Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Stroj jel několik let bez problémů a zásahů až najednou jet přestal.
Apropo závada ve stroji už se odstranila, byl vadný enkodér a špatně nastavený měnič. To se asi stalo při nahrávání různých záloh do měniče, kdy elektrikáři pořádně nezkontrolovali ten enkodér.
Takže stroj už jede.
Ale pořád nevím jestli bude v pořádku ten původní motor až se vrátí z převíjárny.
Apropo závada ve stroji už se odstranila, byl vadný enkodér a špatně nastavený měnič. To se asi stalo při nahrávání různých záloh do měniče, kdy elektrikáři pořádně nezkontrolovali ten enkodér.
Takže stroj už jede.
Ale pořád nevím jestli bude v pořádku ten původní motor až se vrátí z převíjárny.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Bohužel nemám, Jakub Svoboda by Ti to mohl vyfotit...Pep píše: ↑07 zář 2022 07:02 Nemá někdo k dispozici elektrické schéma zapojení řidičovi a spolujezdcovi sedačky s elektrickou bederní opěrkou? Ideálně MY2018, ale MY2015 atd, by taky stačilo.
Bohužel na EWD a na internetu jsem nic nenašel. https://vidaresources.volvocars.biz/ewd/Eng/index.html.
Sehnal sis nový sesle do svý S60?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 769
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
@raolsa to je docela zajímavé, jestli můžeš, dej pak vědět jak to dopadlo.
-
Offline
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
Otázka, na kterou neznám odpověď
2 Giew: Jj, sehnal. Tak zjišťuju, jaké jsou rozdíly, co všechno se musí prohodit apod. Nejdřív vyzkouším spolujezdcovu sedačku. Ačkoliv nová je v elektrice, tak dle kabelů a pojistky v autě to vypadá, že napájení tam mám. Tudíž by to mohlo být plug&play, možná bude potřeba přehodit jednotku od Delphi pod sedadlem. U řidiče se bude muset pravděpodobně “napárovat” jednotka PSM.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Sedacku u V60 mame manualni, ale tu operku elektrickou. Schema mam dostupne az do 2018, jen si vzpomenout.
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jak tohle dopadne, když ani firma, která dodávala cyklon B si neví rady?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-hrozi-ochromeni-nakladni-dopravy-chemicka-z-agrofertu-nema-zasoby-adblue-213533
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-hrozi-ochromeni-nakladni-dopravy-chemicka-z-agrofertu-nema-zasoby-adblue-213533
-
Offline
- Příspěvky: 769
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Neboj, oni si poradí. Vždyť i s Cyklonem B si poradili a dělá se u nás pod novým názvem do dnes, co kdyby...
Producentem Cyklonu B byla firma Deutsche Gesellschaft für Schädlingsbekämpfung GmbH (zkráceně Degesch) z Frankfurtu nad Mohanem, součást koncernu IG Farben AG, který byl v roce 1951 rozdělen a v roce 2003 poslán do likvidace. Průmyslově začala poprvé Cyklon B vyrábět továrna Dessauer Werke für Zucker und chemische Industrie (DZR) v obchodním roce 1924/25; až do roku 1935 byla tato továrna jediným výrobcem tohoto plynu.[1] Cyklon B vyráběla i její tehdejší pobočka Draslovka v Kolíně. V letech 1941–1943 byla drtivá většina tohoto plynu vyrobena v Desavě (např. v roce 1943 399,2 tun v Desavě oproti 58,4 tunám v Kolíně), údaje pro léta 1944 a 1945 neznáme.[2]
Produkce Cyklonu B v Lučebních závodech Draslovka ve středočeském Kolíně dále pokračuje pod změněným obchodním názvem Uragan D2. Používá se jako dezinsekční a deratizační prostředek[3] při plynování (fumigaci) např. v zemědělství.[4]
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Takova rychla pro znalé má tato v 50 DPF ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Otázka, na kterou neznám odpověď
To nevim, ale má mizernej fridex, nebo tam někdo namíchal zelenou s růžovou
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Fridex je řešitelný ale jebat se s nějakym eliosem nechceš ! Vím že se to tu kolikrát řešilo myslím že auto s DPF má na krytu baterky nějaký ventil nemám ted čas hledat
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Otázka, na kterou neznám odpověď
Podle mě nemá. Takhle vypadá čidlo diferenčního tlaku o kterém mluvíš a tady není...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Otázka, na kterou neznám odpověď
Děkuji toto jsem potřeboval vědět
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 769
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dám sem jednu otázku a zeptám se na názor ostatních, jak měníte brzdovou kapalinu? Podle předepsaného intervalu, anebo necháte změřit/změříte bod varu a podle toho se rozhodnete? Já se domnívám, že měření není příliš dobrý nápad, protože bod varu v nádobce může být úplně jiný než v ostatních místech systému a navíc se domnívám, že nejde jenom o bod varu, ale i otěr pohyblivých částí a zasvinění kapaliny tím otěrem. Já teda, protože naše auto jezdí málo, měním ne po dvou, jak píše výrobce, ale po třech letech. Jak to děláte vy?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 918
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Úplně to na měsíce neřeším, měním po dvou až třech letech, prostě tehdy jak jde po uplynutí intervalu auto do dílen. Těch pár měsíců navíc nic neznamená, někdo jezdí 15+ let s humusem co tam má ještě z továrny a taky (zatím) brzdí. Roční nájezd mám cca 25k km na "hlavním" a 8k km na "záložním" autě, leckdy dostávají obě zabrat s těžkými přívěsy.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 1874
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Předloni jsem to udělal na všech autech, šel jsem od nejvzálenejšího kola k nejbližšímu od nádržky a odvzdušňoval jsem vždy tak dlouho, než začla téct čistá, nová kapalina.
Jinak jsem vždy jenom dolil do nádržky při výměně destiček a následnym odvzdušnění.
Od tý doby jsem na to zase nesáhnul. Asi je to věc, na kterou se obecně doat sere.
Edit: čas od času odeberu stříkačkou kapaliu z nádržky a doleju tam novou, ale to je spíš tak na oko...
Jinak jsem vždy jenom dolil do nádržky při výměně destiček a následnym odvzdušnění.
Od tý doby jsem na to zase nesáhnul. Asi je to věc, na kterou se obecně doat sere.
Edit: čas od času odeberu stříkačkou kapaliu z nádržky a doleju tam novou, ale to je spíš tak na oko...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Otázka, na kterou neznám odpověď
Řešit bod měřením varu u brzdovky podle mě smysl nemá. Co nejhoršího ti brzdovka udělá je, že podporuje korozi pístků a celýho brzdovýho systému a proti tomu jsou tam aditiva, který vydrží tak ty 2-3 roky. Var bych řešil u závoďáku, ale na běžný silnici bych to fakt neřešil, protože ty auta maji tak dimenzovaný brzdy, že to v běžnym provozu nezažiješ.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ano a pak to v brzdičích vypadá třeba takhle (ty pucky nejsou tvrdé, ale měkká sraženina).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7592
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Otázka, na kterou neznám odpověď
No, fuj! Jen pro zajímavost, víš jak dlouho se brzdovka neměnila?
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Otázka, na kterou neznám odpověď
Netuším, 15+let určitě, ale možná taky mnohem déle
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Otázka, na kterou neznám odpověď
To je z V12?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jj, všechny byly podobné a za jízdy zůstávaly viset, překvapivě šel skoro všechen bordel vyčistit a /pouze/ s novým těsněním zase fungují.
-
Offline
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Teď nemůžu najít fotku, ale tyhle hleny jsem párkrát tahal i z moto třmenů.
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Otázka, na kterou neznám odpověď
A to ja mam doma auto s minimalne 30 let starou brzdovkou, vse funguje, gumicky tesni, brzdy se vraci, jakto?
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 4877
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Uschnul nám krásnej vřes, tak sem ho začal střihat a co nenajdu...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
U nás za domem se vyhřívají na kamenech běžně zmije, jen nez se ohlidnes, je pryč, jak se bojí.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]