Podle fotek vypadají obě relativně zachovalé, víc zachovale na mě působí V70 a byl by to i můj favorit. Proč?
1) D5 motor (ikdyž 136 kw s DPF, ale to se dá na diagnostice a při jízdě zkontrolovat, vyřešíš táhlo vířivých klapek a mohl by být klid)
2) nádherná barva (subjektivní názor)
3) kůže/textil sedačky - kvalitnější jak ty umělé koženková ve V50, které se trhají a nezbude nic jiného, než to nechat přešít
Jinak u obou moc nevěřím kilometrům, u V50 určitě ne - přijde mi psaná serviska jednou rukou - že by od roku 2006 byl vždy jen jeden servisák. Jako zázraky se občas dějí, ale koupit si diesel a nahrkat s tím za 13 let 160 000 km? Vždyť to je cca 12 000 km ročně? No a ni u té D5 bych 207 000 km nevěřil. A pokud by měli tak relativně málo, proč by byla cena relativně nízká. Bude tam čekat 100% nějaký větší servis.
U V50 o vyšším nájezdu svědčí ohmatané knoflíky
- 1.JPG (56.41 KiB) Zobrazeno 1468 x
a pocuchaná výplň dveří
- 2.JPG (69.5 KiB) Zobrazeno 1468 x
U V70 dle mne budeš řešit zmatnělé světla = rozleštit
- 3.JPG (126.33 KiB) Zobrazeno 1468 x
Pokud se ti auta líbí, jeď se podívat. Vem diagnostiku, někoho, kdo ty auta zná. Ale první si ujasni, zda chceš V70 či V50 - ty auta jsou úplně jiná.
V70 se houpe, pluje, nechce se jí moc zatáčet, nemá to rejd - je to takový pohodový kočár s relativně prostorným interiérem - až tedy na místo na nohy na zadních sedačkách. V50 je malá motokára, žádné plutí, ale kopíruje přesně vozovku, po přesednutí z V70 máš pocit, že se třepe, je neklidná. Ale zase má slušný rejd a zatáčky přímo miluje. Prostě je to rozdíl jako si koupit kolo silničku či celopéro...