Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
Změna je život a tak přecházím na Balius 8x18" s pneu Fulda 245/40/18
Svoje stávající 17" tady nabízím k prodeji: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=41&t=64645
Svoje stávající 17" tady nabízím k prodeji: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=41&t=64645
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Tom0 - S80 3,2
Canicula su velmi pekne kolesa ale na tvoju S80 idu tie baliuse peckovo. Mohol si nehat na zimu canicula ked tak
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
Nemůžu, na zimu mám 16" s pneu 205/60 a k nim nové nepoužité sněhové řetězy Pewag SnoxPro.
Takže zima je odsouzena tomuto.
Proto 17" Canicula posílám do světa.
Takže zima je odsouzena tomuto.
Proto 17" Canicula posílám do světa.
-
Offline
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Tom0 - S80 3,2
Kdybych neměl skoro fungl zimní gumy na 18'', tak bych je vzal...Tom0 píše:Nemůžu, na zimu mám 16" s pneu 205/60 a k nim nové nepoužité sněhové řetězy Pewag SnoxPro.
Takže zima je odsouzena tomuto.
Proto 17" Canicula posílám do světa.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
O víkendu proběhl servis klimatizace, poslední servis byl před 4 roky při výměně chladiče.
Stále sice fungovala, ale tak nějaké to doplnění bylo potřeba.
Měl jsem tam 460g, má být 720g, takže nějaký ten "přirozený" úbytek tam je.
No a jelikož mi při servisu klimy klekla ze dne na den autobaterie, tak dnes nová.
Měl jsem tam Vartu Silver, 6 let a konec... takže to už ne
Dal jsem tam od zdejšího prodejce autodílů (lidé z Kladna znají), prodává baterie se vzhledovou vadou bez etiket se standartní dvouletou zárukou. Při vrácení staré baterie mám 80Ah za 1360Kč.
Stejnou vzhledově poškozenou 60Ah mám přes rok v Cabriu a je to v pohodě.
Stále sice fungovala, ale tak nějaké to doplnění bylo potřeba.
Měl jsem tam 460g, má být 720g, takže nějaký ten "přirozený" úbytek tam je.
No a jelikož mi při servisu klimy klekla ze dne na den autobaterie, tak dnes nová.
Měl jsem tam Vartu Silver, 6 let a konec... takže to už ne
Dal jsem tam od zdejšího prodejce autodílů (lidé z Kladna znají), prodává baterie se vzhledovou vadou bez etiket se standartní dvouletou zárukou. Při vrácení staré baterie mám 80Ah za 1360Kč.
Stejnou vzhledově poškozenou 60Ah mám přes rok v Cabriu a je to v pohodě.
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
Dnes výměna předních kotoučů, moje už přesluhovaly a chtěl jsem příští rok měnit.
Ale nakonec jsem dal zánovní, které se tady objevily v inzerci.
Po delším váhání jsem je nakonec vzal a nelituji.
Už jsou na autě a fakt dobrý.
Za 500Kč oba dva... No neber to...
A hlavně, jedná se o originál Volvo...
Ale nakonec jsem dal zánovní, které se tady objevily v inzerci.
Po delším váhání jsem je nakonec vzal a nelituji.
Už jsou na autě a fakt dobrý.
Za 500Kč oba dva... No neber to...
A hlavně, jedná se o originál Volvo...
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
Najeto 246.000km a včera začal odcházet interiérový ventilátor.
Běžel dobře, pak začal zpomalovat, rachotit, zrychlovat, zpomalovat až zastavil a už se nerozjel.
Po nějakém odpočinku opět běžel a celá situace se opakovala.
No v rámci autoklimy ten větrák jede v podstatě pořád a tak už má možná i nárok.
Začal jsem zjišťovat info co a jak a zjistil jsem že v domácích podmínkách je to nejspíš neřešitelný, navíc je potřeba speciální volvo přípravek na demontáž větráku, bez kterého to prý nelze udělat .
A tak jsem přemýšlel nad servisem a podle čísla dílu si zjistil na kolik vyjde ventilátor v autorizáku...
No, vypadlo na mě za větrák cca 13.000kč
Nakonec jsem se do toho ráno pustil, podle návodu na netu a youtube.
Vypadá to děsivě, ale za dvě hodiny byl větrák venku i bez spešl přípravku...
Vzhledem k náročnosti práce jsem rovnou zavrhnul větrák z vrakoviště, abych nemusel proceduru v dohledné době opakovat.
Jsou k dispozici různé druhovýroby v cenách cca 2000Kč a víc.
Je objednaný, začátkem příštího týdne bych měl pokračovat a tak volvo zůstává ve stavu rozpracováno...
Běžel dobře, pak začal zpomalovat, rachotit, zrychlovat, zpomalovat až zastavil a už se nerozjel.
Po nějakém odpočinku opět běžel a celá situace se opakovala.
No v rámci autoklimy ten větrák jede v podstatě pořád a tak už má možná i nárok.
Začal jsem zjišťovat info co a jak a zjistil jsem že v domácích podmínkách je to nejspíš neřešitelný, navíc je potřeba speciální volvo přípravek na demontáž větráku, bez kterého to prý nelze udělat .
A tak jsem přemýšlel nad servisem a podle čísla dílu si zjistil na kolik vyjde ventilátor v autorizáku...
No, vypadlo na mě za větrák cca 13.000kč
Nakonec jsem se do toho ráno pustil, podle návodu na netu a youtube.
Vypadá to děsivě, ale za dvě hodiny byl větrák venku i bez spešl přípravku...
Vzhledem k náročnosti práce jsem rovnou zavrhnul větrák z vrakoviště, abych nemusel proceduru v dohledné době opakovat.
Jsou k dispozici různé druhovýroby v cenách cca 2000Kč a víc.
Je objednaný, začátkem příštího týdne bych měl pokračovat a tak volvo zůstává ve stavu rozpracováno...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5049
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Tom0 - S80 3,2
Ten návod na youtube jsem viděl a od té doby se děsím , že bych to musel v domácích podmínkách dělat.
Smekám před tebou
Smekám před tebou
-
Offline
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Tom0 - S80 3,2
taky obdivuju Tomovu odvahu takhle si auto rozebrat, klobouk dolů
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
Tom0 - S80 3,2
To musia ist von aj budiky? Ci tie boli demontovane pri nejakej inej prilezitosti..?
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
Ano, musí.. .
Ze strany budíku je konektor, šroubek a plastová západka motoru ventilátoru.
Ze strany budíku je konektor, šroubek a plastová západka motoru ventilátoru.
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
Tady je pro ilustraci ten videonávod jak na to...
Já už jen můžu doufat že v mém případě skutečně pomůže výměna ventilátoru a nebude pryč ještě výkonový modul ovládání větráku. To je taky docela častá závada.
Každopádně výkonový modul nyní po testování dává napětí pod zátěží stabilně, ale i větrák se točí najednou statečně.
Nezbyde než čekat na nový a po montáži se uvidí...
Já už jen můžu doufat že v mém případě skutečně pomůže výměna ventilátoru a nebude pryč ještě výkonový modul ovládání větráku. To je taky docela častá závada.
Každopádně výkonový modul nyní po testování dává napětí pod zátěží stabilně, ale i větrák se točí najednou statečně.
Nezbyde než čekat na nový a po montáži se uvidí...
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Tom0 - S80 3,2
Mne moj na XC obcas trosku piska. ale nic hrozne. zvycajne v zakrutach a tak tiez ma caka vymena ale zatial to neriesim =)
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
Už je to tady, dnes přivezla pošta balíček s větrákem.
Na první pohled je to stejný, jen originál má konektor v sobě a tento polák má konektor na drátech venku.
šel by taky schovat, ale musel bych zkracovat dráty a do toho se mi z důvodu záruky nechtělo, takže zůstal tak jak byl.
Na montáž je samozřejmě potřeba speciální přípravek, ten jsem si vyrobil a zde důkaz jak v jednoduchosti je krása.
V podstatě jde jen o to se něčím dostat přes lopatky na plastový kryt motoru, aby šlo tímto krytem motoru pootočit.
Zajímavý bylo vrátit klapku a trefit její tři šroubky (dva nejsou vidět vůbec a jeden blbě).
A pak už jen vrátit vzduchovod, budíky, jednotku s držákem, koberec, sedačku, kaslík, připojit baterku a jít se svézt...
Ujel jsem přes 30km a zdá se že je vše v pořádku, ventilátor fouká stabilně.
A pár foto toho mého přípravku:
Na první pohled je to stejný, jen originál má konektor v sobě a tento polák má konektor na drátech venku.
šel by taky schovat, ale musel bych zkracovat dráty a do toho se mi z důvodu záruky nechtělo, takže zůstal tak jak byl.
Na montáž je samozřejmě potřeba speciální přípravek, ten jsem si vyrobil a zde důkaz jak v jednoduchosti je krása.
V podstatě jde jen o to se něčím dostat přes lopatky na plastový kryt motoru, aby šlo tímto krytem motoru pootočit.
Zajímavý bylo vrátit klapku a trefit její tři šroubky (dva nejsou vidět vůbec a jeden blbě).
A pak už jen vrátit vzduchovod, budíky, jednotku s držákem, koberec, sedačku, kaslík, připojit baterku a jít se svézt...
Ujel jsem přes 30km a zdá se že je vše v pořádku, ventilátor fouká stabilně.
A pár foto toho mého přípravku:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5049
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Tom0 - S80 3,2
a sevisáci nebudou mít co žrát
-
Offline
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
Tom0 - S80 3,2
super práce! budu dělat na své XC70...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
246.500km
Opět výměna oleje s filtrem a k tomu ještě tentokrát svíčky po 60.000km.
Opět výměna oleje s filtrem a k tomu ještě tentokrát svíčky po 60.000km.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
Tom0 - S80 3,2
ahoj díky moc za topic já už jsem to mezitím našel protože jsem měl dnes trochu víc času tak jsem zapnul i noťas a tam to hledání je přece jenom přehlednější. Jinak musím souhlasit z většinou, že jsi fakt borec a obdivuji takové lidi co se toho nebojí a jdou do toho opravdu klobouk dolů Každýmu se projevuje ten ventilátor jinak ale asi mě čeká brzy taky výměna díval jsem se na Hellu to vycházelo docela dobře a to udělátko co jsi sis vyrobil je taky pecka jednoduchý a tak banální. Zkusím ten ventilátor ještě nějak pořešit ale asi ten ventilátor stějně objednám ať ho raději mám. Tak ať se daří a hodně šťastných km bez nehod a bez závad
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
Další mezník v neprodejnosti auta překonán...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
Tom0 - S80 3,2
Tak to já počítám příští rok
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Tom0 - S80 3,2
vy toho naděláte, já už mám na budíkách 330 000+ a jezdím vesele dál
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Tom0 - S80 3,2
Průměr je dán jízdou v jednom kuse na 180km...
Proto je to 8l/100km s 3,2
Jinak mi tam běžně svítí 10, 11, 12 na normálních couračkách kolem komína.
Proto je to 8l/100km s 3,2
Jinak mi tam běžně svítí 10, 11, 12 na normálních couračkách kolem komína.
Tom0 - S80 3,2
Na ten prumer jsem se prave chtel zeptat - jestli neni neco spatne? Na to se nedostanu ani na volnobeh
Ale podle posledniho prispevku vidim, ze je vsechno v poradku a tech 12, u XC70 AWD spis 13, muzu odsouhlasit
Ale podle posledniho prispevku vidim, ze je vsechno v poradku a tech 12, u XC70 AWD spis 13, muzu odsouhlasit
-
Offline
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Tom0 - S80 3,2
Když jsem jezdil svou obvyklou trasu na benzín, tak Dolní Roveň - Praha a zpět, při dálničních (tachometrových 135km/hod ) jsem se dostával tak na 9-9,5, couračky taky tak 12l
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé