Hledal jsem moudra, ale nenalezl.
Co jsem prolezl sklad použitých ND, tak všude mam jetý bosche s 300tkm+ na hrbu co nevypadaji moc dobře.
Je mi jasný, že bosch starej 30 let je něco jinýho než teď novej bosch, takže "jdi do originálu" nemá podle mě moc smysl.
K mání je Bosch 1 235 522 382, EPS 1.306.127, VEMO V95-70-0014, BREMI 8074R, ale kvalitativně vůbec netušim, co má/nemá smysl.
Má někdo vyzkoušenej rozdělovač a palec, kterej vyloženě nefunguje nebo naopak po výměně za něj byla pozorována změna k lepšímu?
Rozdělovač a palec na redblok
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 Rozdělovač a palec na redblok
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: 740 89 wagon B230F soon to be FT
#2 Rozdělovač a palec na redblok
Ja už mám riadiacu a zapalovaciu jednotku pre budúci motor upravenú na wasted spark, takže rozdelovač pôjde preč.
"This little circuit board, when mounted inside your LH2.4 EZK box (meaning in most 240s, 740s, and 940s), will let you ditch the distributor entirely and run wasted spark coil-on-plug. This means better mileage, more stable ignition timing, stronger spark, and most importantly, no more cap and rotor replacements.
Users have reported fuel economy improvements between 10% and 30% vs. the standard ignition system. Your mileage may vary."
https://cflomoto.com/products/lh2-4-ezk-wasted-spark-conversion-board
K tomu toto:
https://mlparts.cz/ridici-jednotka-zapalovaci-system-hella-5da006623601?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
https://mlparts.cz/zapalovaci-civka-bosch-0221503407?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
https://mlparts.cz/zapalovaci-svicka-denso-w22tt?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
https://mlparts.cz/sada-kabelu-pro-zapalovani-efi-automotive-6431?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
Spravil mi to Turbobricker z Holandska. Poslal som mu svoje EZK a ECU s kúpenými vecami. Vyrobil kabeláž, nahodil čipy a otestoval to na vlastnej 740. Robia (s autorom čipov z USA) EZK aj ECU chipy, ktoré si zatiaľ ľudia veľmi pochvaľujú (je v tom aj Launch Control).
https://turbobricks.com/showthread.php?t=355788
Jazdí tu už niekto s wasted spark?:D Mne to zatiaľ len leží na polici.
"This little circuit board, when mounted inside your LH2.4 EZK box (meaning in most 240s, 740s, and 940s), will let you ditch the distributor entirely and run wasted spark coil-on-plug. This means better mileage, more stable ignition timing, stronger spark, and most importantly, no more cap and rotor replacements.
Users have reported fuel economy improvements between 10% and 30% vs. the standard ignition system. Your mileage may vary."
https://cflomoto.com/products/lh2-4-ezk-wasted-spark-conversion-board
K tomu toto:
https://mlparts.cz/ridici-jednotka-zapalovaci-system-hella-5da006623601?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
https://mlparts.cz/zapalovaci-civka-bosch-0221503407?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
https://mlparts.cz/zapalovaci-svicka-denso-w22tt?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
https://mlparts.cz/sada-kabelu-pro-zapalovani-efi-automotive-6431?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
Spravil mi to Turbobricker z Holandska. Poslal som mu svoje EZK a ECU s kúpenými vecami. Vyrobil kabeláž, nahodil čipy a otestoval to na vlastnej 740. Robia (s autorom čipov z USA) EZK aj ECU chipy, ktoré si zatiaľ ľudia veľmi pochvaľujú (je v tom aj Launch Control).
https://turbobricks.com/showthread.php?t=355788
Jazdí tu už niekto s wasted spark?:D Mne to zatiaľ len leží na polici.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek