výměna oleje v automatické převodovce. postup
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#127 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Jo v pořádku ,ale ten průtok ,,čas nalití věčnost ,, 4 minuty práce -vytáhnout vzduchový box-povolit šroub t55 ..je tam 1cm otvor ,ale proč ne....dá se to rozpojit i dole a plnit t55, pro mě nejlepší řešení.Za chladičem je prt místo
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#128 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Přes tu hadici bude celý proplach trvat o dvě hodiny déle, bych si tak tipnul.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#129 výměna oleje v automatické převodovce. postup
No hlavně pod Torx55 je prostě nalevaci otvor.
Tak proto.
Tak proto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#130 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Ze to bude trvat dlouho asi bude pravda, jen me napadlo, ze takhle to vlastne meni masina kdyz to nekdo da do servisu na stroj. Rozpoji se to a napichne na tuto hadici a pak z chladice. Ale ten stroj to asi natlaci pod tlakem tak to jde rychle.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#131 výměna oleje v automatické převodovce. postup
A většina servisů při proplachem strojem sni necypustí ten největší bordel z vany.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#132 výměna oleje v automatické převodovce. postup
V tom mem udajne ano, vypusti spodem, dolijou a pak napoji na masinu.
Jeste jedna vec, v nabidce mi zaslali dva oleje a pry si mam zvolit jestli chci "premiovy" lifetime. Mobil 3309 nenabizi.
https://www.ravenol-direct.uk/ravenol-atf-t-iv-fluid.html
https://www.ravenol-direct.uk/ravenol-atf-t-ws-lifetime.html
Ja myslel ze tam patri jenom jeden typ, co je to ten lifetime zac?
Jeste jedna vec, v nabidce mi zaslali dva oleje a pry si mam zvolit jestli chci "premiovy" lifetime. Mobil 3309 nenabizi.
https://www.ravenol-direct.uk/ravenol-atf-t-iv-fluid.html
https://www.ravenol-direct.uk/ravenol-atf-t-ws-lifetime.html
Ja myslel ze tam patri jenom jeden typ, co je to ten lifetime zac?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#133 výměna oleje v automatické převodovce. postup
A co si precist specifikaci? Jedno je 3309 a druhy 3324.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#134 výměna oleje v automatické převodovce. postup
No jo, jen me zmatlo oznaceni nize, tak mozna splnuje obe specifikace. Nebudu teda resit, beru ATF T-IV.
Meets/ Exceeds Requirements
Aisin Warner Automatic Gearbox
Aisin TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL), TF-81SC (AF21 and AWF-21), TG-81SC (AWF8F35, A881F und GA8F22AW)
Aisin TF-80SD and TF-82SC
Meets/ Exceeds Requirements
Aisin Warner Automatic Gearbox
Aisin TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL), TF-81SC (AF21 and AWF-21), TG-81SC (AWF8F35, A881F und GA8F22AW)
Aisin TF-80SD and TF-82SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#135 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Jasně ,nějaký 4l k dobru při efektu naplnění válce kouzelného stroje Jde přece o efekt a hlavně množství v litrech ,zákazník ohromen technologii a v šoku hrábne pro peníze a obchod zkvétá co vyteče to musí doplnitvolvoperformance píše: ↑19 črc 2020 19:42 A většina servisů při proplachem strojem sni necypustí ten největší bordel z vany.
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 19 črc 2020 23:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#136 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Nejde ani tak o ty 4 litry. Když mají plně automatickou mašinu, napojí hadice , zmáčknou start a jdou dělat jinou práci.
#137 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Tady je test https://oil-club.de/index.php?thread/8341-volvo-v70iii-d5-atf-langzeitf%C3%BCllung-nach-235-000-km/&postID=155822#post155822 oleje v automatu, co prý nebyl měněn. Po 240.000 km je olej po smrti a funkci má spíš jako chladivo.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#138 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Stačí se kouknout na tohle - po 10ti a předtím po 60sáti v autorizáku.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=875500#p875500
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=875500#p875500
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Karolinka
- Vůz: Xc 90 7 mist, r.v. 2009, 2.4
#139 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Tak teda doplním své zkušenosti s výměnou oleje v automatu xc 90, 6 stupňů. Chtěl sem jít do Volva ale nakonec jsem skončil v Kaps Kojetín. A divil jsem se že nedoporučili ani výměnu propláchem přes mašinu a ani adaptaci, olej se tam dal ne 1200 a 1800. Ale dělají ty oleje denně tak že sem na tom netrval, musija znát co delaji. Výměna probíhala tak že se vypustil olej přes spodní srubek cca 2-3 litry, následně se tama naplnil nový a jelo se projet asi 10 km. Pak znovu přes spodek šlo něco ven a nový se doplnil pres spodní šroub, nastavila se hladina přes ten malý šroubek v těm spodním, auto se nastartovalo přiřadili se všechny stupně a napichlo se na diagnostiku( univerzální), kde bylo zkontrolováno zda nejsou nějaké chyby. Stalo mne to asi 4500,- bez papírů. Jen že jak tady sem četl tak to napouštění přes ten spodek při není úplně správně tak nevím. Jinak ve Volvu by mě to stálo asi 6500,- komplet vc origo diagnostiky a asi aj vc. správného postupu dle manuálu...snad někomu to pomuze
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#140 výměna oleje v automatické převodovce. postup
tu bandu v kojetíně znám od kamarádů, kteří tam dělali, tam bych si nedal opravit ani jízdní kolo...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#141 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Je to taková polovýměna. Osobně dělám pouze proplach, Práce stejná pouze se použije více oleje cca 16l dle stavu původního. Proplach mašinkou není bez výměny filtru bezpečný a nedělal bych ho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1246
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#142 výměna oleje v automatické převodovce. postup
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Karolinka
- Vůz: Xc 90 7 mist, r.v. 2009, 2.4
#143 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Noo příště si to asi zkusím sám dle postupu Volvo, nebo dám někomu ze skupiny kdo spravuje volva. jinak jak sem pochopil adaptace není povinna pokud to radilo do výměny dobře, ale to vynulování km v prevodovce po výměně je třeba nebo se též nemusí, dik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#144 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Souhlas. Nic méně u našich verků je problém s výměnou filtru a proto raději používám Gibbon flush
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#145 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Vynulování určitě řj počítá i zatížení náplně a takhle neví kdy byla dána nová náplň. Adaptace povinná není pokud by jsi ji chtěl tak hlavně nemazat původní adaptace, ale jen provést nové. Jinak pochybuju, že univerzální diag umí udělat reset oleje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#146 výměna oleje v automatické převodovce. postup
umí to i univerzál, i když asi ne každá
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#147 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Mě se hlavně nelíbí ta sekvence co si zmínil, tzn.
Chápu, že nejsi rodilej čech a mohla vzniknout "jazyková" bariéra, ale i tak je sekvence podlě mě jasně špatně.
Podle mě se má kontrolovat/nastavovat hladina za běhu motoru.Sovetskyj.cz píše: ↑18 čer 2021 07:03...Pak znovu přes spodek šlo něco ven a nový se doplnil pres spodní šroub, nastavila se hladina přes ten malý šroubek v těm spodním, auto se nastartovalo přiřadili se všechny stupně ...
Chápu, že nejsi rodilej čech a mohla vzniknout "jazyková" bariéra, ale i tak je sekvence podlě mě jasně špatně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#148 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Obecne u masiny je problem, ze bud neotevre vsechny ventily = malej tlak, nebo je naopak velkej = odserou to tesneni.
To samy osavani z vany proste vsechen bordel nevysaje, stejne jako u motoru...
A ano, adaptace neni "povinna", stejne jako neni povinne vymenit celou napln (offiko postup v autorizaku je prave ona prasarna, vypustit 1/2 = tj. co je ve vane, nalejt a nasledne se to smicha s tim humusem, co tam zbyl...).
Ale chapu ze jednoddusi a neduverivi jedinci tomu neuveri, dokud to sami neuvidi a nekteri ani pote...
Ale klidne se vscihni ridte jen tim, co je povinne, urcil vyrobce(pred desitkama let) a dalsima vseobecne rozsirenejma kravinama.... (Treba jako, ze do pionyra patri jen a pouze M2T, kdyz ho tam vyrobce pred 65lety vyrobce urcil... Nebo, ze vetsi baterka, nez predepsana, kurvi altik. A dalsi lidove povidky, kterejm bohuzel veri a uspesne i siri kdejakej automechanik...)
To samy osavani z vany proste vsechen bordel nevysaje, stejne jako u motoru...
A ano, adaptace neni "povinna", stejne jako neni povinne vymenit celou napln (offiko postup v autorizaku je prave ona prasarna, vypustit 1/2 = tj. co je ve vane, nalejt a nasledne se to smicha s tim humusem, co tam zbyl...).
Ale chapu ze jednoddusi a neduverivi jedinci tomu neuveri, dokud to sami neuvidi a nekteri ani pote...
Ale klidne se vscihni ridte jen tim, co je povinne, urcil vyrobce(pred desitkama let) a dalsima vseobecne rozsirenejma kravinama.... (Treba jako, ze do pionyra patri jen a pouze M2T, kdyz ho tam vyrobce pred 65lety vyrobce urcil... Nebo, ze vetsi baterka, nez predepsana, kurvi altik. A dalsi lidove povidky, kterejm bohuzel veri a uspesne i siri kdejakej automechanik...)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Karolinka
- Vůz: Xc 90 7 mist, r.v. 2009, 2.4
#149 výměna oleje v automatické převodovce. postup
No dík hejle rodily nejsem, ale mluvím až moc dobře. Spoléhal jsem že jsou to profici a znají co dělají, ale hold udělali jen rychlou akci. Tak aspoň teď zkusím udělat reset km v prevodovce buď ve Volvu nebo někde jinde a na adaptaci asi kašlu. Měl sem si pořádně nastudovat na fóru ten postup a pak uz je tam pohlídat,
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#150 výměna oleje v automatické převodovce. postup
Mno v tom pripade se na to v klidu vy... Pacz ono by to bylo spis lepsi kdyz uz naopak, ta adaptace je vetsi prinos(tj. kalibrace na stavajici stav) nez vyresetovani degradace oleje(coz clovek samozrejme udela, neb je to prace na par sekund).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 36 Odpovědi
- 11945 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 3 Odpovědi
- 658 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 14 Odpovědi
- 2718 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiri_xc60
-
- 4 Odpovědi
- 491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 3 Odpovědi
- 473 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marten