Ahoj,
mám pravděpodobně uplně pitomý dotaz, ale - v motorovém prostoru 2,0T vede od chladiče tenčí plastová roura vyznačená na obrázku níže. Obrázek je jen ilustrační, ale ta roura je tam stejná a vede ve stejných místech. Je to díl číslo 8619305.
[img]http://puu.sh/CcjSZ/300529f905.jpg[/img]
No a tuhle rouru jsem zjistil, že v místě toho "nařasení" mám dost popraskanou a jsou tam díry. Už jí sháním, není to teda nic lehkého, ale spíš mě zajímá, na co tam vlastně ten přívod je - kam to vede. Název dílu je "Air Intake Hose - To central electrical unit" a já nějak nechápu, proč by do elektrické jednotky měl být sán vzduch. Váha vzduchu je, předpokládám, na sání do motoru, normálně někde u airboxu, nebo ne?
Omlouvám se za blbý dotaz, ale už googlím asi hodinku a na nic nepřicházím.
Díky.
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotky
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk
Chlazeni a hlavne vysouseni ECU...
Trubku vem slusnejsi izolepou a je to...
Trubku vem slusnejsi izolepou a je to...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 353
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk
[img]http://puu.sh/CcnSC/384bfab109.jpg[/img]
No to jste mi, pánové, udělali radost. V tak snadnou opravu jsem ani nedoufal
No to jste mi, pánové, udělali radost. V tak snadnou opravu jsem ani nedoufal
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Modřany
- Vůz: V70 2.0T 132kW, 1997
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk
Izolepa a je klid... je to jen chlazení ECU a není tam žádnej tlak apod.
_________________
V70 2.0T 132kW, 1997
XC90 2.5T 154kW, 2007
V70 2.0T 132kW, 1997
XC90 2.5T 154kW, 2007
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk
nechcem zakladať novú tému tak sa natlačím sem.
Prosím nevie niekto kam má byť zapojený vývod z airboxu, ten vrchný? ( v červenom kruhu na fotke) . Je to V70 1997, benzín 93 kW.
A či, dajú sa niekde poobjednávať tie podtlakové plastové trubičky aj s gumenými kolienkami, alebo treba improvizovať ?
ďakujem
Prosím nevie niekto kam má byť zapojený vývod z airboxu, ten vrchný? ( v červenom kruhu na fotke) . Je to V70 1997, benzín 93 kW.
A či, dajú sa niekde poobjednávať tie podtlakové plastové trubičky aj s gumenými kolienkami, alebo treba improvizovať ?
ďakujem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk
A neni takhle nahodou ten vystup zaslepenej, tj. neni dira skrz?
Improvizace 4-5-6mm silikonovejma hadickama...
Improvizace 4-5-6mm silikonovejma hadickama...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk
Bola tam hadička len pri výmene filtra som bol nepozorný a nevšimol som si odkiaľ sa odpojila.Už som ju aj stihol stratiť .Nie je to zaslepené.
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk
Plastovej cecek na klapce vedou do něho další hadičky .Teda jestli ho tam máš ,beru to jak to mám na 850.
Edit: na sání jsem debil co by to dělalo na klapce
Edit: na sání jsem debil co by to dělalo na klapce
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk
nepodarilo sa mi nájsť miesto, ani na plastovam cecku na saní už pre ďalšiu hadičku nie je miesto. Teda nevyzerá že by tam niečo chýbalo.
Aj tak vďaka za rady, zatiaľ to nechám tak.
Napadá ma ale, nemôže to mať vplyv na spotrebu? Alebo je u tohto motoru normálne, spotreba podľa palubného v zime 9,2 litra a v lete 8,9 litra ?
Aj tak vďaka za rady, zatiaľ to nechám tak.
Napadá ma ale, nemôže to mať vplyv na spotrebu? Alebo je u tohto motoru normálne, spotreba podľa palubného v zime 9,2 litra a v lete 8,9 litra ?
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk
Asi ne pokud by to bylo za čidlem co je na tý vrapovaný hadici tak by to zlobilo ,ale před by to nemělo dělat nic .0ndro píše: Napadá ma ale, nemôže to mať vplyv na spotrebu? Alebo je u tohto motoru normálne, spotreba podľa palubného v zime 9,2 litra a v lete 8,9 litra ?
Tyhle motory jsou slabý na tu váhu takže spotřeba je jak turbo motor taky jak máš starej vzduch.filtr ten dělá hodně pokud ho necháš zanešenej motor je vždy závislej na přívodu vzduchu a taky jak jsou starý ostatní věci prostě spotřebák .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé