Fórum se přestěhovalo...

...z Brna do Prahy :-D

Takže omluvte případný výpadek(budou se měnit IP adresy).

Zajsoft

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
zedik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 218
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od zedik »

Z ničeho nic mi začali oba ostřikovače předního skla stříkat příliš nízko,cca na stěrače místo doprostřed skla.Zadní asi funguje normálně,ale jelikož to stříká dolů tak těžko říct.Neřešil jste někdo nebo nějaký nápad? (Trysky štelovatelné nejsou,jsou pevně nastavené).V tomhle počasí je to peklo.
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5052
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od PINĎABC »

Vyndat a vyčistit ultrazvukem nebo nějakou chemií, nebo vyměnit.

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvky: 662
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od VB »

Mne stříká nízko už dlouho pravá, jednou ji chtěl sundat, ale měl pocit, že je snad přilepená a tak se mne to nepovedlo :(
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

zedik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 218
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od zedik »

Takže to bude tryskama? Že by zarostly obě dvě současně? Vyndat nevím jestli se podaří,z 50ky mám zkušenost,že ty plasty jsou zkřehlý za ty léta a většinou se to při vyndání ulomí..Ale asi teda budu muset zkusit
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13168
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od raolsa »

A nemáš otevřenou kapotu? :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1324
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od Arkaz »

Ked oboje naraz bud nejaky bordel v hadicke alebo ti umiera cerpadlo.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5052
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od PINĎABC »

nebo ještě koukni po odstříknutí jestli to neteče někde bokem.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2938
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od Vapik »

Mě prasklo téčko co je pod kapotou před prvním ostřikovačem. Prvé stříkal slabě pak vůbec. Nahrazeno téčkem že škodovky.

Shockey
Ověřený

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od Shockey »

Buď to už nedává čerpadlo nebo ti to někde teče...

Nevíte někdo, proč Volvo zase přešlo z rozprašovacích trysek na ty klasické, tzn. dva proudy z každé trysky? Na XC70 3.2 z 2009 byly rozprašovací, na XC70 D4 2016 jsou klasické. Ve Volvu mi na to neuměli odpovědět...
Je mi to asi celkem jedno, navíc to lehce seřídím jehlou. Jen mě zajímá, proč se vrátili zpět k tomuto řešení.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4165
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od Nosound89 »

Vzpomínám si, jak jsem na svém ,,prvním normálním,, autě (Opel Astra G) měnil klasické tryskové za rozprašovací z Opel Astra H a jaký to byl v té době, asi před 10 lety, BOOM, objednávali jsme je hromadně všichni z klubu :D .

Nechápu, že když už to Volvo jednou mělo, že od toho upustilo. :%)
Korunová položka a efekt úplně jinde.
Pochopil bych to u Dacie, ale ne u Volva.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1051
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od Tom0 »

Já jsem jeden z těch co si zpět dokoupil rozprašováky... :wink:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Shockey
Ověřený

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od Shockey »

Tom0: takže ty "kuličkový" už byly od MY2014? Mě by jen zajímal důvod, proč se vrátili k tomuto řešení...
Mám ostřikovače vyhřívaný a v barvě auta, tak si říkám, jestli by to dávalo finančně smysl (předpokládám, že v barvě nebudou a budu to muset nechat stříknout / nebo nechat černý). Kolik to vyšlo?

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1051
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko

Příspěvek od Tom0 »

Jojo, a předcházející S80 MY07 měla rozprašováky.
Krytky alespoň na MY14 jsou sundavací (sundáš ostřikovač a z něj potom sundáš barevnou krytku)... takže sundáš krytku a použiješ ji na nové rozprašováky...
taky mám vyhřívaný ale ty jsou snad víc než 2x dražší než obyčejné nevyhřívané, takže jsem si objednal obyčejné a svoje vyhřívané kuličkové destruktivně zničil a výhřev zachránil a natlačil ho do nových rozprašováků...
v autorizáku:
tryska.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Weight