Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13167
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Stroj jel několik let bez problémů a zásahů až najednou jet přestal. :D

Apropo závada ve stroji už se odstranila, byl vadný enkodér a špatně nastavený měnič. To se asi stalo při nahrávání různých záloh do měniče, kdy elektrikáři pořádně nezkontrolovali ten enkodér. :D
Takže stroj už jede.

Ale pořád nevím jestli bude v pořádku ten původní motor až se vrátí z převíjárny.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 425
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Giew »

Pep píše: 07 zář 2022 07:02 Nemá někdo k dispozici elektrické schéma zapojení řidičovi a spolujezdcovi sedačky s elektrickou bederní opěrkou? Ideálně MY2018, ale MY2015 atd, by taky stačilo.
Bohužel na EWD a na internetu jsem nic nenašel. :( https://vidaresources.volvocars.biz/ewd/Eng/index.html.
Bohužel nemám, Jakub Svoboda by Ti to mohl vyfotit...
Sehnal sis nový sesle do svý S60?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

ren
Ověřený
Offline
Příspěvky: 769
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ren »

@raolsa to je docela zajímavé, jestli můžeš, dej pak vědět jak to dopadlo.

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 380
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Pep »

2 Giew: Jj, sehnal. Tak zjišťuju, jaké jsou rozdíly, co všechno se musí prohodit apod. Nejdřív vyzkouším spolujezdcovu sedačku. Ačkoliv nová je v elektrice, tak dle kabelů a pojistky v autě to vypadá, že napájení tam mám. Tudíž by to mohlo být plug&play, možná bude potřeba přehodit jednotku od Delphi pod sedadlem. U řidiče se bude muset pravděpodobně “napárovat” jednotka PSM.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5168
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Sedacku u V60 mame manualni, ale tu operku elektrickou. Schema mam dostupne az do 2018, jen si vzpomenout.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »


ren
Ověřený
Offline
Příspěvky: 769
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ren »

Neboj, oni si poradí. Vždyť i s Cyklonem B si poradili a dělá se u nás pod novým názvem do dnes, co kdyby...
Producentem Cyklonu B byla firma Deutsche Gesellschaft für Schädlingsbekämpfung GmbH (zkráceně Degesch) z Frankfurtu nad Mohanem, součást koncernu IG Farben AG, který byl v roce 1951 rozdělen a v roce 2003 poslán do likvidace. Průmyslově začala poprvé Cyklon B vyrábět továrna Dessauer Werke für Zucker und chemische Industrie (DZR) v obchodním roce 1924/25; až do roku 1935 byla tato továrna jediným výrobcem tohoto plynu.[1] Cyklon B vyráběla i její tehdejší pobočka Draslovka v Kolíně. V letech 1941–1943 byla drtivá většina tohoto plynu vyrobena v Desavě (např. v roce 1943 399,2 tun v Desavě oproti 58,4 tunám v Kolíně), údaje pro léta 1944 a 1945 neznáme.[2]

Produkce Cyklonu B v Lučebních závodech Draslovka ve středočeském Kolíně dále pokračuje pod změněným obchodním názvem Uragan D2. Používá se jako dezinsekční a deratizační prostředek[3] při plynování (fumigaci) např. v zemědělství.[4]

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2157
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od karelvolvo »

Takova rychla pro znalé má tato v 50 DPF ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12093
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

To nevim, ale má mizernej fridex, nebo tam někdo namíchal zelenou s růžovou :bad:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2157
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od karelvolvo »

Fridex je řešitelný ale jebat se s nějakym eliosem nechceš ! Vím že se to tu kolikrát řešilo myslím že auto s DPF má na krytu baterky nějaký ventil nemám ted čas hledat
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Dural8
Offline
Příspěvky: 1281
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Dural8 »

Podle mě nemá. Takhle vypadá čidlo diferenčního tlaku o kterém mluvíš a tady není...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 D4

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2157
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od karelvolvo »

Děkuji toto jsem potřeboval vědět
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

ren
Ověřený
Offline
Příspěvky: 769
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ren »

Dám sem jednu otázku a zeptám se na názor ostatních, jak měníte brzdovou kapalinu? Podle předepsaného intervalu, anebo necháte změřit/změříte bod varu a podle toho se rozhodnete? Já se domnívám, že měření není příliš dobrý nápad, protože bod varu v nádobce může být úplně jiný než v ostatních místech systému a navíc se domnívám, že nejde jenom o bod varu, ale i otěr pohyblivých částí a zasvinění kapaliny tím otěrem. Já teda, protože naše auto jezdí málo, měním ne po dvou, jak píše výrobce, ale po třech letech. Jak to děláte vy?

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 918
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od nebel »

Úplně to na měsíce neřeším, měním po dvou až třech letech, prostě tehdy jak jde po uplynutí intervalu auto do dílen. Těch pár měsíců navíc nic neznamená, někdo jezdí 15+ let s humusem co tam má ještě z továrny a taky (zatím) brzdí. Roční nájezd mám cca 25k km na "hlavním" a 8k km na "záložním" autě, leckdy dostávají obě zabrat s těžkými přívěsy.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1874
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od yebat »

Předloni jsem to udělal na všech autech, šel jsem od nejvzálenejšího kola k nejbližšímu od nádržky a odvzdušňoval jsem vždy tak dlouho, než začla téct čistá, nová kapalina.
Jinak jsem vždy jenom dolil do nádržky při výměně destiček a následnym odvzdušnění.
Od tý doby jsem na to zase nesáhnul. Asi je to věc, na kterou se obecně doat sere.
Edit: čas od času odeberu stříkačkou kapaliu z nádržky a doleju tam novou, ale to je spíš tak na oko...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12093
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Řešit bod měřením varu u brzdovky podle mě smysl nemá. Co nejhoršího ti brzdovka udělá je, že podporuje korozi pístků a celýho brzdovýho systému a proti tomu jsou tam aditiva, který vydrží tak ty 2-3 roky. Var bych řešil u závoďáku, ale na běžný silnici bych to fakt neřešil, protože ty auta maji tak dimenzovaný brzdy, že to v běžnym provozu nezažiješ.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od peter cz »

Ano a pak to v brzdičích vypadá třeba takhle (ty pucky nejsou tvrdé, ale měkká sraženina).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 7592
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Petr Marek »

No, fuj! Jen pro zajímavost, víš jak dlouho se brzdovka neměnila?
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od peter cz »

Netuším, 15+let určitě, ale možná taky mnohem déle :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12093
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

To je z V12? :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od peter cz »

Jj, všechny byly podobné a za jízdy zůstávaly viset, překvapivě šel skoro všechen bordel vyčistit a /pouze/ s novým těsněním zase fungují.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2937
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Teď nemůžu najít fotku, ale tyhle hleny jsem párkrát tahal i z moto třmenů.

Dural8
Offline
Příspěvky: 1281
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Dural8 »

A to ja mam doma auto s minimalne 30 let starou brzdovkou, vse funguje, gumicky tesni, brzdy se vraci, jakto? :D
_________________
V60 D4

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4877
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Uschnul nám krásnej vřes, tak sem ho začal střihat a co nenajdu...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5168
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

U nás za domem se vyhřívají na kamenech běžně zmije, jen nez se ohlidnes, je pryč, jak se bojí.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]