Výfukové svody S60R
- Autor
- Zpráva
#1 Výfukové svody S60R
Mám pár dotazů k erkovým svodům.
Určitě tu je někdo, kdo mi dokáže vysvětlit hlavní důvod (nebo důvody), k výměně standardních svodů na P80, za svody z S60R. Je to číslo dílu 30637921. https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/manifold-exhaust-system/1021245/
Chci je vyměnit, ale nevím vlastně pořádně proč.
Všude čtu, že je má vyměněné, nebo se na to chystá, ale nikde jsem se pořádně nedočetl proč se vlastně mění.
1.mění se proto že původní jsou míň odolné?
2.lepší průtok a tedy výkon?
3.lepší zvuk?
4.dají se namontovat plug-in play?
5.pasují stejně na M4.4 i ME7 (turba 16T a 18T)?
6.jaké nejlíp použít těsnění (originál, nebo existuje lepší)?
7.jaké štefty?
Určitě tu je někdo, kdo mi dokáže vysvětlit hlavní důvod (nebo důvody), k výměně standardních svodů na P80, za svody z S60R. Je to číslo dílu 30637921. https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/manifold-exhaust-system/1021245/
Chci je vyměnit, ale nevím vlastně pořádně proč.
Všude čtu, že je má vyměněné, nebo se na to chystá, ale nikde jsem se pořádně nedočetl proč se vlastně mění.
1.mění se proto že původní jsou míň odolné?
2.lepší průtok a tedy výkon?
3.lepší zvuk?
4.dají se namontovat plug-in play?
5.pasují stejně na M4.4 i ME7 (turba 16T a 18T)?
6.jaké nejlíp použít těsnění (originál, nebo existuje lepší)?
7.jaké štefty?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#2 Výfukové svody S60R
Ano na všechno. Jsou plug and play, na turbu nezáleží, méně praskají, mají lepší průtok, na zvuk to nemá vliv, těsnění a stefty kup origo...
A jeden takový malý tip. Všichni hledají nutně jen svody z S60r, ale jakákoliv facelift 2.5T 154kW má úplně ty samé. Ale je mi jasný že ty jsi blázen a budeš kupovat nový takže je to jedno
A jeden takový malý tip. Všichni hledají nutně jen svody z S60r, ale jakákoliv facelift 2.5T 154kW má úplně ty samé. Ale je mi jasný že ty jsi blázen a budeš kupovat nový takže je to jedno
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
#3 Výfukové svody S60R
Super, to jsem potřeboval vědět.
Jestli budou nový ještě nevím, protože Blacka už nejspíš nedodělávám pro sebe a u Modřiny zvažuju jestli nenechat postavit nerezový.
Každopádně minimálně jedny pořídím.
Jestli budou nový ještě nevím, protože Blacka už nejspíš nedodělávám pro sebe a u Modřiny zvažuju jestli nenechat postavit nerezový.
Každopádně minimálně jedny pořídím.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Výfukové svody S60R
Na zvuk to vliv ma, Rkove maji jine propojeni valcu, nez T5(JAPAN), ktere jsou vice bubulave...metju píše:Ano na všechno. Jsou plug and play, na turbu nezáleží, méně praskají, mají lepší průtok, na zvuk to nemá vliv, těsnění a stefty kup origo...
A jeden takový malý tip. Všichni hledají nutně jen svody z S60r, ale jakákoliv facelift 2.5T 154kW má úplně ty samé. Ale je mi jasný že ty jsi blázen a budeš kupovat nový takže je to jedno
Do nejakych 350-400HP neni v tech svodech vykonove rozdil, akorat Rkove maji vystupni diru mensi, tudiz rychlejsi proudeni, tudiz o 100-200ot driv roztoci turbo...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3271
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#5 Výfukové svody S60R
Je jasné, že víš o volvech a tuningu daleko více než já a je pravděpodobné, že se možná mýlim, ale když jsem intenzivně pročítal cca rok zpátky US a SWEmetju píše:Ano na všechno. Jsou plug and play, na turbu nezáleží, méně praskají, mají lepší průtok, na zvuk to nemá vliv, těsnění a stefty kup origo...
A jeden takový malý tip. Všichni hledají nutně jen svody z S60r, ale jakákoliv facelift 2.5T 154kW má úplně ty samé. Ale je mi jasný že ty jsi blázen a budeš kupovat nový takže je to jedno
fóra, tak tam psali, že svody z R dávali až do posledních ročníků 2.5T 154kw. Není jistota, že budou i na MY05 a částečně MY06. Co je na tom pravdy nevím.
Basstl stejně půjde do nových
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#6 Výfukové svody S60R
Možné to je. Já osobně je mám z 2007 S60, ale před týdnem jsem kupoval z S80 2005 a byly tam. Nicméně tehlech výjimek je spousta a nikdy se nedá nic říct na 100%
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Svojetice
- Vůz: Volvo S60 2.4T AWD
#7 Výfukové svody S60R
Zdravím, chci se zeptat jestli mi půjdou svody z 2.5T na 2.4T?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#8 Výfukové svody S60R
Ano
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#9 Výfukové svody S60R
Jo a až budeš kupovat těsnění pod svody ulehči si práci a kup ty pro novější modely Ty jsou v jednom kuse a ne v 5 očkách. 8699467
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/gaskets/manifold/gasket-exhaust-manifold/1015877/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/gaskets/manifold/gasket-exhaust-manifold/1015877/
#10 Výfukové svody S60R
Díky za tip, zrovna se je chystám objednat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#11 Výfukové svody S60R
Svody mám připravený.
Dosedací plocha byla prohnutá o 0,8mm a byl zalomenej šteft, tak s tím bylo trochu jebání.
Nejhorší bylo vymyslet jak to upnout při broušení.
Svody nejsou magnetický.
Dosedací plocha byla prohnutá o 0,8mm a byl zalomenej šteft, tak s tím bylo trochu jebání.
Nejhorší bylo vymyslet jak to upnout při broušení.
Svody nejsou magnetický.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Výfukové svody S60R
Tak se podel, tak jste to nakonec upnuli...Basstl píše:Nejhorší bylo vymyslet jak to upnout při broušení.
Svody nejsou magnetický.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#13 Výfukové svody S60R
Vyráběl se přípravek, ale fotku bohužel nemám.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 838 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1953 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 8 Odpovědi
- 1585 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 4 Odpovědi
- 677 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 1 Odpovědi
- 661 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gusto