Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 18
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 II

#1 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté

Příspěvek od snowflakeC70 »

Přicházím pro radu, která nejspíš pomůže rozhodnout, jestli moje C70II nepůjde z domu.
Cca rok po koupi jsem si všimnul, že začaly kopat brzdy do volantu. Potřeboval jsem stejně nechat udělat i destičky, tak jsem s tím vzal i přední kotouče.
2 měsíce pohoda, pak pak jsem ale cítil, že se to začíná dít znovu.
Začalo s tím dělat bordel i ložisko, takže jsem nechal udělat i nová ložiska, kotouče se nechaly stočit a jezdilo se dál.
To stočení se dělalo pak ještě minimálně 1x, skoro bych řekl, že 2x. Nepomohlo. Problém dál stejný.
Vyměnil jsem servisáka, nechal znovu okouknout, změřit a otestovat, jestli jedno z kol nepřibržďuje. Změřit, jak moc a který hází (házely oba stejně) a vyměnily se opět za nové.
2 měsíce a znovu kopaly.
Tentokrát se to vzalo z gruntu. Nové přední kotouče, nové zadní, nové těhlice (protože už servis fakt nic nenapadlo).
Dnes to jsou 4 měsíce od kompletního udělání brzd a kotouče vesele kopou zase.
Za tu dobu to stálo několikrát v servisu, peníze snad ani radši nepočítám.
Nikdy nebyly přebržděné (zmodralé), nikdy nepřibržďoval jeden třmen víc, všechny házely stejně.

Nenapadá vás někoho něco? Už fakt nemám sílu to zase řešit a rozhoduji si, že kvůli tomu mou milovanou C70 prodám...

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9880
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté

Příspěvek od hajnej »

Co uložení tlumičů?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 18
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 II

#3 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté

Příspěvek od snowflakeC70 »

To se zatím nezkoušelo. Jaký by to na to mohlo mít vliv?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9880
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté

Příspěvek od hajnej »

Každý kotouč získá časem svoji přirozenou házivost. Tu potom tlumí uložení ramen, čepy řízení, uložení tlumičů.
Zkontroluj všechny tyto díly a vyhodnoť si, které z nich jsou nejvíc unavené - na výměnu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1008
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#5 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté

Příspěvek od David Patočka »

Nějak se nemůžu dočíst, zda jsi dal originál kotouče, nebo ne.
Jestli ne, tak je to jasný.......
To je stejný jako se Škoda Octavia I generace, dokud tam nebyly originály, tak marná sláva......
Malý kotouče a moc velký zatížení, v kombinaci s mizerným materiálem
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 18
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 II

#6 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté

Příspěvek od snowflakeC70 »

Hele, dal jsem tam asi 3x ATE, jednou dokonce vrtaný Zimmermanny. Do 4 měsíců (zimmermann dal nejdýl :D) všechny zvlněný. Nikdo netuší proč. Kontrolováno kde co, podle mechaniků je to zvlnění v normě, ale prostě to do volantu kopalo vždycky jako kráva.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“