IgorS - S80 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#326 IgorS - S80 TDI
A japa to svítí? Osobní zkušenost nemám, ale prý tyhle LED nedělají ten správný světelný paprsek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#327 IgorS - S80 TDI
Hlavně možné problémy kvůli homologaci.
Osobně jsem koukal na náhradu světel za jiné a našel jsem Morimoto, ale cena...
Osobně jsem koukal na náhradu světel za jiné a našel jsem Morimoto, ale cena...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#328 IgorS - S80 TDI
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#329 IgorS - S80 TDI
Japa to svítí? Páni kolegovia to zhrnuli prakticky za mňa
Video o použití LED v optike hovorí asi za všetko, tak už sem nebudem dávať fotky, ako tieto nehomologizované svetelné zdroje, svietia nehomologizovane v starom reflektore s parabolou.
Mne išlo o nahradenie HID, kvôli úspore energie. Ušetrenú energiu chcem použiť na rýchlejšie dobíjanie batérie po použití nezávislého kúrenia. Dostal som tieto LED, rozhodol som sa to vyskúšať. Budem pokračovať vo Volvodenníku len po elektrickej stránke LED - sprevádzkovaní bez hlásenia chyby vypálenej žiarovky.
Video o použití LED v optike hovorí asi za všetko, tak už sem nebudem dávať fotky, ako tieto nehomologizované svetelné zdroje, svietia nehomologizovane v starom reflektore s parabolou.
Mne išlo o nahradenie HID, kvôli úspore energie. Ušetrenú energiu chcem použiť na rýchlejšie dobíjanie batérie po použití nezávislého kúrenia. Dostal som tieto LED, rozhodol som sa to vyskúšať. Budem pokračovať vo Volvodenníku len po elektrickej stránke LED - sprevádzkovaní bez hlásenia chyby vypálenej žiarovky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#330 IgorS - S80 TDI
Ten test je o hovně, fotky pošli. Každej tenhle led modul svítí jinak a v klasický nečočkový parabole je šílenej problém najít něco, co funguje. Tím spíš, pokud není čirý krycí sklo, ale vroubkovaný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#331 IgorS - S80 TDI
H7 LED - ÚPRAVA PRÚDOVÉHO BOČNÍKA
Náhrada "Can Bus" sa tváriacich, šitových, odporových, záťažových, krabičiek a redukcií, len zvyšujúcich príkon úspornejších LEDiek.
Aby CEM auta nehlásila vadnú žiarovku.
Náhrada "Can Bus" sa tváriacich, šitových, odporových, záťažových, krabičiek a redukcií, len zvyšujúcich príkon úspornejších LEDiek.
Aby CEM auta nehlásila vadnú žiarovku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#332 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 20
Začala sezóna každodenného používania nezávislého kúrenia v intenzívnom režime. Po naštartovaní trochu spadne teplota motora, pretože sa ochladí studeným olejom z olejovej vane, preto keď sa kúrenie zaplo na časový alebo týždenný program, alebo diaľkovým ovládaním, zavolaním či SMS, zvykol som ho nechať bežať aj nejakú dobu ešte počas jazdy ako príhrev motora. Buď sa potom vyplo na koniec uplynutia nastavej doby alebo som ho vypol ručne, tlačítkom v aute.
Všimol som si ale, že po naštartovaní motora Webasto prestane kúriť, urobí len ukončovaciu fázu vyfúkaním ale znova sa spustí, nabehe a kúri ďalej. Týmto však práve ten čas, kedy ho treba ako príhrevu pre motor po fáze štartovania, nekúri ale začne kúriť asi až o 4 minúty potom. Pri pátraní po chybe som si v diagnostike všimol uvedenú chybu nízkeho napätia. Webasto jednoducho detekovalo pokles napätia, kúrenie ukončilo a po vypnutí sa, lebo signál zapnutia kúrenia ešte trval, zaplo sa a veselo kúrilo ďalej.
Problém:
Riešenie:
Meraním som zistil pokles napätia pri štarte na batérii aj prívode do motorového priestoru. Volvá majú dobre riešené umiestnenie batérie ohľadom rozloženia hmotnosti v kufri, ale ide o nešťastné riešenie ohľadom veľmi dlhých prívodov k batérii kostrou a silovým vodičom do motorového priestoru. Tento úbytok napätia môže niekedy zohrať veľkú rolu pri nenaštartovaní motora a v mojom prípade hrá negatívnu úlohu v kombinácii s nezávislým kúrením bežiacim počas štartu.
Tento výraznejší, aj keď krátkodobý pokles napätia pri štarte, je problém pre Webasto, ktorý ho vyhodnotí ako chybu a z dôvodu ochrany batérie pred vybitím, kúrenie ukončí. Vyriešil som to (dočasne) zapojením Pb záložného akumulátora k Webastu, ktorý ho počas štartu motora "podrží" nad prahovou hodnotou napätia pre jeho vypnutie.
Výsledok:
Po niekoľkých štartoch motora pri bežiacom Webasto je všetko OK.
Ten pokles napätia pri štarte sa mi vôbec nepozdával a vôbec sa mi nepáčil. Nie je jednoduché pre batériu a dlhú kabeláž ku štartéru dať bez úbytkov napätia 350 A štartovacieho prúdu pre studený TDI ale 2,5 ročná baterka Banner PRO by nemala tak klesnúť. Začal som sa jej venovať bližšie a v ďalších častiach fotovolvoblogu budem postupne uvádzať, čo s ňou nie je ok, ako ma sklamala, prečo už nie je v aute a je nahradená konkurenčnou.
Začala sezóna každodenného používania nezávislého kúrenia v intenzívnom režime. Po naštartovaní trochu spadne teplota motora, pretože sa ochladí studeným olejom z olejovej vane, preto keď sa kúrenie zaplo na časový alebo týždenný program, alebo diaľkovým ovládaním, zavolaním či SMS, zvykol som ho nechať bežať aj nejakú dobu ešte počas jazdy ako príhrev motora. Buď sa potom vyplo na koniec uplynutia nastavej doby alebo som ho vypol ručne, tlačítkom v aute.
Všimol som si ale, že po naštartovaní motora Webasto prestane kúriť, urobí len ukončovaciu fázu vyfúkaním ale znova sa spustí, nabehe a kúri ďalej. Týmto však práve ten čas, kedy ho treba ako príhrevu pre motor po fáze štartovania, nekúri ale začne kúriť asi až o 4 minúty potom. Pri pátraní po chybe som si v diagnostike všimol uvedenú chybu nízkeho napätia. Webasto jednoducho detekovalo pokles napätia, kúrenie ukončilo a po vypnutí sa, lebo signál zapnutia kúrenia ešte trval, zaplo sa a veselo kúrilo ďalej.
Problém:
Riešenie:
Meraním som zistil pokles napätia pri štarte na batérii aj prívode do motorového priestoru. Volvá majú dobre riešené umiestnenie batérie ohľadom rozloženia hmotnosti v kufri, ale ide o nešťastné riešenie ohľadom veľmi dlhých prívodov k batérii kostrou a silovým vodičom do motorového priestoru. Tento úbytok napätia môže niekedy zohrať veľkú rolu pri nenaštartovaní motora a v mojom prípade hrá negatívnu úlohu v kombinácii s nezávislým kúrením bežiacim počas štartu.
Tento výraznejší, aj keď krátkodobý pokles napätia pri štarte, je problém pre Webasto, ktorý ho vyhodnotí ako chybu a z dôvodu ochrany batérie pred vybitím, kúrenie ukončí. Vyriešil som to (dočasne) zapojením Pb záložného akumulátora k Webastu, ktorý ho počas štartu motora "podrží" nad prahovou hodnotou napätia pre jeho vypnutie.
Výsledok:
Po niekoľkých štartoch motora pri bežiacom Webasto je všetko OK.
Ten pokles napätia pri štarte sa mi vôbec nepozdával a vôbec sa mi nepáčil. Nie je jednoduché pre batériu a dlhú kabeláž ku štartéru dať bez úbytkov napätia 350 A štartovacieho prúdu pre studený TDI ale 2,5 ročná baterka Banner PRO by nemala tak klesnúť. Začal som sa jej venovať bližšie a v ďalších častiach fotovolvoblogu budem postupne uvádzať, čo s ňou nie je ok, ako ma sklamala, prečo už nie je v aute a je nahradená konkurenčnou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#333 IgorS - S80 TDI
Pěkný popis. Nemůžou ty starty dávat zabrat té přední baterii ? Nezkoušel jsi měřit proud baterie u Wabasta když startuješ ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#334 IgorS - S80 TDI
Je to batéria len pre Webasto, nevybíja sa do štartéra. Webasto pri štarte motora beží už v ustálenom režime bez žhavenia s odberom cca:
Konkrétna Pb batéria má max. prúd 35A (5s).
Konkrétna Pb batéria má max. prúd 35A (5s).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#335 IgorS - S80 TDI
Aha chápu. Já myslel že ta baterie Wabasta je na stejné síťi jako celé auto, takže při startu by si to z ní cuclo. Jestli to je nějak odděleno, tak je to pohodlné řešení.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#336 IgorS - S80 TDI
Je to oddelené, ako píšeš. Inak by to nedávalo žiadny zmysel. Ak by bola malá baterka pripojená len paralelne k hlavnej baterke, tak vpredu by svojimi 2,3 Ah štartéru nepomohla ani len homeopaticky. Navyše štart motora by pre túto malú baterku bola totálka = rýchla smrť tvrdými skratmi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#337 IgorS - S80 TDI
JAk máš řešené oddělení těch baterii? A dobíjí se ta malá za jízdy?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#339 IgorS - S80 TDI
AUTOBATÉRIA YUASA
Po zistení problému s poklesom napätia pri štarte som si to poriadne premeral.
Napätie na batérii pri štarte:
Napätie na štartéri pri štarte:
Z toho som usúdil (neskôr sa ukázalo, že správne), že len 2,5 roka stará autobatéria Banner PRO, ktorá napriek tomu že bola predtým nabíjaná, už nie je v najlepšej kondícii. Nejak rýchlo. Vtedy som ešte nevedel čo s ňou je, ale dal som sa na hľadanie jej náhrady, aby som v bufíkovej sezóne mohol naplno využívať tieto vymoženosti tepla.
Len po niekoľkých dňoch som narazil na možnosť kúpiť batériu YUASA série YBX5000, kapacity 100 Ah so štartovacím prúdom 900 A, len za 56,- € (po veľkom zjednávaní a mojej odbornej argumentácie, prečo už nemá vyššiu hodnotu). Za najťažší akumulátor medzi konkurenciou s váhou temer 24 kg, plný olova, ktorý má jeden z najvyšších štartovacích prúdov - dobrá cena, sa mi zdala. Háčik bol ale v tom, že tá batéria už mala 1,5 roka a stála. Pred pol rokom v máji ju vraj údajne nabili, podľa predpisu uvedeného na nej, ale naďalej stála zabudnutá v sklade. Bola zaprášená a bolo podozrenie na to, že možno z nej tečie elektrolyt lebo na vrchu a na stenách bola mokrá. Ročným stáním v možno ktovie akom stave, bez používania, hrozila jej sulfatácia. Nikto ju nechcel. Okrem mňa.
Doma som ju umyl a pripravil na nabíjanie:
Pripojil som nabíjačku a naládoval som do nej, koľko to šlo:
Po nabití som ju otestoval záťažovým testom, najprv krátkym, 10 sekundovým:
Potom som jej ešte pridal ešte druhý, dlhší test, až do úplného rozžhavenia:
Počas celej doby prúd neklesol pod 100 A:
Nechal som ju oddýchnuť a založil som ju popoludní do auta. Na druhý deň dopoludnia, keď bolo pod nulou:
išiel som ju otestovať ako bude v chlade štartovať a na akú hodnotu klesne napätie:
Naštartovala bez problémov a rýchlo. Napätie pri 360 A odbere štartéra a točení stuhnutého, chladného motora, kleslo len málo.
Po zistení problému s poklesom napätia pri štarte som si to poriadne premeral.
Napätie na batérii pri štarte:
Napätie na štartéri pri štarte:
Z toho som usúdil (neskôr sa ukázalo, že správne), že len 2,5 roka stará autobatéria Banner PRO, ktorá napriek tomu že bola predtým nabíjaná, už nie je v najlepšej kondícii. Nejak rýchlo. Vtedy som ešte nevedel čo s ňou je, ale dal som sa na hľadanie jej náhrady, aby som v bufíkovej sezóne mohol naplno využívať tieto vymoženosti tepla.
Len po niekoľkých dňoch som narazil na možnosť kúpiť batériu YUASA série YBX5000, kapacity 100 Ah so štartovacím prúdom 900 A, len za 56,- € (po veľkom zjednávaní a mojej odbornej argumentácie, prečo už nemá vyššiu hodnotu). Za najťažší akumulátor medzi konkurenciou s váhou temer 24 kg, plný olova, ktorý má jeden z najvyšších štartovacích prúdov - dobrá cena, sa mi zdala. Háčik bol ale v tom, že tá batéria už mala 1,5 roka a stála. Pred pol rokom v máji ju vraj údajne nabili, podľa predpisu uvedeného na nej, ale naďalej stála zabudnutá v sklade. Bola zaprášená a bolo podozrenie na to, že možno z nej tečie elektrolyt lebo na vrchu a na stenách bola mokrá. Ročným stáním v možno ktovie akom stave, bez používania, hrozila jej sulfatácia. Nikto ju nechcel. Okrem mňa.
Doma som ju umyl a pripravil na nabíjanie:
Pripojil som nabíjačku a naládoval som do nej, koľko to šlo:
Po nabití som ju otestoval záťažovým testom, najprv krátkym, 10 sekundovým:
Potom som jej ešte pridal ešte druhý, dlhší test, až do úplného rozžhavenia:
Počas celej doby prúd neklesol pod 100 A:
Nechal som ju oddýchnuť a založil som ju popoludní do auta. Na druhý deň dopoludnia, keď bolo pod nulou:
išiel som ju otestovať ako bude v chlade štartovať a na akú hodnotu klesne napätie:
Naštartovala bez problémov a rýchlo. Napätie pri 360 A odbere štartéra a točení stuhnutého, chladného motora, kleslo len málo.
Naposledy upravil(a) IgorS dne 07 pro 2018 12:53, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#340 IgorS - S80 TDI
Za 56EUR super kup. Pěkná dílna a inteligentní nabíječka. Taky mam takovou na letecké modely, možná s ní začnu nabíjet autobaterky
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#342 IgorS - S80 TDI
VALAŠSKÝ VŠEHOLÉK
Zásielku všeholieku od Habena som prefľaškoval a opatril etiketou, ktorú som na tento účel navrhol. Nech je to produkt ako sa patrí.
Jedna fľaška potom hneď zaujala čestné miesto v minidieľni.
Zásielku všeholieku od Habena som prefľaškoval a opatril etiketou, ktorú som na tento účel navrhol. Nech je to produkt ako sa patrí.
Jedna fľaška potom hneď zaujala čestné miesto v minidieľni.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#343 IgorS - S80 TDI
WOW. Tohle najít v krámě, tak to snad koupim jen kvůli tý etiketě. Do mojí alko-sbírky
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#344 IgorS - S80 TDI
To je geniální, pane hračičko
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4214
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#345 IgorS - S80 TDI
Velká paráda, Igore!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
#346 IgorS - S80 TDI
Tak to máš vymazlený.
Ty lahve se dají běžně koupit?
Ty lahve se dají běžně koupit?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#347 IgorS - S80 TDI
Vďaka, páni!
Vyrobiť etiketu, nie je pre mňa problém. Myslím, že viac sa museli vyhračičkovať Habenove deti so slivkami pri zbere a pri plnení destilátu do fliaš, ako ja. Keby ich nebolo, nemáme čo požívať.
Tak dík.
Tieto fľaše sa prázdne nedajú kúpiť ale si ich odkladám. Mám ich však len pár ks. Ide o fľaše z destilátov z Lidl, s peknou zátkou z dreva, inak sú to tiež chuťovo veľmi vydarené produkty. Avšak kvalít 100% organického destilátu "Všeholéku" nedosahujú.
Ostal mi ešte jeden odrezok/neodrezok etikety na rozmer ktorý som robil, asi 56 x 80 mm, taká menšia fľaška. Ak to niekoho poteší, tak mu ho po SZ kľudne pošlem poštou.
Vyrobiť etiketu, nie je pre mňa problém. Myslím, že viac sa museli vyhračičkovať Habenove deti so slivkami pri zbere a pri plnení destilátu do fliaš, ako ja. Keby ich nebolo, nemáme čo požívať.
Tak dík.
Tieto fľaše sa prázdne nedajú kúpiť ale si ich odkladám. Mám ich však len pár ks. Ide o fľaše z destilátov z Lidl, s peknou zátkou z dreva, inak sú to tiež chuťovo veľmi vydarené produkty. Avšak kvalít 100% organického destilátu "Všeholéku" nedosahujú.
Ostal mi ešte jeden odrezok/neodrezok etikety na rozmer ktorý som robil, asi 56 x 80 mm, taká menšia fľaška. Ak to niekoho poteší, tak mu ho po SZ kľudne pošlem poštou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#348 IgorS - S80 TDI
Nemám slov...
Neříkám, že ta meducína si nezaslouží slušnou láhev.
Nic méně vineta, v tvém podání třešnička na dortu.
A vineta co Ti zbyla, by měla být věnována organizátorovi, tohohle preventivního lékařského očkování, perorálně podávaného
Neříkám, že ta meducína si nezaslouží slušnou láhev.
Nic méně vineta, v tvém podání třešnička na dortu.
A vineta co Ti zbyla, by měla být věnována organizátorovi, tohohle preventivního lékařského očkování, perorálně podávaného
Naposledy upravil(a) Pišta... dne 19 pro 2018 22:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#349 IgorS - S80 TDI
Čauko Pišta! Ďakujem!
Rád ju Habenovi venujem a zdarma pošlem! Len nemám poštovú adresu, tak nech sa mi ozve cez SZ.
Zaslúži si.
Rád ju Habenovi venujem a zdarma pošlem! Len nemám poštovú adresu, tak nech sa mi ozve cez SZ.
Zaslúži si.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#350 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 21
Nekončiaci príbeh pokračuje...
Pre veľký úspech, preto aby to nebolo jednoduché, preto aby všetko nevychádzalo na prvý, tretí či šiesty krát, preto aby som nevyšiel z cviku, aby som si len neužíval tepla, ale aj preto, aby si niekto nemyslel, že dať dokopy (hlavne) v mrazoch spoľahlivú jednotku nezávislého kúrenia je brnkačka, dal som dnes, ešte deň pred Štedrým večerom, siedmu demontáž/montáž kúrenia.
Pri siedmej montáži som namontoval štvrtú jednotku kúrenia do auta.
PROBLÉM:
1. Obehové čerpadlo začalo vrčať a zadrhávať sa (iba zvuk):
2. Jednotka kúrenia hučala, bublala a zasekával sa ventilátor dúchadla, hlavne pod -8 st. C (iba zvuk, 50 s) :
RIEŠENIE:
Tentokrát riešenie ultimátne a dúfam, že už definitívne, teda nová jednotka kúrenia. Teraz už taká, že všetky komponenty sú už konečne ozaj fungl nové:
Nové kúrenie už má nový, spoľahlivejší typ obehového čerpadla Pierburg:
Tie staré, pôvodné Webasto čerpadlá, tie boli fakt konštrukčne ozaj nevydarené. Na každom kúrení, čo som mal, bol s nimi nejaký problém.
Pôvodné kúrenie, poskladané z repasovaných a nových dielov, a toto úplne nové kúrenie:
Montáž a rozbehanie.
Nekončiaci príbeh pokračuje...
Pre veľký úspech, preto aby to nebolo jednoduché, preto aby všetko nevychádzalo na prvý, tretí či šiesty krát, preto aby som nevyšiel z cviku, aby som si len neužíval tepla, ale aj preto, aby si niekto nemyslel, že dať dokopy (hlavne) v mrazoch spoľahlivú jednotku nezávislého kúrenia je brnkačka, dal som dnes, ešte deň pred Štedrým večerom, siedmu demontáž/montáž kúrenia.
Pri siedmej montáži som namontoval štvrtú jednotku kúrenia do auta.
PROBLÉM:
1. Obehové čerpadlo začalo vrčať a zadrhávať sa (iba zvuk):
2. Jednotka kúrenia hučala, bublala a zasekával sa ventilátor dúchadla, hlavne pod -8 st. C (iba zvuk, 50 s) :
RIEŠENIE:
Tentokrát riešenie ultimátne a dúfam, že už definitívne, teda nová jednotka kúrenia. Teraz už taká, že všetky komponenty sú už konečne ozaj fungl nové:
Nové kúrenie už má nový, spoľahlivejší typ obehového čerpadla Pierburg:
Tie staré, pôvodné Webasto čerpadlá, tie boli fakt konštrukčne ozaj nevydarené. Na každom kúrení, čo som mal, bol s nimi nejaký problém.
Pôvodné kúrenie, poskladané z repasovaných a nových dielov, a toto úplne nové kúrenie:
Montáž a rozbehanie.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek