Rychlé ztuhnutí řízení

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2220
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od Zajsoft »

A pouzil jsi uz konecne nejaky cistic?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

butcherson
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 II

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od butcherson »

Zajsoft píše:A pouzil jsi uz konecne nejaky cistic?
Bohuzel. V dobe cisteni sem nemohl sehnat v Brne skladem. Takze sem udelal bez nej. Takze zopakovat komples proces a v posledni fazi do nadobky dat olej + cistic. Po tydnu znovu cele vypustit a nechat pouze olej. Chapu dobre?
Naposledy upravil(a) butcherson dne 15 dub 2018 08:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC 90 II - 2015 AWD DRIVE-E Polestar

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od Romulusw »

Já jsem to dělal minulý týden bez čističe, ale fakt poctivě, aby se to nesmíchalo, někde vedle jsou fotky. A je to OK.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=62432&start=25

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2220
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od Zajsoft »

butcherson píše:
Zajsoft píše:A pouzil jsi uz konecne nejaky cistic?
Bohuzel. V dobe cisteni sem nemohl sehnat v Brne skladem. Takze sem udelal bez nej. Takze zopakovat komples proces a v posledni fazi do nadobky dat olej + cistic. Po tydnu znovu cele vypustit a nechat pouze olej. Chapu dobre?
Pokud to uz mas jak botu tak jo, pokud jen tmavsi, tk, odsaj kolik bude potreba na cistic - v pripade BG je to 325ml a minimalne den, bych to tam nechal a normalne s tim jezdil...
Ono otazka co tam kdo v minulosti nalil za sajrajty, ktery ted budes dolovat ven...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

butcherson
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 II

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od butcherson »

Je to jak bota. Takze cele vysat, vycistit a potom doliju cistič (celou nádobku). Pojezdim a potom cele komplet vycistim.

Mel by tam byt kvalitni olej (jedine v servisu ze by tam nekdo dal neco jineho, ale pochyju). Já tam dávám Hydraulický olej FEBI BILSTEIN 06161, ktery mi byl doporucen, tak snad je to ok.

Budu auto prodavat, tak bych to dal rad doporadku, at to nekdo nekoupi s vadou.
_________________
XC 90 II - 2015 AWD DRIVE-E Polestar

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 597
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od passport5 »

Když přidáš plyn tak volantem otočíš? :Bravo:
Ptal jsem se několikrát a ty nic.
Abys neměl ko čerpadlo a neměnil tu olej do alelujá,ikdyž jak to vypadá,asi je to pěkně zahumusený.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

butcherson
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 II

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od butcherson »

passport5 píše:Když přidáš plyn tak volantem otočíš? :Bravo:
Ptal jsem se několikrát a ty nic.
Abys neměl ko čerpadlo a neměnil tu olej do alelujá,ikdyž jak to vypadá,asi je to pěkně zahumusený.
To je omlouvám! Zapadlo mě to v těch komentářích. Při vyšších rychlostech to nikdy nevytuhne úplně. Celou dobu při řízení je to ale tužší (ale rovnoměrně). U nízké rychlosti (parkování, zatáčka) to občas hodně zatuhne. Když dám neutrál a prošlápnu do otáček, tak to někdy pomůže a někdy ale ani to ne.
_________________
XC 90 II - 2015 AWD DRIVE-E Polestar

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 597
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od passport5 »

Já měnil nedávno čerpadlo,při parkování zatuhávalo,přídal jsem plyn a šlo točit:-) po výměně bez problémů,a vůbec celé řízení jde líp.Jak jsem si na to zvyknul,ani mi nepřišlo, že i za jízdy už je volant tužší,jestli ti nikde nic neteče,tak podle mě ti propouští čerpadlo a možná je už v horším stavu,než jsem měl já.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

butcherson
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 II

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od butcherson »

passport5 píše:Já měnil nedávno čerpadlo,při parkování zatuhávalo,přídal jsem plyn a šlo točit:-) po výměně bez problémů,a vůbec celé řízení jde líp.Jak jsem si na to zvyknul,ani mi nepřišlo, že i za jízdy už je volant tužší,jestli ti nikde nic neteče,tak podle mě ti propouští čerpadlo a možná je už v horším stavu,než jsem měl já.
Nikde nic netece, to sem pozoroval. Nechaval si menit v servisu? Co to koštovalo?
_________________
XC 90 II - 2015 AWD DRIVE-E Polestar

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 597
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od passport5 »

čerpadlo jsem kupoval Bosh na Pema díly,posílal jsem staré protiúčtem a vyšlo mě kolem 4500kč.
měnil jsem sám,nebo přesněji můj mechanik.nemám zdviž..:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

butcherson
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 II

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od butcherson »

passport5 píše:čerpadlo jsem kupoval Bosh na Pema díly,posílal jsem staré protiúčtem a vyšlo mě kolem 4500kč.
měnil jsem sám,nebo přesněji můj mechanik.nemám zdviž..:-)
Diky za info! Ja uz mam na ceste matrose na cisteni a oleje. Zkusim tedy naposledy toto a pak druhy krok vymena..
_________________
XC 90 II - 2015 AWD DRIVE-E Polestar

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 597
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od passport5 »

jestli jsi kapalinu vyměnil a je to pořád stejný,asi bych šetřil kapalinou,taky to něco stojí a rovnou čerpadlo vyměnil..:-)
ja to půl roku před výměnou čerpadla čistil také,,nová kapalina apod. a nepomohlo to,a ani nemohlo,když čerpadlo nedělá co má,u tebe ,jak píšeš je to ještě víc znát než u mně,neztrácel bych čas a asi to rovnou vyměnil.
Ale taky se mi nechtělo...:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od hajnej »

Nechej si ten olej na nový čerpadlo :wink:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 597
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od passport5 »

Přesně...:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

butcherson
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 II

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od butcherson »

Tak jsme vyčistil opět komplet nádobky, začal pumpovat starý olej (viz foto), ale bylo zajímavé, že černá byla nádobka a půl. Zbytek byl čistý. Čekal bych že bude černá větší část. Přidal jsem tedy nový olej a nádobku naplnil čističem (BG108). Díval jsme se dnes a je tam opět černo, tak doufám že z již vyčištěných částí.

Nechám to pár dní a uvidíme...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC 90 II - 2015 AWD DRIVE-E Polestar

butcherson
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 II

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od butcherson »

Tak bohužel, vypadá to špatně. Po komplet vyčištění, je to ještě horší. Dřív pří výměně okruhu to šlapalo cca 2-3 týdny dobře než to začalo vytuhávat, tentokrát to ale jede špatně hned od startu. Kruháče a parkování jsou velkou výzvou (naštěstí jsem měl dlouhá léta Škodu 130, takže si u řízení i zavzpomínám..). To předpokládám odešlo čerpadlo úplně. Možná zůstaly nějaké zbytky BG108 někde v oběhu a dělat to toto? Je divné, že to blbne hned po výměně..
_________________
XC 90 II - 2015 AWD DRIVE-E Polestar

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 597
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od passport5 »

když jsem měnil olej já,tak dlouho jsem lil čistý olej a točil volantem,až mi tekla nová kapalina....
prostě abych vyměnil úplně všechen olej za nový..plus vyčistit nádobku

https://www.youtube.com/watch?v=Op6vqOlutTE"

a pokud přidáš plyn a volantem pohneš lépe,prostě novým olejem to nevyřešíš , čerpadlo je KO.jen oddaluješ výměnu čerpadla, která tě asi nejspíš nemine.
Naposledy upravil(a) passport5 dne 24 dub 2018 13:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

butcherson
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 II

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od butcherson »

Filtr a nádobku jsem čistil vždy (tím čističem brzd) a cca 2 lahve oleje. Už to teklo čistý. Jen otázka, jestli bych viděl zbytky čistidla..protože to je čirý.
_________________
XC 90 II - 2015 AWD DRIVE-E Polestar

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 597
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od passport5 »

dělal jsi to jak na videu?
já tam žádnej sajrajt nelil,jen nový olej.a bylo to bez problémů,jen jsem holt také už měnil čerpadlo,holt bolest
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 597
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od passport5 »

nebo druhá možnost,že je to tak zaneřáděný,že ti pořád vytejká bordel ven a pořád to vlastně čistíš,ale to že volant nemá sílu jinak nevyřešiš,než novým čerpadlem,pokud se to chová jako u mně,a nikde ti nic neteče
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od Romulusw »

To není dobrý :( evidentně je ten olej nějak (asi teplotně ) přetěžovanej. Nevím, problém v čerpadle, nebo v řízení.

butcherson
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 II

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od butcherson »

Ted to po nejake dobe jakoby pri otaceni naraz povolilo. Odpor uz neni takovej..ale to stejny to udelalo i pred minulym cistenim.
_________________
XC 90 II - 2015 AWD DRIVE-E Polestar

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od Romulusw »

Já to měnil (asi 14 dní) a dnes jsem na to kouknul. Je to to krásně čiré zelené.

butcherson
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 II

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od butcherson »

Je to zvláštní, ale po tom "lupnutí" (ne zvukově, ale pocitově) to reaguje úplně dobře. Napadlo mě zavzdušnění - sice po čištění tam bylo pár bublinek, ale potom zmizely. Po každé jízdě sem kontroloval a nebyly tam.
_________________
XC 90 II - 2015 AWD DRIVE-E Polestar

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Rychlé ztuhnutí řízení

Příspěvek od hajnej »

butcherson zase potvrdí pravidlo výjímky, že ne vždy je nutné měnit čerpadlo. Dej vědět, jak se to bude dál chovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé