PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#76 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Abgreid zrcátek, přední masky a plastíků nárazníků dokončen. Další level budou chromy zadního nárazníku.
Vypadá to fakt šupovně naživo
Mimochodem SPZ bez podznačníků to taky oživí.
Vypadá to fakt šupovně naživo
Mimochodem SPZ bez podznačníků to taky oživí.
Naposledy upravil(a) PINĎABC dne 11 zář 2017 10:49, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#77 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To velke logo je moc hezke. Taky na v70 II chci takove
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#78 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ta maska je pecka
Pokud tomu rozumím tak jsi měnil jen logo a masku jsi nechával původní?
Pokud tomu rozumím tak jsi měnil jen logo a masku jsi nechával původní?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#79 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Super Pinďo ! Pěkně si s tím hraješ. Auto vypadá výrazně lépe, než jak jsi jej koupil, jen tak dál Přední velké logo ( jak já ho chci ), chromy, světla...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#80 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Znak nenasadíš původní gril, musíš koupit celé, možná by to šlo nějak udělat, ale bylo by to komplikované s nejistým výsledkem.
Jsem rád, že se vám to líbí
Jsem rád, že se vám to líbí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#81 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
vím že to nejde, proto stále hledám a hledám nebo zkusime ty tve "zbytky" ?PINĎABC píše:Znak nenasadíš původní gril, musíš koupit celé, možná by to šlo nějak udělat, ale bylo by to komplikované s nejistým výsledkem.
Jsem rád, že se vám to líbí
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#82 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Chětlo by to foto před/po.PINĎABC píše:Abgreid zrcátek, přední masky a plastíků nárazníků dokončen. Další level budou chromy zadního nárazníku.
Vypadá to fakt šupovně naživo
Mimochodem SPZ bez podznačníků to taky oživí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#83 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Je to tetohajnej píše:Chětlo by to foto před/po.PINĎABC píše:Abgreid zrcátek, přední masky a plastíků nárazníků dokončen. Další level budou chromy zadního nárazníku.
Vypadá to fakt šupovně naživo
Mimochodem SPZ bez podznačníků to taky oživí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#84 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Aha, jsem myslel, že proto jsi prodával tu masku bez znaku, že jsi použil pouze znakPINĎABC píše:Znak nenasadíš původní gril, musíš koupit celé, možná by to šlo nějak udělat, ale bylo by to komplikované s nejistým výsledkem.
Jsem rád, že se vám to líbí
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#85 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Koupil jsem novou masku bez znaku na Allegru a z AVdílů znak a ten mi přišel na masce bez rámečku asi ho nechtěli polámat při vytahování, byla to vcelku dupačka ho vyprostit a stejně se mi podařilo jeden čudlík na znaku ulomit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#86 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To by jsi musel i jiné lišty, protože ty chrom jsou v tom jakoby zapuštěné.Haben píše:Pindo hezke to je. Jsi se mohl ve ctvrtek pochlubit. I me modre v70 by chromove listy slusely, ale kde a za kolik sehnat? To jsem jeste neresil
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#87 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ten chip jede jako prase ze 100 na 200 co by dup, pěkně to táhne a ten zvuk jupí jou Doporučuji ho všem je to pecka. Jak bude čas nahrají to zrychlení kluci ušatí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#88 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tak se hlasim na projizdku
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#89 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Jasná páka dneska mě to fakt překvapilo jak to jede když jsem sem nechal unést.
Co teprve T6 to musí být peklo
Co teprve T6 to musí být peklo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#90 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Nespletl sis auta? 3,2 na svou váhu normálně nebývá nijak ostrá, nárůst výkonu nějak velký nemáš ne?
Noo T6 jde poladit úplně jinak .
Noo T6 jde poladit úplně jinak .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#91 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Nekaž mi radost...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#92 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Neurážej se pořád , já věřím, že to pojede jinak, jen by mě zajímalo jak velký rozdíl to může udělat.
Výkonově asi moc ne, ale křivkou kroutícího momentu?
Výkonově asi moc ne, ale křivkou kroutícího momentu?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#93 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ano, je.PINĎABC píše:Co teprve T6 to musí být peklo
Ale jsem rád, že máš radost!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#94 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Konečně jsem měl přiležitost okusit tento motor (3.2) trošku blíže, byť v XC90 - a musím přiznat, že je to velmi příjemná motorizace. Jistě, není to taková raketa jako V8, ale pro rozhýbání mastodonta XC90 to naprosto a důstojně vyhoví. S Pinďovou 3.2 jsem jel opravdu jen chvilku, ale i tam to bylo velmi příjemné překvapení.
Myslím, že tahle motorizace je tak trošku opomíjená Popelka, svým jízdním projevem (i zvukem - ano vím, na zvuk to nejezdí, ale však jsme pořád malí kluci, ne?) je to parádní svezení. V kombinaci s 6q převodovkou se s tím jede dobře, potřebuješ-li výkon (zrychlení), automat podřadí o jeden stupeň (tam se nic moc neděje), stačí lehce přišlápnout a o dva kvalty vedle se začnou dít věci. Ne - není to závoďak (u S80 ani u XC90 nikdo nic takového nepředpokládá), ale na bezpečně předjetí je to naprosto super - pohodlné a hladké zrychlení. Škoda přeškoda, že se aspoň tento 6-válec nedostal do nové platformy SPA. Ale vývoj a ekofašismus nezastavíš.
Podrobnější srovnání s další plnotučnou motorizací T6 přinesu na jiném místě, jakmile budou dojmy trošku ucelenější...
P.
Myslím, že tahle motorizace je tak trošku opomíjená Popelka, svým jízdním projevem (i zvukem - ano vím, na zvuk to nejezdí, ale však jsme pořád malí kluci, ne?) je to parádní svezení. V kombinaci s 6q převodovkou se s tím jede dobře, potřebuješ-li výkon (zrychlení), automat podřadí o jeden stupeň (tam se nic moc neděje), stačí lehce přišlápnout a o dva kvalty vedle se začnou dít věci. Ne - není to závoďak (u S80 ani u XC90 nikdo nic takového nepředpokládá), ale na bezpečně předjetí je to naprosto super - pohodlné a hladké zrychlení. Škoda přeškoda, že se aspoň tento 6-válec nedostal do nové platformy SPA. Ale vývoj a ekofašismus nezastavíš.
Podrobnější srovnání s další plnotučnou motorizací T6 přinesu na jiném místě, jakmile budou dojmy trošku ucelenější...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#95 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
PINĎABC píše:Ten chip jede jako prase ze 100 na 200 co by dup, pěkně to táhne a ten zvuk jupí jou Doporučuji ho všem je to pecka. Jak bude čas nahrají to zrychlení kluci ušatí
Rozpovídej se - kde, co a jak, s kým, proč a za kolik?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#96 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
je to od ok2ucx, bohužel po čipnutí jsem nenatankoval 100 oktanu, ale klasiku na eurooil jako rozdíl šel poznat, ale teprve včera jsem tam nalil OMW 100 a jak to ožilo ty vole jsem čuměl jak péro. Vždycky jsem byl zvyklý na turbo efekt, že to jako pořádně zatlačí když tomu dáš napít, ale tady to velice příjemně zrychluje a jen podle rafičky tachometru poznáš že fest. to už jsem všechny předjel a je čas brzdit protože rychlost v autě se nezdá být taková jaká je na tachometru a pak zase po plynu a jupí v před Spotřeba bude krapet vyšší když si takhle hraju, ale jak se nabažím budu jezdit s rozumem na klobouka. Ten rozdíl před a po je tam fakt poznat a můžu jen doporučit,
Cenu přesně neznám měl jsem to úplatkem protislužbou nebo tak nějak se to dá nazvat , ale nijak závratná nebude v přepočtu na plné nádrže bych řekl max max 3 a to jsem možná přehnal
Cenu přesně neznám měl jsem to úplatkem protislužbou nebo tak nějak se to dá nazvat , ale nijak závratná nebude v přepočtu na plné nádrže bych řekl max max 3 a to jsem možná přehnal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#97 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Aměla by i ta spotřeba spadnout??PINĎABC píše:je to od ok2ucx, bohužel po čipnutí jsem nenatankoval 100 oktanu, ale klasiku na eurooil jako rozdíl šel poznat, ale teprve včera jsem tam nalil OMW 100 a jak to ožilo ty vole jsem čuměl jak péro. Vždycky jsem byl zvyklý na turbo efekt, že to jako pořádně zatlačí když tomu dáš napít, ale tady to velice příjemně zrychluje a jen podle rafičky tachometru poznáš že fest. to už jsem všechny předjel a je čas brzdit protože rychlost v autě se nezdá být taková jaká je na tachometru a pak zase po plynu a jupí v před Spotřeba bude krapet vyšší když si takhle hraju, ale jak se nabažím budu jezdit s rozumem na klobouka. Ten rozdíl před a po je tam fakt poznat a můžu jen doporučit,
Cenu přesně neznám měl jsem to úplatkem protislužbou nebo tak nějak se to dá nazvat , ale nijak závratná nebude v přepočtu na plné nádrže bych řekl max max 3 a to jsem možná přehnal
Říkal jsem si, že u atmosféry přece nemůže čipnutí nic moc udělat na výkonu....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#98 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
No to ne, ale může byt s fabriky poddimenzovanější a mít rezervu ve výkonu. Třeba brácha nedávno chipnul 2,4i na 138kw nebo tak nějak a pochvaluje si jak zvednutí výkonu tak i lepší spotřebu cca o litr.
jak dám nerez výfuk určitě se to ještě zlepší některé prameny uvádějí i 15kw to bych byl příjemně spokojený ale nečekám tolik.
jak dám nerez výfuk určitě se to ještě zlepší některé prameny uvádějí i 15kw to bych byl příjemně spokojený ale nečekám tolik.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#99 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Jj, 135kW . Taky to tak máme, u 2,4 je pěkná rezerva. Nejslabší má 103kW (104?) a jen SW zvednutí na 135kW jde poznat pěkně.PINĎABC píše:No to ne, ale může byt s fabriky poddimenzovanější a mít rezervu ve výkonu. Třeba brácha nedávno chipnul 2,4i na 138kw nebo tak nějak a pochvaluje si jak zvednutí výkonu tak i lepší spotřebu cca o litr.
jak dám nerez výfuk určitě se to ještě zlepší některé prameny uvádějí i 15kw to bych byl příjemně spokojený ale nečekám tolik.
Pinďo, zajímalo by mě jestli není větší nárůst v krouťáku než ve výkonu?
No, pokecáme zítra .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#100 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Jak zítra? To už je ten sraz, já myslel příští týden!
Nebo potřebuješ brýle pro řidiče a stavíš se za mnou do práce?
Nebo potřebuješ brýle pro řidiče a stavíš se za mnou do práce?
Naposledy upravil(a) PINĎABC dne 11 říj 2017 20:00, celkem upraveno 1 x.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 68 Odpovědi
- 10635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 15 Odpovědi
- 9636 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 291 Odpovědi
- 45414 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 0 Odpovědi
- 1258 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 107 Odpovědi
- 14069 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda