13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Mam na XC90 klasickou originál sedmipólovou zásuvku a na provoz lednice za jízdy, nabíjení baterky apod je to vopruz.
Lze to nějak snadno přehodit, jako že je třeba elektrika už natažená, jen jinou zásuvku, nebo je třeba kompletně přehodit elektriku ke kouli?
Upravoval jste někdy někdo originál tažný ze 7 na 13 pólů?
Lze to nějak snadno přehodit, jako že je třeba elektrika už natažená, jen jinou zásuvku, nebo je třeba kompletně přehodit elektriku ke kouli?
Upravoval jste někdy někdo originál tažný ze 7 na 13 pólů?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Když jsem si dělal tažné, tak jsem tam dal rovnou 13ti polovou zásuvku a vozím redukci na 7.
Tady je návod pro doplňkovou druhou sedmu
http://www.jb-elektronik.cz/diagnostika-zapojeni_zasuvky_tazne.php
Jo, a dal jsem jí tam hlavně kvůli kontaktu č.9.
Kdo uhodne proč?
Tady je návod pro doplňkovou druhou sedmu
http://www.jb-elektronik.cz/diagnostika-zapojeni_zasuvky_tazne.php
Jo, a dal jsem jí tam hlavně kvůli kontaktu č.9.
Kdo uhodne proč?
Naposledy upravil(a) Romulusw dne 20 bře 2019 14:04, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
A proč ne jenom redukci ? v čem je to opruz ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Protože na sedmipolovce není stálé napětí. To mu redukce nepomuže.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
No já mam právě originál 7 a budu si pučovat karavan s 13. No a chtěl bych to funkční. To žes udělal 13 hnedka na začátku bylo chytrý, ale to už nestihnu
Přemejšlim o vzetí stálýho + ze zapalovače v kufru na kontakt 9 a obrysovkama spínanej kontakt 10.
Nicméně jsem dotaz spíše směroval na lidi, co řešili překopávku originál tažnýho se sedmi na 13.
Přemejšlim o vzetí stálýho + ze zapalovače v kufru na kontakt 9 a obrysovkama spínanej kontakt 10.
Nicméně jsem dotaz spíše směroval na lidi, co řešili překopávku originál tažnýho se sedmi na 13.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#6 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Takže jen z časové tísně (protože to nestihneš předělat na 13 ), potřebuješ female 13 (do toho příjde zásuvka karavanu) a z toho rozdvojku s klasickou sedmou , a permanentní plus pro spotřebiče, nějak vyvedené pod nárazník.
Něco jako je tohle https://www.ebay.com/itm/Adapter-von-7-auf-13-polig-mit-Konstante/192401624526?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131231084308%26meid%3Dc5cf71a226f54358bcaa90926dd6cf31%26pid%3D100010%26rk%3D4%26rkt%3D5%26sd%3D381070016283%26itm%3D192401624526&_trksid=p2047675.c100010.m2109
Kde je z boku zavedeno to chybějíci plus.
Něco jako je tohle https://www.ebay.com/itm/Adapter-von-7-auf-13-polig-mit-Konstante/192401624526?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131231084308%26meid%3Dc5cf71a226f54358bcaa90926dd6cf31%26pid%3D100010%26rk%3D4%26rkt%3D5%26sd%3D381070016283%26itm%3D192401624526&_trksid=p2047675.c100010.m2109
Kde je z boku zavedeno to chybějíci plus.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#7 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Jenom ze zajímavosti na kolik přijde půjčit karavan ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Jojo, mam vyhlídnutý tohle na jednom konci a na druhym bude zapalovač a klasická zástrčka.
Jinak "nestihnu" jsem myslel, že jako už mam tažný na autě, né že mi to tak hoří. Pojedeme až cca v červenci.
Nájemný je podle velikosti, výbavy, věku a stavu karavanu cca 500 - litr na den.
Jinak "nestihnu" jsem myslel, že jako už mam tažný na autě, né že mi to tak hoří. Pojedeme až cca v červenci.
Nájemný je podle velikosti, výbavy, věku a stavu karavanu cca 500 - litr na den.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#9 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
OT: tady si půjčuji já.
https://www.kempcar.cz/cz/nabidka-karavanu.html?gclid=CjwKCAjwycfkBRAFEiwAnLX5IWDJ7hd9F878-QsxVF9WGMRvdo-fxepkgLx4m-skQVkR4cgwnSDkFxoCMdkQAvD_BwE
https://www.kempcar.cz/cz/nabidka-karavanu.html?gclid=CjwKCAjwycfkBRAFEiwAnLX5IWDJ7hd9F878-QsxVF9WGMRvdo-fxepkgLx4m-skQVkR4cgwnSDkFxoCMdkQAvD_BwE
Warcz píše:Jenom ze zajímavosti na kolik přijde půjčit karavan ?
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Kam je momentálně natažená ta 7-mi elektrika? Má to nějaký konektor v kufru, nebo to vede do REM? (Teď vařím z vody, nemám u sebe schéma).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#11 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Jestli to není nějaká samodomo dodělávka, tak by tam měla být TRM krabička, která vede do REM.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#12 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
a z té TRM krabičky by se to dalo vytahat na 13-ku?
Také by se mi líbilo předělat si stávající 7-ku co mám origo na 13-ku..
Díky!
Také by se mi líbilo předělat si stávající 7-ku co mám origo na 13-ku..
Díky!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
už se někam dostáváme, to bude chtít prosondovat šémátko
Ještě existuje taková vychytávka, jmenuje se to 7+6...
Ještě existuje taková vychytávka, jmenuje se to 7+6...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Já se neposunul. Karavan jsem přežil se 7mi kolikem, měl solár na střeše a v kempu měli zásuvku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#15 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Někde jsem viděl bastl s Mlhovkou. V kufru auta byl přepínač, který na pin mlhovky přivedl stálých 12V a v karavanu asi taky. Když se jelo na STK tak se to přeplo
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#16 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Doporučuji netrápit se žádnýma vychytávkama Ládi Hrušky. Pokazit se toho dá dost. Mám vlastní zkušenost. Škola života dokáže naučit, ale školné je drahé.
Předělej (nech předělat) auto na 13 pin, pokud ho nutně potřebuješ. Žádná redukce ze 7 pinu nemůže udělat plnohodnotný 13 pin. Jakékoli "domácí úpravy" se dříve či později vymstí vyhořenou kabeláží, nebo i něčím horším.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Těch 12V je hlavně kvůli lednici, která alespoň relativně trochu udrží chladu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Jj. Ale i když je to trojkombinace, tak plyn za jízdy musí být off. Takže bez 13ti pinů jsi v řiti.
Ale jak jsem uz psal, přidat do svazku 12v ze zapalovače je poměrně snadný a blbuvzdorný.
Ale jak jsem uz psal, přidat do svazku 12v ze zapalovače je poměrně snadný a blbuvzdorný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#19 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Tak o plynu tu snad není vůbec řeč. Potom ještě přemýšlím, jestli makají i čerpadla po připojení na 12V - resp. všechny spotřebiče na 12V.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
No já narážel na to, že pokud v karavanu nemáš přívod 12V, tak ti během jízdy nejde lednička, nebo max cca hodinku, dokud nevycucá baterku, protože plyn se prej nesmí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Počkej počkej. Já myslel, že ta lednice na 12V jede celou dobu, co máš auto zapřažený a nastartovaný.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
No to jo, ale musíš mít 13ti pól. Tady řešíme, jak se to chová s klasikou, 7 pólů.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Jo taaak. Na V70 jsem měl origo 13pol. Ted mám dorábku 7pol a taky špekuluju, jak z toho udělat těch 13. Žil jsem v domnění, že redukce řeší těch 12V. Leč vidím (čtu) že nikoliv.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#24 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Redukce pouze přesměruje 7 pinů do správné polohy ve 13 pinu přidané funkce se nekonají. Mám na XC origo 7pin a taky bych to chtěl předělat. Až bude čas, musím kouknout na schéma jestli potřebuju nějakou krabičku nebo bude stačit doplnit pár drátů.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
NO a je to, Vapík to vymyslí a my to okopčíme
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek