Setkání s Noble M400
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5063
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#1 Setkání s Noble M400
Prostě jsem byl s digiťákem ve správný čas na správném místě
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 Setkání s Noble M400
Tá plechovka (jestli se to tak dá nazvat, protože kastle je, laminátová), udělá 0-100 km/h za 3,2 sek.
Mě to připomíná RC autíčko.
Mě to připomíná RC autíčko.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 900
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 Setkání s Noble M400
jen pro informaci
motor ST220 V6 od Forda
obsah 3,0L
6Q man. převodovka
průměrná spotřeba 45 L/100km
objem nadrže 60 L
vyroba jižni afrika
dodano pro anglicky trh s pravostranným řízením
auto ktereho se bojim i ja
motor ST220 V6 od Forda
obsah 3,0L
6Q man. převodovka
průměrná spotřeba 45 L/100km
objem nadrže 60 L
vyroba jižni afrika
dodano pro anglicky trh s pravostranným řízením
auto ktereho se bojim i ja
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5063
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#4 Setkání s Noble M400
A výkon jsi říkal něco přes 400 kobyl, že?
(což v kombinaci s hmotností auta - cca 800kg - z toho dělá opravdu divoké letadlo )
(což v kombinaci s hmotností auta - cca 800kg - z toho dělá opravdu divoké letadlo )
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 904
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#5 Setkání s Noble M400
Odjel, nebo sis ho dal do vitríny?
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5063
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#6 Setkání s Noble M400
Já si to akorát prohlížel a fotil
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 732
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 Setkání s Noble M400
Pěkný, taky jsem ho viděl na živo, ale stejně mě to pořád spíš víc táhne k tý M5 co je na fotkách v pozadí
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#8 Setkání s Noble M400
Need For Speed - Sharka Valley ...ještě že je na Evropské ta OMFauka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 Setkání s Noble M400
st_Andy píše: Need For Speed - Sharka Valley jeste ze je na Evrposky ta OMFauka
Wild sharka valley
Ještěže je OMfauka v obou směrech evropsky a uprostřed.
Dvakrát z heveru před garáž a zpátky a v nádrži vír a půlka béňa v čoudu
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#10 Setkání s Noble M400
nikdy jsem to neviděl a ani o tom neslyšel Takže co mi zajímá- dělají to i v nepřeplňovaný naftě a v kumbálu?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 869
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#11 Setkání s Noble M400
nebezpecna hracicka
#12 Setkání s Noble M400
serpentýny, které vedou od Marka se dají se sporovním podvozkem jet i 80km rychlostí....s Noblem je Mára se mnou řezal ve 160km...takže jsem si poté musel vyměnit trenky.
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 869
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#13 Setkání s Noble M400
aj podla tej recenzie v Top Gearu jak vypol trakcnu kontorlu to vypadalo krute . Ale lepsie je sa raz posrat ako viac krat vidiet na videu alebo obrazkuláďa píše:serpentýny, které vedou od Marka se dají se sporovním podvozkem jet i 80km rychlostí....s Noblem je Mára se mnou řezal ve 160km...takže jsem si poté musel vyměnit trenky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 732
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 Setkání s Noble M400
Tak proto má na těch sedačkách ty ručníkyláďa píše:serpentýny, které vedou od Marka se dají se sporovním podvozkem jet i 80km rychlostí....s Noblem je Mára se mnou řezal ve 160km...takže jsem si poté musel vyměnit trenky.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 228
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha, U Stolu na NB
- Vůz: Volvo S80 V8
#15 Setkání s Noble M400
Takze Volvo M400 to zni zajmave. Jaka je vyvolavaci cenaneuman zdenek píše: převařba nebude,bude přelepení
_________________
Je: Volvo S80, 4.4 V8 AWD r.07 232kW(100%přestavba-E85)/ B8444S / E85 / spotřeba : 13-14l/100km Wiki S80
Je: Opel Zafira 2,2 16V r.00 108kW spotřebuje cca 9-10l/100km
Bylo: Citroen C2 1,4 HDI je na práci (má volant, motor, 4 kola) a víc to auto neřešim (nikdo si to auto nekupujte nespolehlivej Frantík !!!)
Bylo: Volvo S70, 2.3 T5 r.98 176kW(úprava vstřiků-E85) / B5234T3 / E85 / spotřeba: 12l-16l/100km Wiki S70
Bylo: Volvo V70, 2,5TDI r.98 103kW(úprava na 160k) / D5252 T / NM / spotřeba : 7l-10l/100km Wiki V70
Je: Volvo S80, 4.4 V8 AWD r.07 232kW(100%přestavba-E85)/ B8444S / E85 / spotřeba : 13-14l/100km Wiki S80
Je: Opel Zafira 2,2 16V r.00 108kW spotřebuje cca 9-10l/100km
Bylo: Citroen C2 1,4 HDI je na práci (má volant, motor, 4 kola) a víc to auto neřešim (nikdo si to auto nekupujte nespolehlivej Frantík !!!)
Bylo: Volvo S70, 2.3 T5 r.98 176kW(úprava vstřiků-E85) / B5234T3 / E85 / spotřeba: 12l-16l/100km Wiki S70
Bylo: Volvo V70, 2,5TDI r.98 103kW(úprava na 160k) / D5252 T / NM / spotřeba : 7l-10l/100km Wiki V70
#16 Setkání s Noble M400
Aby nevznikla mýlka. Noble je UK výrobce, do JAR jen outsourcoval výrobumarra píše: vyroba jižni afrika
dodano pro anglicky trh s pravostranným řízením
V každém případě... auto, které bych si taky nechal líbit...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#17 Setkání s Noble M400
No co, sociální řešení... Taky šetřim na pořádný VolvoProx píše:taky me tam trkla
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#18 Setkání s Noble M400
To byla ta tvoje?Sibr píše:No co, sociální řešení... Taky šetřim na pořádný Volvo
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#19 Setkání s Noble M400
OT: No oni Britove jsou vubec talenti...
Tahle skladacka z Anglie je myslim take dost peklo.. 990Kg.. 727Hp na tunu hmotnosti.. http://en.wikipedia.org/wiki/Ultima_GTR
http://www.ultimasports.co.uk/Content.aspx?f=gtrintro
Tahle skladacka z Anglie je myslim take dost peklo.. 990Kg.. 727Hp na tunu hmotnosti.. http://en.wikipedia.org/wiki/Ultima_GTR
http://www.ultimasports.co.uk/Content.aspx?f=gtrintro
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Setkání s Noble M400
To má lepší poměr výkon/hmotnost než Veyron, tam je to okolo 550HP/tHajcus píše:OT: No oni Britove jsou vubec talenti...
Tahle skladacka z Anglie je myslim take dost peklo.. 990Kg.. 727Hp na tunu hmotnosti..
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#21 Setkání s Noble M400
Spravne.. a nejen nez Bugatti Veyron, ale i Enzo Ferrari, Ascari A10, Koenigsegg CCX či CCGT..Tom480 píše:To má lepší poměr výkon/hmotnost než Veyron, tam je to okolo 550HP/tHajcus píše:OT: No oni Britove jsou vubec talenti...
Tahle skladacka z Anglie je myslim take dost peklo.. 990Kg.. 727Hp na tunu hmotnosti..
A nejvetsi uza na tom je ta moznost, ze to cloveku muze prijit domu v krabici a postavi si to sam...
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#22 Setkání s Noble M400
A to vše jen za pouhých £15931,- za základ bez pohonneho ustroji a dalsich legracek.Hajcus píše:A nejvetsi uza na tom je ta moznost, ze to cloveku muze prijit domu v krabici a postavi si to sam...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#23 Setkání s Noble M400
Dle meho je 4.4 V8 + turba cesta k pripadnym sportovnim ambicim Volva, (a vyzva pro kutily - V8 se da sehnat + zbytek a sladit to na nejak platforme by mohl byt hodne zajimavy vysledek)... ale pokud bude dirigovat Geely vyvoj, tak se asi niceho takoveho od nich nedockame. Jasne je, ze volvo benz + turbo motory umi...
tohle Koenigsegg, Ultimu, Ascari a par vyjimek bych povazal za opravdove supersporty, ktere si na nic nehraji, nic tam neni navic a maji svuj nezamenitelny charakter a jsou vicemene ostre vyhranene...ceny nema smysl komentovat - z techhle nejlevneji opravdu vychazi Ultima, kterou si postavite doma.
tohle Koenigsegg, Ultimu, Ascari a par vyjimek bych povazal za opravdove supersporty, ktere si na nic nehraji, nic tam neni navic a maji svuj nezamenitelny charakter a jsou vicemene ostre vyhranene...ceny nema smysl komentovat - z techhle nejlevneji opravdu vychazi Ultima, kterou si postavite doma.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 900
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Setkání s Noble M400
faktem je že dnes jsem měl konečně možnost vyzkoušet si Noble v "plnym vykonu", jednim slovem nááářez. trochu si na to chce zvyknout levou rukou člověk není naučen kvedlat mixerem. Stačilo mi par kilometrů a byl jsem za hodně velky prase na dalnici ačkoliv jsem maximalku neodzkoušel, tak při zastavení se mi ještě chvili klepali kolena
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#25 Setkání s Noble M400
Takove auta ti taky vozi na opravu nebo nekdo pujcuje na svezeni? Uprimne zavidim!marra píše:faktem je že dnes jsem měl konečně možnost vyzkoušet si Noble v "plnym vykonu", jednim slovem nááářez. trochu si na to chce zvyknout levou rukou člověk není naučen kvedlat mixerem. Stačilo mi par kilometrů a byl jsem za hodně velky prase na dalnici ačkoliv jsem maximalku neodzkoušel, tak při zastavení se mi ještě chvili klepali kolena
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 7012 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SuGi
-
- 23 Odpovědi
- 5590 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 4 Odpovědi
- 2447 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od RomanN
-
- 91 Odpovědi
- 21228 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švéďák99
-
- 2 Odpovědi
- 498 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek