start stop
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
start stop
Umí někdo vypnout nebo přepnout vyp/zap start stop?
-
Offline
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
-
Offline
- Příspěvky: 747
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
start stop
A jestli mohu poprosit,dej treba sem vedet,ze se povedlo a pres koho. V ofiko servisu s usmevem odmitli,ze to nemuzou...Ne ze by to neslo
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
start stop
Tak dle Volva to nejde.
Na internetu je , že odpojením kontroly baterie se toto odpojí.
Zkoušel to již někdo?
Na internetu je , že odpojením kontroly baterie se toto odpojí.
Zkoušel to již někdo?
-
Offline
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
start stop
Já to mám odpojené od D5T5 - společně s navýšením výkonu - původně 133 kW, nyní 177 kW, EGR Off, aktivace nezávislého topení pomocí klíčku, aktualizace veškerého SW a několik dalších věcí, které si teď nevybavuji. S tím odpojováním od baterky bych byl opatrný - ať si nezmršíš BMS (battery monitor system).
Perfektní práce, jsem naprosto spokojen, dlouhodobá průměrná spotřeba 5,6 L/100km (najeto nějakých 25 tis. km za 10 měsíců).
Jen je trošku náročnější "uhnat" kluky z D5T5.
Perfektní práce, jsem naprosto spokojen, dlouhodobá průměrná spotřeba 5,6 L/100km (najeto nějakých 25 tis. km za 10 měsíců).
Jen je trošku náročnější "uhnat" kluky z D5T5.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
start stop
Prosím kolik stálo to odpojení start stopu a to navýšení výkonu atd..?
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
start stop
Když si na jejich stránkách D5T5.com zadáš svůj VIN, tak ti to nabídne co by mohli udělat a kolik to stojí. V součtu jsem pak zaplatil o něco méně - dohoda na místě .
Jo a ještě jsem si nechal přenastavit servisní interval - z původních 30 tisíc km na 15 tisíc km.
Mám motorizaci VEA D4204T5, převodovka je osmikvalt TG-81SC.
Jo a ještě jsem si nechal přenastavit servisní interval - z původních 30 tisíc km na 15 tisíc km.
Mám motorizaci VEA D4204T5, převodovka je osmikvalt TG-81SC.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
start stop
Pokud ma volvo tlacitko fyzicky na start stop resim to relatkem z ali.odpojovat kontakt z baterie neni idealni
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
start stop
XC60 2018 právě nemá tlačítko. Dnes jsem to zkusil odpojit a dobíjení kleslo z 14.3V na 14-14.1V.
Jen jsem udělal chybu a znovu to zapojil při běžícím motoru a naskákali mi chyby ruční brzdy a zablokoval se mi ovladač převodovky, nešlo to chcípnout a ani řadit.
Naštěstí to šlo smazat diagnostikou.
Jsou tam dva drátky podle mě ten jeden hlídá to odpojení, ale který to je?
Jen jsem udělal chybu a znovu to zapojil při běžícím motoru a naskákali mi chyby ruční brzdy a zablokoval se mi ovladač převodovky, nešlo to chcípnout a ani řadit.
Naštěstí to šlo smazat diagnostikou.
Jsou tam dva drátky podle mě ten jeden hlídá to odpojení, ale který to je?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé