Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#126 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Nebo nový origo, ale nevím jakou velikost:
Repair terminal x 30656682
1.1-2.5 mm2
Repair terminal x 30656681
0.5-1 mm2
Repair terminal x 30656678
0.35-0.5 mm2, 68-POLE, 0.6-0.75 mm2
Repair terminal x 30656682
1.1-2.5 mm2
Repair terminal x 30656681
0.5-1 mm2
Repair terminal x 30656678
0.35-0.5 mm2, 68-POLE, 0.6-0.75 mm2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#127 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Vapik píše:Mám tam preklep. Stačí mi dva piny. Zatím jsem objel tři autoelektro prodejny a tak male nemají. Ty av dily budou jako záloha.
Máš foto? Možná mám.
Opravné piny od Volva jsou k ničemu, protože jsou i s drátkem
Edit: a hlavně kurevsky drahý. Když je budu mít, pošlu ti je
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 18 říj 2019 21:03, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#128 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Večer pošlu fotku. S kouskem drátu by mi nevadili.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#129 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Dobré ráno, včera jsem to nestihl.
Každopádně dneska ještě zajedu sem:
https://www.gsmcentrum.cz/kontakt-zasuvka-0-12-0-4mm2-mqs-pocinovany-krimpovaci
A dám vědět jak jsem pochodil.
Každopádně dneska ještě zajedu sem:
https://www.gsmcentrum.cz/kontakt-zasuvka-0-12-0-4mm2-mqs-pocinovany-krimpovaci
A dám vědět jak jsem pochodil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#130 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Ještě jedna fotka
- Přílohy
-
- 20191018_065845.jpg (121.56 KiB) Zobrazeno 859 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#131 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Mám, 5ks ti věnuji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#132 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Super, moc děkuji. Zítra bych snad měl mít dva kusy od kolegy. Pokud ne využil bych tvoji nabídky. Jo jinak v gsm centru je mají, ale pan prodavač mi sdělil, že kvůli 10ks. je nebude hledat (hodina do zaviracky a byl jsem jediný zákazník) .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#133 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Bych ho kopl do prdele.
Jinak je to tento: https://www.autokabel.cz/konektory/automobilni-kontakty/dutinka-micro-quadlock-vodic-do-075-mm
Jinak je to tento: https://www.autokabel.cz/konektory/automobilni-kontakty/dutinka-micro-quadlock-vodic-do-075-mm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#134 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Mel jsem co dělat, abych ho nepraštil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#135 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Jo, mám vlastně i s drátkem. Jak dlouhý potřebuješ, odstřihl bych ti je ze svazku. Bylo by to pak jednodušší bez krimpování.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#136 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
To by byla pecka. Pokud je teda kolega nedonese stačilo by cca 10cm. Každopádně dam zítra vědět
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#137 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
OK, kdyby - tak mi rovnou pošli do SZ adresu. Asi nebudu do neděle na fóru. Valím k Hajnýmu na sraz.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#138 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Kubo, děkuji za nabídku, ale dneska jsem to dořešil. Dálka dálkuje a všechno chodí jak má. Zima může začít.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 259
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
#139 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Konečně jsem dodělal zapínání bufíka telefonem podle Hajnýho vzoru. Pro mě naprosto ideální řešení, jelikož parkuju na sídlišti, kde se zrovna dá.
Hajnýmu díkes za paradní návod a dodatečný info, kam a kterej drát strčit.
Hajnýmu díkes za paradní návod a dodatečný info, kam a kterej drát strčit.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#140 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Jsem rád, že to někomu pomohlo. Ale čekal jsem původně, že se chytne víc lidí. Jsi první.Mirek Kabát píše:Konečně jsem dodělal zapínání bufíka telefonem podle Hajnýho vzoru. Pro mě naprosto ideální řešení, jelikož parkuju na sídlišti, kde se zrovna dá.
Hajnýmu díkes za paradní návod a dodatečný info, kam a kterej drát strčit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#141 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
[quote="hajnej Ale čekal jsem původně, že se chytne víc lidí. Jsi první.[/quote]
Čekám na modul od D5T5 bez potřeby AEM.
Čekám na modul od D5T5 bez potřeby AEM.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#142 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
GSM je v plánu, jen jsem prve chtěl rozchodit dálku, kterou už jsem měl. Teď už vím, že vše funguje, tak jakmile bude trochu času dodělám.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 259
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
#143 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
První?? A já si myslel, že jsem poslední. Že už to všichni mají.hajnej píše:Jsem rád, že to někomu pomohlo. Ale čekal jsem původně, že se chytne víc lidí. Jsi první.Mirek Kabát píše:Konečně jsem dodělal zapínání bufíka telefonem podle Hajnýho vzoru. Pro mě naprosto ideální řešení, jelikož parkuju na sídlišti, kde se zrovna dá.
Hajnýmu díkes za paradní návod a dodatečný info, kam a kterej drát strčit.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#144 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Ahoj, chtěl bych někoho elektroznalého poprosit o konzultaci zapojení jednotky Patriot EU, primárně k ovládání NT.
Dostal jsem ji novou a zadarmo, tak se ji primárně pokusím použít.
Zapojení jednotky:
Schéma č.1
Mnou navržené zapojení:
PIN 1 - klasická kostra
PIN 2 - přes pojistku rovnou na baterku nebo varianta 2 na třicítku do rem
PIN 3 - +15 zatím nevím kde vzadu najdu v REM jsem ji neviděl
PIN 4 – Ovládání origo relátka pro nezávislé topení které posílá signal do AEM v podstatě podle schématu č.2:
PIN 5 a PIN 6 podle schématu č.3: Jenže to bych musel tahat až do CEM což se mi moc nechce. Druhá varianta by mohla být PIN 5 zapojit na výstup alarmu v AEM a na PIN 6 se vykašlat = patriot by nespouštěl sirénu, ale jen by příjmal signal s origo alarmu.
Je to trošku krkolomné, když primární cíl byl pouze ovládání topení, jenže jak jsem psal na začátku patriota mám zdarma.
Předem děkuji za jakékoli poznatky.
Dostal jsem ji novou a zadarmo, tak se ji primárně pokusím použít.
Zapojení jednotky:
Schéma č.1
Mnou navržené zapojení:
PIN 1 - klasická kostra
PIN 2 - přes pojistku rovnou na baterku nebo varianta 2 na třicítku do rem
PIN 3 - +15 zatím nevím kde vzadu najdu v REM jsem ji neviděl
PIN 4 – Ovládání origo relátka pro nezávislé topení které posílá signal do AEM v podstatě podle schématu č.2:
PIN 5 a PIN 6 podle schématu č.3: Jenže to bych musel tahat až do CEM což se mi moc nechce. Druhá varianta by mohla být PIN 5 zapojit na výstup alarmu v AEM a na PIN 6 se vykašlat = patriot by nespouštěl sirénu, ale jen by příjmal signal s origo alarmu.
Je to trošku krkolomné, když primární cíl byl pouze ovládání topení, jenže jak jsem psal na začátku patriota mám zdarma.
Předem děkuji za jakékoli poznatky.
- Přílohy
-
- Schéma 1.JPG (99.85 KiB) Zobrazeno 1012 x
-
- Schéma 2.JPG (85.4 KiB) Zobrazeno 1012 x
-
- Schéma 3.JPG (24.51 KiB) Zobrazeno 1012 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#145 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Já bych zapojil jen 1, 2 a 4 naprimo do AEM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#146 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Jakub: dik za námět. Právě si nejsem jistý jestli je v aem spínaných 12V a potom jeste netuším jestli můžu do aem posílat spínaný mínus pro ovládání topení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#147 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Právě, že do AEM pouze minus pól na Pin č. 3. Do AEM napřímo jsem myslel pouze pin č. 4, napájení a kostru na baterku. Plus samo přes pojistku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: FM
- Vůz: Zatim neni
#148 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Chystám se taky montovat GSM ovládání. Mám koupeno https://pest.cz/produkt/gsm6-rele-ovladane-mobilem/ vyrábí to firma od nás z Frýdku tak to mám kousek kdyby byl problém a je to i levnější
Ale o co jde. Píšeš že z jednotky jde 8V Zkoušel jsem ten GSM6 a chodí od 8.1V. Volal jsem výrobci a prý je uvnitř nějaká ochranná dioda kvůli napájení a dokázali by to dodat bez té diody, takže by se minimální napětí snížilo ještě o 1.2V. To už by mohlo s rezervou stačit, ne?
Nechce se mi tahat drát přes celé auto jenom kvůli napájení GSM. Není někde na konektoru té jednotky trvalých 12V? A pojistka by tam prý měla být určitě.
Ale o co jde. Píšeš že z jednotky jde 8V Zkoušel jsem ten GSM6 a chodí od 8.1V. Volal jsem výrobci a prý je uvnitř nějaká ochranná dioda kvůli napájení a dokázali by to dodat bez té diody, takže by se minimální napětí snížilo ještě o 1.2V. To už by mohlo s rezervou stačit, ne?
Nechce se mi tahat drát přes celé auto jenom kvůli napájení GSM. Není někde na konektoru té jednotky trvalých 12V? A pojistka by tam prý měla být určitě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5237
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#149 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
P2 ma vzadu baterku (12V) a vepředu startovací bod ( Vpravo nahoře v motorové části ), který je taky trvale pod 12V
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#150 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Zapomněl jsem dobít simku a zrušili mi číslo. Tak bacha
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 65 Odpovědi
- 14582 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martas
-
- 18 Odpovědi
- 1577 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 35 Odpovědi
- 2778 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VPeterV
-
- 14 Odpovědi
- 1753 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od trantik
-
- 3 Odpovědi
- 305 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda