toto je uplny narez, treba pozret
http://www.videotube.sk/video/48144/blondinky-bojuju-s-mudrym-telefonom.html
test "smart" telefonov blondskamy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 869
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
test "smart" telefonov blondskamy
Naposledy upravil(a) MarekV dne 11 pro 2010 22:05, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
test "smart" telefonou blondskamy
Blbky něšťastný...
Ten nápad se sprchou mě totálně zboural... ale v Japonsku to už určitě funguje.
Ten nápad se sprchou mě totálně zboural... ale v Japonsku to už určitě funguje.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
test "smart" telefonou blondskamy
použijte matematiku nebo je prostě najděte... výborný
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
test "smart" telefonou blondskamy
Lidi jsou sice čím dál blbější, ale tohle musí být nahrané.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
test "smart" telefonou blondskamy
Na druhou stranu těžko se posmívat hlouposti v topicu, který má v názvu pravopisnou chybu
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
test "smart" telefonou blondskamy
nj, taky jsem si nevšiml, nebo je to schválně ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 869
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
test "smart" telefonov blondskamy
neni to schvalne, skorej nekedy to proste neriesim, napisem a basta
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé