Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4051 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ta zadní náprava bude hnutá. Hádám podle gumování na disku.
A tu devadesátku se snaž v manuálu, pokud k tomu automatu nemáš pádné důvody (manželka líná šlapat na spojku). Je rozdíl dělat AT almaru a dvouhmotu.
nafta https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
benzín s LPG https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
A tu devadesátku se snaž v manuálu, pokud k tomu automatu nemáš pádné důvody (manželka líná šlapat na spojku). Je rozdíl dělat AT almaru a dvouhmotu.
nafta https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
benzín s LPG https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
#4052 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Zadní náprava snad ok, na geometrii jsem ještě nebyl, ale při jízdě se chová jako před a žádné nepatřičné zvuky nejsou.
Právě že manželka si na automat rychle zvykla a už nechce řídit žádné auto s man. Jinak jsem ze západu ČR, takže Benešov trochu z ruky. Uvidíme, zatím je na pořadu oprava stávajícího mazlika.
Právě že manželka si na automat rychle zvykla a už nechce řídit žádné auto s man. Jinak jsem ze západu ČR, takže Benešov trochu z ruky. Uvidíme, zatím je na pořadu oprava stávajícího mazlika.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4053 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Tak jestli to jede stejně a nemá to čtyři stopy, tak super. Oprav to za "pár" litrů a jezdi dál.
Jj, jak si někdo zvykne na automat, tak se už nechce vracet. Potíž je v tom, že ty levný auta se pak na automatu mohou šeredně prodražit.
Jj, jak si někdo zvykne na automat, tak se už nechce vracet. Potíž je v tom, že ty levný auta se pak na automatu mohou šeredně prodražit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW
- Kontaktovat uživatele:
#4054 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Přidávám se do rodiny, opouštím koncernová auta a kupuju XC70. Těším se na ni. Dal jsem si přísný kritéria, těžký najít:
1. Volvo XC70, cross country AWD, rok výroby 2004 - 2010, tzn, může to být starší, nebo novější model po faceliftu.
2. kilometry do 250 000 km nájezdu
3. automat, pětiválec, diesel, D5, 136 kw, 4x4
4. Výbava summum, parkovací sensory, střešní okno, v elektrice, černý kožený interiér, barva není podstatná, ale když to bude černá nebo stříbrná metalíza, tak je to fajn.
5. Cena do 150 000 kč starší model do 200 000 Kč novější model.
6. Nevadí mi, pokud je poškrábané, nebo rozumně bourané a dobře opravené, nejsem moc pünktlich na vzhled, ale chci bezvadný technický stav, žádná koroze, pravidelné servisní intervaly, atd.
No a našel jsem, a teď bacha bez předsudků, na polském bazaru:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volvo-xc-70-2-4d5-163km-awd-4x4-skory-nawi-szyberdach-full-ID6FOmvF.html
Dotaženo z Francie (původ Belgie), výborný stav, cca 230.000 km (ověřeno a s garancí), akorát nesplní kritérium 136kW, je to 120kW EURO3.
Tak si říkám, že to vyřeším přečipováním na 141kW a nemusím řešit DPF filtr a vířivé klapky.
Dává to smysl, nebo jsem něco přehlédl?
Udrží to auto +/- hodnotu nad 100.000 Kč, nebo to za pár let bude bezcenné?
1. Volvo XC70, cross country AWD, rok výroby 2004 - 2010, tzn, může to být starší, nebo novější model po faceliftu.
2. kilometry do 250 000 km nájezdu
3. automat, pětiválec, diesel, D5, 136 kw, 4x4
4. Výbava summum, parkovací sensory, střešní okno, v elektrice, černý kožený interiér, barva není podstatná, ale když to bude černá nebo stříbrná metalíza, tak je to fajn.
5. Cena do 150 000 kč starší model do 200 000 Kč novější model.
6. Nevadí mi, pokud je poškrábané, nebo rozumně bourané a dobře opravené, nejsem moc pünktlich na vzhled, ale chci bezvadný technický stav, žádná koroze, pravidelné servisní intervaly, atd.
No a našel jsem, a teď bacha bez předsudků, na polském bazaru:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volvo-xc-70-2-4d5-163km-awd-4x4-skory-nawi-szyberdach-full-ID6FOmvF.html
Dotaženo z Francie (původ Belgie), výborný stav, cca 230.000 km (ověřeno a s garancí), akorát nesplní kritérium 136kW, je to 120kW EURO3.
Tak si říkám, že to vyřeším přečipováním na 141kW a nemusím řešit DPF filtr a vířivé klapky.
Dává to smysl, nebo jsem něco přehlédl?
Udrží to auto +/- hodnotu nad 100.000 Kč, nebo to za pár let bude bezcenné?
_________________
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW, 6kvalt automat.
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW, 6kvalt automat.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4055 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
tak vítej
je to nesmysl, na P2 máš dle mne zbytečně vysoký limit, počítej, že do toho minimálně 30tis vrazíš, i když to bude v "perfektním" stavu
navíc ty pětikvaltové automaty pak už nikdo nechce
takže bych hledal buď P2 s šestikvaltem, které už ale budou mít DPF (což jsou myslím roky 06 a 07) nebo raději rovnou P3 což mi zase 200k přijde málo
tož tak
je to nesmysl, na P2 máš dle mne zbytečně vysoký limit, počítej, že do toho minimálně 30tis vrazíš, i když to bude v "perfektním" stavu
navíc ty pětikvaltové automaty pak už nikdo nechce
takže bych hledal buď P2 s šestikvaltem, které už ale budou mít DPF (což jsou myslím roky 06 a 07) nebo raději rovnou P3 což mi zase 200k přijde málo
tož tak
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4056 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ty km jsou nepravděpodobné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW
- Kontaktovat uživatele:
#4057 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Souhlas, že do toho ještě nasypu, to je jasné, ale oproti "výbornýmu" sharanovi, do kterého jsme přesypal 1,5 násobku auta bych to rád udržel na spotřebním materiálu typu silent bloky, tlumiče, destičky/kotouče/ olej, nikoliv výměna převodovky.
Ten pětikvalt je nechtěnej protože má blbý jízdní vlastnosti, nebo protože to nikdo nechce opravovat?
Co jsem tady četl na fóru, tak ten pětikvaltová převodovka AISIN s tím jezdí dobře?
Podle čeho se takhle na dálku dá poznat jestli tam je 5 nebo šesti kvalt?
Mám scan francouského techničáku, ale nevidím to tam - hír,
A na závěr: Kolik byste tedy tak cenili tenhle kousek?
Ten pětikvalt je nechtěnej protože má blbý jízdní vlastnosti, nebo protože to nikdo nechce opravovat?
Co jsem tady četl na fóru, tak ten pětikvaltová převodovka AISIN s tím jezdí dobře?
Podle čeho se takhle na dálku dá poznat jestli tam je 5 nebo šesti kvalt?
Mám scan francouského techničáku, ale nevidím to tam - hír,
A na závěr: Kolik byste tedy tak cenili tenhle kousek?
_________________
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW, 6kvalt automat.
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW, 6kvalt automat.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4058 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
pětikvalty už nikdo neopravuje, dávaly se nějak do 06 s euro 3 motorem, jezdí to dobře, když je to v dobrém stavu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#4059 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
S 5kaltem je to tak, ze nejsou na nej nshradni dily. A to je zasadni problem. Kdyz budes mit ND, opravit to neni problem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4060 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ta sedmička mezi šestkou a pětkou ve VINku říká, že je to pětikvalt AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW
- Kontaktovat uživatele:
#4061 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Supr, diky. Tak to je luxus, ze tady novackovi volvistovi jasne a rychle a bez urazek da radu zkusenej volvista. Respekt
Takze kdyz tady vezmu jiny kousek z aktualniho bazose, ktery je rok 2007, ale ma nalitano 380.000 za zhruba stejnou cenu, je to lepsi?
https://auto.bazos.cz/inzerat/178208606/volvo-xc70-d5-awd.php
Takze kdyz tady vezmu jiny kousek z aktualniho bazose, ktery je rok 2007, ale ma nalitano 380.000 za zhruba stejnou cenu, je to lepsi?
https://auto.bazos.cz/inzerat/178208606/volvo-xc70-d5-awd.php
_________________
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW, 6kvalt automat.
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW, 6kvalt automat.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4062 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ten bazoš vypadá solidně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4853
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#4063 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Já budu prodávat, ale rok 2006, víc km, horší výbava = nižší cena...
Tahle vypadá fakt supr a je hodně dobře vybavená...
Tahle vypadá fakt supr a je hodně dobře vybavená...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1636
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#4064 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Btw dle foto to už bylo jednou bouchlý a opravovaný. Nevím jaký bude výsledek opakované opravy.Brady píše: ↑04 dub 2023 22:13 Ahoj všem,
mám teď už né moc pěknou V70 d5 II rv. 2007 po nezaviněné nehodě na zadní dveře a sloupek. Pojišťovna viníka se cuká a neschválila opravu. Totální škoda (když tak zkusím dát fotky)... Auto dali do dražby a nabízí mi za něj 15,5k a pojišťovna to doplatí do 90k což je podle ní cena auta před nehodou...
Teď mi jde o to, protože jsme celkem větší rodina, máme 3 děti, tak uvažuji o tom že využiju nabídky pojišťovny a zkusím sehnat XC90 se 7 místy.
Jde mi o to zda je možné v této době sehnat nějakou rozumnou XC90 v automatu se 7 místy ideálně do 200K ??
Děkuji za názory
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW
- Kontaktovat uživatele:
#4065 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ad prodávat: Pošleš fotky a info do SZ?
ad vypadá supr : která?
_________________
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW, 6kvalt automat.
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4 136kW, 6kvalt automat.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 137473 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1422 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3110 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1645 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 844 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous