Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Kdyz vam to tak kluci jde, tak ja se zastavim se svym vymontovanym a pokud mate 100% funkcni ND tak muzeme zkusit prohazovat jednotlive komponenty a zjistit, v cem je problem a nasledne se radovat ze zprovozneni dalsiho bufika :Search:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2613
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od ok2ucx »

Tož a ty co máš s tím bufíkem?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Toz co - kouril bile, po oprave cerne, tak byla zase oprava a jsme u bileho dymu znovu :D a kdyz jsem to mel naposledy zapojene do kyblu s vodou, tak mi prislo, ze sel kour i do vody :pardon:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od hajnej »

Objednal jsem novou žhavicí svíčku. Uvidíme, jestli přestane při startu hulit. Ta stará už nežhaví s takovým zápalem :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od hajnej »

Svicka je tu! Drzte mi palce.
Obrázek
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od hajnej »

Takze nic. Vypada to na spatnou trysku. Pavel mel pravdu. Svicka byla po vyndani mokra. Ale co je horsi, stara svicka byla nakonec dobra.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Oou :( takze opravena tryska nefacha? Pak by byla mozna stejna pricina i u me a jedine tedy novou. Otazka ale zni. Bude to vse nebo clovek bude dal s dal menit...???
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2613
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od ok2ucx »

Tryska se vyzkouší celkem snadno: trysku ven a mimo komoru bufíka diagnostikou zapnout palivovou pumpu.

Tryska má stříkat tenký nepřerušovaný a soustavný paprsek paliva. Nesmí kapat.
Dále se nesmí nafta (nebo benzín) tlačit kudykoli jinudy kolem membrány, resp. tím kulatým tělem regulátoru.
Taky se podívejte na špičku trysky, jestli tam nechybí ta půlkulatá špička s miniaturní dírkou na vrcholu. Někdy tohle vypadne a je tam díra zvící cca. 0,8mm.
A ještě jeden test: vzduchovým kompresorem pusťte místo paliva vzduch, regulátor tlaku by měl udržovat tlak kolem 200kPa (2 atmosféry, 2 bary nebo jak chcete).

Pokud chybí špička = špatně.
Pokud test vzduchem převyšuje 2 bary, je tryska přicpaná (jednu se mi podařilo - nevím jak - vyčistit vypálením plynem).
Jiný proud než paprsek = špatně.

Dále je tam asi stodvacet možností, co může být špatně, ale závady trysky zatím bezkonkurenčně vedou.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Tak u me, myslim, ze pulkulatou spicku tam nemam. Ted nemam trysku u sebe, ale kuknu na to. A z trysky mi asi nepotece soustavny paprsek paliva, protoze kdyz jsem pustil bez trysky jen cerpadlo, tak z hadicky nafta odkapvala...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2613
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od ok2ucx »

Haben píše:Tak u me, myslim, ze pulkulatou spicku tam nemam. Ted nemam trysku u sebe, ale kuknu na to. A z trysky mi asi nepotece soustavny paprsek paliva, protoze kdyz jsem pustil bez trysky jen cerpadlo, tak z hadicky nafta odkapvala...
Trysku nechat na hadičce, ale vytáhnout z těla bufíka. Pak zkusit zapnout pumpu.
Bez trysky to asi ani nedává smysl, to bude kapat snad pokaždé, v rytmu toho trkače u nádrže.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od hajnej »

Haben píše:Oou :( takze opravena tryska nefacha? Pak by byla mozna stejna pricina i u me a jedine tedy novou. Otazka ale zni. Bude to vse nebo clovek bude dal s dal menit...???
Ano, samo domo oprava trysky nemá význam. Co budu dál měnit? Tam už není co měnit :)
A i u tebe to bude všechno jen o trysce...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

jj, myslím, že u mne bude taky jen špatná tryska. Na trysku se večer kouknu a vyfotím, zda tam je ta půlkulatá špička. Jak se trochu oteplí (není garáž), tak shodím nárazník (a třeba se k hadičce dostanu i bez sundaného nárazníku), napojím trysku a přes diagnostiku spustím čerpadlo a natočím, jak tryska tryská. Je pravda, že to kapalo opravdu v rytmu čerpadla :D
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

ok2ucx píše:
Haben píše:Tak u me, myslim, ze pulkulatou spicku tam nemam. Ted nemam trysku u sebe, ale kuknu na to. A z trysky mi asi nepotece soustavny paprsek paliva, protoze kdyz jsem pustil bez trysky jen cerpadlo, tak z hadicky nafta odkapvala...
Trysku nechat na hadičce, ale vytáhnout z těla bufíka. Pak zkusit zapnout pumpu.
Bez trysky to asi ani nedává smysl, to bude kapat snad pokaždé, v rytmu toho trkače u nádrže.

P.
Pavle, k te trysce. Zakonceni ma viz foto. Tam ma fakt byt nejaka pulkulata spicka?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od hajnej »

Velice kvalitní fotka, Martine. Ti to večer nafotím...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Tak to vzal mobil, pak jsem diky max velikosti fotek davanych na forum misel udelat vyrez a snizit kvalitu. Na mobilu to vypada ok, na PC nevim. Vecer prefotim a vymenim foto. Ale je to zakoncene jako kdyz normalne uriznes trubku
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1034
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od jou81 »

Nic moc fotka, ale myslís že tam není co tam má být. Přikládám jednu svoji fotku s detailem.
1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

GDPR_user
Ověřený

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od GDPR_user »

Špička nemusí být nutně půlkulatá,podstatné je,aby to nebyla čistá trubička.

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Vecer dam foto zrcadlovkou, je to na mobil titerne. Ale mam takovy neprijemny pocit, ze je to jen "trubicka"...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2613
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od ok2ucx »

Žádná z takto vypadajících trysek nefungovala v naftovém bufíku. Nafta pouze odkapává a i když pod tím fičí vrtulka rychlostí 8000rpm, tak to stále příšerně hulí, nehoří, zhasíná, nehoří rovnoměrně, blafá, hází chyby.

Stejně vypadající trysku jsem ale zprovoznil před rokem na benzínovem bufíku. Fungovala tam, tím ale nechci tvrdit, že je to (u benzína) takto správně.

Nová tryska za trojku je ukrutná cena, avšak to potěšení z každodenního rozehřátého auta určitě stojí za to.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1034
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od jou81 »

Jestli se dá koupit nová tryska za trojku tak vůbec nevím co se tady řeší :%)
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Tak snad o neco lepsi fotky, je tryska ok?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

jou81 píše:Jestli se dá koupit nová tryska za trojku tak vůbec nevím co se tady řeší :%)
A bude to jen tryska nebo i senzor plamene, motorek, miska, cerpadlo, zhavicka, telo bufiku... To jsou 3 tis sem 3 tam a je z toho vyplata :%)
Naposledy upravil(a) Haben dne 25 lis 2015 20:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user
Ověřený

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od GDPR_user »

Bohužel OK určitě není!!!

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2613
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od ok2ucx »

Asi se tu tiše řeší to, že stojí trojku. A nikdo ji nechce kupovat a věřit, že problém by mohl být právě v trysce 8)
Ostatní věci jsou tak nějak viditelně dobré/špatné. Ale tryska klame tělem.

Hitparádu poruch bufíků vede zatím bezkonkurenčně...
Motorkem se zatočí a když je (hodně) špatný, je to zjevné. Přerušená žhavička je jasná. Misky a vrtulky také.

Garantuji, že když to (u někoho) tryskou nebude, toto zboží se rychle udá jinde...

P.


2Haben: tryska je dle mého názoru zcela KO. Myslím, že bude stačit zapnout pumpu a bude kapat jak vězňům na Špilberku.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1034
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od jou81 »

Haben píše:
jou81 píše:Jestli se dá koupit nová tryska za trojku tak vůbec nevím co se tady řeší :%)
A bude to jen tryska nebo i senzor plamene, motorek, miska, cerpadlo, zhavicka, telo bufiku... To jsou 3 tis sem 3 tam a je z toho vyplata :%)
- senzor plamene jsem nikdy špatnej neviděl, to je velice malá pravděpodobnost, porovnej odpor s jiným senzorem
- motorek běží bezvadně? To by sis asi vyzkoušel, je na 12V.
- misku a vrtulku poznáš opálenou?
- žhavičku si připojíš na 12V.
- tělo bufíku??

Děláte z toho pomalu raketoplán, přitom je to pár součástek v trubce.

Mám chuť Hajnýmu tu trysku koupit k vánocům - ale čím by se pak bavil, že? Takovej každoroční kolorit :)
Naposledy upravil(a) jou81 dne 25 lis 2015 20:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé