Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#1 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Ahoj lidičky,
nemáte někdo prosím návod k tomuto softwaru? Rád bych si upravil nastavení směsi LPG, ale nikde nemohu najít, jak na to.
Je to verze 5.7...
Případně, pokud někdo víte z hlavy jak se směs nastavuje, prosím napište
Děkuju moc
nemáte někdo prosím návod k tomuto softwaru? Rád bych si upravil nastavení směsi LPG, ale nikde nemohu najít, jak na to.
Je to verze 5.7...
Případně, pokud někdo víte z hlavy jak se směs nastavuje, prosím napište
Děkuju moc
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1657
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#2 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Ty by si měl jít hlavně trénovat a ne si upravovat LPG
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Neni lepší si to nechat od někoho nastavit odborně? Bohužel ale nevím, zda je v Praze vůbec někdo kdo Tartarini montuje a tudíž s tím má zkušenosti
Jinak mám pocit, že tu snad ani nikdo v autě Tartariny nemá, takže tu asi nepochodíš
Jinak mám pocit, že tu snad ani nikdo v autě Tartariny nemá, takže tu asi nepochodíš
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#4 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
to Lukaso: Pockej v pondělí, vytřu Ti zrak
Dnes jsem byl potrénovat a pekelně jsem zmoknul a vymrz
Dnes jsem byl potrénovat a pekelně jsem zmoknul a vymrz
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#5 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Mám to nastaveno od montéra (A.T.U.) a jede to docela fajn. Nechtějí se v tom moc dále hrabat, montovali to asi týden a byli z auta trouch nesví
Malinko poladit by tomu neuškodilo.
Interface a soft mám, ted jen zjistit jak na to...
Malinko poladit by tomu neuškodilo.
Interface a soft mám, ted jen zjistit jak na to...
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
A to máš v tom Jaguarovi? Mám pocit, že nějakýho Jaguara určitě přestavoval pan Outrata (greenfuel.cz). Myslim, že to byl nějaký V8, dělal přestavby nějakou dobu v Británii, takže jich mu možná pod rukama prošla spousta. Ale ten montuje jiné systémy, každopádně je dost ochotnej, takže by poradit mohl
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#7 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Zkusíme mu zavolat a uvidíme.
Ozvalse mi ještě nějakýčlovíček z IBSMotor, dělají závodní auta, že by byl ochoten mě to naučit a vysvětlit.
Necháme se tedy překvapit.
A co ty a tvůj Prins.Vše OK?
Ozvalse mi ještě nějakýčlovíček z IBSMotor, dělají závodní auta, že by byl ochoten mě to naučit a vysvětlit.
Necháme se tedy překvapit.
A co ty a tvůj Prins.Vše OK?
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Jo, vše šlape OK. Sice chvíli trvalo doladění systému, protože eRko je žravá bestie, ale teď už vše chodí jak má. Asi mi to nikdo neuvěří a to především plynoví odpůrci, ale mně to prostě jede na plyn líp. Teď jsem to zkoušel na dálnici přepínat a na plyn auto opravdu tlačí citelně líp
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#9 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Tak to gratuluj. Já tomu docela věřím, protože jsem měl možnost se svézt v jiném Jaguaru S-type se stejným systémem LPG (Tartarini ) a jelo to na plyn a benzín absolutně stejně. U mě se to musí doladit a pak to bude snad taky OK.Nyní mámtotiž opačný problém, na plyn je to línější, sice ne o moc, ale cítit to je.
Řečem typu na plyn to je línější, apod. nevěřím, stačí aby to pořádně seřídili a jede to stejně jako na benzín,ne-li lépe.
Řečem typu na plyn to je línější, apod. nevěřím, stačí aby to pořádně seřídili a jede to stejně jako na benzín,ne-li lépe.
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Myslim, že i dost záleží na montáži, jak tam jsou např. dobře namontovaný LPG vstřiky a pak taky zřejmě na kvalitě plynu. Ale určitě nejdůležitější jak říkáš ty je správné nastavení systému.
Ono právě ty zvěsti, že auto má na plyn nížší výkon a že se systém při vysokém výkonu přepne na benzín, jsou především od těch co do aut montují různé polské systémy atp.
Ono právě ty zvěsti, že auto má na plyn nížší výkon a že se systém při vysokém výkonu přepne na benzín, jsou především od těch co do aut montují různé polské systémy atp.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#11 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Nevydržel jsem to a šel si zkusit s tím pohrát. Po 4 hodinách boje, asi 120ti chcípnutích při jízdě na plyn, spoustě mnou vydaných sprostých slovech, si myslím, že se mi povedlo nastavit systém tak,jak jsem si představoval. Zatím ještě pořádně neotestováno, ale na dálnici auto jede úplně stejně jako na benzín, reakce naplyn také stejná,průměrná spotřeba na 10 km při konstatní rychlosti klesla o 2 l/ plynu a to je pro mě pokrok.
Takže kdyby někdo měl zájem, mohu pomoci, případně vybavení i zapůjčit...
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#12 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Tak to velká gratulace
Předpokládám, že ten program co máš funguje jen na tartarini viď? Ne, že bych to potřeboval ladit, spíš tak ze zvědavosti se ptám
Předpokládám, že ten program co máš funguje jen na tartarini viď? Ne, že bych to potřeboval ladit, spíš tak ze zvědavosti se ptám
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#13 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Já osbně mám soft jen Tartarini, ale není problém sehnat i na jiné typy.
Problém je spíše kabel mezi řídící jednotkou plynu a notebookem.
Problém je spíše kabel mezi řídící jednotkou plynu a notebookem.
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
#14 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Uměl by jsi sehnat interface a soft na Elpigaz??MaPiv píše:Já osbně mám soft jen Tartarini, ale není problém sehnat i na jiné typy.
Problém je spíše kabel mezi řídící jednotkou plynu a notebookem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#15 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
to Martinopel:
Co se týče interface - možná jej mám doma. Nevíš jakou má kocovku?
Soft: nefungoval by na tom Leonardo?
Co se týče interface - možná jej mám doma. Nevíš jakou má kocovku?
Soft: nefungoval by na tom Leonardo?
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
#16 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Vůbec netušímMaPiv píše:to Martinopel:
Co se týče interface - možná jej mám doma. Nevíš jakou má kocovku?
Soft: nefungoval by na tom Leonardo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#17 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Zkus vyzjistit tu koncovku. Soft kdyztak bych zajistil já...
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
#18 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Něco píšou tady http://www.elpigaz.com/?p=pl/menu/4/10/indexMaPiv píše:Zkus vyzjistit tu koncovku. Soft kdyztak bych zajistil já...
#19 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Ono se dá nějak upravovat spotřeba a výkonu u plynu? Když mám origo Bi-Fuel tak to asi nijak nepůjde, co? Mě to právě žere 15l a když se moc snažím tak 13,5. Kolik vám?
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Mně to 13,5 žere při už poměrně svižný jízdě. Když jedu na pohodu, tak jsem někde lehce nad 12lvlastiiik píše:Ono se dá nějak upravovat spotřeba a výkonu u plynu? Když mám origo Bi-Fuel tak to asi nijak nepůjde, co? Mě to právě žere 15l a když se moc snažím tak 13,5. Kolik vám?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#21 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Ing.Magor píše:Mně to 13,5 žere při už poměrně svižný jízdě. Když jedu na pohodu, tak jsem někde lehce nad 12lvlastiiik píše:Ono se dá nějak upravovat spotřeba a výkonu u plynu? Když mám origo Bi-Fuel tak to asi nijak nepůjde, co? Mě to právě žere 15l a když se moc snažím tak 13,5. Kolik vám?
.... no a navíc ty máš ještě 300 koňovej motor Dá se s tou spotřebou něco dělat?
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
#22 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Chce to pořádně seřídit mapu LPG.
Ono je to následovně - pokud jsi zvyklý na nějaký výkon při jízdě na benzín a při jízdě na LPG tohoto výkonu nedosáhneš, je jasné, že více sešlápneš plynový pedál. Pak spotřeba stoupá...
Pokud je LPG seřízeno správně, neměl by jsi pocítit výkonový rozdíl, alespoň ne u moderních LPG systémů.
Jaký máš systém LPG a kdy jsi jej nechal montovat?
Ono je to následovně - pokud jsi zvyklý na nějaký výkon při jízdě na benzín a při jízdě na LPG tohoto výkonu nedosáhneš, je jasné, že více sešlápneš plynový pedál. Pak spotřeba stoupá...
Pokud je LPG seřízeno správně, neměl by jsi pocítit výkonový rozdíl, alespoň ne u moderních LPG systémů.
Jaký máš systém LPG a kdy jsi jej nechal montovat?
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Tak možná máš nastavenou příliš bohatou směsvlastiiik píše:Ing.Magor píše:[ Mně to 13,5 žere při už poměrně svižný jízdě. Když jedu na pohodu, tak jsem někde lehce nad 12l
.... no a navíc ty máš ještě 300 koňovej motor Dá se s tou spotřebou něco dělat?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#24 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
MaPiv píše:Chce to pořádně seřídit mapu LPG.
Ono je to následovně - pokud jsi zvyklý na nějaký výkon při jízdě na benzín a při jízdě na LPG tohoto výkonu nedosáhneš, je jasné, že více sešlápneš plynový pedál. Pak spotřeba stoupá...
Pokud je LPG seřízeno správně, neměl by jsi pocítit výkonový rozdíl, alespoň ne u moderních LPG systémů.
Jaký máš systém LPG a kdy jsi jej nechal montovat?
Já mám Bi-fuel, to je přímo originál zástavba od Volva. Jinak maximální rychlosti dosáhnu stejné, ale tankuju jen 100 oktanový benzín u OMW, takže ten rozdíl mezi plynem a tímto benzínem je docela poznat v zátahu i zvuku motoru. Jinak mám nohu pořád na podlaze at už jedu na benzín nebo na plyn
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
#25 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?
Tak možná máš nastavenou příliš bohatou směs [/quote]Ing.Magor píše:
.... no a navíc ty máš ještě 300 koňovej motor Dá se s tou spotřebou něco dělat?
... zkusím se příště zeptat v Boshi. Jedzím do Přerova nebo Prostějova? Teď nevím, pořád si to pletu, ale je tam vyhlášený servis na LPG. FEDOR. Měním LPG filtr každých 10tis a nikdy nechápou jak může být tak zasraný...
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 3193 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 18 Odpovědi
- 1808 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 0 Odpovědi
- 532 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 2 Odpovědi
- 328 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Linhart89