D5 151kw - špatné studené starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
D5 151kw - špatné studené starty
Jj, ale nevím, jak jsou vzájemně kompatidebilní...
Já mam tuten postup totiž nejradši, protože se mi fakt mockrát vyplatil. Proto mam na zahradě takový vrakoviště, páč tam mam od každýho svýho auta jedno stejný, nebo dvě tak, aby byla jedna kastle/intr a druhý motor. Až teda na chudáka Káju Dneska už by to vůbec nebylo možný, protože ceny vraků těch starších jsou uplně mimo a u novějších "zatim" taky.
Já mam tuten postup totiž nejradši, protože se mi fakt mockrát vyplatil. Proto mam na zahradě takový vrakoviště, páč tam mam od každýho svýho auta jedno stejný, nebo dvě tak, aby byla jedna kastle/intr a druhý motor. Až teda na chudáka Káju Dneska už by to vůbec nebylo možný, protože ceny vraků těch starších jsou uplně mimo a u novějších "zatim" taky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 747
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
D5 151kw - špatné studené starty
Urvanej ma dobry napad...Tak rozhodit S80tku a zacit prehazovat. Tam jsou na tom motoricky stejne...Ale to uz je asi na dilnu...Nabidka stale plati
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
D5 151kw - špatné studené starty
Ono by to šlo, maji tam tu S60 od "Ejdoua"... ale je to prostě strašný práce. NAvíc když se furt neví, jesi to je palivem nebo žhavenim... tyhle "malicherný prkotiny" jsou nejhorší závady.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
2 konektory nejsou v úplně super stavu. Konkrétně 1. a 5.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
Prohodit žhavičky z S80 jsem měl v plánu. Tohle mě ještě víc přesvědčilo. Udělám to asi až v neděli. V sobotu má děsně foukat Před výměnou se podívám, jakej model tam je.
Ty vyndané z XC ještě mám taky, tak se podívám večer.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
Děkuju všem za rady a nasměrování. Snad už se blížíme k cíli.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw - špatné studené starty
Kdybys chtěl řešit ty konektory ke žhavičkám, tak jejich číslo je 30797849 a ve Volvu stoji 70,- Kč kus. Výměna pak probíhá zhruba takto: https://www.drive2.ru/l/526227640516870391/
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
Dá se říct, že "origo" jsou identické s Bosch?
https://eshop.autopalace.cz/produkt/V.32290415
https://autodilos.cz/autodily/zhavici-svicka-375046
Cenový rozdíl 1000Kč/ks už je docela dost. Samozřejmě zatím nekupuju, jen sonduju.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw - špatné studené starty
Na originálním dílu ve Volvo krabičce s číslem 32290415 je vyraženo BOSCH 0250603008, Made in France. Takže ano, jsou identické.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
D5 151kw - špatné studené starty
První čím bych začal jsou origo žhavící svíčky. Stejně jako u zapalovacích svíček, tak i u žhaviček druhovýroba Denso, Bosch, NGK, Beru... dlouhodobě moc dobře nefunguje, přestože to někdo z nich pro Volvo vyrábí. To je holý fakt.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw - špatné studené starty
To jsou, ale pouze krytky PINŮ, takze by to nemelo mit takovy vliv.Fíla píše: ↑18 úno 2022 10:55 Kdybys chtěl řešit ty konektory ke žhavičkám, tak jejich číslo je 30797849 a ve Volvu stoji 70,- Kč kus. Výměna pak probíhá zhruba takto: https://www.drive2.ru/l/526227640516870391/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
Tak z XC jsem vyndaval toto a ty tam podle Jaspera nebyly zrovna dlouho na to, aby byly vysmažený.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
D5 151kw - špatné studené starty
Ano, tyto jsou správné. A tyhle se vlastně měnily proč? Už se v tom ztrácím, to byla jen prevence nebo to už i s nimi špatně startovalo?
A jsou dobré? Žhaví?
Stejně bych je pro jistotu zkusil vyměnit z druhého auta...
A jsou dobré? Žhaví?
Stejně bych je pro jistotu zkusil vyměnit z druhého auta...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
S těmito to špatně startovalo i po výměně GCU jednotky.
Solo na baterce jsem je pak už nezkoušel.
Solo na baterce jsem je pak už nezkoušel.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Já si to včera přečetl celé znova a už se chytám
-
Offline
- Příspěvky: 692
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
a co zkusit tohle? to nic nestoji...
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
powl: jojo. díky. na to jsem úplně zapomněl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
Odpoledne se utišil vítr a já se vrhnul do prohození žhaviček. Teď jsem si vzpomněl, že jsem se ani nepodíval, jaké žhavky byly v S80.
Jen připomenu, že špatné starty jsem řešil na XC70. Po výměně žhaviček se závada přenesla na S80 = špatné žhavičky. XC70 se krásně nakopla tak jak to má být (auto stálo od pátku večer).
Do S80 jsem potom dal původně vyndané Bosch z XC a taky startuje dobře.
Ještě to budu pár dní sledovat a potvrdím úspěšnost akce. Co ale nedokážu říct, proč se ta závada vlastně původně projevila. Nemůžu najít v záznamech, jestli se žhaviče měnily zvlášť nebo současně s tou GCU jednotkou a už si na to nemůžu vzpomenout.
Všem zúčastněným zatím děkuji za trpělivost a rady.
Jen připomenu, že špatné starty jsem řešil na XC70. Po výměně žhaviček se závada přenesla na S80 = špatné žhavičky. XC70 se krásně nakopla tak jak to má být (auto stálo od pátku večer).
Do S80 jsem potom dal původně vyndané Bosch z XC a taky startuje dobře.
Ještě to budu pár dní sledovat a potvrdím úspěšnost akce. Co ale nedokážu říct, proč se ta závada vlastně původně projevila. Nemůžu najít v záznamech, jestli se žhaviče měnily zvlášť nebo současně s tou GCU jednotkou a už si na to nemůžu vzpomenout.
Všem zúčastněným zatím děkuji za trpělivost a rady.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 766
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
D5 151kw - špatné studené starty
Konec dobrý, všechno dobré, gratuluji
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5 151kw - špatné studené starty
A co že jsi to tam dal za ty špatné žhavičky - výrobce, typ?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
D5 151kw - špatné studené starty
Když teda vyměním žhaviče, mám taky po problému? Jako tajně jsem v to doufal, jen pořád není čas to řešit.
A problém byl teda v čem? Jakože nekvalitní nové žhaviče?
A problém byl teda v čem? Jakože nekvalitní nové žhaviče?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
Železné Denso. Mají být keramické Bosch.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw - špatné studené starty
Jak jsem už psal, že se to u mě taky občas projeví stejně nekvalitním startem. A po konzultaci s Hajným jsem si vzpoměl, že mi to také vlastně začlo po repasu hlavy, těsnění pod hlavou, tak se měnili i žhaviče. Do té doby vše OK. Takže koupím taky nové a uvidí se.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 151kw - špatné studené starty
Auto se od včera nehlo z místa. Dnes +5°C a start dobrej. Takže asi vyřešeno. Do obou aut koupím nové žhaviče.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé