Fórum se přestěhovalo...
...z Brna do Prahy
Takže omluvte případný výpadek(budou se měnit IP adresy).
Zajsoft
D5: přirozené dlouhé starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Tvl. mě z toho jebne. Oprava nevydržela ani den.
Ráno, než jsem jel do práce, tak jsem to byl v dílně ještě zkusit, auto chytlo úplně v pohodě, jako na videu.
No a když jsem se z práce vrátil, tak je závada zpátky. Auto prostě dlouho točí, než nastartuje.
Pomalu začínám být v koncích.
Ještě mám zítra v plánu otestovat znova čerpadlo v nádrži a zkusit ho napojit přímo na vysokotlak hadičkou.
A taky se mi nějak nelíbí ten filtr, který tam někdo dal - má úplně jiný tvar, než na jaké jsem zvyklý a zespodu má plastovou zátku místo šroubku. Kdo ví co je to za výrobce a model.
Ale jinak už mi zbývají jenom vstřiky.
Ráno, než jsem jel do práce, tak jsem to byl v dílně ještě zkusit, auto chytlo úplně v pohodě, jako na videu.
No a když jsem se z práce vrátil, tak je závada zpátky. Auto prostě dlouho točí, než nastartuje.
Pomalu začínám být v koncích.
Ještě mám zítra v plánu otestovat znova čerpadlo v nádrži a zkusit ho napojit přímo na vysokotlak hadičkou.
A taky se mi nějak nelíbí ten filtr, který tam někdo dal - má úplně jiný tvar, než na jaké jsem zvyklý a zespodu má plastovou zátku místo šroubku. Kdo ví co je to za výrobce a model.
Ale jinak už mi zbývají jenom vstřiky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
D5: přirozené dlouhé starty
Nejsem znalý jako ty ve volvech, ale mě se nelíbí ten červený trojúhelník na palubovce. Říkals, že to jsou dveře, ale mě svítí oranžově.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
U starých modelů svítí červeně, na diag není žádná závada.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
D5: přirozené dlouhé starty
Na videu ti to přeblikne, trošku to mate.
A klasika jako pojistka, relé? Kontrola napětí na vstupu do čerpadla?
Jako na videu je to nebe a dudy oproti původnímu stavu.
A klasika jako pojistka, relé? Kontrola napětí na vstupu do čerpadla?
Jako na videu je to nebe a dudy oproti původnímu stavu.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
D5: přirozené dlouhé starty
To byl ten první start, který byl ok, pak se to zase prodloužilo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Teď jsem zjistil, že je tam filtr Sralline , takže zítra ráno okamžitě objednávám Mann.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Jo, teď jsem si toho všiml. Žlutě svítí po zapnutí klíčku do polohy I trojúhelník proto, že jsem měl odpojenou zadní sedačku a svítila tam chyba airbagů. Do červena se to překlopí po zapnutí klíčku do polohy II. Teď už žlutě při zapnutí klíčku nesvítí.
Video bylo točeno včera hned po výměně čerpadla, ale dnes ráno byl ten průběh startu stejný. Zkurvilo se to až přes den, co jsem byl v práci.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
D5: přirozené dlouhé starty
Já měl předtím měl Purflux a po vyměněn za Mann se mi nic nezměnilo. Že by Starline byl az tak jiný? I když já mám papírovou vložku a ne celý filtr.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Nevím jestli je tak jiný, ale prostě, po předchozích hodně špatných zkušenostech s touhle značkou, mu nevěřím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
D5: přirozené dlouhé starty
Raolsa: ok trojúhelník ignoruji
El + tlak, průtok do a z railu. Osobně bych se vykašlal na senzory a měřil to "bokem" hw, ale netuším jak.
Filtr dokáže udělat dost. Omezit průtok, zvýšení ulpívání nečistot, propouštět nečistoty.
Výrobci filtrů nejsou pod dohledem výrobce vozidla, tak můžou mít jakékoliv parametry. Obecně kdo víc platí, má kvalitnější produkt..
El + tlak, průtok do a z railu. Osobně bych se vykašlal na senzory a měřil to "bokem" hw, ale netuším jak.
Filtr dokáže udělat dost. Omezit průtok, zvýšení ulpívání nečistot, propouštět nečistoty.
Výrobci filtrů nejsou pod dohledem výrobce vozidla, tak můžou mít jakékoliv parametry. Obecně kdo víc platí, má kvalitnější produkt..
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Elektrika do čerpadla jde, tlak paliva u motoru byl 2 bary, ale průtok už jsem neměl nervy měřit, ale tlak na budíku stoupal zase nějak pomalu.
Zítra, až udělám Supovo auto, se chystám to změřit jak u motoru tak přímo u čerpadla v nádrži.
Tlak na railu jsem přes diag neměřil, ale bude to furt stejný, prostě pomalu nabíhá.
Každopádně ten filtr vyměním. A ještě se chystám profouknout komplet trubky od nádrže.
Zítra, až udělám Supovo auto, se chystám to změřit jak u motoru tak přímo u čerpadla v nádrži.
Tlak na railu jsem přes diag neměřil, ale bude to furt stejný, prostě pomalu nabíhá.
Každopádně ten filtr vyměním. A ještě se chystám profouknout komplet trubky od nádrže.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
D5: přirozené dlouhé starty
To zní rozumně to s těma trubkama do nádrže. Omezená zpětná větev dokáže taky udělat paseku. A co když to přisává vzduch do vedení nafty?
Je reálné třeba na přívod do vysokotlakého čerpadla připojít flašku s naftou? Aby to netahalo z nádrže, ale mělo "krátký" zdroj nafty?
Teď mi došlo, že snad na všech nafťácích (osobní/truck) jsem měl ruční pumpu nafty. Na volvu si ji nevybavuji.
Je reálné třeba na přívod do vysokotlakého čerpadla připojít flašku s naftou? Aby to netahalo z nádrže, ale mělo "krátký" zdroj nafty?
Teď mi došlo, že snad na všech nafťácích (osobní/truck) jsem měl ruční pumpu nafty. Na volvu si ji nevybavuji.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Ruční pumpa tam není právě proto, že to má čerpadlo v nádrži, které tu naftu má dopředu natlačit. To není staré TDI.
Ten "krátký" zdroj asi nepůjde.
Uvidím zítra, jestli něco pomůže. Mám na tom autě i další práci.
Tvl. a to jsem si říkal, že na D5 není nic složitého.
Ten "krátký" zdroj asi nepůjde.
Uvidím zítra, jestli něco pomůže. Mám na tom autě i další práci.
Tvl. a to jsem si říkal, že na D5 není nic složitého.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
D5: přirozené dlouhé starty
To můžeš pro inspiraci změřit i na mém autě
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
D5: přirozené dlouhé starty
Člověk se furt učí.
Už mě napadá jedině samotné vysokotlaké čerpadlo. (Jedno mám získané darem v neznámém stavu ve sklepě).
Vstřiky bych netipoval, to by musely být špatné všechny aby to nechytlo aspoň na 4 válce.
Už mě napadá jedině samotné vysokotlaké čerpadlo. (Jedno mám získané darem v neznámém stavu ve sklepě).
Vstřiky bych netipoval, to by musely být špatné všechny aby to nechytlo aspoň na 4 válce.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
D5: přirozené dlouhé starty
Problém bude určitě v tom, že ti na palubovce problikává indikátor tempomatu
-
Offline
- Příspěvky: 139
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
D5: přirozené dlouhé starty
Nemáš pravdu Je to presne naopak, i jeden tečúci vstrek ti môže spôsobiť znížený tlak v raile, pomalý nástup tlaku do tlaku do railu. A to ti spôsobí nedostatočné rozprášenie paliva, ak vôbec ECM uzná za vhodné že pustí palivo do válca kôli nízkemu tlaku.
Holt Common Rail...
V tomto je super PD a radovka stačí že je jedno čerpadlo dobré a ostatné roztočí
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
D5: přirozené dlouhé starty
No PD a PD, ty s piezo vstřikovači, ti nepustí ostatní, když je jeden eketricky KO, se solenoidovymi doskaces na tři/dva válce do servisu nebo domů, když jeden odejde
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Tak hadice profouknuty, filtr vyměněný, čerpadlo v nádrži krásně drží tlak, ale pořád to nestartuje.
Takže zítra vstřiky ven a bude se zkoušet jestli netečou.
Pokud ne, tak ještě musím nějak vyzkoušet jestli neprotéká ten přetlakový ventil na liště.
Ale jinak už nevím.
Co jsem zkoušel Supovo S60, tak tam po chcípnutí motoru tak rychle tlak na railu neklesá, jako u tohohle nesmyslu.
Takže zítra vstřiky ven a bude se zkoušet jestli netečou.
Pokud ne, tak ještě musím nějak vyzkoušet jestli neprotéká ten přetlakový ventil na liště.
Ale jinak už nevím.
Co jsem zkoušel Supovo S60, tak tam po chcípnutí motoru tak rychle tlak na railu neklesá, jako u tohohle nesmyslu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 139
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
D5: přirozené dlouhé starty
Môžem otázočku ako diagnostikujete podávacie čerpadlo ? Nejak to vo Vide neviem nájsť. Tiež mám tie štarty asi o sekundičku dlhšie než by mi pripadalo vhodné
Jinak teda to či je čerpadlo úplne off alebo sa dá zistiť aj sluchom, vždy keď mám auto dlhšie v diagnostike a klíček vo dvojke, tak sa asi po minutke ozve niekde z podpalubia zvuk protíkající nafty
Jinak teda to či je čerpadlo úplne off alebo sa dá zistiť aj sluchom, vždy keď mám auto dlhšie v diagnostike a klíček vo dvojke, tak sa asi po minutke ozve niekde z podpalubia zvuk protíkající nafty
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Tak mám další poznatek - hádám, že asi není v pořádku, když z elektricky odpojeného vstřiku teče při startování nafta z přepadu proudem. Oni teda trošíčku tečou všechny, ale tenhle jeden je brutální.
Zajímavý je, že ve standardním skleničkovém testu se to nijak neprojevuje.
to Pongo: Já to zjistil tak, že jsem si u motoru u vysokotlakého čerpadla odpojil přívodní hadičku a napojil na ni tlakoměr. Původní čerpadlo natlačilo sotva 1 bar a při vypnutí tlak hned klesl na nulu. Nové čerpadlo natlačí 2 bary a po vypnutí tlak drží.
Zajímavý je, že ve standardním skleničkovém testu se to nijak neprojevuje.
to Pongo: Já to zjistil tak, že jsem si u motoru u vysokotlakého čerpadla odpojil přívodní hadičku a napojil na ni tlakoměr. Původní čerpadlo natlačilo sotva 1 bar a při vypnutí tlak hned klesl na nulu. Nové čerpadlo natlačí 2 bary a po vypnutí tlak drží.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Tak vyřešíno.
Po výměně vadného vstřiku to chytá na drc. Tlak na railu při startování stoupá raketovou rychlostí a po chcípnutí klesá pomalu, řekl bych, že stejně jako u Supovo S60, takže to bude relativně v cajku - klop, klop na dřevo.
Ale že mě potrápila, mrcha.
No alespoň jsem pro příště chytřejší.
Po výměně vadného vstřiku to chytá na drc. Tlak na railu při startování stoupá raketovou rychlostí a po chcípnutí klesá pomalu, řekl bych, že stejně jako u Supovo S60, takže to bude relativně v cajku - klop, klop na dřevo.
Ale že mě potrápila, mrcha.
No alespoň jsem pro příště chytřejší.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
D5: přirozené dlouhé starty
Takže by to mělo případně fungovat i bez výměny toho vadného čerpadla v nádrži, že?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D5: přirozené dlouhé starty
Teoreticky ano, ale přehazovat to zpátky nebudu, páč to staré čerpadlo nemělo už parametry.
Taky mě překvapilo jaký se teď z nádrže linou zvuky.
Je slyšet standardní zvuk pumpy - hvízdání a k tomu ještě takový zvuk jako když se stříká hadicí na kus plastu.
Jestli má to čerpadlo takový výkon, nebo co.
Taky mě překvapilo jaký se teď z nádrže linou zvuky.
Je slyšet standardní zvuk pumpy - hvízdání a k tomu ještě takový zvuk jako když se stříká hadicí na kus plastu.
Jestli má to čerpadlo takový výkon, nebo co.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
D5: přirozené dlouhé starty
Kolik čistého času nakonec zabrala diagnostika a řešení problému?
A kde je video po opravě?
A kde je video po opravě?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé