Volvo V70 120 kW

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70

#1 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Philip »

Ahojte,
mám na Vás, zkušené Volváky, prosbu. Chci si koupit Volvo V70 120 kW automat 192.000 km (D4) rv. 2013, kompletní servisní historie + 12 měsíců záruka, nákup v Německu v autosalonu. Dnes mi však můj mechanik řekl, že motor v této modelové řadě je snad Ford nebo Peugeot a prý by do toho nešel. Já jsem léta jezdil v Mondeu benzín, ale čekáme rodinu a myslím, že Volvo je snad ještě bráno jako kvalitní kovářská práce, tak velmi vážně uvažuji o změně.
Máte prosím někdo nějakou zkušenost, je to při nájezdu shora uvedených km tak špatné, respektive, můžete mi, prosím, poradit?
Moc Vám děkuji a mějte se fajn,
Filip

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9873
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od hajnej »

Nahoď sem přesné značení motoru dle techničáku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 439
Registrován: 12 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#3 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od quaero »

Mechanik neví o čem mluví 120kW jsou všechno Volvo pětiválce.

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1311
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#4 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Michl »

Rada je vyměnit mechanika. D4 je spolehlivý motor od Volva. Když je auto pravidelně servisované, tak není problém ani s motory Ford nebo PSA.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70

#5 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Philip »

Presne znaceni motoru z technicaku bohuzel neznam. Mam jen VIN YV1BW88A0D1269070
Omlouvam se, ze to pisu jako “tatar”, nejsem proste na auta odbornik.
Moc diky, Filip

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5232
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#6 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Warcz »

Typ motoru D5204T3, 1 984 cm3, 120 kW @ 3 500 RPM, L5, 20V, diesel, turbo, FAP, (D4)
Typ převodovky 6AT; FWD
Modelový rok 2013
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Martas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V70 II D5 AWD

#7 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Martas »

Určitě bych se nebál a ještě když Ti dají záruku. A co že Ti mechanik doporučil? Možná se bojí že se moc dlouho neuvidíte když to Volvo koupíš :D
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9873
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od hajnej »

Takže máš volvo 5 válec o objemu 2.0 litru. Mechanik neví. Jen si pamatuje, že se do V70 jeden čas dávaly 2.0D a 1.6D 4válec od Forda potažmo PSA.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70

#9 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Philip »

Doporucil mi 136 kW D5, nejlepe manual. Takove auto proste nikde neni.
Mne tech 120 kW staci. Ale rad bych tam mel proste motor Volvo, ale s ohledem na prispevky, za ktere jsem vdecny, tam asi je.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9873
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#10 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70

#11 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Philip »

Moc Vam dekuji, celkem uklidnujici. Nejake zkusenosti nebo poznatky s prevodovkou, ktera tam 6AT; FWD nemate prosim? Pocitam, ze pravidelne menit olej atd.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 439
Registrován: 12 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#12 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od quaero »

Ano, když se mění olej, je spolehlivá.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 8
Registrován: 5 roků
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V70

#13 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Philip »

Kluci, jak je to s vymenou rozvodu, pumpy atd. Po kolika km?

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1311
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#14 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Michl »

Rozvody udělat hned po koupi společně s výměnou všech náplní a filtrů! Jinak je tam servisní interval, pokud se nepletu, 140.000 km nebo 10 let.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 433
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#15 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od lkopcansky »

Philip píše:Kluci, jak je to s vymenou rozvodu, pumpy atd. Po kolika km?
10 rokov alebo 180 tis km je servisný interval rozvodov, sekundárny remen každých 60 tis km
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 433
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#16 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od lkopcansky »

Philip píše:Doporucil mi 136 kW D5, nejlepe manual. Takove auto proste nikde neni.
Mne tech 120 kW staci. Ale rad bych tam mel proste motor Volvo, ale s ohledem na prispevky, za ktere jsem vdecny, tam asi je.
136 kw verzia sa robila len v V70II, tu sa rieši V70III
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 439
Registrován: 12 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#17 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od quaero »

Rozvody by měly být udělané, pokud to jezdilo jen do autorizovaného servisu.

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#18 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od simons93 »

lkopcansky píše:
Philip píše:Doporucil mi 136 kW D5, nejlepe manual. Takove auto proste nikde neni.
Mne tech 120 kW staci. Ale rad bych tam mel proste motor Volvo, ale s ohledem na prispevky, za ktere jsem vdecny, tam asi je.
136 kw verzia sa robila len v V70II, tu sa rieši V70III
136kw verze byla normálně i ve V70III.

Philip: u automatu je potřeba pravidelně měnit olej, pak je velmi spolehlivej

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 433
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#19 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od lkopcansky »

simons93 píše:
136kw verze byla normálně i ve V70III.
Ďakujem za opravu, podľa inzerátov na mobile.de sa 136 kW robila len do roku 2011...
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9873
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#20 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od hajnej »

lkopcansky píše:
simons93 píše:
136kw verze byla normálně i ve V70III.
Ďakujem za opravu, podľa inzerátov na mobile.de sa 136 kW robila len do roku 2011...
Ano ano. Do nějakého roku také ve V70III
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1311
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#21 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Michl »

quaero píše:Rozvody by měly být udělané, pokud to jezdilo jen do autorizovaného servisu.
Aby měl člověk jistotu, tak rozvody preventivně udělat ihned po koupi jakéhokoliv ojetiny. To samé platí pro výměnu všech kapalin a filtrů. Ušetřené peníze nestojí za to riziko chytit "potkana". Nikdy člověk neví jak s tím a kam původní majitel jezdil.
Ostatní spotřební díly jako kola, pneumatiky, brzdy, čepy, tlumiče...jdou vizuélně i provozem poznat a teoreticky mohou počkat, ikdyž…
Bezpečnost by pochopitelně měla být na 1. místě.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 439
Registrován: 12 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#22 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od quaero »

To já samozřejmě vim. Na druhou stranu, pokud to jezdilo do ofiko servisu Volvo a mají to tam zdokumentované tak mi to přijde naprosto zbytečné.

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1311
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#23 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od Michl »

quaero píše:To já samozřejmě vim. Na druhou stranu, pokud to jezdilo do ofiko servisu Volvo a mají to tam zdokumentované tak mi to přijde naprosto zbytečné.
Já toto vnímám, ale příspěvkem je myšleno to, že se v tom ještě potom resp. před prodejem mohl "někdo" šťourat nebo i se to mohlo podělat "nějakým" provozem, přestože to v ofiko servisu Volvo bylo vše v pořádku. Tak asi tak.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 439
Registrován: 12 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#24 Volvo V70 120 kW

Příspěvek od quaero »

Ok, beru.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“