Repase automatické převodovky

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000

#1 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Frida »

Ahoj volváci,
můžete mi někdo, prosím, poradit. Počítám, že budu muset časem zrepasovat převodovku. Zde na fóru jsem často četl, že to dělá nějaký šaman na Volva pan Patočka z Prahy. Netušíte prosím někdo přibližné náklady na repasi? Jedná se o převodvku 6-AUT 2WD / TF-80SD, Volvo v 70 rv. 2013. Převodovce byl pravidelně dělán proplach a měněn olej, a to dokonce i mimo udávané intervaly. Zatím to nemá žádné dramatické výkyvy, ale štěstí přeje připraveným.
Moc díky,
F

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13139
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Repase automatické převodovky

Příspěvek od raolsa »

Na to není jednoznačná odpověď, něco mezi 10 a 100 tisíci. Otázka zní co převodovce je, jak zlobí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1319
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#3 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Arkaz »

nj to sa tak urcit neda ale ked sa problem podchyti vcas byva to menej. ak nemas problem zatial tak len pokracuj v pravidelnej vymene oleja s preplachom a budes v klude :)

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 810
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#4 Repase automatické převodovky

Příspěvek od old.fashioned »

krátká konzultace s p. Patočkou to vyřeší
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000

#5 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Frida »

Nevím, jestli moje navazující reakce přišla, tak ještě raději jednou. Převodovka krásně při jízdě šlape, kvalty padají pěkně a nic neprokluzuje. Jediné co vnímám "možná jako problém", je to, že když přehazuji režim D nebo R, tak je cítit, že se to maličko cukne. Není to žádné poskočení nebo nějaká pecka, ale maličko to cítit je. Já jsem nikdy automat neměl, tak nevím, jak se má převodovka správně chovat. Nicméně, kolega, který má XC60 také 2013 říká, že to je naprosto normální a nemám se tím zabývat. Mechanici při proplachu a výměně oleje, taky nic neříkali. Jediný, kdo s tím měl problém je mechanik, který měnil stabilizační tyčku a musel s tím vjet do dílny. Sice říkal, že při jízdě paráda, ale při přehazování režimu bych neměl cítit vůbec nic. To se mu nelíbilo a říkal, že by to mohl být měnič. Já budu samozřejmě raději vycházet z názorů zde na fóru, protože věřte mechanikům, kteří opravují všechny typy vozů.
Moc díky, F

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3199
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplice

#6 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Basstl »

Spíš než měnič, bych tipoval selenoidy.
Změnilo se to nějak po proplachu?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 810
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#7 Repase automatické převodovky

Příspěvek od old.fashioned »

možná ještě info, kolik máš najeto, a jestli byla změna při proplachu, jak píše Basstl.. lehký kopnutí či trhnutí při přeřazení je časté, což neznamená, že je to dobře... nejlíp fakt info od člověka, kterému prochází rukama desítky automatů za měsíc, než od majitelů, kteří se utěšují, že mají automat OK :wink:
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000

#8 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Frida »

Od proplachu se nic zásadního nezměnilo. Auto má najeto 194 tis. Máte někdo prosím kontakt na pana Patočku? Asi to bude na výlet do Prahy, předpokládám, že je to lepší řešení, než to nechat zajít někam zbytečně daleko. Pak je asi oprava finanční rána.
Moc děkuji, F

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7563
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#9 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Petr Marek »

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 434
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#10 Repase automatické převodovky

Příspěvek od lkopcansky »

Frida píše:Máte někdo prosím kontakt na pana Patočku?
trvalo mi to 3! sekundy

https://www.idatabaze.cz/firma/448262-patocka-david-svedskedilycz/
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000

#11 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Frida »

Moc díky. F

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000

#12 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Frida »

Kluci, nevíte, prosím, jaký je rozdíl mezi označením převodovky TF-80SD a TF-80SC? Moc děkuji, F

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000

#13 Převodovka TF-80SD /TF-80SC

Příspěvek od Frida »

Ahoj kluci, nevíte někdo, prosím, jaký je rozdíl mezi převodovkami s označením TF-80SD a TF-80SC?
Moc děkuji, F
UEDIT: jednou stačí.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12097
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#14 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Urvanej »

Nehledal jsem to, ale tipuju, že 2 vs. 4WD?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000

#15 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Frida »

To mě taky napadlo, nikde jsem to však nedohledal. Každopádně moc děkuji. Založil jsem kvůli tomu nové vlákno, tak se omlouvám za zmatky. Ale moc díky, F

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Zajsoft »

Cus, jelikoz vymena oleje problehla(ten proplach vypadal jak? Masina? Gibbons Flush? Kolik litru oleje? Bylo BG/LM pred a po?), tak se optam, zda u toho probehl nasledne reset oleje a zda se udelala adaptace?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000

#17 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Frida »

Ahoj, já to přesně nevím, jak to probíhalo, ale viděl jsem tam nějakou mašinu na proplach. Jsou to kluci z Volva, tak věřím, že to udělali poctivě. Ptal jsem se, jak to vypadalo, jestli to bylo už husté jako Pikao a prý nebylo. Olej byl sice špinavý, ale prý to nebylo nic neobvyklého. Já jsem to tam vezl s tím, že určitě tomu jen prospěji a že by snad mohlo vymizet to drobné cuknutí při přeřazování z D na R nebo naopak. Jestli se dělala adaptace nevím, ale zkusím zjistit. Načetl jsem na vláknech, že by to mohlo pomoct, ale je fakt, že se to po proplachu nezměnilo. Výměna oleje v převodovce se dělala při 177 tis. a teď jsem ji dělal při 192 tis., ale nevím, jestli se v těch 177 tis., adaptace vlastně dělala a jestli to má takový vliv. Psal jsem dnes na mail panu Patočkovi, že bych přijel do Prahy, aby se s tím svezl a řekl mi více. Já jsem nikdy automat pořádně neměl, tak nejsem schopný říct, co je ještě normální a co není. Třeba mi řekne, že ta adaptace to může vyřešit.

Moc děkuji, F

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#18 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Zajsoft »

Pokud mas fakturu, tak se na ni podivej...
No zrovna "kluci z Volva" mi zni jako autorizak a ty si to delaj po svym(vypustit obsah vany, kolik vypustili nalejt a to ze se to smicha se zbylym sajrajtem je jim jedno), takze kolem 200kkm vymenit prevodovku za novou...

Ono kdyby jsi pouzil vyhledavani, tak je to tu popsany tak 10000x, neb se na to nejlepe(bez hledani) nekdo zepta tak 10x do tydne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1206
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#19 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Blade »

Mam info asi tyden stare z autorizaku o vymene oleje v prevodovce a jeho postupu...
Autorizaky nepouzivaji BG ani jine podobne produkty na proplach, proplach u nich funguje tak ze se vypusti 2 litry stareho oleje, dolije se novy, chvilku necha kvedlat a pak se vse vypusti a napusti se cista napln...
Ja se ted chystam na vymenu na cabru ktere jsem dovezl z nemecka kde byl sice servis jen autorizak ale olej neni predepsany tak se nemenil, prvne jsem chtel do autorizaku ale kdyz jsem slysel postup objednal jsem se ke Jakubovi Hrbacovi co dela u nas na prajzske volva, ten ma masina na proplach BG...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 20
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70 D4, 120kW, TF-80SD, 2013, 190.000

#20 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Frida »

Ti kluci rikali, ze to prave nedelaji jako v autorizaku, ze smichaji zbytek stareho s novym. Ja jsem to s nima resil, zajimal me postup. Proplachujou to nejakym cisticem, pak rikal neco snad o aditivu a nove naplni. Predpokladam, ze prave proto k nim jezdi hodne volvistu, protoze v autorizaku je to otres.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#21 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Zajsoft »

Frida píše:Ti kluci rikali, ze to prave nedelaji jako v autorizaku, ze smichaji zbytek stareho s novym. Ja jsem to s nima resil, zajimal me postup. Proplachujou to nejakym cisticem, pak rikal neco snad o aditivu a nove naplni. Predpokladam, ze prave proto k nim jezdi hodne volvistu, protoze v autorizaku je to otres.
To zni jako to co sem popsal, coz by bylo idealni. Ale dokud to nezjistis pripadne presne, tak je to vesteni, hadani, JPP...

Tak jako tak, bych zacal tim, ze si sezen nekoho s DiCE a VIDA, nebo alespon VDASHem... Potazmo i nektere univerzalky BOSH/DEPLHI a podobne, umej ten reset oleje v AT a hlavne adaptaci(kterou pak musi odjezdit nekdo kdo ji idealne uz delal a umi, nebo minimalne umi cist a pouzivat selskej rozum...).

A hlavne, at (pokud opravdu dotycnej nevi co a proc dela - ja se nebojim mazu je, ale vim co se pak muze stat a co s tim...), tak nemazat stavajici adaptace, umi to pak docela potrapit :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3003
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#22 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Tod2 »

K čemu je reset oleje v AT? Podle km v počítadle ho stejně nejspíš měnit nebude, má tedy větší význam?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#23 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Zajsoft »

Tod2 píše:K čemu je reset oleje v AT? Podle km v počítadle ho stejně nejspíš měnit nebude, má tedy větší význam?
Ze o tom ta prevodovka vi a dle toho se chova... Prekvapujici, ze? ;)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3003
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#24 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Tod2 »

Platí to i pro pětikvalt? Protože mi tady bylo řečeno, že je to jen reset počítadla, nic víc.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#25 Repase automatické převodovky

Příspěvek od Zajsoft »

Tod2 píše:Platí to i pro pětikvalt? Protože mi tady bylo řečeno, že je to jen reset počítadla, nic víc.
No necekane, to plati i pro 4kvalt... No ja tady cetl i ze Castrol je kvalitni olej do nasich motoru, ze V50 je plnohodnotne Volvo,
ze nafta je bezproblemove palivo a naftove motory jsou idealni na kratke trasy po meste a dalsi pohadky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“