Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 35
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zruč nad Sázavou
- Vůz: Citröen C5
#3626 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj. Dotaz kladu v původním vláknu, kde jsem poptával zkušeného Volvistu v okolí. Pokud se tam nehodí a patří spíše sem, tak se správcům omlouvám a prosím o přesunutí. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=826902#p826902
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.
#3627 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://auto.bazos.cz/inzerat/106749423/Volvo-S80-24-D5-SUMMUM.php
Pozna niekto toto auto?
Co nan hovorite?
Pozna niekto toto auto?
Co nan hovorite?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#3628 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nevypadá to zle, pokud je automat cajk. . .
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3629 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taky me v inzerci zaujalo. Dal bych tomu šanci.Focal píše:https://auto.bazos.cz/inzerat/106749423/Volvo-S80-24-D5-SUMMUM.php
Pozna niekto toto auto?
Co nan hovorite?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.
#3630 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Volal som majitelovi ale on nieje Cech takze bola tazka komunikacia ked pytal na tech. stranku auta. Ze treba prist pozriet do Prahy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.
#3631 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nasiel som este toto.
https://auto.bazos.sk/inzerat/100367763/Volvo-S80-D5-manual-136-kW.php
Co hovorite na manualnu prevodovku niesu problemove?
Vin. YV1AS714171014832
https://auto.bazos.sk/inzerat/100367763/Volvo-S80-D5-manual-136-kW.php
Co hovorite na manualnu prevodovku niesu problemove?
Vin. YV1AS714171014832
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#3632 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 428
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#3633 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Určite pozeráš správnym smerom. Ak chceš eliminovať potencionálne poruchy, tak V70 2,4i 125 kW MT bude správna voľba. Tento motor máme v S60 už 6 rokov doma uplna spokojnosť/spoľahlivosťkubexxx píše:Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3634 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tenhle motor bez problémů chroupe LPG. Ideální by bylo sehnat z CNG verze zesílené ventily, ale není to nutné. Měli jsme 2.4i+LPG v S60 a když se to rozjelo, tak to jelo dost pěkně. Žena měla bohužel stále tendenci porovnávat s D5, ale to prostě nelze. Ten motor se chová bez turba úplně jinak a nějak jsem ji to nebyl schopen vysvětlit .kubexxx píše:Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
Dej bacha na dvouhmotu v případě manuálu, může odcházet. Přiznám se, pořád po této motorizaci pokukuju
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#3635 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3636 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 428
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#3637 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ešte by som pripomenul, že po 10 rokoch sa má nádrž na CNG meniť, alebo nejako reatestovať. Ak sa dobre pamätám...hajnej píše:O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#3638 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taky jsem o tom četl a bude lepší se tomu vyhnouthajnej píše:O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
Jinak se jedu podívat na https://auto.bazos.cz/inzerat/105663775/volvo-v70.php
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#3639 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No tak jsem se na to byl podívat a samozřejmě se za ty peníze nedají čekat zázraky. Ale bylo mi až líto, ze takový motor je v takovém střepu...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#3640 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neviděl jste někdo toto auto? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-v70/v70/18360568. Porad se koukám na 125kW verzi, ale tohle taky nevypadá úplně zle, ale cena na XC mi přijde málo....
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#3641 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vzhledem k zoufalému nedostatku 125kW verzí začínám pošilhávat i po 147kW verzi s turbem. Je v podstatě jediný rozdíl v turbu? Je motor stejně robustní? Mám teď momentálně nabídku na nádherné XC70 ročník 2002 Ocean race(a to jsem ani 4-kolku neplánoval, ale je to po jednom majiteli a vypadá udržovaně) a už má 300.000 na hrbu. A jak je to s plynem u těchto aut? Taky bezproblémové? Ten bych si samozřejmě nechal zastavět do auta, který plyn nikdy nemělo a šikovného plynaře bych i měl.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2921
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#3642 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Měl jsem XC v téhle motorizaci s LPG. A za cca 150tis km jsem na motoru řešil pouze spotřebak. Pokud tě něco konkrétního zajímá ptej se.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3643 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Raolsa má v plyn v 2.4Tkubexxx píše:Vzhledem k zoufalému nedostatku 125kW verzí začínám pošilhávat i po 147kW verzi s turbem. Je v podstatě jediný rozdíl v turbu? Je motor stejně robustní? Mám teď momentálně nabídku na nádherné XC70 ročník 2002 Ocean race(a to jsem ani 4-kolku neplánoval, ale je to po jednom majiteli a vypadá udržovaně) a už má 300.000 na hrbu. A jak je to s plynem u těchto aut? Taky bezproblémové? Ten bych si samozřejmě nechal zastavět do auta, který plyn nikdy nemělo a šikovného plynaře bych i měl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#3644 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na pokochani, ale už je fuč https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-v70-cross-country-ocean-race-benzin-modra-2bc3f6c2-3410-47a3-973a-7d46f7df4b68
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3645 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak to tedy bylo s tou nabídkou? Nějak to nechápu.kubexxx píše:Na pokochani, ale už je fuč https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-v70-cross-country-ocean-race-benzin-modra-2bc3f6c2-3410-47a3-973a-7d46f7df4b68
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#3646 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Spis jsem to blbě napsal. Našel jsem tuto nabídku, o XC jsem ani původně neuvažoval, tak jsem se chtěl zeptat na některá specifika toho motoru a modelu Omlouvám se za to jak blbě jsem to popsalhajnej píše:Jak to tedy bylo s tou nabídkou? Nějak to nechápu.kubexxx píše:Na pokochani, ale už je fuč https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-v70-cross-country-ocean-race-benzin-modra-2bc3f6c2-3410-47a3-973a-7d46f7df4b68
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#3647 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Servisku bych v tomto případě bral jako když ji to nemá...
Pouze první razítko je z autorizáku a potom nějaké dvě razítka autoslužby.
evidentně servisováno mimo síť servisů volvo, ale to o ničem nevypovídá a auto může být dobré.
Pouze první razítko je z autorizáku a potom nějaké dvě razítka autoslužby.
evidentně servisováno mimo síť servisů volvo, ale to o ničem nevypovídá a auto může být dobré.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5196
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3648 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě se to auto líbí. Nafta a jezdila, to je podle mě vždy dobrá zpráva. Zkusil bych zjistit co nejvíce informací od prodejce kde se to servisovalo a co se dělalo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#3649 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A motoricky by to měl být ještě pořád volví pětiválec, což je dobré.
Můžeš zkusit tohle, třeba se ti podaří ještě srazit cenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=66489
Můžeš zkusit tohle, třeba se ti podaří ještě srazit cenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=66489
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race
#3650 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám dotaz ohledně XC90. U aut do prvního faceliftu vidívám dřevěný volant a obložení středové konzole. To byl nějaký R-design paket právě těch prvních modelů? Dle vin mi to totiž píše R-design, což mi nějak nesedí ke zbytku auta. Ale hodně se mi to proti klasickému interieru líbí, hlavně ten volant
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1548 Odpovědi
- 137173 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1411 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3067 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 823 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous