Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5244T
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Dobrý den, rád bych požádál místní znalce o informace ohledně AEM jednotky. S expandující rodinou jsem pořídil XC90 MY2013 a stejně jako pár diskutujících v tomto vlákně jsem v autě objevil nezávislé topení (s časovačem) včetně AEM modulu. Hned první odkaz na google ohledně dálkového spínaní mě přivdl k hajného návodu, který bych rád realizoval, jen místo GSM jednotky bych použil arduino s GSM a GPS moduly, nicméně samotné sepnutí by bylo rovněž přes relé.
Hajný dříve psal, že obdobně jde přes AEM jednotku spustit i ventilace, nikde jsem však nenašel které piny to jsou a zda se opět spína GND na příslušný pin.
Rád bych zkusil využít i piny B15 a B16 které jsou označeny jako alarm output pro upozorňovací sms při spuštění alarmu. Povedlo se prosím někomu zjistit jaká "forma výstupu" na těch pinech je? (koukal jsem zde, ale tam s tím nepohnuli https://www.swedespeed.com/threads/aem-modul-accessories-electronical-module-signals-xc90.149180/ )
Předem děkuji za jakékoli info
Hajný dříve psal, že obdobně jde přes AEM jednotku spustit i ventilace, nikde jsem však nenašel které piny to jsou a zda se opět spína GND na příslušný pin.
Rád bych zkusil využít i piny B15 a B16 které jsou označeny jako alarm output pro upozorňovací sms při spuštění alarmu. Povedlo se prosím někomu zjistit jaká "forma výstupu" na těch pinech je? (koukal jsem zde, ale tam s tím nepohnuli https://www.swedespeed.com/threads/aem-modul-accessories-electronical-module-signals-xc90.149180/ )
Předem děkuji za jakékoli info
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9883
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Vítej.
Ta ventilace se spouští po přepnutí režimu topení na "Ventilace" přes páčku na palubáku - ovšem po rozšíření funkcí od D5T5. Zapojení v AEM zůstává stejné.
Ten bufík resp. funkce se dá tedy spínat v režimu TOPENÍ nebo VENTILACE a to si volíš přes páčku na palubáku. Tyto funkce nejdou nikdy obě najednou.
Ta ventilace se spouští po přepnutí režimu topení na "Ventilace" přes páčku na palubáku - ovšem po rozšíření funkcí od D5T5. Zapojení v AEM zůstává stejné.
Ten bufík resp. funkce se dá tedy spínat v režimu TOPENÍ nebo VENTILACE a to si volíš přes páčku na palubáku. Tyto funkce nejdou nikdy obě najednou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5244T
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Rozumím a děkuju za bleskovou odpověď, ušetřila mi půl dne googlení
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5244T
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Tak jsem dal podle návodu vše dohromady a ovládání na dálku perfektně funguje. Rád bych ještě dodělal vypnutí nezávislého topení po nastartování motoru.
Nevíte prosím, zda je možné z REM modulu vytáhnout 12V napětí, které by tam bylo až po nastartování motoru? Vytáhl bych to z 12V zásuvky v kufru, ale ta je zrovna ze tří jediná, která je pod napětím neustále.
Díky
Nevíte prosím, zda je možné z REM modulu vytáhnout 12V napětí, které by tam bylo až po nastartování motoru? Vytáhl bych to z 12V zásuvky v kufru, ale ta je zrovna ze tří jediná, která je pod napětím neustále.
Díky
-
Offline
- Příspěvky: 3123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Když přehraješ soft na benzínový, nebude se bufík pouštět automaticky po startu motoru.
Nebo částečným řešením by bylo zapnout bufík přímo před nastartováním a pak po vypnutí motoru zůstává běžet. Aspoň myslím. Tedy pokud je toto ten důvod.
Nebo částečným řešením by bylo zapnout bufík přímo před nastartováním a pak po vypnutí motoru zůstává běžet. Aspoň myslím. Tedy pokud je toto ten důvod.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Evidentne se Inzenyri u P3 jiz zamysleli, pac tam lze prihrev normalne zap/vyp na budicich.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9883
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Joo. Ten automatickej start je občas protivnej.
Jak píše Tod - vyřeší to nahrání benzínového softu. Tam automatický příhřev není.
Jak píše Tod - vyřeší to nahrání benzínového softu. Tam automatický příhřev není.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5244T
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Asi myslíme něco jiného - měl jsem na mysli vypnutí nezávislého topení pomocí dálkového ovládání přes AEM modul tak, jak je to výše. Nyní zapínám nezávislé topení tak, že pošlu smsku do auta kde mi arduino na hodinu propojí pin 3 na pin 2 na AEM modulu.
Pokud ale auto nastartuju dřív než se nezávislé topení samo vypne, tak bych ho chtěl opět stejnou cestou vypnout. Tj. ozámit arudinu, že je nastartováno a ať rozpojí piny 2 a 3 na AEM modulu. Právě k tomu bych potřeboval těch 12V po nastarování.
Pokud ale auto nastartuju dřív než se nezávislé topení samo vypne, tak bych ho chtěl opět stejnou cestou vypnout. Tj. ozámit arudinu, že je nastartováno a ať rozpojí piny 2 a 3 na AEM modulu. Právě k tomu bych potřeboval těch 12V po nastarování.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
co třeba zapnutí světel?
-
Offline
- Příspěvky: 3043
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Potřeboval jsem na xc90 v kufru 12v po nastartování a z důvodu pracnosti jsem to vytáhl ze světel. Sice to není čistokrevná patnáctka ale ve výsledku to pro mě má výhodu že to hlídá jestli mám zapnuté světla. Jinak pro ovládání bufa přes mobil je komfortnější patriot má apku a cenově to vychází skoro stejně.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5244T
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Díky za tip, mám tahnout přímo z lampy? Hádám že na pojistkách světel v REMu bude 12V stálých, jakožto na první "zastávce" na trase baterie - lampa.
-
Offline
- Příspěvky: 3043
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Vzhledem k umístění jednotky jsem to vzal rovnou ze světla.
-
Offline
- Příspěvky: 1757
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Možná by šla "patnáctka" ukrást ze zadního stěrače, který je napojen na REM. Pokud se po vypnutí zapalování stěrač zastaví kdekoliv (čili nedojede do parkovací polohy), tak je jeden drát od stěrače kýžený vodič.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 413
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Ze ja si vzdycky myslim ze uz nic nepotrebu a pak najdu tohle tema AEM modul zrejme nemam protoze je sedej v diagnostice. Tak ted resim jestli sehnat AEM (jestli lze), dohrat SW, dodelat GSM (jen toto zapinani ma pro me smysl) a nebo rovnou koupit ten Therninal-DX ale 350EUR a nebo proste delat ze jsem nic necetl o dalkovem zapinani topeni
-
Offline
- Příspěvky: 3123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Mám dongle od D5T5 v podstatě jen kvůli dálkovému startu topení a taky kvůli vyčtení chyb...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 413
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Na to jsem se taky dival ale drahy plus obnova predplatneho - vyuzil bych to taky pouze na topeni ...
-
Offline
- Příspěvky: 3123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
No hlavně ten DX je až pro facelift, tzn od MY05
Dongle by někdo mohl prodávat za pár peněz a předplatné jde teď snad i po měsících.
Dongle by někdo mohl prodávat za pár peněz a předplatné jde teď snad i po měsících.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 413
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
A jo, ten rok jsem si nevsiml. Ja mam 2001 takze smolik na DXko....
Projel jsem inzerce a zadny Dongle k dispozici neni. A v kosiku lze opravdu kupovat predplatne jen na mesice. Takze zajimava myslenka. Asi jsem debil ale jaky dongle potrebuju ? Jsou tam 3 varianty X1, X2 a X3...
Edit: pri prodlouzeni predplatneho tam je zadejte email na ktery je dongle prirazen... to se da prepsat na aktualniho uzivatele ?
Projel jsem inzerce a zadny Dongle k dispozici neni. A v kosiku lze opravdu kupovat predplatne jen na mesice. Takze zajimava myslenka. Asi jsem debil ale jaky dongle potrebuju ? Jsou tam 3 varianty X1, X2 a X3...
Edit: pri prodlouzeni predplatneho tam je zadejte email na ktery je dongle prirazen... to se da prepsat na aktualniho uzivatele ?
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
To fakt neumíš číst u každého je popis.
Nicméně X1 plně stačí.
Nicméně X1 plně stačí.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 413
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Holt v jedny ruce dite a v druhy mobil a mobilni zobrazeni na webu nic moc nejak jsem nerozklicoval ty zkratky za tim...
Zazdopadne diky za info....
Tak asi dongle vyjde pro me nejlepe
Zazdopadne diky za info....
Tak asi dongle vyjde pro me nejlepe
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5244T
Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
Řešil jsem to tři roky zpátky, v jednom autě jsem AEM měl, do druhého jsem ho dokupoval. Největší kámen úrazu byl dohrát software pro AEM, muselo se nahrávat asi na 3x ve správném pořadí. Ovládání jsem pak vyřešil přes arduino s GSM/GPS modulem a SIM kartou od tmobile pro ústředny alarmu asi za 20Kč/měsíc.Co už jsem nedotáhl je to, že AEM modul má i alarm výstup a dohrát správný software, auto by zavolalo při aktivaci alarmu.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé