Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Já to zkoušel, protže mně se vibrace objevily po výměně vymletého orignálu, za náhradu, jakmile ho sundám je to "sametové" ani nejmenší vibrace co by se přenášely do kastle. Proto to chci vyměnit za originál jako první.
Nevíte někdo, kolik má být cca místa mezi převodovkou a gumovým dorazem na rámu, když jsou silentbloky v pořádku? Já tam mám jen asi 5 mm, řekl bych, že by tam mělo být víc...
No právě, vzhledem k tomu, že jsou všechny silentbloky jen rok starý (Lemforder), mi přijde, že už to bylo (a mělo by být) výš. Podtlaky funkční.
Vzhledem k tomu, že už mi odešel ten malý u rozvodů, bych tipoval, že podobně odchází i ty podtlakové a proto to vibruje čím dál víc. Prostě mi z toho plyne logický závěr, že je Lemforder sračka a proto to vibruje. Vše ostatní jsem totiž už v podstatě vyloučil.
Příznivé ceny to nejsou, jsou stejné jako dostaneš všude jinde ve Volvu. Trochu mám chuť si nechat nacenit i práci, obvykle to vychází díl mínus 25procent a plus zlevněná práce, jako cena dílu s tím, že já se s tím nemusím dělat
No je to levnější o 163 Kč / kus oproti normální ceně a přijde mi to domů zadarmo, nemusím pro to nikam jezdit
Taky bych to asi mohl dát do Volva, ale zas bych byl pár dní bez auta, musel bych jet MHD a podobné nepříjemné věci, to si to raději o Vánocích vyměním
Já si dal dnes tu práci, že jsem si změřil podtlak do silentbloků.
Na ventilu je -0,95bar
Zadní silentblok to držel, ale po připojení předního to spadlo na -0.83bar. Tak jsem trochu opravil hadičku a už je tam -0,93bar.
Jestli zrovna toto pomohlo nevím, protože jsem ještě ustavil ten spodní zachyt momentu, aby byl při nastartovaném motoru na střed a lehké zlepšení tam asi je.
Ale chápu, že jestli má někdo tento silentblok plný, že to musí vibrovat hrozně.
_________________ D5T5 ST2, egr off + dongle VIN YV1TS796961433633
raolsa: tomu rozumím, jen mi zkrátka přijde, že nové byly téměř naplé, ale teď pod to lanko strčím 2 prsty. Že to zkrátka kleslo a né málo. A řekl bych, že se převodovka dotýká krytu pod motorem, nebo už jí moc k tomu nechybí, jestli tam místo je, tak tak max 2mm. Taky to vibruje výrazně víc, než před rokem, kdy tam byly silentbloky nové - zkrátka hledám spojitosti.
Podtlak jsem měřil jen čínským budíkem a ukazuje kolem -0,5 bar jak na vývěvě, tak na silentblokách. Zkusím změřit nějakým přesnějším budíkem. Ale zkoušel jsem i silenbloky napojit na vývěvu z Golfa, která dle stejnýho budíku dávala -0.7 bar a co se týče vibrací, tak zcela beze změny.
Tod2 píše: ↑22 lis 2020 14:49
Tak jsem trochu opravil hadičku a už je tam -0,93bar.
Ale chápu, že jestli má někdo tento silentblok plný, že to musí vibrovat hrozně.
Čo myslíš opravou ? Mne sa to práve drži okolo 0,8baru.
Tvl nechápem, videl som hromadu ropákov čo mali zvonku traktorový prejav, o hrnek menej, silembloky plné z roku páne, na budíkoch cestu na mesiac a boli klidnejšie ako táto volvo mrška
Mně origo silas čeká ve Volvu v Ústí, ještě dva dny jsem v Německu a pak už konečně... Pod dvou měsících.. budu moc udělat, ale nemyslím si, že mně na to přítelkyně pustí o víkendu jak dostanu originál do ruky tak sem napíšu, jak vypadá.
A jestli bude taky plný, tak asi začnu ukecávat frézaře, jestli by to nějak nešlo trochu odfrézovat a nechat tam jenom ty dva kousky jako na původních silentblocích.
_________________ Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Nebyla to ironie! Frézař říkal, že to asi nebude problém, akorát na to musí vzít otočný stůl.
No v pondělí mu to zkusím přinést, aby to viděl fyzicky a pak řekne na beton jestli jo nebo ne.
_________________ Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920