membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
praskla mi membrana obtokoveho ventilu na mojej 940.
na skandixe maju iba celu sadu za 75e (OEM 271801), na slovenskych volvodieloch chcu dokonca 100e
tak som chvilu internetil a porovnaval fotky a vyvodil, ze mam turbo Garrett TB2543.
podla neho som nasiel toto: http://www.turbosbytm.com/diaphragm-tbo3tb25tb28-gt20
vyzera to sice podobne, lenze sa mi zda, ze v zozname kompatibilnych turbin ta moja nie je.
podla toho, co som nasiel, by to mala byt 465169-0001/3 (3517642).
otazka je teda:
viem to niekde tu objednat za normalnu cenu? (dajme tomu do 50e)?
ak nie, je to v tom linku zamenitelne?
ak nie + nie, tak ako to riesit? (odhadujem, ze objednat za tych 75e bude stale lacnejsie, nez spravit BOV, ale necham sa prekvapit)
na skandixe maju iba celu sadu za 75e (OEM 271801), na slovenskych volvodieloch chcu dokonca 100e
tak som chvilu internetil a porovnaval fotky a vyvodil, ze mam turbo Garrett TB2543.
podla neho som nasiel toto: http://www.turbosbytm.com/diaphragm-tbo3tb25tb28-gt20
vyzera to sice podobne, lenze sa mi zda, ze v zozname kompatibilnych turbin ta moja nie je.
podla toho, co som nasiel, by to mala byt 465169-0001/3 (3517642).
otazka je teda:
viem to niekde tu objednat za normalnu cenu? (dajme tomu do 50e)?
ak nie, je to v tom linku zamenitelne?
ak nie + nie, tak ako to riesit? (odhadujem, ze objednat za tych 75e bude stale lacnejsie, nez spravit BOV, ale necham sa prekvapit)
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 2636
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
Ahoj, sadu 271801 som kupoval tiez, svojho casu za 1767 CZK, cize za +- podobnu cenu.
Pri vymene membrany pravdepodobne znicis aj tesnenie a zmenil sa aj plastovy hrncek - je v nom dierka, v starom dierka nie je.
3517642 bolo nahradene 8603518; 5003712.
A nepotesim ta, u Kuceru stoji 2254,-. Skandix pyta za postovne do CZ/SK 15 Eur...
Pri vymene membrany pravdepodobne znicis aj tesnenie a zmenil sa aj plastovy hrncek - je v nom dierka, v starom dierka nie je.
3517642 bolo nahradene 8603518; 5003712.
A nepotesim ta, u Kuceru stoji 2254,-. Skandix pyta za postovne do CZ/SK 15 Eur...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
tak prislo od kuceru, nas mechos to poskladal a vysledok ziadny. vraj "regulacia nechodi", pricom "banka na regulacii je ok, skusal som kompresorom".
skladal to podla tohto obrazku:
[img]http://volvopartslisle.com/media/diagram/GR-56968.png[/img]
nejake napady, co pozriet/oskusat?
skladal to podla tohto obrazku:
[img]http://volvopartslisle.com/media/diagram/GR-56968.png[/img]
nejake napady, co pozriet/oskusat?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
no toho hore, konkretne krok c.4
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 2636
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
Ale to je Blow-off ventil, regulacia obtoku turba je na obrazku 1 resp 2. Je to ta druha plechovka, blizsie k bloku motora.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
Zrovna jsem to chtěl napsat.Sergej píše:Ale to je Blow-off ventil, regulacia obtoku turba je na obrazku 1 resp 2. Je to ta druha plechovka, blizsie k bloku motora.
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
ja viem. pisem, ze bola roztrhnuta membrana obtokoveho ventilu (BOV je nieco trochu ine). tu vymenil. to je krok c.4.
taktiez vravel, ze pozeral tu regulaciu a je ok.
moja otazka je, kde este moze byt zrada, kedze sa to furt chova rovnako ako pred opravou (auto ide max 120, na trojke nepotiahne nad 4000 ot., na stvorke ledva 3500 ot., budik turba ukazuje furt podtlak, maximalne sa rucicka dostane trosku nad stre pri plnom plyne)
taktiez vravel, ze pozeral tu regulaciu a je ok.
moja otazka je, kde este moze byt zrada, kedze sa to furt chova rovnako ako pred opravou (auto ide max 120, na trojke nepotiahne nad 4000 ot., na stvorke ledva 3500 ot., budik turba ukazuje furt podtlak, maximalne sa rucicka dostane trosku nad stre pri plnom plyne)
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 2636
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
Neviem ci sa rozumieme. Ta sada co si objednaval je na opravu BOV. To je ten rozstrel 3+4. Membrana obtokoveho ventilu - Wastegate sa neda opravit, meni sa cely ventil. Obrazky 1 alebo 2.
Pises ze regulacia nechodi a potom ze regulacia je OK, tak preto tie zmatky.
Je mozne ze je BOV stale otvoreny - prepaja saciu a vytlacnu stranu turba - uzavrety typ BOV. Nech ho skusi odpojit od hadiciek, mal by byt stale zatvoreny. Este treba skontrolovat ci pri neaktivnom wastegate nie je pootvoreny samotny obtok - nastavuje sa tou zavitovou tyckou.
Pises ze regulacia nechodi a potom ze regulacia je OK, tak preto tie zmatky.
Je mozne ze je BOV stale otvoreny - prepaja saciu a vytlacnu stranu turba - uzavrety typ BOV. Nech ho skusi odpojit od hadiciek, mal by byt stale zatvoreny. Este treba skontrolovat ci pri neaktivnom wastegate nie je pootvoreny samotny obtok - nastavuje sa tou zavitovou tyckou.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
praveze co som cital, tak prave rozdiel medzi BOV (to mam napr. na mojej T-5) a CBV (to by malo byt standardnou sucastou vsetkych turbovanych volv) je v tom, ze BOV je stale zavrety a az ked stupne na neho tlak (ten sa nastavuje), vtedy vypusti vzduch von zo systemu. CBV funguje tak, ze je pri volnobehu pootvoreny vdaka podtlaku na vytlacnej strane turba. pod plynom sa zavrie a naplno sa otvori vdaka tlaku za turbom, ktory sa vytvori zatvorenim skrtiacej klapky. stale si to uplne presne neviem predstavit, cerpam z tadialto: http://people.physics.anu.edu.au/~amh110/blow_off_valve.htm
ale teda chapem dobre, ze ked sa odpoji, ma byt uplne zatvoreny? ako zistim, ci je zatvoreny? tj. co mam spravit a co bude zelane spravanie? chapem spravne, ze sa tam nic nenastavuje? resp. co presne nastavim tou zavitovou tyckou, co spominas?
co sa tyka wastegate, tak chapem, ze to v principe funguje zhruba podobne, akurat teda cez neho obtekaju turbo vyfukove plyny. z coho vyvodzujem, ze ak je otvoreny moc, tak auto nebude mat ocakavany vykon, tj. moj pripad. neviem ale ako to pretestujem a co si pamatam, ak tu ludia pisali, ze mali chybu tam, tak zvykli otacky kolisat a auto prikapavat a podobne (neviem, ci si pamatam dobre) a to mne sa nedeje.
ale teda chapem dobre, ze ked sa odpoji, ma byt uplne zatvoreny? ako zistim, ci je zatvoreny? tj. co mam spravit a co bude zelane spravanie? chapem spravne, ze sa tam nic nenastavuje? resp. co presne nastavim tou zavitovou tyckou, co spominas?
co sa tyka wastegate, tak chapem, ze to v principe funguje zhruba podobne, akurat teda cez neho obtekaju turbo vyfukove plyny. z coho vyvodzujem, ze ak je otvoreny moc, tak auto nebude mat ocakavany vykon, tj. moj pripad. neviem ale ako to pretestujem a co si pamatam, ak tu ludia pisali, ze mali chybu tam, tak zvykli otacky kolisat a auto prikapavat a podobne (neviem, ci si pamatam dobre) a to mne sa nedeje.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
a este sa opytam - s wastegate nikto nic nerobil, ten zavit na tom nikto roky nechytal. menili sme iba tu membranu CBV. aj tak to treba skusit znovu nastavit?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
Ještě jinak, to čemu kluci říkaji blow off ventil je CBV. Tam se nic nenastavuje, maximálně se dá vyměnit pružina (v případě, že ztrácíš víc tlaku, než je zdrávo). Wastegate se nastavuje pomocí tý závitový tyčky, pokud budeš rozumnej, nemusíš mít žádnej měřák, prostě ho přitáhneš a wg bude otvírat dýl, auto líp pojede. Pokud ne, bude špatnej ale to bys myslim poznal, protože by to nejelo. Oproti tomu membrána na cbv nemá na výkon při plnění vliv.
Jinak s externíma bov typu odfuk do atmosféry bejvaji občas na autech s váhou vzduchu problémy, protože jsou standardně dělaný pro motory, který nejsou řízený soustavou "průtokoměrů" ale plnícím tlakem. Možná že LH jet je ještě moc blbej, ale mám dojem, že už jsem o tom taky viděl zmínku někde na netu. Takže pokud bys chtěl investovat desítku do bov, rozmyslel bych, jestli nevsadit na jistotu a koupit typ, kterej odkfukuje zpátky do okruhu.
Jinak s externíma bov typu odfuk do atmosféry bejvaji občas na autech s váhou vzduchu problémy, protože jsou standardně dělaný pro motory, který nejsou řízený soustavou "průtokoměrů" ale plnícím tlakem. Možná že LH jet je ještě moc blbej, ale mám dojem, že už jsem o tom taky viděl zmínku někde na netu. Takže pokud bys chtěl investovat desítku do bov, rozmyslel bych, jestli nevsadit na jistotu a koupit typ, kterej odkfukuje zpátky do okruhu.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
když je v sání přetlak, cbv se uzavírá, když je podtlak, je otevřenej._Iggy_ píše: ale teda chapem dobre, ze ked sa odpoji, ma byt uplne zatvoreny?
To je přesně případ, kdy by ti klasickej pfffff bov upustil už naměřenej vzduch (a pro něj připravenou dávku paliva) pryč z okruhu a bylo by to bohatý.
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
njn, dik vsetkym za prispevky, ale mam dojem, ze sme sa nikam nepohli. ja uz len zrekapitulujem:
- rozdiel medzi BOV a CBV chapem, nad zamenou som sa zamyslal vyssie, dopadlo to kupou opravnej sady.
- symptomy a moment, kedy zacali, jasne napovedaju na roztrhnutu membranu CBV.
- ked to mechos otvoril, membrana bola roztrhnuta.
- objednal som sadu, tj. pruzinu, membranu, tesnenie, vsetko.
- mechos nasadil, skusal do toho CBV fuknut a vraj to tlak drzalo spravne
vysledok = ziadna zmena a nevieme, co dalej.
akurat ma teda fakt asi drbne, ked zistime, ze niekde zabudol dotiahnut SK pasku a bol to blby falosny luft a ja tu kvoli tomu uz neviemkolko dni prudim
- rozdiel medzi BOV a CBV chapem, nad zamenou som sa zamyslal vyssie, dopadlo to kupou opravnej sady.
- symptomy a moment, kedy zacali, jasne napovedaju na roztrhnutu membranu CBV.
- ked to mechos otvoril, membrana bola roztrhnuta.
- objednal som sadu, tj. pruzinu, membranu, tesnenie, vsetko.
- mechos nasadil, skusal do toho CBV fuknut a vraj to tlak drzalo spravne
vysledok = ziadna zmena a nevieme, co dalej.
akurat ma teda fakt asi drbne, ked zistime, ze niekde zabudol dotiahnut SK pasku a bol to blby falosny luft a ja tu kvoli tomu uz neviemkolko dni prudim
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
S roztrženou blánou od cbv bys změnu ani nepoznal. Jestli nemáš boost, bude blbejwastegate . Podívej se, jestli se tyčkaedobře hejbe a správně otevírá komoru. Sorry za formu, je to z mobilu.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
A po dírách se taky podívej. Třeba ic se umí rozšklebit až při plnění a fouká. Wg je celistvej, nemá někde díru ?
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
Vyriesene
Turbo uz sa netoci seknuta je vrtulka
Turbo uz sa netoci seknuta je vrtulka
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12200
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
To se občas stane, když se protrhne membrána. Turbo se přetočí a je vymalováno
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
Takže pohoda, máš identifikovanou závadu Mimochodem dobrej mechanik
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
tak on ked to skusal prvykrat, vrtulky sa tocili ani necitil volu. a ked nasiel roztrhnutu membranu na CBV, logicky predpokladal, ze bol problem iba v nej. az ked to po vymene stale neslo, znovu pozrel aj vrtulky a tentokrat uz to pretocit neslo.
nevymenite niekto turbo na B230 za turbo na T5?
nevymenite niekto turbo na B230 za turbo na T5?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
To se mi nějak nezdá. Roztržená membrána cbv nezpůsobí ztrátu boostu. Ale tak to už je jedno. Ondra prodává 15g, to je z 850 T5.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12200
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
Nenapadá mě, kdy by platilo toto tvoje tvrzení.Krystof P. píše:..Roztržená membrána cbv nezpůsobí ztrátu boostu...
Malá dirka působí malý "zkrat", takže turbo se na stejný tlak musí víc točit, tim tlak nastupuje později a efektivita jde do hajzlu. Dirka se zvětšuje a turbo se musí víc a víc točit, aby přetlačilo ten zkrat. Bohužel ta dirka je vlastně i obtok škrtící klapky. Efekt pro turbo bude stejný, jako když praskne hadice nebo samotný IC. Akorát teda u CBV si toho můžeš všimnout až za dlouho, pokud autem nejezdíš denně a nemáš ho hodně v ruce.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
Protože se uzavírá když je v sání přetlak?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12200
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
membrana bypassu na Garrett TB2543 (B230FT)
Přetlak vůči čemu? A když je protržený, tak se neuzavře, teda uzavře, ale netěsní.
Standardní stav CBV(BOV) je zavřeno. Pouze pokud je v parohách podtlak, tak se otevře, aby uvolnil tlak, který se u roztočenýho turba vytvoří proti zavřený klapce.
No a když má být zavřeno a ono není, tak se tlak netvoří tak, jak by měl.
_Iggy_: bacha na to, garrett vs. mitsubishi, je tam spoustu věcí jinak. Přírubama počínaje a chlazením vodou konče. Některý gerety nejsou vodní a když, tak maji jiný připojení. Vim, že asi víš, ale co kdyby...
Přeji dobrý lov.
Standardní stav CBV(BOV) je zavřeno. Pouze pokud je v parohách podtlak, tak se otevře, aby uvolnil tlak, který se u roztočenýho turba vytvoří proti zavřený klapce.
No a když má být zavřeno a ono není, tak se tlak netvoří tak, jak by měl.
_Iggy_: bacha na to, garrett vs. mitsubishi, je tam spoustu věcí jinak. Přírubama počínaje a chlazením vodou konče. Některý gerety nejsou vodní a když, tak maji jiný připojení. Vim, že asi víš, ale co kdyby...
Přeji dobrý lov.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé