Úprava TDI D5252T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Ostatním děkuji za pozornost
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 3204
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Úprava TDI D5252T
Nenech se odradit.
Spoustu lidí to zajímá.
To jsi to smazal kvůli jednomu rejpalovi?
Spoustu lidí to zajímá.
To jsi to smazal kvůli jednomu rejpalovi?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3276
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Úprava TDI D5252T
jel jako totální vymaštěněj imbecil přes Chuchli - obec v Praze, kde je sračkovej asfalt napůl propojenej s chodníkem, za bílýho dne,Basstl píše:Nenech se odradit.
Spoustu lidí to zajímá.
To jsi to smazal kvůli jednomu rejpalovi?
kdy jsou ulice plný lidí, běhaji tam psy, ústí tam několik cyklostezek směr Radotín a na druhou stranu Smíchov.
Jako sorry Basstle....při černym scénáři bez šance dobrzdit, to že se v záběru na okamžik nepromedovála rodinka s kočárkem je
náhoda. Půl roku jsem tam před lety vozil pizzu, znám tam každou ulici, frekventovanost chodců
EDIT: Já mu fandim, i jsme se osobně viděli, ale ať si to zkouší alespoň na dálnici nebo silnicích I. třídy s dobrym povrchem,
ale NE v obci. Píšu to na rovinu, nezakládám si kvůli tomu jinou přezdívku
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 13 zář 2018 19:19, celkem upraveno 2 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
A ty to komentuj až budeš znát všechny okolnosti.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 3276
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Úprava TDI D5252T
mimochodem asi hryzlo svědomí protože si to smazal, což je dobře. Příště nebuď línej a dojeť si alespoň za Cukrák, neřekl bych půl slova
a ještě s otevřenou hubou koukal na krásnej odpich - ale při představě, že mě takový hovado míjí před barákem.
To máš jako se sexem s tlustou holkou a jízdou na skůtru - obojí může bejt super, ale nesmí tě u toho vidět kámoši.... a ty se u toho ještě natočíš
a ještě s otevřenou hubou koukal na krásnej odpich - ale při představě, že mě takový hovado míjí před barákem.
To máš jako se sexem s tlustou holkou a jízdou na skůtru - obojí může bejt super, ale nesmí tě u toho vidět kámoši.... a ty se u toho ještě natočíš
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3204
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Úprava TDI D5252T
Jak a kde jezdil nekomentuju.
Podle mě nikoho neohrozil a nikdo z nás nemá čistý svědomí, aby se mohl vyjadřovat takovým způsobem jako ty.
Toho videa je škoda, bylo pěkný.
Podle mě nikoho neohrozil a nikdo z nás nemá čistý svědomí, aby se mohl vyjadřovat takovým způsobem jako ty.
Toho videa je škoda, bylo pěkný.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3276
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Úprava TDI D5252T
no....sem zvědavej, jak by ses tvářil, kdyby šla tvoje žena po ulici v Teplicích a vytrhl se jí třeba pes z vodíka a ona instinktivně vkročila do silnice, na blbou vteřinu.
Možná bys byl první se zdviženym prostředníčkem. Ale jasně, je to Volvo, je to až v PraHE (byť v méně frekventované Chuchli), takže thumbs up, obec a zástavbu ¨
sere pes
Ostatně ani vkladatel nebyl přesvědčen, že to bylo vhodné publikovat veřejně, když to smazal na základě jednoho negativního komentáře.
Možná bys byl první se zdviženym prostředníčkem. Ale jasně, je to Volvo, je to až v PraHE (byť v méně frekventované Chuchli), takže thumbs up, obec a zástavbu ¨
sere pes
Ostatně ani vkladatel nebyl přesvědčen, že to bylo vhodné publikovat veřejně, když to smazal na základě jednoho negativního komentáře.
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 13 zář 2018 20:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3204
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Úprava TDI D5252T
Chápu obě strany, ale dalo se to napsat i jinak.
Dál bych to nerozmazával.
Dál bych to nerozmazával.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3276
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Úprava TDI D5252T
jsou věci, které jsou už přes čáru a když něco poseru, tak očekávám, že mi to dá okolí náležitě sežrat.
Kdybych to napsal nekonfliktně LPBOSS by se nechytl za nos, video by nestáhl a dál by žil v tom,
že nejvhodnější tréninková plocha pro testování boostu na turbu je dlouhá rovinka od dostihového závodiště
směr Radotín, většinou tam přece nikdo nechodí
Přes všechen hejt, Good luck v příštích úpravách
howk
EDIT: Nejvhodněší asi bude, když modi promažou poslední stránku, je nefér kazit soukromou galerii
pokračující diskuzí k již neexistujícímu videu
Kdybych to napsal nekonfliktně LPBOSS by se nechytl za nos, video by nestáhl a dál by žil v tom,
že nejvhodnější tréninková plocha pro testování boostu na turbu je dlouhá rovinka od dostihového závodiště
směr Radotín, většinou tam přece nikdo nechodí
Přes všechen hejt, Good luck v příštích úpravách
howk
EDIT: Nejvhodněší asi bude, když modi promažou poslední stránku, je nefér kazit soukromou galerii
pokračující diskuzí k již neexistujícímu videu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1366
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Úprava TDI D5252T
Co je nového? Už si se dostal přes 400hp?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Ano uz jsem se dostal pres 400hp! Ale?
Pristi týden cely setup podavam a začínám znova
Pristi týden cely setup podavam a začínám znova
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Úprava TDI D5252T
A znova budeš na volvu, nebo si zvolíl něco jiného?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Jasne!! Auto stejne! Jenom jine turbo.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Úprava TDI D5252T
Jo ták, já myslel, že prodáš celý auto a začneš znova
Tak mnoho zdaru a nenech si zkazit radost škarohlídama. Já to chápu, je to zábava a kdyby to bylo auto na denní ježdění, tak bych asi taky remcal, ale tak či tak je to zajímavý počin.
Už si nějak pořešil, aby ukazovaly všechny budíky?
PS: vypni si, prosím, podpis v tapatalk
Tak mnoho zdaru a nenech si zkazit radost škarohlídama. Já to chápu, je to zábava a kdyby to bylo auto na denní ježdění, tak bych asi taky remcal, ale tak či tak je to zajímavý počin.
Už si nějak pořešil, aby ukazovaly všechny budíky?
PS: vypni si, prosím, podpis v tapatalk
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Úprava TDI D5252T
Musím říct, že jsem čuměl, když jsem viděl co tenhle motor zvládne.
Jediná škoda je že u toho ty diesely musí tolik čoudit
Jinak skvělá práce!
Jediná škoda je že u toho ty diesely musí tolik čoudit
Jinak skvělá práce!
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Mozna nemusí kouřit tolik jak si myslis
https://m.youtube.com/watch?v=AMatZ3bNQq8"
https://m.youtube.com/watch?v=AMatZ3bNQq8"
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
tohle jsem jeste nevyřešil bohuželUrvanej píše:Jo ták, já myslel, že prodáš celý auto a začneš znova
Tak mnoho zdaru a nenech si zkazit radost škarohlídama. Já to chápu, je to zábava a kdyby to bylo auto na denní ježdění, tak bych asi taky remcal, ale tak či tak je to zajímavý počin.
Už si nějak pořešil, aby ukazovaly všechny budíky?
PS: vypni si, prosím, podpis v tapatalk
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Úprava TDI D5252T
Nevím jestli je to správné video jako argument, protože tam to taky pěkně čudíLPBoss píše:Mozna nemusí kouřit tolik jak si myslis
https://m.youtube.com/watch?v=AMatZ3bNQq8"
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
ano čudí. Ale oproti tomu co to bylo předtímimrija píše:Nevím jestli je to správné video jako argument, protože tam to taky pěkně čudíLPBoss píše:Mozna nemusí kouřit tolik jak si myslis
https://m.youtube.com/watch?v=AMatZ3bNQq8"
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Úprava TDI D5252T
Krásná práceLPBoss píše:Mozna nemusí kouřit tolik jak si myslis
https://m.youtube.com/watch?v=AMatZ3bNQq8"
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Úprava TDI D5252T
DobrýLPBoss píše:[img]https:/uploads.tapatalk-cdn.com/20190301/e163c17700b80d93c89ef2a356543c84.jpg[/img]
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Nové turbo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Úprava TDI D5252T
Neví někdo odhadem kolik zvládne přenést kroutak základní, byť fungl nová spojka na TDI?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé