Baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Baterie
To právě nevím, na jaký parametr se zaměřit. Teď je tam např. 80Ah a má jen 700A. Ta mnou vybraná např. 85Ah má 800A, jsou i 95Ah, které mají také "jen" 800A.
Někde jsem zaslechl, že by se měl více člověk soustředit na startovací proud než na kapacitu.
Někde jsem zaslechl, že by se měl více člověk soustředit na startovací proud než na kapacitu.
-
Offline
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Baterie
konkrétně vartu ti nedoporučuju,moje osobní zkušenost taková,že nám jich v rodině několik odešlo vždycky okolo třetího roku - v rúzných autech.Víc už vydrželi ty úplně nejlevnější dolívací varty.Aktuálně teď mám v autě Banner 6tý rok,zatím šlape.Nebo bych zkusil Exide,ty bejvali taky spolehlivý.Pokud chces velkej proud a neřešíš cenu šel bych do Optimyshalibaba píše:Ahoj, trošku se přiživím na tomto tématu - asi i u nás baterka odchází - origo VOLVO, pravděpodobně od prodeje nového auta - tj. 05/2012, nedostanu se ani nabíjením nad 12,5V a po nabití během několika hodin pokles na 11,5V
Rozmýšlím, co tam dát a našel jsem za rozumnou cenu:
VARTA Silver Dynamic 74Ah 750A anebo 77Ah 780A - bude tato kapacita postačující pro naftu, D3 2.0, výhřev sedaček, xenony, teď přes zimu zadní sklo apod. přes týden 10-15km tam a odpoledne zpět, přes víkend běžně 100-200 km.
Má z Vás někdo tento typ VART alespoň např. 3 roky?
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvky: 3204
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Baterie
Varta bývala výborná, ještě když vyráběli u nás.
Teď je výroba v čajně a kvalita šla hodně dolů.
Kdysi jsem měl Vartu silver dynamic (ještě s magickým okem) ve Formanu.
Vydržela tam 8 let a pak ještě prošla 2 Feldama u šváry.
Dohromady cca 12 let a 300t km.
Teď mám sice taky Vartu, ale nevěřím že vydrží stejně.
V druhým autě mám Banner, tak uvidíme co vydrží víc...
Teď je výroba v čajně a kvalita šla hodně dolů.
Kdysi jsem měl Vartu silver dynamic (ještě s magickým okem) ve Formanu.
Vydržela tam 8 let a pak ještě prošla 2 Feldama u šváry.
Dohromady cca 12 let a 300t km.
Teď mám sice taky Vartu, ale nevěřím že vydrží stejně.
V druhým autě mám Banner, tak uvidíme co vydrží víc...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kladno
- Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI
Baterie
Varta se vyrábí pořád v Evropě, i u nás v České Lípě. Problém začal při změně vlastníka, Johnson Controls změnili technologii výroby, Varta má teď desky lisovaný z tenký a křehký pásoviny, naproti tomu Banner a Exide maj pořád desky odlejvanýBasstl píše:Varta bývala výborná, ještě když vyráběli u nás.
Teď je výroba v čajně a kvalita šla hodně dolů.
Kdysi jsem měl Vartu silver dynamic (ještě s magickým okem) ve Formanu.
Vydržela tam 8 let a pak ještě prošla 2 Feldama u šváry.
Dohromady cca 12 let a 300t km.
Teď mám sice taky Vartu, ale nevěřím že vydrží stejně.
V druhým autě mám Banner, tak uvidíme co vydrží víc...
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Baterie
Paráda. Zrovna jsem jednu 100Ah koupil.4leSh píše: Exide maj pořád desky odlejvaný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Baterie
A to se pozna jak? Napr. podle velikosti baterky?
Mam jeste nabidku na nejakou 95Ah GS Titan a ta je pomalu jednou tak delsi jak varta. Ale do kastliku by se vlezla
Ta zmena technologie je ted nekdy? V druhem aute mam BOSCH S5 silver od 3/2013 a zatim bez problemu.
Mam jeste nabidku na nejakou 95Ah GS Titan a ta je pomalu jednou tak delsi jak varta. Ale do kastliku by se vlezla
Ta zmena technologie je ted nekdy? V druhem aute mam BOSCH S5 silver od 3/2013 a zatim bez problemu.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
Baterie
abych ti tu parádu trochu schladil, koukni na můj příspěvek na předchozí stráncehajnej píše:Paráda. Zrovna jsem jednu 100Ah koupil.4leSh píše: Exide maj pořád desky odlejvaný
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Baterie
No pěkné. Každopádně jsem z tohoto důvodu vzal baterku v kamenném obchodě. Jestli se takhle odporoučí, hodím jim to na hlavu.yoby píše: abych ti tu parádu trochu schladil, koukni na můj příspěvek na předchozí stránce
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
Baterie
Já jsem stále věrnej Vartě a doufám, že mě nezklame.
Je pravda, že čím novější věci, tím se více kazí => proto máme ty 10letý Volva nebo starší
v druhým autě je 3 roky Varta Silver 55Ah a bez problému (suzuki swift)
Je pravda, že čím novější věci, tím se více kazí => proto máme ty 10letý Volva nebo starší
v druhým autě je 3 roky Varta Silver 55Ah a bez problému (suzuki swift)
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3378
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Baterie
Cece taky sem mel exide premium a po roce nebo dvou lehla. Dost rychle. Ted mam dalsi 2 tak uvidime....yoby píše:Takže po roce se se mnou asi loučí Exide Premium 72Ah ... preventivní nabití před zimou ... před nabíjením 12,2 V, po nabíjení kdy nabíječka hlásila full, 12,38 V. Posléze druhý auto s Vartou stejnou nabíječkou naboucháno na 12,9 V. Fakt spotřebák.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Baterie
Ahoj. Tak už to začíná být hodně akutní, ale nějak jsme se nedobrali k výsledku. Co teda vzít? VARTA, BOSCH, EXIDE nebo rovnou nějaký no-name, protože životnost nových baterek už není co bývala? V TESCU teď mají nějako 100A snad za 2.300
Anebo zkusit koupit ve Volvu? Je baterka braná jako náhradní díl? Mám auto starší 5-ti let, takže by mohla být sleva, ale předpokládám, že slevu dostanu pouze v případě, že si tam u nich nechám baterku vyměnit.
Anebo zkusit koupit ve Volvu? Je baterka braná jako náhradní díl? Mám auto starší 5-ti let, takže by mohla být sleva, ale předpokládám, že slevu dostanu pouze v případě, že si tam u nich nechám baterku vyměnit.
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Baterie
S dnešními zkušenostmi - volil bych Banner nebo nějakého lepšího Bosche (ale z německých skladů). Asi mě (jako u každého mého "nového" auta) čeká opět nákup aku. 4 roky "nové" auto varuje, že má slabou baterku, CEM hlásí průběžně asi 50-60% (ale jak to měří, netuším). Ani delší jízdou nebo dobrou nabíječkou doma se to nezlepší.
Za mě: Banner - v největším rozměru, co se tam vejde.
Exide už (po asi 3 špatných zkušenostech doma i v okolí) nechci vidět. 2ks ani nepřežily záruku a prodejce mi ukázal kliku z venku.
P.
Za mě: Banner - v největším rozměru, co se tam vejde.
Exide už (po asi 3 špatných zkušenostech doma i v okolí) nechci vidět. 2ks ani nepřežily záruku a prodejce mi ukázal kliku z venku.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Baterie
Za Teba to nikto nevyrieši a riešenie je individuálne pre každého, podľa vlastných preferencií a skúseností.shalibaba píše:Ahoj. Tak už to začíná být hodně akutní, ale nějak jsme se nedobrali k výsledku.
Mne už pošli dve Exidky po druhom roku, takže som s nimi už nadobro skončil. Ale názory sa tu rôznia. U mňa Banner. Tú si môžem aj skontrolovať aj doliať.
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Baterie
Proto zjišťuji zkušenosti ostatních.
Bude to asi kus od kusu - teď jsem koukal, že v Zafiře mám nějakou Starter plus 74A už 8 let (tenkrát stála nějakých 1.600 Kč) a do loňského léta držela pořád jako nová.
Na služebním autě odešla originál ŠKODA baterka po 6-ti letech - ze dne na den, v SUPu mám BOSCH S5 téměř pět let starou a zatím OK.
Ty Bannerky nevypadají draze, jen mi přijde startovací proud nižší, než u ostatních výrobců. Nevíte u nich někdo rozdíl mezi POWER BULL a STARTING BULL?
Bude to asi kus od kusu - teď jsem koukal, že v Zafiře mám nějakou Starter plus 74A už 8 let (tenkrát stála nějakých 1.600 Kč) a do loňského léta držela pořád jako nová.
Na služebním autě odešla originál ŠKODA baterka po 6-ti letech - ze dne na den, v SUPu mám BOSCH S5 téměř pět let starou a zatím OK.
Ty Bannerky nevypadají draze, jen mi přijde startovací proud nižší, než u ostatních výrobců. Nevíte u nich někdo rozdíl mezi POWER BULL a STARTING BULL?
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Baterie
myslím, že pokud se tam vejde něco kolem 90-100Ah, tak startovací proud nemusíš řešit, při té kapacitě bude vždy dostatečný
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Mě už to takto hlásí druhým rokem sem tam jednou za měsíc a starty i mrazech stále OK. Takže dokud neklekne, neřeším. Jedná se o 6letou Vartu Silver 85Ahok2ucx píše: auto varuje, že má slabou baterku, CEM hlásí průběžně asi 50-60% (ale jak to měří, netuším).
P.
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kladno
- Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI
Baterie
Mezi Starting Bull a Power Bull je rozdíl pouze ve výkonnosti, Starting Bull je základní řada, Power Bull je silnější. V některých rozměrech existuje ještě varianta Professional Power Bull, které obsahují nejvíce olova, jsou tudíž nejodolnější a nejkvalitnější.shalibaba píše:Proto zjišťuji zkušenosti ostatních.
Bude to asi kus od kusu - teď jsem koukal, že v Zafiře mám nějakou Starter plus 74A už 8 let (tenkrát stála nějakých 1.600 Kč) a do loňského léta držela pořád jako nová.
Na služebním autě odešla originál ŠKODA baterka po 6-ti letech - ze dne na den, v SUPu mám BOSCH S5 téměř pět let starou a zatím OK.
Ty Bannerky nevypadají draze, jen mi přijde startovací proud nižší, než u ostatních výrobců. Nevíte u nich někdo rozdíl mezi POWER BULL a STARTING BULL?
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Baterie
Mám se na co těšit. To abych ji do 2 let vystavil testovací zátěži. Takže bufík každý den.ok2ucx píše: Exide už (po asi 3 špatných zkušenostech doma i v okolí) nechci vidět. 2ks ani nepřežily záruku a prodejce mi ukázal kliku z venku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Baterie
Hlášku o vybité baterii vidím skoro každý den, byť starty jsou zatím stále OK.Jakub Svoboda píše:Mě už to takto hlásí druhým rokem sem tam jednou za měsíc a starty i mrazech stále OK. Takže dokud neklekne, neřeším. Jedná se o 6letou Vartu Silver 85Ahok2ucx píše: auto varuje, že má slabou baterku, CEM hlásí průběžně asi 50-60% (ale jak to měří, netuším).
P.
Jenže kvůli tomuto stavu baterie nechce dálkově startovat bufík. A to už "problém" je.
Novým kandidátem bude Banner Power Bull Pro 84Ah. K mému překvapení se 100Ah do XC70III (a patrně i všech ostatních příbuzných P3) nevleze...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chotiměř
Baterie
zavolej do volva, jakou ti dají cenu, někdy minulej rok na jaře 2900kč , ofic je dražší, asi 4tisíce, je to devadesátka, kupoval jsem jich dost, nejstarší myslím 2009-10=pořád jezdí
30659800
30659800
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Baterie
Snad nikdo, včetně mě ten autorizák zatím nezkusil. Jen sem někdo hodil cenu dle ofiko ceníku.Uhlák píše:zavolej do volva, jakou ti dají cenu, někdy minulej rok na jaře 2900kč , ofic je dražší, asi 4tisíce, je to devadesátka, kupoval jsem jich dost, nejstarší myslím 2009-10=pořád jezdí
30659800
Poptával tedy někdo baterku do svého vozu v autorizáku? Jakou nabídku dostal?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Baterie
Banner, no zasa ak jazdite kratke trasy s dieslom ( najma v zime), baterku casto nedobijate tak ju porazi a moze byt znackova... V zime dobijam raz do mesiaca.
Kupil som 110 ah a trebalo dorabat fix na baterku, lebo origo uchyt precnieva o 2 cm.
Kupil som 110 ah a trebalo dorabat fix na baterku, lebo origo uchyt precnieva o 2 cm.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
A co toto, to nebylo varování????hajnej píše:Mám se na co těšit. To abych ji do 2 let vystavil testovací zátěži. Takže bufík každý den.ok2ucx píše: Exide už (po asi 3 špatných zkušenostech doma i v okolí) nechci vidět. 2ks ani nepřežily záruku a prodejce mi ukázal kliku z venku.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=145&t=23319&p=741392&hilit=tak+jsem+se+probuf%C3%ADkoval#p741392
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Baterie
Tohle varování mi poslala stará baterka, ale dobrej pamatovákJakub Svoboda píše: Mám se na co těšit. To abych ji do 2 let vystavil testovací zátěži. Takže bufík každý den.
A co toto, to nebylo varování????
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=145&t=23319&p=741392&hilit=tak+jsem+se+probuf%C3%ADkoval#p741392
Navíc baterka by měla mít šanci se dobít, když denně maká 60km.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Baterie
Nevyznám se v jednotlivých platformách (P3), ale dneska jsem měřil kastlík, tak na S60 II MY2012 na délku 35,5 cm, na šířku 17,5 cm a na výšku pokud by byla baterka 35cm tak max. 17,50cm - horní víko (dekl) baterky se hloupě ke kraji snižuje. Bez deklu bych tam podle mne 19cm dostal - ale nezjišťoval jsem, jestli by už nepřekážela výškově kapotě.ok2ucx píše: Novým kandidátem bude Banner Power Bull Pro 84Ah. K mému překvapení se 100Ah do XC70III (a patrně i všech ostatních příbuzných P3) nevleze...
P.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé