B200FT dlouho startuje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
B200FT dlouho startuje
Je to možný. Pak zblbne benzínovou jednotku a zlobí startování.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Nojo, ale vždyť posledně vyndání baterky ani pojistky nepomohlo
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
B200FT dlouho startuje
Je to jenom tip.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
B200FT dlouho startuje
Těžko soudit. Zkus plyn co nejvíc vyřadit. Tzn. vycvakat a zapojit vstřiky benzínu napřímo, lambdu pustit do řj. a chvíli jezdi. Pokud to blbnout nebude, tak bych celej plyn hodil někomu na hlavu, ať to dá do kupy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Asi nic jinýho nezbyde, ale seřídit to stejně chce, tak uvidíme. Budu s tim muset ovšem nějak absolvovat emise. Jestli tohle nějak dopadne a ten plyn bude bez problému chodit, tak si otevřu šampus. Nebo aspoň krabicák, protože na šampus nezbydou love
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 10
B200FT dlouho startuje
Tak mne napadá , že kdysi jsem řešil problém , studený motor nechtěl naskočit na benzín , odpojil jsem LPG hadici od směšovače a chytlo to hned tak jsem při běžícím studeném motoru chtěl zasunout hadici zpátky a ejhle jak jsem ji přiložil motor začal jít blbě stačilo popojet cca 1km pak jsem hadici připojil motor ok, toto jsem dělal asi týden pak jsem se rozhodl rozebrat ventyl na LPG před směšovačem , po vyčištění a mírném napružení pružiny další 4roky OK
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
B200FT dlouho startuje
To byl ale podtlakový systém, ne? Protože u systému se vstřikovači se plyn do válců dostat přes vstřiky nemůže. Leda by byly poškozené.
A jaký vlastně má Kryštof systém? Podtlak nebo vstřiky?
A jaký vlastně má Kryštof systém? Podtlak nebo vstřiky?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 10
B200FT dlouho startuje
Ano byl to podtlak, před rokem jsem nechával dávat nový LPG podtlak , cena skoro za polovinu co by stál přímí vstřik auta před cca r2000 neni problém.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Já mám sekvenci, sice nějakou starou, ale jsou to klasika vstřiky, taká nějaká fotka tu
[img]https://s25.postimg.org/jtf2ayutn/IMG_0603_1.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/jtf2ayutn/IMG_0603_1.jpg[/img]
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Taková teorie...
Ten plynovej okruh je furt natlakovanej, nemá žádný čepadla a podobný kokotiny, da ?
Když to dlouho točí, je šance, že to bude při startu bohatý, ja ?
Když jsem měl uplně vyjetou plynovou nádrž před výměnou, problém nebyl....
Ten furt natlakovanej okruh bude mít někde nějakej werk, kterej bude znemožňovat plynu propouštět do plynovejch vstřikovačů, ne ?
Nebude tenhle werk rozbitej ?
Protože starty v rozmezí několika více hodin jsou problémový, ale kratší jsou na brnk (i když často ještě na kratší brnk, než klasickej benzínovej start)
Napadlo mě se tady zkusit ještě vykecat, než se pustim do zjišťování, jak a kam připojit zpátky benzínový vstřiky a lambdu, jak psal Tomáš.
Ten plynovej okruh je furt natlakovanej, nemá žádný čepadla a podobný kokotiny, da ?
Když to dlouho točí, je šance, že to bude při startu bohatý, ja ?
Když jsem měl uplně vyjetou plynovou nádrž před výměnou, problém nebyl....
Ten furt natlakovanej okruh bude mít někde nějakej werk, kterej bude znemožňovat plynu propouštět do plynovejch vstřikovačů, ne ?
Nebude tenhle werk rozbitej ?
Protože starty v rozmezí několika více hodin jsou problémový, ale kratší jsou na brnk (i když často ještě na kratší brnk, než klasickej benzínovej start)
Napadlo mě se tady zkusit ještě vykecat, než se pustim do zjišťování, jak a kam připojit zpátky benzínový vstřiky a lambdu, jak psal Tomáš.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
B200FT dlouho startuje
Můžeš zkusit odpojit hadici od reduktoru ke vstřikům, jestli z reduktoru nebude pořád cítit plyn. Samozřejmě to odfoukne, ale pak už nic cítit nesmíš.Krystof P. píše:Taková teorie...
Ten plynovej okruh je furt natlakovanej, nemá žádný čepadla a podobný kokotiny, da ?
Když to dlouho točí, je šance, že to bude při startu bohatý, ja ?
Když jsem měl uplně vyjetou plynovou nádrž před výměnou, problém nebyl....
Ten furt natlakovanej okruh bude mít někde nějakej werk, kterej bude znemožňovat plynu propouštět do plynovejch vstřikovačů, ne ? Jak na nádrži tak na reduktoru jsou ventily. Teoreticky by jeden nebo oba mohly nedoléhat, či váznout. Ale vstřikovače jsou jakoby další ventily, které teprve pouští plyn do válců, to už je třetí zábrana, která by musela být trop.
Nebude tenhle werk rozbitej ?
Protože starty v rozmezí několika více hodin jsou problémový, ale kratší jsou na brnk (i když často ještě na kratší brnk, než klasickej benzínovej start)
Napadlo mě se tady zkusit ještě vykecat, než se pustim do zjišťování, jak a kam připojit zpátky benzínový vstřiky a lambdu, jak psal Tomáš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Tak to bych zvládnout mohl, díky za radu. On ten plyn má najeto xxx kilometrů a xx let s neznámym stupněm údržby, tipoval bych že 0. Jde mi o to, že bych potřeboval udělat plynový emise/ emise/ technickou, a tudíž je to nejnevhodnější doba na to, laborovat jestli to dát radši plynařovi (který snad tohle umí v republice dva a nevim jestli oba dobře) nebo mechanikovi.
No a třeba mi taky stejně nic jinýho nezbyde
No a třeba mi taky stejně nic jinýho nezbyde
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
B200FT dlouho startuje
No, jestli je to takhle starý, tak je potřeba vyměnit membrány v reduktoru a udělat repase vstřiků. A taky vyměnit filtry LPG.
Co je tam za vstřiky? Jestli nějaké neznámé, tak bych zvážil výměnu za Valtek.
Co je tam za vstřiky? Jestli nějaké neznámé, tak bych zvážil výměnu za Valtek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Filtr(y) jsem nechával měnit společně s výměnou nádrže.
Jestli z toho něco poznáš, něco jsem odfotil.
Valtek máš nějaký dobrý zkušenosti ? Koukal jsem, že za 1600 by to byla celkem přijatelná alternativa repasi stávajících.
[img]https://s25.postimg.org/adpfyzgl7/IMG_5079.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/6hc42zg63/IMG_5084.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/dkjzimggr/IMG_5088.jpg[/img]
Jestli z toho něco poznáš, něco jsem odfotil.
Valtek máš nějaký dobrý zkušenosti ? Koukal jsem, že za 1600 by to byla celkem přijatelná alternativa repasi stávajících.
[img]https://s25.postimg.org/adpfyzgl7/IMG_5079.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/6hc42zg63/IMG_5084.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/dkjzimggr/IMG_5088.jpg[/img]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
B200FT dlouho startuje
Takhle z dálky to jako Valteky vypadá. To by bylo v pohodě, protože na ně stojí sada na jeden vstřik pouhých 80 Kč.
Jinak ten papír je na prd, vzhledem k tomu, že není označeno co je namontováno.
Jinak ten papír je na prd, vzhledem k tomu, že není označeno co je namontováno.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Ještě to pak okouknu až bude líp vidět. Vim, že už se asi blbě ptám, ale je šance, že je tohle spojený s těma problémama se startovánim ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
B200FT dlouho startuje
Myslím, že ne. Jak jsem psal, spíše bude problém se špatně nastavenou směsí. Ale to špatné nastavení může být způsobeno i opotřebením vstřiků, které dávají více než když jsou v cajku.
Takže nejdřív dát dohromady plyn a pak řešit starty.
Takže nejdřív dát dohromady plyn a pak řešit starty.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Ok, zkusim ještě poptat u člověka, co mi měnil nádrž, jestli by byl ochotnej udělat nějakou základní repasi těch vstřiků a reduktoru. On nemá možnost nastavit tartarini, nedostane se do něj. Pak to teda nechat někde seřídit a pak se uvidí. Díky za rady.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
B200FT dlouho startuje
Na repasi těch Valteků stačí hodinky a nějaký udělátor na ně. No a taky trafo, kterým budeš s tím vstřikem cvakat. Chystám se něco vyrobit, protože těch Valteků je v rodině hodně a já se taky chystám v dohledné době dělat repas. Horší je, že jak jsem teď marod tak nemám přístup do nástrojárny v práci a tak to musím jenom vymyslet a realizovat to budu až se do práce vrátím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Takže to zvládne
Je hezký, jak to postupně od začátku vlákna, kde vlastně žádnej problém nebyl, pomalu přešlo k problému, kterej je zrovna dlouhý startování. Co bych dal za to, kdyby to chytalo tak blbě, jako na začátku
Je hezký, jak to postupně od začátku vlákna, kde vlastně žádnej problém nebyl, pomalu přešlo k problému, kterej je zrovna dlouhý startování. Co bych dal za to, kdyby to chytalo tak blbě, jako na začátku
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Heh, teď jsem se všiml tohoto:
[img]https://s25.postimg.org/fewu0a3gb/IMG_5090.jpg[/img]
Kdo pozná co tam nesedí ?
[img]https://s25.postimg.org/fewu0a3gb/IMG_5090.jpg[/img]
Kdo pozná co tam nesedí ?
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: 940 B200FT 1998
B200FT dlouho startuje
Jakože to máš na pětiválec na sedmdesátku?
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
No, von ten plyn je vyndanej údajně ze sedmdesátky. Ale jestli to má nějakej vliv, to nevim
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
B200FT dlouho startuje
Kontrola, zda nefouká plyn kde a hlavně kdy nemá. Těsní ventil kapalnýho LPG u reduktoru? Pak stačí jeden nefunkční vstřik a nakrmí ti sání plynem a bez vzduchu to nechytne.
Pokud nevíš, jaká se na tom dělala údržba, tak reduktor zkontrolovat by neměl bejt problém, to by měl umět každej plynař.
No, bude to chtít začít někde souložit dceru nějakýho plynaře, a asi i dobře, aby ti to dal dokupy
Pokud nevíš, jaká se na tom dělala údržba, tak reduktor zkontrolovat by neměl bejt problém, to by měl umět každej plynař.
No, bude to chtít začít někde souložit dceru nějakýho plynaře, a asi i dobře, aby ti to dal dokupy
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B200FT dlouho startuje
Tome, díky za rady. Dceru plynaře snad nebude nutný souložit. Mám nabídku natkomplet předek,vstriky , jednotka, komplet kabeláž a reduktor do 200kW do desítky, takže zkusim repasi vstřiku a reduktoru a když to nepomůže, nechám udělat komplet a bude to. Jednotka která si sama upravuje palivovou mapu podle benzínový a k tomu 5 let záruka. To zní rozumně
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé