Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1501 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tam je problém, že u těch ojetin vypadá ta kůže takto:
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V50-2.4i-Edition-LEDER-XENON-STANDHZ/vhc:car,pgn:4,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:25100_33_,frn:2004,prx:6000,ful:lpg!petrol!ethanol,ger:manual_gear/pg:vipcar/272350387.html
A to prostě není hezký
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V50-2.4i-Edition-LEDER-XENON-STANDHZ/vhc:car,pgn:4,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:25100_33_,frn:2004,prx:6000,ful:lpg!petrol!ethanol,ger:manual_gear/pg:vipcar/272350387.html
A to prostě není hezký
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1502 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Takovouto kuzi lze opravit. Ale pokud je v takovem stavu, tak bud to ma moc nalitano nebo se o to nikdo nestaral
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1503 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem zkusil poptat jednu firmu na dovoz z Německa. Přišla zajímavá odpověď:
Děkujeme za Váš dotaz.
Protože nám nejde jen o obchod, ale také o dobrý pocit, tak si dovoluji Vám 14 letou V50 s 2.4i rozmluvit jako lichou investici, byť ten vůz znám, byl dobrý, ale jeho časy jsou ty tam.
Vřele Vám doporučuji uvažovat v rozmezí obsahu motoru 1.6-1.8 benzín Škoda, Ford, VW, když máte takto posazený rozpočet.
Bylo by rozumné sáhnout po co nejmladším voze, ať se s tím servisně netrápíte.
Děkujeme za Váš dotaz.
Protože nám nejde jen o obchod, ale také o dobrý pocit, tak si dovoluji Vám 14 letou V50 s 2.4i rozmluvit jako lichou investici, byť ten vůz znám, byl dobrý, ale jeho časy jsou ty tam.
Vřele Vám doporučuji uvažovat v rozmezí obsahu motoru 1.6-1.8 benzín Škoda, Ford, VW, když máte takto posazený rozpočet.
Bylo by rozumné sáhnout po co nejmladším voze, ať se s tím servisně netrápíte.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1504 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ono často mladší neznamená lepší.
Proto jsme ti zde doporučovali V70I nebo V70II.
Sice jsou to auta stará, ale ještě poctivě dělaná, takže vydrží více než ty moderní křápy.
Proto jsme ti zde doporučovali V70I nebo V70II.
Sice jsou to auta stará, ale ještě poctivě dělaná, takže vydrží více než ty moderní křápy.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1505 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To je V50 takový šrot, že mi všichni doporučují jiná auta? To pardon, ale fábii u mě doma nechci vidět. Vybíral jsem V50, protože nevypadá zle, jak jste sami psali 2.4i je spolehlivý a na to moje občasný poježdění by mohla stačit. V70 v této cenové relaci by neprošla přes mojí drahou polovičku a mě taky není po chuti. Chápu, že se současným rozpočtem to není na velký vyskakování, ale nikde jsem se nedočetl, že by V50 byla nespolehlivé auto.
Naposledy upravil(a) Andayon dne 11 led 2019 22:38, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1506 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Bohužel ano, i když je tu i pár spokojených uživatelů, kteří s ní neměli nikdy problém.
Jenom malý výčet problémů: spínačky, ohnuté ojnice, elektronika, elektrika, DPF, poškozený interiér v některých výbavách, atd...
Jenom malý výčet problémů: spínačky, ohnuté ojnice, elektronika, elektrika, DPF, poškozený interiér v některých výbavách, atd...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1507 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Třeba já na Padíka nedám dopustit.Andayon píše:To je V50 takový šrot, že mi všichni doporučují jiná auta? To pardon, ale fábii u mě doma nechci vidět. Vybíral jsem V50, protože nevypadá zle, jak jste sami psali 2.4i je spolehlivý a na to moje občasný poježdění by mohla stačit. V70 v této cenové relaci by neprošla přes mojí drahou polovičku a mě taky není po chuti. Chápu, že se současným rozpočtem to není na velký vyskakování, ale nikde jsem se nedočetl, že by V50 byla nespolehlivé auto.
Ale to je tak, když je V50 s 5ti válcem, jsou majitelé spokojení.
Když však mají naftu od Forda, tak už tak štěstím nezáří.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1508 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Taky bych Radka upresnil. Motor 2,4i bude ok, jen ve meste pocitej kolem 12 litru. U 2,4i ohnute ojnice, problemy s DPF nehrozi. Interier bude ok, kdyz vezmes kuzi ci latku. Spinacka delala problem jen u nekterych rocniku a byla na to myslim i svolavacka.
Co se tyce elektroniky, asi kus od kusu.
A to ze ti doporuci dovozce VW , Skoda ci Ford jeste nic neznamena. To taky mize naznacovat jen jejich orientaci na tyto vozy a Volvu vi prd, tak si nelajznuj ti neco vybrat.
No a ta V50 by musela byt z roku 2004 ci uplne z kraje 2005. Tedy hned ty prvni kusy, kde muze byt vice problemu
Co se tyce elektroniky, asi kus od kusu.
A to ze ti doporuci dovozce VW , Skoda ci Ford jeste nic neznamena. To taky mize naznacovat jen jejich orientaci na tyto vozy a Volvu vi prd, tak si nelajznuj ti neco vybrat.
No a ta V50 by musela byt z roku 2004 ci uplne z kraje 2005. Tedy hned ty prvni kusy, kde muze byt vice problemu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1509 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Takže, když to shrnu: 2006 2.4i má větší šanci, že bude v pohodě. Že si vezme 12 litrů, s tím počítám. Až dostavíme, tak bych to asi hodil do LPG nebo prodal. Myšlenka, že se jim to možná jen nechce přivést mě taky napadla.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1510 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V50 s 2.4i a LPG?Andayon píše:Takže, když to shrnu: 2006 2.4i má větší šanci, že bude v pohodě. Že si vezme 12 litrů, s tím počítám. Až dostavíme, tak bych to asi hodil do LPG nebo prodal. Myšlenka, že se jim to možná jen nechce přivést mě taky napadla.
Hmmm, tak to bych nechtěl.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#1511 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V50 2,4i + LPG je naprosto dokonalá kombinace.Proč bys to nechtěl? Já s tím nemám problém a jezdím s tím posledních 5 let a cca 110 000km.
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1512 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kdo chce opici, musí mít na banány.zedik píše:V50 2,4i + LPG je naprosto dokonalá kombinace.Proč bys to nechtěl? Já s tím nemám problém a jezdím s tím posledních 5 let a cca 110 000km.
A krmit opici něčím jiným, aby mě nesežrala moc banánů mi přijde divné.
Prostě můj názor.
Jezdím s Padíkem za 11 kolem Prahy a do Prahy a o plynu jsem nikdy neuvažoval.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1513 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
LPG bych se nebal, 2,4i s nim problemy nema. Ale chapu, ze nekomu LPG nepasuje. Ja taky nebudu v me C30 davat plyn, neb se mi to nevyplsti, ale jezdit s ni 20 tkm rocne, uz bych silne zvazoval
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#1514 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kdyby byl tvůj názor nečím podloženej,jako že třeba to není vhodné pro ty motory nebo něco odchází tak to beru.Ale LPG je špatně protože si to myslím je trošku hloupej názor.V té 2,4 je to naprosto bezproblémovej provoz a za těch 5 let mého ježdění dělá ta úspora na plynu víc než cenu celého auta.ttoommaasseekk píše:Kdo chce opici, musí mít na banány.zedik píše:V50 2,4i + LPG je naprosto dokonalá kombinace.Proč bys to nechtěl? Já s tím nemám problém a jezdím s tím posledních 5 let a cca 110 000km.
A krmit opici něčím jiným, aby mě nesežrala moc banánů mi přijde divné.
Prostě můj názor.
Jezdím s Padíkem za 11 kolem Prahy a do Prahy a o plynu jsem nikdy neuvažoval.
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1515 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Někdo nepije pivo také jen kvůli tomu, že mu nechutná. A nemá přeci hloupý názor.zedik píše:Kdyby byl tvůj názor nečím podloženej,jako že třeba to není vhodné pro ty motory nebo něco odchází tak to beru.Ale LPG je špatně protože si to myslím je trošku hloupej názor.V té 2,4 je to naprosto bezproblémovej provoz a za těch 5 let mého ježdění dělá ta úspora na plynu víc než cenu celého auta.ttoommaasseekk píše:Kdo chce opici, musí mít na banány.
A krmit opici něčím jiným, aby mě nesežrala moc banánů mi přijde divné.
Prostě můj názor.
Jezdím s Padíkem za 11 kolem Prahy a do Prahy a o plynu jsem nikdy neuvažoval.
Tohle je můj názor a ty s ním smiř.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#1516 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já se jen ptal proč je plyn u tohodle motoru špatně..dozvěděl jsem se,že protože proto
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#1517 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ať si každý koupí co mu vyhovuje a k čemu chce auto hlavně používat.
V50 je určitě povedené auto. Má skvělý podvozek původem od Fordu, bezpečnostní prvky Volvo na vysoké úrovni (daní za tuto bezpečnost jsou opticky široké sloupky, stísněnější vnitřní prostor a malé kapsy u předních resp. žádné kapsy ve dveřích zadních) a podle mne i velice podařený design interiéru i exteriéru. Kdo říká, že to tak není, tak v ní možná ani neseděl. Mě ale tenhle koncept obratného auta s komunikativním řízením a pevným držení v zatáčkách maximálně vyhovuje a proto jsem si pořídil nedávno druhý kus. Nic proti větší V70 nebo S80 (také mají povedený podvozek na platformě P3 od Fordu), ale toto jsou především pohodlná dálniční auta na dlouhé cestování a V70 resp. i její derivát XC70 auta s obrovským kufrem, ale vzhledem k většímu rozvoru už jsou trochu neohrabanější a houpavější. Pokud potřebuješ auto na kratší cesty s průměrným kufrem ve své třídě, pak je V50 dobrou volbou.
A i kufr po shrnutí resp. ještě lépe po vyjmutí celé rolety se dostane do použitelné velikosti, znám auta co mají zatmavená skla a tuto roletu nevozí vůbec. Sklopením zadních opěradel se zvětší objem kufru i na stěhování objemného nákladu.
V50 jsou i dnes na silnicích v ČR nebo Evropy poměrně často k vidění (na rozdíl třeba od sourozence S40II nebo menší C30 resp. C70II na stejné podvozkové platformě P1). Servisní náklady na tohle auto jsou docela v pohodě, velká část spotřebních dílů je nahraditelná v druhovýrobě příp. i na vrakovištích. V50 se vyráběla v belgickém Gentu v letech 2004-2012 (FL proběhl v 2007), takže jich docela dost jezdí v Belgii a Holandsku a i tam se dá něco vybrat. Uváděl jste možnost vozíku na stavbu, tak např. u auta z Holandska s tažným zařízením bych byl opatrnější pro tamní zálibu tahat velké karavany a možný utahaný motor.
S motory to tady už bylo nakousnuto: malé choulostivější čtyřválcové diesely (1,6D a 2,0D) jsou původem od PSA a když se o ně původní majitel staral, tak problémy nemají a odvděčí se ti opravdu luxusní spotřebou. Větší odolné pětiválce 2,4D a D5 jsou od Volva a ty už mají dobrou pověst. Dieselové motory je potřeba občas protáhnout na delší jízdu (45-60 minut) aby došlo k opakované regeneraci zaplněného DPF, jinak je to možný zdroj chyb . Stejné je to u benzínů, malé choulostivé čtyřválcové benzíny 1,6, 1,8 příp. 2,0 jsou původem od Fordu a větší pětiválce 2,4i nebo T5 jsou už zase od Volva. V roce 2010 došlo ke změně a úpravě malé dieselové 1,6D na osmiventilovou D2 a dále k náhradě čtyřválcové 2,0D zmenšenými verzemi pětiválcového volvího motoru D5 s označením D3 nebo D4 (obě mají obsah 2,0 a liší se jen výkonem resp. i počtem turbodmychadel). Všeobecně platí, jak už zde bylo tisíckrát napsáno, že hrozně záleží na tom jak se o auto původní majitel staral a mnohdy je to i trochu loterie na dobrý kus. Pokud mohu radit, vybíral bych co nejmladší kus s doložitelnou servisní historií, údaj na tachometru je jen číslo.
V50 je určitě povedené auto. Má skvělý podvozek původem od Fordu, bezpečnostní prvky Volvo na vysoké úrovni (daní za tuto bezpečnost jsou opticky široké sloupky, stísněnější vnitřní prostor a malé kapsy u předních resp. žádné kapsy ve dveřích zadních) a podle mne i velice podařený design interiéru i exteriéru. Kdo říká, že to tak není, tak v ní možná ani neseděl. Mě ale tenhle koncept obratného auta s komunikativním řízením a pevným držení v zatáčkách maximálně vyhovuje a proto jsem si pořídil nedávno druhý kus. Nic proti větší V70 nebo S80 (také mají povedený podvozek na platformě P3 od Fordu), ale toto jsou především pohodlná dálniční auta na dlouhé cestování a V70 resp. i její derivát XC70 auta s obrovským kufrem, ale vzhledem k většímu rozvoru už jsou trochu neohrabanější a houpavější. Pokud potřebuješ auto na kratší cesty s průměrným kufrem ve své třídě, pak je V50 dobrou volbou.
A i kufr po shrnutí resp. ještě lépe po vyjmutí celé rolety se dostane do použitelné velikosti, znám auta co mají zatmavená skla a tuto roletu nevozí vůbec. Sklopením zadních opěradel se zvětší objem kufru i na stěhování objemného nákladu.
V50 jsou i dnes na silnicích v ČR nebo Evropy poměrně často k vidění (na rozdíl třeba od sourozence S40II nebo menší C30 resp. C70II na stejné podvozkové platformě P1). Servisní náklady na tohle auto jsou docela v pohodě, velká část spotřebních dílů je nahraditelná v druhovýrobě příp. i na vrakovištích. V50 se vyráběla v belgickém Gentu v letech 2004-2012 (FL proběhl v 2007), takže jich docela dost jezdí v Belgii a Holandsku a i tam se dá něco vybrat. Uváděl jste možnost vozíku na stavbu, tak např. u auta z Holandska s tažným zařízením bych byl opatrnější pro tamní zálibu tahat velké karavany a možný utahaný motor.
S motory to tady už bylo nakousnuto: malé choulostivější čtyřválcové diesely (1,6D a 2,0D) jsou původem od PSA a když se o ně původní majitel staral, tak problémy nemají a odvděčí se ti opravdu luxusní spotřebou. Větší odolné pětiválce 2,4D a D5 jsou od Volva a ty už mají dobrou pověst. Dieselové motory je potřeba občas protáhnout na delší jízdu (45-60 minut) aby došlo k opakované regeneraci zaplněného DPF, jinak je to možný zdroj chyb . Stejné je to u benzínů, malé choulostivé čtyřválcové benzíny 1,6, 1,8 příp. 2,0 jsou původem od Fordu a větší pětiválce 2,4i nebo T5 jsou už zase od Volva. V roce 2010 došlo ke změně a úpravě malé dieselové 1,6D na osmiventilovou D2 a dále k náhradě čtyřválcové 2,0D zmenšenými verzemi pětiválcového volvího motoru D5 s označením D3 nebo D4 (obě mají obsah 2,0 a liší se jen výkonem resp. i počtem turbodmychadel). Všeobecně platí, jak už zde bylo tisíckrát napsáno, že hrozně záleží na tom jak se o auto původní majitel staral a mnohdy je to i trochu loterie na dobrý kus. Pokud mohu radit, vybíral bych co nejmladší kus s doložitelnou servisní historií, údaj na tachometru je jen číslo.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 16
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Přemýšlím o S60/V60
#1518 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji moc za shrnutí .
Na nájezd jsem ani nekoukal, preferoval jsem servisní historii, jak píšete. Pár dní jsem teď přemýšlel a také došel k závěru, že nejlepší bude vzít co nejnovější vůz a sledovat hlavně servis. Bohužel tyto aspekty vyloučili jakékoliv Volvo ze hry a podívám se asi prozatím jinde.
Na nájezd jsem ani nekoukal, preferoval jsem servisní historii, jak píšete. Pár dní jsem teď přemýšlel a také došel k závěru, že nejlepší bude vzít co nejnovější vůz a sledovat hlavně servis. Bohužel tyto aspekty vyloučili jakékoliv Volvo ze hry a podívám se asi prozatím jinde.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1519 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No, po zkušenostech co mám preferuji Volvo.Andayon píše:Děkuji moc za shrnutí .
Na nájezd jsem ani nekoukal, preferoval jsem servisní historii, jak píšete. Pár dní jsem teď přemýšlel a také došel k závěru, že nejlepší bude vzít co nejnovější vůz a sledovat hlavně servis. Bohužel tyto aspekty vyloučili jakékoliv Volvo ze hry a podívám se asi prozatím jinde.
Je to srdcová záležitost.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#1520 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Chceme kupavat S40, 2,4i 125kw
Projel jsem si konrétně tuto r.v.: 2007:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s40/17885039?goFrom=list
nějaké tipy/triky na co si dát pozor?
+co je ta bradavice na LP rohu nárazníku? Souvisí to se zásuvkou co je uvnitř?
-dle projížďky se mě zdá že to moc nechce jet, ale jsem zvyklý na D5
-něco klepalo vpravo vzadu v podvozku nejspíš
-nefunguje výhřev sedadel
- nejspíš to bylo bouchlý na PP předek
- bylo to umytý včetně motoru, nějaká slabá místa kde chčije často olej?
- nějaká rada jaký modelový rok hledat? případně, měly problémy tyhle ročniky?
Za jakékoli tipy budu rád.
Projel jsem si konrétně tuto r.v.: 2007:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s40/17885039?goFrom=list
nějaké tipy/triky na co si dát pozor?
+co je ta bradavice na LP rohu nárazníku? Souvisí to se zásuvkou co je uvnitř?
-dle projížďky se mě zdá že to moc nechce jet, ale jsem zvyklý na D5
-něco klepalo vpravo vzadu v podvozku nejspíš
-nefunguje výhřev sedadel
- nejspíš to bylo bouchlý na PP předek
- bylo to umytý včetně motoru, nějaká slabá místa kde chčije často olej?
- nějaká rada jaký modelový rok hledat? případně, měly problémy tyhle ročniky?
Za jakékoli tipy budu rád.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1521 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Do té bradavice patří ten kabel v kufru. Je to elektrický ohřev motoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1522 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Je zvláštní, tě tuto severskou výbavu má auto ze Španělska.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1523 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Atmosfera oproti D5 se zda, ze nejede, ale ve finale jede obdobne. Ve 3 tis se zacne probirat a od 4 tis do 6,3 tis dokaze i usmev carovat. Mel jsi takhle na dvojku ci trojku vytoceny motor?
Pod 3 tis citis, ze se snazi zrychlovat, ale jako by ji nekdo drzel za prdel
Pod 3 tis citis, ze se snazi zrychlovat, ale jako by ji nekdo drzel za prdel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 54
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
#1524 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdarec,
chtěl bych se zeptat jestli někdo z Vás z okolí Frýdku-Místku nemá diagnostiku nebo nějaký soft, abych vypnul svícení potkávacích světel po otočení klíčku do 2.polohy.
Jelikož mám xenon tak mě to štve, v podstatě nemůžu mít nastartované auto aniž by nesvítilo.
Je to jakoby automatické svícení, takže svítím i v nulové (off)poloze světel.
Spíš bych uvítal kdyby šlo nastavit DRL .
Jo a mám předface 2004 V50 T5 summum
chtěl bych se zeptat jestli někdo z Vás z okolí Frýdku-Místku nemá diagnostiku nebo nějaký soft, abych vypnul svícení potkávacích světel po otočení klíčku do 2.polohy.
Jelikož mám xenon tak mě to štve, v podstatě nemůžu mít nastartované auto aniž by nesvítilo.
Je to jakoby automatické svícení, takže svítím i v nulové (off)poloze světel.
Spíš bych uvítal kdyby šlo nastavit DRL .
Jo a mám předface 2004 V50 T5 summum
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1525 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mel jsem to taky tak a pokud vim VIDA to sama nedokaze. Musis zmenit konfiguraci auta. Tedy napr. pres uzivatele ok2ucx - firma T5D5.
Taky jsem to nepochopil, proc svetla v poloze klicku II ci pri nastartovanem motoru sviti ikdyz jsou v poloze 0
Taky jsem to nepochopil, proc svetla v poloze klicku II ci pri nastartovanem motoru sviti ikdyz jsou v poloze 0
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1287 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1198 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 782 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 850 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 720 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa