Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1378
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jakube, MOC děkuji za ochotu a za pomoc!
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zeptám se zkušenějších - dodělával jste někdo RTI na P3 (V70III 2009)? Co vše je potřeba a jak je to náročné?
Předpokládám - vrchní kryt palubky s dírou, vysouvací modul RTI, tlačítka na volantu, nevím, kde je HDD jednotka u MMM2, a předpokládám zakódování do CEM (D5T5)?
Tedy zda to vůbec jde a není úplná technická a finanční "sebevražda"...
Bez navigace bohužel netrefím ani na Václavák a prostě ve starém autě byla, v novém bohužel není, tak z toho mám osypky...
Předpokládám - vrchní kryt palubky s dírou, vysouvací modul RTI, tlačítka na volantu, nevím, kde je HDD jednotka u MMM2, a předpokládám zakódování do CEM (D5T5)?
Tedy zda to vůbec jde a není úplná technická a finanční "sebevražda"...
Bez navigace bohužel netrefím ani na Václavák a prostě ve starém autě byla, v novém bohužel není, tak z toho mám osypky...
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vykašli se na to, RTI v P3 je stejně nepoužitelná. Jakýkoliv mobil je 1000x lepší
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Otázka, na kterou neznám odpověď
Přesně tuhle odpověď jsem očekával a v podstatě s ní i souhlasím. Nicméně na mé ježdění je (byla) i RTI MMM1 celkem použitelná, měl jsem jí puštěnou furt s dvěma okny (takže pěknej přehled s rozdílnou perspektivou vzdálenosti) a prostě mi ta navigace chybí (používám často Waze, ale kouknul jsme občas i na displej RTI, kde jsem právě viděl lepší perspektivu kam jedu a jak to tam bude vypadat).
Prostě otázka je jasná - jestli to jde a jestli je to rozumně řešitelné a zaplatitelné (samozřejmě bych kupoval díly starší).
Prostě otázka je jasná - jestli to jde a jestli je to rozumně řešitelné a zaplatitelné (samozřejmě bych kupoval díly starší).
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemyslím si, že origo navigace je ve Volvu nesmysl. Za mne má rozhodně zajímavější grafiku než např. infantilní Waze. Za mne má třeba stará origo Volvo navigace oproti novějším v mobilech skvělé značení výjezdů z kruhových objezdů resp. přepnutí do 2D módu. Osobně navigaci používám, pokud potřebuji navigovat do neznámých končin, hlavně v cizině kde internetové navigace nejsou vždy použitelné. Doba dojezdu resp. hlášení kolon není pro mne až tak zásadní věc a na toto mi opravdu stačí v ČR ten mobil. Nevýhodou je samozřejmě neprůběžná aktualizace map na DVD a některé silnice na mapových podkladech z roku 2017 jsou už prostě jinak. Další nevýhodou je, že origo navigace do cca MY 2014 nepodporuje češtinu a ani D5T5 toto zatím neumí.
Ale hlavně je to origo Volvo
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já právě proti RTI (a to dokonce té MMM1) nemůžu objektivně nic moc špatného říct - to rozhraní je trošku old school (ale nevadí mi to) a nejzásadnější problém je ve srovnání s mobilními navigacemi stáří a aktualizace map a online služby (nevím, zda už MMM2 nějak dobře pracuje s RDS-TMC v ČR). Nicméně pro mne je to prostě důvod k dotazu - někdo řeší doinstalování bufíků, elektrickejch nebo alespoň vyhřívaných sedaček, couvacích senzorů, elektrickejch dveří kufru atd, a je to pro něj důležité, pro mne je důležitá RTI (tedy první věc, kterou bych chtěl zkusit doplnit, pokud to nějak rozumně jde.Michl píše: ↑11 říj 2022 08:57 Nosound89 píše: ↑úte říj 11, 2022 7:24
Vykašli se na to, RTI v P3 je stejně nepoužitelná. Jakýkoliv mobil je 1000x lepší
Nemyslím si, že origo navigace je ve Volvu nesmysl. Za mne má rozhodně zajímavější grafiku než např. infantilní Waze. Za mne má třeba stará origo Volvo navigace oproti novějším v mobilech skvělé značení výjezdů z kruhových objezdů resp. přepnutí do 2D módu. Osobně navigaci používám, pokud potřebuji navigovat do neznámých končin, hlavně v cizině kde internetové navigace nejsou vždy použitelné. Doba dojezdu resp. hlášení kolon není pro mne až tak zásadní věc a na toto mi opravdu stačí v ČR ten mobil. Nevýhodou je samozřejmě neprůběžná aktualizace map na DVD a některé silnice na mapových podkladech z roku 2017 jsou už prostě jinak. Další nevýhodou je, že origo navigace do cca MY 2014 nepodporuje češtinu a ani D5T5 toto zatím neumí.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vesměs haní origo navigaci Volvo RTI ti, kteří ji v autě nikdy neměli. To už je prostě lidový folklór. Jinak doplnění do vozu není až takový problém. Je jen potřeba sehnat všechny potřebné díly i s ohledem na MY tvého auta. Proto bych se obrátil v tomto na AVdíly, než to někde skládat sám postupně z Allegro nebo eBay.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já je měl asi ve 4 autech.
Grafika by mi nevadila, jednoduchá, přehledná.
Problém jsou ale aktualizace, které vlastně nejsou a jezdit se 7 let starými mapami není moc zábava.
Grafika by mi nevadila, jednoduchá, přehledná.
Problém jsou ale aktualizace, které vlastně nejsou a jezdit se 7 let starými mapami není moc zábava.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Online
- Příspěvky: 507
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
No já to bral tak, že potřebuješ především novou palubku s dírou pro navigaci a tu tam pak namontovat, což je teda z mého pohledu dobrý o*er. Ale jsou tu tací, kteří to už absolvovali dobrovolně mnohokrát z různých důvodů (vytlumení, instalace nové palubky s kapličkou...)tiktak píše: ↑11 říj 2022 08:45 Přesně tuhle odpověď jsem očekával a v podstatě s ní i souhlasím. Nicméně na mé ježdění je (byla) i RTI MMM1 celkem použitelná, měl jsem jí puštěnou furt s dvěma okny (takže pěknej přehled s rozdílnou perspektivou vzdálenosti) a prostě mi ta navigace chybí (používám často Waze, ale kouknul jsme občas i na displej RTI, kde jsem právě viděl lepší perspektivu kam jedu a jak to tam bude vypadat).
Prostě otázka je jasná - jestli to jde a jestli je to rozumně řešitelné a zaplatitelné (samozřejmě bych kupoval díly starší).
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jo, jsou prostě lidi, kterým něco na autě (co se dá nějak doinstalovat z lepších výbav) chybělo a vyřešili to. Já postrádám primárně RTI (letitý zvyk, integrace do auta a ovládání na volantu).Giew píše: ↑11 říj 2022 09:47 No já to bral tak, že potřebuješ především novou palubku s dírou pro navigaci a tu tam pak namontovat, což je teda z mého pohledu dobrý o*er. Ale jsou tu tací, kteří to už absolvovali dobrovolně mnohokrát z různých důvodů (vytlumení, instalace nové palubky s kapličkou...)
A pak mne neskutečně vytáčí absence ukazatele teploty vody/auta v přístrojovce - jen kvůli tomu bych byl schopen přemýšlet nad retrofitem TFT (ale zase nařídít čas se dá jen připojením na VDASH, což sice není problém, ale z principu mne tahle nefunkčnost taky irituje...)
Ach jo... )
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak zrovna ukazatel teploty vody motoru je ten nejmenší problém. Za pár šupů HUD (HeadUpDiplay) z Aliexpress a promítá ti to na čelní sklo hodnoty: rychlost, teplotu motoru, napětí, ujetou vzdálenost ...jak si vybereš.
A naprosto tě chápu s tou RTI navigaci, na kterou jsi byl doteď zvyklý. A mimichodem to ovládaní joystickem pod volantem mi přijde daleko bezpečnější, než ťukání do mobilu za jízdy. I v tomhle Volvo přemýšlelo
A naprosto tě chápu s tou RTI navigaci, na kterou jsi byl doteď zvyklý. A mimichodem to ovládaní joystickem pod volantem mi přijde daleko bezpečnější, než ťukání do mobilu za jízdy. I v tomhle Volvo přemýšlelo
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ten HUD z Alíka - máš nějakej konkrétní odkaz/zkušenost prosím (klidně do SZ)?
Zapojení předpokládám přes OBD (dráty, BT...)?
Zapojení předpokládám přes OBD (dráty, BT...)?
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Otázka, na kterou neznám odpověď
a zapojuje se do do OBD zásuvky, kabel mám schovaný pod palubkou a viditelná je jen nalepená krabička pod sklem. Video mám zde v Galerii uživatelůNemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Michl dne 11 říj 2022 10:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Otázka, na kterou neznám odpověď
OK, díky, kouknu na to.
Ale tak nějak jedna ručička (respektive sloupec pixelů) v přístrojovce navíc, by mne asi uspokojil decentněji - nějak na tu palubku pasovat další "opičárny" moc nechci, i když chápu, že ten HUD má něco do sebe v rámci kvality zobrazení informace přímo před sebou na skle.
Ale tak nějak jedna ručička (respektive sloupec pixelů) v přístrojovce navíc, by mne asi uspokojil decentněji - nějak na tu palubku pasovat další "opičárny" moc nechci, i když chápu, že ten HUD má něco do sebe v rámci kvality zobrazení informace přímo před sebou na skle.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak ono i řešení originálního HUD s dírou v palubovce není ideální. Pokud jde o čitelnost, tak i tahle náhrada z Aliexpress je srovnatelná v čitelnosti s originálem a to tam nemám ani instalovanou dodávanou, zvýrazňovací folii na sklo. Já to kupoval na Aliexpres ze zvědavosti a na vyzkoušení. Nicméně jsem byl opravdu příjemně překvapený A tuhle "hračku" mám v autě stále, rychlost se tím kontroluje daleko lépe než na tachometru, nemusíš vůbec sklápět oči dolů na budíky.
Naposledy upravil(a) Michl dne 11 říj 2022 11:03, celkem upraveno 2 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Otázka, na kterou neznám odpověď
Věřím. Tohle by se mi celkem líbilo na promítání rychlosti, ale to zas přijdu o teplotu vody (musel bych přepínat).
Prostě čím jsem starší, tím jsem nasr*nější, když mi v novějším autě chybí něco, na co jsem byl roky zvyklej...
Prostě čím jsem starší, tím jsem nasr*nější, když mi v novějším autě chybí něco, na co jsem byl roky zvyklej...
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 975
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Z ceho to je?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 1378
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Stará Octavia kombi?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4383
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
To ne
Edit: buď tam byly stejné jako na sedanu (ano, lehce podobné těmto, ale bez toho výstupku), nebo na těch novějších ty hnusné snad ze stovky naležato.
Edit: buď tam byly stejné jako na sedanu (ano, lehce podobné těmto, ale bez toho výstupku), nebo na těch novějších ty hnusné snad ze stovky naležato.
Naposledy upravil(a) jancho dne 12 říj 2022 09:52, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 975
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 1378
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
JOP, netrefil jsem se, ale mám pocit, že NĚKDE jsem je viděl ...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4383
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zde detail přímo z mojí (bývalé ) oktávky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kraj Jana Žižky z Trocnova
- Vůz: už jen S80ka
Otázka, na kterou neznám odpověď
Moskvic 402 (403, 407)ms231 píše:Z ceho to je?
_________________
S80 `07 4.4 V8
--BYLO--
850 `95 2.5 20V estate; 850 `95 2.5 10V sedan; V70 `99 2.4T AWD estate
S80 `07 4.4 V8
--BYLO--
850 `95 2.5 20V estate; 850 `95 2.5 10V sedan; V70 `99 2.4T AWD estate
-
Offline
- Příspěvky: 1378
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
@jancho: Ty jo, hezké a škoda, že "bývalá" ...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4383
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
Velká škoda, ale pak za ní zase bylo Volvo 960 (také bývalé)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Jakub Svoboda