Koupě vozu

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3596
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Koupě vozu

Příspěvek od Deshi »

Auto nevypadá zle, ale já bych se asi bál toho motoru, názory tu možná budou jiné, ale já bych do takového auta 1,6-tku nechtěl.Jestli je to ten fordí, tak moc spolehlivosti nepobral....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5238
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Koupě vozu

Příspěvek od Warcz »

Za tu cenu bych do toho šel. Proč ? Za 250 000 koupíš a když odejde motor tak kolik to může mít cenu ? 100 000 na díly ? 2015 ročník.

Počítej, že 84Kw nepojede v tak velkém autě, ale může to být zajímavá koupě.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1311
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Koupě vozu

Příspěvek od Michl »

Motor D2/84 kW jsem měl a žádný problém se nekonal. Není to Ford ale PSA, dlouhodobá spotřeba 5,5 L/100 km. Jedinou chybou je nevhodný výpustný šroub olejové vany, oprava přelisováním trvá cca 20 minut aby odtekl všechen olej, dělal jsem to sám jen s heverem. Není to trhač asfaltu, ve V70 ale spíše na poklidnou jízdu. Ale předjíždět se s tím dá, když je potřeba na to šlápnout.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Koupě vozu

Příspěvek od hajnej »

Tohle je věčný téma. Spíš by mě zajímalo, když už se ta 1,6D pokazí, co je příčinou? V jiných autech docela slušně maká. Je to tím nevhodným výpustákem na olejové vaně a tím pádem špatným olejem? Nebo dlouhé výměny oleje? Nebo je to slabý na tak velký auto?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3596
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Koupě vozu

Příspěvek od Deshi »

Přiznám se, že čerpu z informaci od MOpla,.........
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Koupě vozu

Příspěvek od hajnej »

Deshi píše:Přiznám se, že čerpu z informaci od MOpla,.........
No to já taky. Ale chtělo by to konkrétně a zjistit co mohlo být příčinou chronické poruchy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Shockey
Ověřený

Koupě vozu

Příspěvek od Shockey »

Motor si rozhodni sám, jestli Ti vyhovuje nebo ne.
V Cardionu jsem koncem roku kupoval auto, připrav se na to, že o tom nebudou vědět vůbec nic kromě obvyklých řečí bazaristů. S cenou nepohnou, prostě ber jak je nebo tam jsou dveře - taková je jejich politika.
Pokud se pro auto rozhodneš, tak místo slevy žádej druhou sadu kol - mě to zafungovalo. Sice od začátku slibovali R18, nakonec slavnostně vytáhli R16 :x . Nicméně prodejci bylo jasné, že je u toho za vola, který něco slíbí a ve finále Ti řekne, že nemá kompetence a šéf mu to zakázal... To už si musíš uhrát sám.

Je to bazar jako každý jiný, jen s lepším barákem a dobře oblečeným prodejcem. Doporučuji někoho s origo diagnostikou, bez toho bych tam už nevlezl...

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Koupě vozu

Příspěvek od hajnej »

Shockey píše: Je to bazar jako každý jiný, jen s lepším barákem a dobře oblečeným prodejcem. Doporučuji někoho s origo diagnostikou, bez toho bych tam už nevlezl...
Jojo. Člověk by čekal jakousi "Volvo záruku" a přitom je to bazarovej vojeb jako všude. PindaBC by mohl vyprávět o podobném prodejci.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Boudy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 60
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
Bydliště: Brno

Koupě vozu

Příspěvek od Boudy »

Nepochopím nikdy tu konfiguraci, kdy takové holátko a nejslabším motorem, ale za bufíka vysolí raketu...

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1279
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

Koupě vozu

Příspěvek od xSam »

Ja to docela chapu, nemas prachy a bufik je proste must have vec.
Ja bych se tedy taky radsi uskromnil ve vybave abych mohl mit nezavisly topeni.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1322
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Koupě vozu

Příspěvek od Arkaz »


hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Koupě vozu

Příspěvek od hajnej »

xSam píše:Ja to docela chapu, nemas prachy a bufik je proste must have vec.
Ja bych se tedy taky radsi uskromnil ve vybave abych mohl mit nezavisly topeni.
Tak tak. Třeba Škoda to má za příplatek 25tis a to je hodně fér nabídka. Nevím, kolik to stálo u V70.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Koupě vozu

Příspěvek od hajnej »

Kožený sesle bez výhřevu :no:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Shockey
Ověřený

Koupě vozu

Příspěvek od Shockey »

A ještě bych si dal pozor na termín "nevratná záloha". Pokud nemáš hned peníze a budeš to chtí pár dní podržet, podepíšeš a zaplatíš nevratnou zálohu 10 %. Z právního hlediska nic takovýho neexistuje, nedokázali mi vysvětlit, oproti čemu by to potom fakturovali. Fiktivní služba, servis nebo odtah?
Takže když pak musíš z nějakýho důvodu koupi zrušit, ukážou Ti smlouvu, podepsanou bez nátlaku, s projevem pravé a svobodné vůle, která není uzavřená v omylu a tísni... a poděkují ti za 25 tisíc.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Koupě vozu

Příspěvek od hajnej »

Já když o tom přemýšlím...třeba ta 1.6D s bufíkem, za předpokladu kvalitního oleje a častých výměn může vydržet fakt hodně a dobře fungovat. Když se k tomu bude člověk chovat dobře (nehonit studený, občas zahřátý pořádně protáhnout, dochlazovat turbo), tak proč by se to mělo podělat? Dál je taky předpoklad delších cest pro dobrou regeneraci DPF.
Tak co na to odborníci?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Spyke
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Koupě vozu

Příspěvek od Spyke »

Zdravím všechny, konečně jsem se rozhodl ke koupi volva a za srdce mě chytla v60-ka. Nebylo to teda hned, to se přiznám, vyzkoušel jsem všechno možný, od sedmičkového golfa, přes trojku oktávku, passata B7 i B8, aurise i corollu, lagunu, tipo, mazdu 3 a 6, cx3 a 5 a musím uznat, že na pár drobností mě to auto oslovilo asi nejvíc, z kombíků bezkonkurenčně nejhezčí. Sedl mi i passat, ale s volvem budu určitě klidnější, že si pro něj nepřijde nějaký zfetovaný Polák a nezpříjemní si s ním cestu do své domoviny. Snažil jsem se o tomto modelu sehnat co nejvíc informací, ale přeci jenom bych se chtěl na pár věcí zeptat. Týká se to hlavně naftových motorů ve dvoulitru. Nejvíc mě láká švédský pětiválec D4 120 kW euro 5, co údajně vychází ze starší 2.4 a měl by být spolehlivý i relativně úsporný oproti velké D5-ce. Trpí tento motor na něco, když pominu zanedbanou údržbu, nekvalitní naftu a jiná zvěrstva? Co DPF a regenerace? Víc je čtyřválcových dvoulitrů euro 6, které jsou údajně od PSA a snad by s nima taky neměl být nějaký extra problém, ale je to spíš nouzovka za uvedený pětivál. Jaký máte názor na tento motor? Vybral jsem si model po FL, ale spíš jen kvůli novějšímu roku výroby a nevím, čím se liší od před FL, kromě jiného předku auta a budíků. Jinak tam jako laik moc rozdílů nevidím, tak se nechám rád poučit, který model je lepší. Děkuju za ochotu a vaše zkušenosti a názory.

rainero
Offline
Příspěvky: 97
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: VK
Vůz: C70 '99

Koupě vozu

Příspěvek od rainero »


Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1658
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

Koupě vozu

Příspěvek od Harry »

mám to auto, záleží na tobě kde jsi, jak daleko. mohu ukázat, předvést.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Spyke
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Koupě vozu

Příspěvek od Spyke »

rainero: Dík, mrknu na to, recenze jsem nějaké viděl i četl, ale názor přímo od majitele je k nezaplacení.
Harry : Díky, ale jsem daleko, už jsem si vyplnil v profilu bydliště, škoda.

Spyke
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Koupě vozu

Příspěvek od Spyke »

Články jsem si přečetl, jednoznačně víc mi dal ten slovenský. Zdá se mi obsáhlejší, podrobnější, určitě i přesnější a odbornější. Sice mě trošku vyděsila cenovka za řemen příslušenství, prý několik tisíc píše pan Žák, ale to je cena snad samotného rozvodového řemenu a ne klíňáku, ten by snad neměl být tak drahý. O tom, že selhává na 2.4 jsem už někde četl, ale na pětiválcovém dvoulitru ještě ne. Sice mám pořád trošku obavu z DPF, zvlášť když nový je za třicet, ale jezdím do práce 30 km, tak snad bude v klidu a bude se stačit regenerovat. Předpokládám, že obohacením naftou na vstřiku v motoru a ne dodatečným vstřikem přímo do DPF nebo oxidačního katu, jak to má třeba Ford. Navíc plánuju, že tam namontuju bufík, co ho mám teď na oktávce tdi. Jak si na bufíka člověk zvykne, tak už bez něj nafťáka nechce. Je pecka ráno sedat do vyhřátého auta, co má vodu v motoru na provozní teplotě. Tomu DPF to taky pomůže a motoru obecně. Ještě k té teplotě motoru. Jak jsem procházel inzeráty, tak jsem si všimnul, že některé budíky ukazatel teploty mají a jiné na stejném místě mají ukazatel eco jízdy. Je možné si ty módy zobrazení přepínat a nebo je to nějak s výbavou spřažené? Ten ukazatel eco mě vůbec nezajímá, stejně jako ten, co mi radí, kdy mám řadit....

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1658
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

Koupě vozu

Příspěvek od Harry »

ano, jsou tři motivy displeje, dáš si co chceš
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Koupě vozu

Příspěvek od hajnej »

Spyke: ty V60 se daji najit i s nez. topenim. Jen nevim, jak je resene dalkove spinani nebo jede jen na casovani.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Spyke
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Koupě vozu

Příspěvek od Spyke »

Tak ta teplota mě potěšila,super. Na tento budík by se v autech nemělo zapomínat. Občas narazim na v60-ku s bufíkem,ale podmínka mého hledání to není. Navíc,když mám k dispozici Eberspacher s dálkou a výkonem 5 kW. Je pravda,že není zapojen do řídící jednotky,takže nenabiha se startem motoru a musím zmáčknout tlačítko na panelu v autě. Ale to mi nevadí. Teď už jen počkat,až skončí opatření skrz koronavir a vyrazit na obhlídku. Zatím to vypadá blbě...
Naposledy upravil(a) Spyke dne 29 bře 2020 11:49, celkem upraveno 1 x.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Koupě vozu

Příspěvek od hajnej »

Jo taaak. Ty chces to topeni přebouchat z te Octavie. To tedy musis nastavovat ofuk na okna aby to foukalo ma okna nebo to neresis?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Spyke
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Koupě vozu

Příspěvek od Spyke »

V oktávě mám manuál,takže při odchodu z auta nechám nastavený směr foukání na sklo a jedničku na ventilátoru. Takhle stejně většinou končím jizdu, protože je auto přetopené. Bufík ohřeje vodu a pak spustí ventilátor. U automatické klimy nevím,tam si to řídící jednotka asi poreší sama včetně rychlosti ventilátoru. Jen dostane od jednotky bufiku šťávu,aby začala fungovat i u vypnutého zapalování. Teď jsem dával novou keramickou svíčku,je tam nové čerpadlo,pretesnene...funguje parádně. Sice je to hukot,ale zatím nikdo z práce nic neříkal,že by ho to na parkovišti vystrašilo,lidi to už znají... A navíc bydlím v rodinném baráku,tam to neruší nikoho. Dokonce ho zapnu i když stojím v garáži,odvětrávam malým oknem a když přijdu po půl hodině běhu bufiku,tak tam není smrad. Nafta spálená přes bufík smrdí kupodivu jinak než klasicky motorem. Přirovnal bych to k hořícímu lihu. V autě necítím nic. Bufík, to je láska na celý život,aspoň u diesela.
Když se vrátím ke koupi auta,máte někdo nějakou radu,na co se zaměřit konkrétně u V60-ky,co se třeba ve většině recenzí i odborných nezmiňuje? Na co jste přišli až tím,že jste ji koupili a servisovali a řekli si,že při koupi další V60-ky byste se zaměřili právě na tuto věc? Prokousávam se diskuzi tady na fóru,ale zatím jsem nenarazil vyloženě na nedostatek tohoto modelu.

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé