Prestavba na E85
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prestavba na E85
Váha něco hlásí, lambda něco hlásí, ví kolik tam cpe "benzínu" a ať dělá co dělá, furt mu nejde naladit poměr na 14,1. Proto se tam ty krabičky dávaji, aby vstřiky byly otevřený dýl a řj to nepoznala. Další možností je zvednout tlak na liště, ale to nevim jesi taky už neštuduje řj. Takže pokud nejde beztrestně zvednout tlak ze 3 na cca 5, tak přeprogramování nebo ona jednotka je zkrátka potřeba.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: praha
Prestavba na E85
no ale hlavne by me zajimalo, jak se pise ve vyse uvedenem clanku ze skoda-panda, co ten ethanol udela s tesnenim palivovy soustavy a hlavne co dela s cerpadlem,
kdyz ten lih je vodivej, jestli ta prestavba nespociva v necem vic nez jen pridani jednotky
kdyz ten lih je vodivej, jestli ta prestavba nespociva v necem vic nez jen pridani jednotky
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 2,0 (B5202S) 1998
- Bydliště: Praha
Prestavba na E85
Tak ja se taky podelim o zkusenost, neslo sice o volvo, ale beckovou omegu ve dvoulitru 16V, michal jsem to v pomeru za tri sta benzin a do plny ethanol. Studene starty horsi, ale jezdilo to. Bez uprav, jednotka to brala, spotreba temer stekma. Pres zimu jsem ji odstavil, protoze to klouzalo i na vode a to umim jezdit se zadohrabem. Po zime jsem ji vzal na vylet, cca 400 km a zacala cukat. Tak skvele E85 cisti a uvolnuje, ze jsou podpaleny ventily. Do volva to davat nebudu, toho motoru by bylo skoda kdyby zakukal
_________________
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
-
Offline
- Příspěvky: 920
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Prestavba na E85
v reichu již v tichosti jezdí na E 10 rozuměj 10ti %ní podíl ečka
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Prestavba na E85
No, určitě víš, co způsobuje chudá směs.....no a to je přesně to, co tam vytvoříš, když tam budeš lejt E85 bez úpravy času a délky vstřiku.
No, a proto máš podpálený ventily snad ti to bude pro příště ponaučením.
No, a proto máš podpálený ventily snad ti to bude pro příště ponaučením.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prestavba na E85
A kdyby si chtěl vidět chlupatý písty, tak to tam budeš mít takyflashdriver píše:Tak ja se taky podelim o zkusenost, neslo sice o volvo, ale beckovou omegu ve dvoulitru 16V, michal jsem to v pomeru za tri sta benzin a do plny ethanol. Studene starty horsi, ale jezdilo to. Bez uprav, jednotka to brala, spotreba temer stekma. Pres zimu jsem ji odstavil, protoze to klouzalo i na vode a to umim jezdit se zadohrabem. Po zime jsem ji vzal na vylet, cca 400 km a zacala cukat. Tak skvele E85 cisti a uvolnuje, ze jsou podpaleny ventily. Do volva to davat nebudu, toho motoru by bylo skoda kdyby zakukal
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 2,0 (B5202S) 1998
- Bydliště: Praha
Prestavba na E85
To je cast pravdy, ale odkarbonovani usazenin prodlouzenim vstriku nevyresis
Naposledy upravil(a) flashdriver dne 31 črc 2013 22:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prestavba na E85
Sorry, ale ač má tvoje věta podmět i přísudek a je naprosto pravdivá, tak jí vůbec nerozumim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 2,0 (B5202S) 1998
- Bydliště: Praha
Prestavba na E85
Njn dotykac opraveno
Pokud jsi nerozumnel obsahove, tak jsem mel na mysli nestejnomerne uvolneni, tedy nedosednuti ventilu a naslednou netesnost a problem je na ceste
Pokud jsi nerozumnel obsahove, tak jsem mel na mysli nestejnomerne uvolneni, tedy nedosednuti ventilu a naslednou netesnost a problem je na ceste
_________________
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prestavba na E85
Hele jesi tam byla chyba tak sem ji neviděl
Nicméně sem narážel na to, že to tvrzení nemá hlavu a patu. David ti naznačil, že díky etanolu s normální době vstřiku máš chudou směs, tudíž vysokou teplotu spalin a proto se podpálí ventily. Ten karbon tam zase tak zásadní roli nehraje, to bys ho tam musel mít hrstě. Jde o teplotu, ne o uvolněnej bordel.
Nicméně sem narážel na to, že to tvrzení nemá hlavu a patu. David ti naznačil, že díky etanolu s normální době vstřiku máš chudou směs, tudíž vysokou teplotu spalin a proto se podpálí ventily. Ten karbon tam zase tak zásadní roli nehraje, to bys ho tam musel mít hrstě. Jde o teplotu, ne o uvolněnej bordel.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 2,0 (B5202S) 1998
- Bydliště: Praha
Prestavba na E85
To pises logiku ma, prit se nebudu, jsem laik
_________________
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Prestavba na E85
Cau, kamos si nechal predelat Cheviho na E85 a je docela spokojenej, z pocatku problemy se startem a volnobehem, ale doladily to pekne a je po problemech.
No premyslim, jestli se to do T5ky vubec vyplati dat. Kolik je ted cena E85
No premyslim, jestli se to do T5ky vubec vyplati dat. Kolik je ted cena E85
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prestavba na E85
Ad cena:
Máš Android?
Stáhni si Pumpdroid.
Cena 24-28,-
Máš Android?
Stáhni si Pumpdroid.
Cena 24-28,-
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: praha
Prestavba na E85
panove
procital jsem clanky, a stale me vychazi lepe to, ze si vlezu nekam kde programujou origo jednotku , a necham si naladit auto na e 85 primo.
videl jsem vysledky ladeni, a motor ziskal vetsi vykon pri slusne spotrebe.
vas nazor ?
procital jsem clanky, a stale me vychazi lepe to, ze si vlezu nekam kde programujou origo jednotku , a necham si naladit auto na e 85 primo.
videl jsem vysledky ladeni, a motor ziskal vetsi vykon pri slusne spotrebe.
vas nazor ?
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prestavba na E85
A kdopak to dělá?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: praha
Prestavba na E85
muj nazor,
kdyz si natankujes do nadrze E85 a pujdes na chiptuning( od nejaky firmy ktera to umi !! )
a reknes aby to vyladili, tak to udelaj.
nevim, prijde mi to lepsi nez jednotku obelhavat.
tak sem je nasel(jinou sem nehledal ani, pac je znam, nemam ale zkusenost s kvalitou provedeni )
jmenujou se unichip.cz
https://www.facebook.com/Unichip.cz/photos/a.343866778961797.103907.307944975887311/343926968955778/?type=1&theater
kdyz si natankujes do nadrze E85 a pujdes na chiptuning( od nejaky firmy ktera to umi !! )
a reknes aby to vyladili, tak to udelaj.
nevim, prijde mi to lepsi nez jednotku obelhavat.
tak sem je nasel(jinou sem nehledal ani, pac je znam, nemam ale zkusenost s kvalitou provedeni )
jmenujou se unichip.cz
https://www.facebook.com/Unichip.cz/photos/a.343866778961797.103907.307944975887311/343926968955778/?type=1&theater
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Prestavba na E85
Něco k E85... http://www.bmw-club.cz/clanek/jak-to-je-s-palivem-e85-aneb-debilizace-spolecnosti-pokracuje-121
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.3 T5 01'
- Bydliště: Praha
Prestavba na E85
Já se a si do toho dám, zkušenosti jsou jak s krabicí na jiné káře (Alfa) tak s mixem E s N do 50/50 %. Spotřeba je zatím 8,7 dle compu s aditivovanou N95kou, vychází to i na ujeté km vzhledem k plné nádrži. Veškeré hadicové hospodářství mám po výměně, takže žádné sušení gumy do popraskání se konat nebude. Podpalování ventilů je nejen důsledkem neregulovaného motormanagementu na směs, ale také neošetřením motoru Atomiem či RVS-Techem. Světe div se, ale moje ošetřené motory šlapou skvěle, s T5 mi nikdo nestačí, pokud nechci a s Alfami něco podobného v dané kategorii. Ethanol ale prý musí být čerstvý s rychlou obrátkou, jinak je hygrofobizovaný (obsahuje vodu), což ale může paradoxně znamenat vstřikování směsi s vodou jako katalyzátorem hoření (viz motory ve válečných mezcích). Trocha vody se totiž nedostane do válců, protože se účastní oxidace při zapálení směsi. Tak se do toho pustím a dám pak vědět, kam pokročilo odladění řídícího SW konverzních jednotek a jak je to s efektivností provozu na E85.
_________________
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
-
Offline
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prestavba na E85
Jezdil jsem na E85 s V40 a po odladění startu jsem nikdy neměl problém.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 485
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
Prestavba na E85
ttoommaasseekk píše:Jezdil jsem na E85 s V40 a po odladění startu jsem nikdy neměl problém.
Ahoj zaujalo me tohle vlakno vim ze je to delsi dobou mrtve ale zda ma smysl delat prestavbu u XC90 T6
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prestavba na E85
No, toť dobrá otázka.Joemilionare píše:ttoommaasseekk píše:Jezdil jsem na E85 s V40 a po odladění startu jsem nikdy neměl problém.
Ahoj zaujalo me tohle vlakno a zda ma smysl delat prestavbu u XC90 T6
Já už do Padíka E85 nemontoval a raději jezdím na N98+.
Těžko poradit.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 485
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
Prestavba na E85
Prave ze ja jezdim taky na N98 a ted je cena 32.4 a E85 24,9
A po sleve 23,7-24,6
Tak jaky nazor na to mas ty???
A po sleve 23,7-24,6
Tak jaky nazor na to mas ty???
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prestavba na E85
Že bych nedělal plnou konverzi, ale jen lil poměrně ethanolu.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 485
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
Prestavba na E85
A kolik myslis ze to zkousne max lamda to mam delat pokusem nebo rovnou 30%E a 70%N98
Svicky Lamdu kontrolni mam novou ridici lamdy za turbama mam starsi ale diag nehlasi zadne problemy s nima tak podle me jsou ok.
Jinak spotrebu mam na N98 za posledni mesic cca 16,635L z toho cca 70% mesto start chcip kratke trasy a 30%dalky okresky ale pokud to jde pridavam do kazdeho tankovani v dobre vuli VIF
Takze prestat VIFOVAT???
A jeste otazka muzu zkusit ten pokus i za tohodle pocasi pokud budu michat???
Nasel sem firmu co to dela v CB https://www.autoethanol.cz/
Svicky Lamdu kontrolni mam novou ridici lamdy za turbama mam starsi ale diag nehlasi zadne problemy s nima tak podle me jsou ok.
Jinak spotrebu mam na N98 za posledni mesic cca 16,635L z toho cca 70% mesto start chcip kratke trasy a 30%dalky okresky ale pokud to jde pridavam do kazdeho tankovani v dobre vuli VIF
Takze prestat VIFOVAT???
A jeste otazka muzu zkusit ten pokus i za tohodle pocasi pokud budu michat???
Nasel sem firmu co to dela v CB https://www.autoethanol.cz/
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 485
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
Prestavba na E85
Jeste sem nasel drazsi firmu ale asi i kvalitnejsi srovnani jednotek
http://www.flexcar.cz/srovnani-a-cenik-prestaveb-na-ethanol-e85-5-6-valce
http://www.flexcar.cz/srovnani-a-cenik-prestaveb-na-ethanol-e85-5-6-valce
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé