Ahoj,
na internetu jsem náhodou objevil servis AZ Auto Soldát v Praze 8 na Palmovce. Není to ode mě z P9 daleko, tak jsem si říkal, že bych je někdy vyzkoušel, ale raději bych měl nějaké info. Píšou, že jsou specialisti na Volvo, Land Rover a Jaguar. Už jste je někdo vyzkoušeli a jaký byl výsledek? Snaži se opravit, když to jde nebo hlavně vyměňovat a co cena/výkon?
Díky za názor nebo doporučení.
Servis AZ Auto Soldát - zkušenosti se servisem?
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5 151kW MT´09
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Servis AZ Auto Soldát - zkušenosti se servisem?
Soldat má dobrou reputaci.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5 151kW MT´09
Servis AZ Auto Soldát - zkušenosti se servisem?
Díky za příspěvěk, později jsem si ještě všiml těch starších. Tak uvidím, ale snad to bude až za dlouho - opravy, do kterých jsem se teď "vysypal" mi úplně stačily!
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
Servis AZ Auto Soldát - zkušenosti se servisem?
Začalo mi hučet nějaké ložisko u řemene, tak jsem tam na blind zajel, protože je mám za barákem a trochu jsem se bál jezdit dál. Po poslechu běžícího motoru vyhodnotili na výměnu servo pumpu a nabídli mi starší s možností výměny obratem, což bylo super. Za cca hodinu jsem přišel zpět do servisu a ložisko hučelo stejně, tzn. servo pumpa to nebyla. Ptal jsem se, jestli zkusili ostatní ložiska a prej na nic nepřišli. Že to může být kombinace a chtělo by to postupně měnit ;D V jiném servise mi za minutu shodili řemen hned bylo jasný, že to bylo přidřené ložisko klimakompresoru (drhlo, šustilo při otočení rukou!). Takže asi tak.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé