km/h přepálí. Mě pořád na XC vychází nejlépe 2x10-11, lépe využiješ
rozsah převodů při prudkých výjezdech a prudkých sjezdech. To že se ti Basstle zvedalo přední kolo nebylo převodama, ale geometrií rámu
a strmému (oldschoolovému) úhlu vidlice, to s převodama nemá nic do činění. Navíc s 29 kolama máš i delší rozvor, to se špatně zvedá i kolohnátovi.
1x11-12 byl primárně určen pro zprofanovanou enduro disciplínu, ne pro XC. Na XC to začali pak cpát v rámci marketingové strategie, protože
co je nové, to je přece dobré a lepší než to staré. Než jsem přešel naplno na FR/DH tak jsem 10 let od dětství šlapal krále šumavy a ostatní
"přeteky", takže i o XC vím dost. Pak se ze mě sice stal na dlouhý roky šílenec, kterej všechno hrotil "dolekopcom" a "horekopcom" šlapal po svejch,
ale vzpomínky mi zůstaly - navíc jsem dělal roky brigádně servisáka pro 69, Ski&Bike, Praha Bikes (sice sračkový kola ale skvěle platili!),
takže jsem o XC přehled neztratil.
Vzpomeňte na přelom tisíciletí, to zas byl hrozně v módě 24 zadek + 26 předek (Spešl a Garry Fisher s tím hodně laboroval), apk přišly 26,
pak 27,5, pak 29 - abyste se za 10 let vrátili zpátky někam k 26,5 je potřeba inovovat a měnit zboží ve skladech.
Docent Pavko je náš rodinnej známej (nadšenej celoživotní velocipedista), sám potvrdil, že 29 je pro člověka menšího vzrůstu kravina.
Namáháš víc záda, šlachy v nohou, pánev....Sice se mu na tom pocitově lépe jede po rovině a z kopce v otevřeném terénu bez větších
překážek, ale jakmile s tím vjedeš se 175cm do utaženejch zatáček, máš skákat velké dvojáky, dirty, vyšlapávat z klopek, tak to s
krátkejma nohama, rukama a malým tělem prostě neutáhneš, kolo si s jezdcem dělá co chce. I já se svojí vejškou cejtil, že to na ostré,
utažené DH není ono. Na druhou stranu nějaká "Milky line" ze Saalbachu, "Hangman", v Leogangu, modrá v Mariboru mě na tom
bavil - ale to nejsou traily, to je v nadsázce dálnice v lese......
1x11-12 je na Enduro, 29 pro postavy s výškou alespoň 180-185cm a jezdec musí mít hodně naježděno.....v krámu to ale prodaj
ženský se 156cm a ještě jí poplácaj po zádech jak dobře koupila za 8 let jí budou vnucovat 26,5..žádnej výrobce přece nechce,
abyste si kupoval kolo na půl života.
Pokud to máte na čistě rekreační jízdu, tam proti 29 nic nemám - "podél Vtavy" se na tom pojede lépe i lidem s menší postavou.
2 Michl, ano asi tak
jsou sjezdy po asfaltu (dokonce i u nás v ČR, namátkou třeba sešup na Stodůlkách na šumavě dolů ke Křemelné) kde máš (když máš v hlavě vyndáno)
během 500 metrů na tacháči 94km - o Rakousku, Itálii, Francii ani nemluvě. Jsou jezdci, kteří na XC nikdy nepřestanou preferovat pořádnou pilu i vepředu,
protože s 32-38z už od nějakých 50km/h šlapeš bez efektivního zrychlování a můžeš spoléhat jen na gravitaci.
Po rovině taky jedeš minimálně o 10km/h pomaleji - pokud se bavíme o vytrenovaném jezdci, který dlouhodobě po rovině udrží 45km/h, jde to i s XC
a 1,95 flat pláštěm, musíš však mít našlapáno. Hobby jezdec se během 2-3km při 50km/h přepálí. Mě pořád na XC vychází nejlépe 2x10-11, lépe využiješ
rozsah převodů při prudkých výjezdech a prudkých sjezdech. To že se ti Basstle zvedalo přední kolo nebylo převodama, ale geometrií rámu
a strmému (oldschoolovému) úhlu vidlice, to s převodama nemá nic do činění. Navíc s 29 kolama máš i delší rozvor, to se špatně zvedá i kolohnátovi.
1x11-12 byl primárně určen pro zprofanovanou enduro disciplínu, ne pro XC. Na XC to začali pak cpát v rámci marketingové strategie, protože
co je nové, to je přece dobré a lepší než to staré. Než jsem přešel naplno na FR/DH tak jsem 10 let od dětství šlapal krále šumavy a ostatní
"přeteky", takže i o XC vím dost. Pak se ze mě sice stal na dlouhý roky šílenec, kterej všechno hrotil "dolekopcom" a "horekopcom" šlapal po svejch,
ale vzpomínky mi zůstaly - navíc jsem dělal roky brigádně servisáka pro 69, Ski&Bike, Praha Bikes (sice sračkový kola ale skvěle platili!),
takže jsem o XC přehled neztratil.
Vzpomeňte na přelom tisíciletí, to zas byl hrozně v módě 24 zadek + 26 předek (Spešl a Garry Fisher s tím hodně laboroval), apk přišly 26,
pak 27,5, pak 29 - abyste se za 10 let vrátili zpátky někam k 26,5 je potřeba inovovat a měnit zboží ve skladech.
Docent Pavko je náš rodinnej známej (nadšenej celoživotní velocipedista), sám potvrdil, že 29 je pro člověka menšího vzrůstu kravina.
Namáháš víc záda, šlachy v nohou, pánev....Sice se mu na tom pocitově lépe jede po rovině a z kopce v otevřeném terénu bez větších
překážek, ale jakmile s tím vjedeš se 175cm do utaženejch zatáček, máš skákat velké dvojáky, dirty, vyšlapávat z klopek, tak to s
krátkejma nohama, rukama a malým tělem prostě neutáhneš, kolo si s jezdcem dělá co chce. I já se svojí vejškou cejtil, že to na ostré,
utažené DH není ono. Na druhou stranu nějaká "Milky line" ze Saalbachu, "Hangman", v Leogangu, modrá v Mariboru mě na tom
bavil - ale to nejsou traily, to je v nadsázce dálnice v lese......
1x11-12 je na Enduro, 29 pro postavy s výškou alespoň 180-185cm a jezdec musí mít hodně naježděno.....v krámu to ale prodaj
ženský se 156cm a ještě jí poplácaj po zádech jak dobře koupila za 8 let jí budou vnucovat 26,5..žádnej výrobce přece nechce,
abyste si kupoval kolo na půl života.
Pokud to máte na čistě rekreační jízdu, tam proti 29 nic nemám - "podél Vtavy" se na tom pojede lépe i lidem s menší postavou.
2 Michl, ano asi tak
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#109 jaké sedláte kolo?
Ejdou, ty zijes ve svete poloprofesionalnich a profesionalnich jezdcu. Takze tve teorie jsou pro 99% z nas mimo. To je jako kdyby jsi se ty bavil na foru o stavbe zavodnich specialu o ladeni tve V70, kde by se ti vysmali.
Rekl bych, ze 900 lidi z tisice na tomto foru potrebuje, aby s kolem vyjeli 300 m 12% stoupani po asfaltu k baraku, aby mohli po rovine jet v klidu 20 km/h a z kopce, aby jim to bez slapani brzdy ubrzdily. A aby bylo kolo hezke, nenadreli se, nekurvilo se a nemuseli ho moc serizovat. A vetsi pozadavky nemaji
Pak je tady dalsich 90 lidi z toho 1000, kteri snesou na kole 3 km slapat na krev rychlost 32 kmh po rovine, drou se v nejakem 15% stoupani po lesni ceste a z kopce slapou do rychlosti 50 kmh a pak uz jen si uzivaji sjezd a nezavodi o sekundy.
Za me, kdyby pred rokem nebylo reseni 1x12 za nesmysl, tak jsem do toho sel taky. Tak mam 2x10 ci co a fajn.
Mam 170 cm a 29” v klidu. Ano je to mene obratne v klickovani mezi koreny, ale co nevyklickuji, to lepe 29” pojme.
Je potreba se smirit s tim, ze tu nejsou magori, co musi mit kolo za 100 tkc a ze i kolo za 20 tkc jim odvede sluzbu, kterou pozaduji. Stejne tak nepochopim, proc si mam koupit plast za 1500 kc, kdyz pro me stejnou funkci odvede plast za 500 kc.
Rekl bych, ze 900 lidi z tisice na tomto foru potrebuje, aby s kolem vyjeli 300 m 12% stoupani po asfaltu k baraku, aby mohli po rovine jet v klidu 20 km/h a z kopce, aby jim to bez slapani brzdy ubrzdily. A aby bylo kolo hezke, nenadreli se, nekurvilo se a nemuseli ho moc serizovat. A vetsi pozadavky nemaji
Pak je tady dalsich 90 lidi z toho 1000, kteri snesou na kole 3 km slapat na krev rychlost 32 kmh po rovine, drou se v nejakem 15% stoupani po lesni ceste a z kopce slapou do rychlosti 50 kmh a pak uz jen si uzivaji sjezd a nezavodi o sekundy.
Za me, kdyby pred rokem nebylo reseni 1x12 za nesmysl, tak jsem do toho sel taky. Tak mam 2x10 ci co a fajn.
Mam 170 cm a 29” v klidu. Ano je to mene obratne v klickovani mezi koreny, ale co nevyklickuji, to lepe 29” pojme.
Je potreba se smirit s tim, ze tu nejsou magori, co musi mit kolo za 100 tkc a ze i kolo za 20 tkc jim odvede sluzbu, kterou pozaduji. Stejne tak nepochopim, proc si mam koupit plast za 1500 kc, kdyz pro me stejnou funkci odvede plast za 500 kc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#110 jaké sedláte kolo?
Čti Habene mezi řádky, já nemám nic proti kolům za 20.000kč, nemám nic proti kolům za 3.000kč - na jednom takovém jezdím do Práce, starej city bike
a je mi fuk, že je to stará kraksna píšu o marketingových strategiích a blbnutí neinformovaného spotřebitele.
EDIT: nová odpověď pro Habena, ať nepíšu další příspěvek. Řádků bylo 24 a vysvětloval jsem ti na nich princip využití převodů a velikosti kol.
Ale marketing funguje skvěle kámo - máš v garáži co si chtěl, za 5 let budeš chrochtat blahem nad 26,5 fat tyres s elektrickou dopomocí
a je mi fuk, že je to stará kraksna píšu o marketingových strategiích a blbnutí neinformovaného spotřebitele.
EDIT: nová odpověď pro Habena, ať nepíšu další příspěvek. Řádků bylo 24 a vysvětloval jsem ti na nich princip využití převodů a velikosti kol.
Ale marketing funguje skvěle kámo - máš v garáži co si chtěl, za 5 let budeš chrochtat blahem nad 26,5 fat tyres s elektrickou dopomocí
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 03 bře 2019 10:24, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#111 jaké sedláte kolo?
Ejdou. Ctu, co vidim. Co nenapises a vidis mezi radky, tak vidis jen ty. Porad nam vysvetlujes, jak to a to je na pikacu a ohanis se krutyma sjezdama na Sumave a v cizine. Nic vic nic min.
V zaveru jsi pak uvedl, ze pro bezne ucely staci, co mame, ale o tom jsi se na 70 radcich vubec nebavil a ja to mym prispevkem jen potvrdil.
V zaveru jsi pak uvedl, ze pro bezne ucely staci, co mame, ale o tom jsi se na 70 radcich vubec nebavil a ja to mym prispevkem jen potvrdil.
#112 jaké sedláte kolo?
Tohle já samozřejmě vím, proto jsem si taky 29" pořídil.Ejdou Rotacak píše: To že se ti Basstle zvedalo přední kolo nebylo převodama, ale geometrií rámu
a strmému (oldschoolovému) úhlu vidlice, to s převodama nemá nic do činění. Navíc s 29 kolama máš i delší rozvor, to se špatně zvedá i kolohnátovi.
Vždyť to taky píšu v předešlým příspěvku, že s ním vyjedu víc díky velkým kolům a jiný geomettrii.
Na starým kole jsem nejlehčí převody ani nevyužíval, protože jsem se dřív dostal na limit rámu, kol a mojí figury.
Když jsem před 15 lety to GT kupoval, tak jiná možnost než 26" nebyla
Na malejch kolech jsem vypadal se svejma 194cm jak vosa na bonbonu.
Pro mě je přechod na 29" obrovskej rozdíl.
Věděl jsem přesně co od kola chci. nezávodím, neskáču, z kopce většinou nešlapu. Jezdím převážně po cyklostezkách.
Většinou jezdím s manželkou, nebo s kamarádama na dovolený. Doma na to mám málo času.
Jsem tedy rekreační cyklista, ale nemám kolo jen na to, abych se přemístil z bodu A do bodu B.
Mám rád techniku a zajímám se o trendy. Mám rád český značky, proto jsem měl v nejužším výběru i vysněný RB.
Protože už nejsem nejmladší a nejlehčí, tak jsem chtěl fulla.
V průběhu stavby se to trochu zvrhlo. Původně jsem chtěl kolo do 50, ale díky tomu že Cannyon byl v tu dobu vyprodanej, tak jsem šel do volby mého srdce a objednal jsem rám RB.
Pojal to jako projekt na zimu. Původně jsem chtěl použít komponenty ze starýho kola, ale trošku se to zvrhlo a padla na to zrušená pojistka, kterou mi 14 let platil zaměstnavatel.
Nelituju toho. Mám krásný, pohodlný a jedinečný kolo, který by si sice zasloužilo lepšího (a lehčího) cyklistu, ale co už...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#113 jaké sedláte kolo?
Na bike foru je na tohle téma taky diskuze, ale tam se to čeká, tady je to jak píše Haben. Já dřív jezdil relativně hodně, řešil jsem komponenty a váhu atd, teď chci mít hlavně funkční kolo s kvalitníma komponentama, na kterým se mi bude dobře jezdit a který se mi bude i líbit a nějaký přepočítávání převodů a marketing výrobců jsou mi tak nějak šumák. Jasný, že někomu jinýmu se to líbit nemusí a může mít jiný názor na převody, ale to je jeho názor, který mu neberu, ale to nebyl smysl mýho příspěvku tu rozpoutat debatu, jestli 1x11 nebo 8x20, to fakt ne..Ejdou Rotacak píše:Čti Habene mezi řádky, já nemám nic proti kolům za 20.000kč, nemám nic proti kolům za 3.000kč - na jednom takovém jezdím do Práce, starej city bike
a je mi fuk, že je to stará kraksna píšu o marketingových strategiích a blbnutí neinformovaného spotřebitele.
EDIT: nová odpověď pro Habena, ať nepíšu další příspěvek. Řádků bylo 24 a vysvětloval jsem ti na nich princip využití převodů a velikosti kol.
Ale marketing funguje skvěle kámo - máš v garáži co si chtěl, za 5 let budeš chrochtat blahem nad 26,5 fat tyres s elektrickou dopomocí
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#114 jaké sedláte kolo?
Nahoď foto
Basstl píše: Mám krásný, pohodlný a jedinečný kolo
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#115 jaké sedláte kolo?
Oproti fotkám tam teď mám jiný přední kolo (stejný jako zadní), náboj DT Swiss 240, ráfek No Tubes ZTR, dráty DT Swiss Aero. Sedlo už mám černý, který se ke kolu víc hodí - Ergon + černý silikonový gripy a konečně sedlovku správnýho průměru a to Enve. Čeká mě ještě představec a řídítka od stejný značky a asi vyměním zadní plášť za užší 2,2, protože 2,4 se do rámu jentaktak vejde.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#116 jaké sedláte kolo?
No vidis a v Tapatalku jsem jich napocital 92. Jak jsou ty informace relativni...Ejdou Rotacak píše:
EDIT: nová odpověď pro Habena, ať nepíšu další příspěvek. Řádků bylo 24...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#117 jaké sedláte kolo?
jo tak už chápu, proč vycházíte z údivu, že jsou moje příspěvky často tak dlouhé - z 95% píšu na 27" monitoru
s ergonomickou klávesnicí, všema 10, to je pak "román" napsanej během minuty. Psát něco přes pos*anej
telefon, tak s tim švihnu po dvou souvětích o zeď.
Basstle, IQ je moc pěkná volba, srdcařská,
s ergonomickou klávesnicí, všema 10, to je pak "román" napsanej během minuty. Psát něco přes pos*anej
telefon, tak s tim švihnu po dvou souvětích o zeď.
Basstle, IQ je moc pěkná volba, srdcařská,
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#118 jaké sedláte kolo?
Kdyz to tak ctu, tak se radsi nebudu vyjadrovat ne cem se prepravuju do prace a z prace Ale zatim to vzdy stacilo na tech par set km rocne a obcasny vylet do lesa. Ale ate pekne kola, to se musi nechat.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#119 jaké sedláte kolo?
Já jezdím do práce na LeaderFoxu z 90. let s pevnou vidlicí, s cantelleverama a v žabkách! a cyglisti v dresech nechápou, že jim podel Vltavy stejně vždycky
ujedu, roky potu a krve se nezapřou. Já fakt nechci, aby vyznělo, že mám nějaký buržoázní, snobskej pohled - ani náhodou, ba právě naopak, nabádám, ať
si ty 26 s 3x9 klidě necháte, tím spíše při rekreačním ježdění. To že jsem rval stovky tisíc do sjezdu a musel jsem mít všechno od Troy Lee Design, Vidle jedině
World Cup edice atd. (protože funkčnost, váha, odolnost materiálů), to byla jiná disciplína.
Podel vody s kamarádama jedu klidně na holčičí Esce a žíly mi to netrhá, naopak si připadám jako krutopřísňák.
ujedu, roky potu a krve se nezapřou. Já fakt nechci, aby vyznělo, že mám nějaký buržoázní, snobskej pohled - ani náhodou, ba právě naopak, nabádám, ať
si ty 26 s 3x9 klidě necháte, tím spíše při rekreačním ježdění. To že jsem rval stovky tisíc do sjezdu a musel jsem mít všechno od Troy Lee Design, Vidle jedině
World Cup edice atd. (protože funkčnost, váha, odolnost materiálů), to byla jiná disciplína.
Podel vody s kamarádama jedu klidně na holčičí Esce a žíly mi to netrhá, naopak si připadám jako krutopřísňák.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#120 jaké sedláte kolo?
Moc hezký kousek Juro!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#121 jaké sedláte kolo?
Díky Janku.
Když už jsme u těch kol, tak tohle na mě vykouklo na FB.
Když už jsme u těch kol, tak tohle na mě vykouklo na FB.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#122 jaké sedláte kolo?
14tisíc?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#123 jaké sedláte kolo?
Jediné v čem možná vedu je, kolikrát jsem hradečákem. 5 ukradených kol, bohužel. Žádné drahé rakety, spíš muzejní nebo postarší kousky, jako Stařičkej hard tail od Giantu, silnička Peugeot, .... posledním kouskem byl z druhé ruky chvilku jetý Nano C2R (resp. já ho odjezdil dvě sezóny), teď jezdím opět na kole z druhé ruky Merida Crossway 400. Ale mám tam blatníky apod. srandy, přeci jen s batohem s ntb na zádech v dešti to není žádný med a domů dojet musím...a těch 21km chvilku trvá...ale pořád Véčka, disky jsem ani nechtěl.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#124 jaké sedláte kolo?
S kolama je to jednoduchý, do lesa RB CRR a na silnici RB RR. V okoli je tech RB dalsich 7, proste super znacka
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#125 jaké sedláte kolo?
já se jen divím, kolik lidí žere romana bartosze...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek