Volvo V70 120 kW
- Autor
- Zpráva
#1 Volvo V70 120 kW
Ahojte,
mám na Vás, zkušené Volváky, prosbu. Chci si koupit Volvo V70 120 kW automat 192.000 km (D4) rv. 2013, kompletní servisní historie + 12 měsíců záruka, nákup v Německu v autosalonu. Dnes mi však můj mechanik řekl, že motor v této modelové řadě je snad Ford nebo Peugeot a prý by do toho nešel. Já jsem léta jezdil v Mondeu benzín, ale čekáme rodinu a myslím, že Volvo je snad ještě bráno jako kvalitní kovářská práce, tak velmi vážně uvažuji o změně.
Máte prosím někdo nějakou zkušenost, je to při nájezdu shora uvedených km tak špatné, respektive, můžete mi, prosím, poradit?
Moc Vám děkuji a mějte se fajn,
Filip
mám na Vás, zkušené Volváky, prosbu. Chci si koupit Volvo V70 120 kW automat 192.000 km (D4) rv. 2013, kompletní servisní historie + 12 měsíců záruka, nákup v Německu v autosalonu. Dnes mi však můj mechanik řekl, že motor v této modelové řadě je snad Ford nebo Peugeot a prý by do toho nešel. Já jsem léta jezdil v Mondeu benzín, ale čekáme rodinu a myslím, že Volvo je snad ještě bráno jako kvalitní kovářská práce, tak velmi vážně uvažuji o změně.
Máte prosím někdo nějakou zkušenost, je to při nájezdu shora uvedených km tak špatné, respektive, můžete mi, prosím, poradit?
Moc Vám děkuji a mějte se fajn,
Filip
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Volvo V70 120 kW
Nahoď sem přesné značení motoru dle techničáku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 439
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#3 Volvo V70 120 kW
Mechanik neví o čem mluví 120kW jsou všechno Volvo pětiválce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#4 Volvo V70 120 kW
Rada je vyměnit mechanika. D4 je spolehlivý motor od Volva. Když je auto pravidelně servisované, tak není problém ani s motory Ford nebo PSA.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#5 Volvo V70 120 kW
Presne znaceni motoru z technicaku bohuzel neznam. Mam jen VIN YV1BW88A0D1269070
Omlouvam se, ze to pisu jako “tatar”, nejsem proste na auta odbornik.
Moc diky, Filip
Omlouvam se, ze to pisu jako “tatar”, nejsem proste na auta odbornik.
Moc diky, Filip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5232
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#6 Volvo V70 120 kW
Typ motoru D5204T3, 1 984 cm3, 120 kW @ 3 500 RPM, L5, 20V, diesel, turbo, FAP, (D4)
Typ převodovky 6AT; FWD
Modelový rok 2013
Typ převodovky 6AT; FWD
Modelový rok 2013
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#7 Volvo V70 120 kW
Určitě bych se nebál a ještě když Ti dají záruku. A co že Ti mechanik doporučil? Možná se bojí že se moc dlouho neuvidíte když to Volvo koupíš
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Volvo V70 120 kW
Takže máš volvo 5 válec o objemu 2.0 litru. Mechanik neví. Jen si pamatuje, že se do V70 jeden čas dávaly 2.0D a 1.6D 4válec od Forda potažmo PSA.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#9 Volvo V70 120 kW
Doporucil mi 136 kW D5, nejlepe manual. Takove auto proste nikde neni.
Mne tech 120 kW staci. Ale rad bych tam mel proste motor Volvo, ale s ohledem na prispevky, za ktere jsem vdecny, tam asi je.
Mne tech 120 kW staci. Ale rad bych tam mel proste motor Volvo, ale s ohledem na prispevky, za ktere jsem vdecny, tam asi je.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#10 Volvo V70 120 kW
Stručné shrnutí 5 válcových Volvo motorů.
https://www.auto.cz/ojety-vznetovy-petivalec-volvo-jeden-z-nejlepsich-dieselu-vsech-dob-124820?utm_source=facebook&utm_medium=dave&fbclid=IwAR36JOtoka30p74Aqh0JCu8lJrSV_gWovsudjp-wd051nDtLu8Gs-gbRvqA
https://www.auto.cz/ojety-vznetovy-petivalec-volvo-jeden-z-nejlepsich-dieselu-vsech-dob-124820?utm_source=facebook&utm_medium=dave&fbclid=IwAR36JOtoka30p74Aqh0JCu8lJrSV_gWovsudjp-wd051nDtLu8Gs-gbRvqA
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#11 Volvo V70 120 kW
Moc Vam dekuji, celkem uklidnujici. Nejake zkusenosti nebo poznatky s prevodovkou, ktera tam 6AT; FWD nemate prosim? Pocitam, ze pravidelne menit olej atd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 439
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#12 Volvo V70 120 kW
Ano, když se mění olej, je spolehlivá.
#13 Volvo V70 120 kW
Kluci, jak je to s vymenou rozvodu, pumpy atd. Po kolika km?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#14 Volvo V70 120 kW
Rozvody udělat hned po koupi společně s výměnou všech náplní a filtrů! Jinak je tam servisní interval, pokud se nepletu, 140.000 km nebo 10 let.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 433
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#15 Volvo V70 120 kW
10 rokov alebo 180 tis km je servisný interval rozvodov, sekundárny remen každých 60 tis kmPhilip píše:Kluci, jak je to s vymenou rozvodu, pumpy atd. Po kolika km?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 433
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#16 Volvo V70 120 kW
136 kw verzia sa robila len v V70II, tu sa rieši V70IIIPhilip píše:Doporucil mi 136 kW D5, nejlepe manual. Takove auto proste nikde neni.
Mne tech 120 kW staci. Ale rad bych tam mel proste motor Volvo, ale s ohledem na prispevky, za ktere jsem vdecny, tam asi je.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 439
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#17 Volvo V70 120 kW
Rozvody by měly být udělané, pokud to jezdilo jen do autorizovaného servisu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#18 Volvo V70 120 kW
136kw verze byla normálně i ve V70III.lkopcansky píše:136 kw verzia sa robila len v V70II, tu sa rieši V70IIIPhilip píše:Doporucil mi 136 kW D5, nejlepe manual. Takove auto proste nikde neni.
Mne tech 120 kW staci. Ale rad bych tam mel proste motor Volvo, ale s ohledem na prispevky, za ktere jsem vdecny, tam asi je.
Philip: u automatu je potřeba pravidelně měnit olej, pak je velmi spolehlivej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 433
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#19 Volvo V70 120 kW
Ďakujem za opravu, podľa inzerátov na mobile.de sa 136 kW robila len do roku 2011...simons93 píše:
136kw verze byla normálně i ve V70III.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Volvo V70 120 kW
Ano ano. Do nějakého roku také ve V70IIIlkopcansky píše:Ďakujem za opravu, podľa inzerátov na mobile.de sa 136 kW robila len do roku 2011...simons93 píše:
136kw verze byla normálně i ve V70III.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#21 Volvo V70 120 kW
Aby měl člověk jistotu, tak rozvody preventivně udělat ihned po koupi jakéhokoliv ojetiny. To samé platí pro výměnu všech kapalin a filtrů. Ušetřené peníze nestojí za to riziko chytit "potkana". Nikdy člověk neví jak s tím a kam původní majitel jezdil.quaero píše:Rozvody by měly být udělané, pokud to jezdilo jen do autorizovaného servisu.
Ostatní spotřební díly jako kola, pneumatiky, brzdy, čepy, tlumiče...jdou vizuélně i provozem poznat a teoreticky mohou počkat, ikdyž…
Bezpečnost by pochopitelně měla být na 1. místě.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 439
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#22 Volvo V70 120 kW
To já samozřejmě vim. Na druhou stranu, pokud to jezdilo do ofiko servisu Volvo a mají to tam zdokumentované tak mi to přijde naprosto zbytečné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#23 Volvo V70 120 kW
Já toto vnímám, ale příspěvkem je myšleno to, že se v tom ještě potom resp. před prodejem mohl "někdo" šťourat nebo i se to mohlo podělat "nějakým" provozem, přestože to v ofiko servisu Volvo bylo vše v pořádku. Tak asi tak.quaero píše:To já samozřejmě vim. Na druhou stranu, pokud to jezdilo do ofiko servisu Volvo a mají to tam zdokumentované tak mi to přijde naprosto zbytečné.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 439
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#24 Volvo V70 120 kW
Ok, beru.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 544 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 53 Odpovědi
- 14230 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 7 Odpovědi
- 560 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od roman2211