Přicházím pro radu, která nejspíš pomůže rozhodnout, jestli moje C70II nepůjde z domu.
Cca rok po koupi jsem si všimnul, že začaly kopat brzdy do volantu. Potřeboval jsem stejně nechat udělat i destičky, tak jsem s tím vzal i přední kotouče.
2 měsíce pohoda, pak pak jsem ale cítil, že se to začíná dít znovu.
Začalo s tím dělat bordel i ložisko, takže jsem nechal udělat i nová ložiska, kotouče se nechaly stočit a jezdilo se dál.
To stočení se dělalo pak ještě minimálně 1x, skoro bych řekl, že 2x. Nepomohlo. Problém dál stejný.
Vyměnil jsem servisáka, nechal znovu okouknout, změřit a otestovat, jestli jedno z kol nepřibržďuje. Změřit, jak moc a který hází (házely oba stejně) a vyměnily se opět za nové.
2 měsíce a znovu kopaly.
Tentokrát se to vzalo z gruntu. Nové přední kotouče, nové zadní, nové těhlice (protože už servis fakt nic nenapadlo).
Dnes to jsou 4 měsíce od kompletního udělání brzd a kotouče vesele kopou zase.
Za tu dobu to stálo několikrát v servisu, peníze snad ani radši nepočítám.
Nikdy nebyly přebržděné (zmodralé), nikdy nepřibržďoval jeden třmen víc, všechny házely stejně.
Nenapadá vás někoho něco? Už fakt nemám sílu to zase řešit a rozhoduji si, že kvůli tomu mou milovanou C70 prodám...
Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté
Co uložení tlumičů?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 II
#3 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté
To se zatím nezkoušelo. Jaký by to na to mohlo mít vliv?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté
Každý kotouč získá časem svoji přirozenou házivost. Tu potom tlumí uložení ramen, čepy řízení, uložení tlumičů.
Zkontroluj všechny tyto díly a vyhodnoť si, které z nich jsou nejvíc unavené - na výměnu.
Zkontroluj všechny tyto díly a vyhodnoť si, které z nich jsou nejvíc unavené - na výměnu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#5 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté
Nějak se nemůžu dočíst, zda jsi dal originál kotouče, nebo ne.
Jestli ne, tak je to jasný.......
To je stejný jako se Škoda Octavia I generace, dokud tam nebyly originály, tak marná sláva......
Malý kotouče a moc velký zatížení, v kombinaci s mizerným materiálem
Jestli ne, tak je to jasný.......
To je stejný jako se Škoda Octavia I generace, dokud tam nebyly originály, tak marná sláva......
Malý kotouče a moc velký zatížení, v kombinaci s mizerným materiálem
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 II
#6 Zvlněné kotouče C70II - poněkolikáté
Hele, dal jsem tam asi 3x ATE, jednou dokonce vrtaný Zimmermanny. Do 4 měsíců (zimmermann dal nejdýl ) všechny zvlněný. Nikdo netuší proč. Kontrolováno kde co, podle mechaniků je to zvlnění v normě, ale prostě to do volantu kopalo vždycky jako kráva.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 853 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sumi
-
- 1 Odpovědi
- 1166 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 20 Odpovědi
- 458 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zvedavec
-
- 5 Odpovědi
- 302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 0 Odpovědi
- 887 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz