Funny story - rok mi leží ve skříni nové 280mm kotouče a desky, a když se to konečně rozhodnu vyměnit, tak zjistím že mám na C70 300mm brzdy.
Jaké máte brzdy na první C70 T5 vy? Já měl za to, že na C70 byl 280mm standard, a 300mm se objevovalo vyjímečně jako příplatek?
A to sem si myslel, že sem to měřil ...
C70 T5 - 300mm brzdy?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1131
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#1 C70 T5 - 300mm brzdy?
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#2 C70 T5 - 300mm brzdy?
302 byly na plnotučnejch T5 standardně, kromě prvních let výroby. Jestli máš teda 302, ještě se dělaly příplatkový 320mm, nebo 15. Police spec.
Jinak desky klidně použij z 280 na ten větší kotouč (302), 16" nejsou o moc větší, alespoň standard Volvo. Zato jsou dražší. Jinak 16" Textary pokrývají celou plochu 302 kotouče a nejsou drahý.
Jinak desky klidně použij z 280 na ten větší kotouč (302), 16" nejsou o moc větší, alespoň standard Volvo. Zato jsou dražší. Jinak 16" Textary pokrývají celou plochu 302 kotouče a nejsou drahý.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 R
- Bydliště: Nitra
#3 C70 T5 - 300mm brzdy?
Jj presne tak, ja som mal na Cečku tiež 320mm original ale jelikož sa už ťažko zháňajú a stoja majland tak som tam dal 280mm. Po meste bohate stačia nakolko s tým nezávodím jak pirátKrystof P. píše:302 byly na plnotučnejch T5 standardně, kromě prvních let výroby. Jestli máš teda 302, ještě se dělaly příplatkový 320mm, nebo 15. Police spec.
Jinak desky klidně použij z 280 na ten větší kotouč (302), 16" nejsou o moc větší, alespoň standard Volvo. Zato jsou dražší. Jinak 16" Textary pokrývají celou plochu 302 kotouče a nejsou drahý.
_________________
855 R 1996 Red, V70 R AWD 2000 Laser Blue, V70 2.5D
Bolo: S40 1,9TDI 2002, Volvo 245 GL 1988, 850 2,5TDI 1996, S80 2,5T AWD 2003, V40 2,0T Sport 2002, V70 1997 2,5TDI, 855 T5 166kW, 854 R Red, C70 T5 saffron
855 R 1996 Red, V70 R AWD 2000 Laser Blue, V70 2.5D
Bolo: S40 1,9TDI 2002, Volvo 245 GL 1988, 850 2,5TDI 1996, S80 2,5T AWD 2003, V40 2,0T Sport 2002, V70 1997 2,5TDI, 855 T5 166kW, 854 R Red, C70 T5 saffron
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#4 C70 T5 - 300mm brzdy?
Místo těch drahých dvoudilnych kotoučů u 320mm brzd se dají použít jednodílné z xc70, které jsou za běžnou cenu...
#5 C70 T5 - 300mm brzdy?
Nechci zakládat nový téma.
Chystám se měnit kotouče a desky 302mm EBC Ultimax a desky Yelowstuff.
Konfigurátor mi nabízí 2 typy desek.
DP41362R a DP4880R
Podle obrázku vypadají téměř shodně (až na tloušťku a výřez uprostřed), ale desky můžou mít mírně odlišný tvar.
Mám srovnání jenom s deskama na 280mm brzy, který vypadají stejně jako EBC DP4880R a mají tloušťku 18,5mm.
Nevím jestli na 302mm kotouče jsou stejný desky, nebo to jsou to ty druhý.
Půjdou tam asi oboje, ale rád bych zvolil tu lepší možnost.
Neřešil to někdo?
Chystám se měnit kotouče a desky 302mm EBC Ultimax a desky Yelowstuff.
Konfigurátor mi nabízí 2 typy desek.
DP41362R a DP4880R
Podle obrázku vypadají téměř shodně (až na tloušťku a výřez uprostřed), ale desky můžou mít mírně odlišný tvar.
Mám srovnání jenom s deskama na 280mm brzy, který vypadají stejně jako EBC DP4880R a mají tloušťku 18,5mm.
Nevím jestli na 302mm kotouče jsou stejný desky, nebo to jsou to ty druhý.
Půjdou tam asi oboje, ale rád bych zvolil tu lepší možnost.
Neřešil to někdo?
- Přílohy
-
- DP41362R.jpg (38.08 KiB) Zobrazeno 613 x
-
- DP4880R.jpg (40.38 KiB) Zobrazeno 613 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: STB
- Vůz: 2,5 850 GLT
#6 C70 T5 - 300mm brzdy?
Ten vyrez bude pravdepodobne na cidlo (kontakt) opotrebenia. Funkcne by mali byt rovnake...
#7 C70 T5 - 300mm brzdy?
Trocha detektivní práce.
Je v tom trochu zmatek.
Podle katalogu EBC se dávali na některý eRka brzdiče Girling. Na ostatní ATE.
Obě možnosti se ještě dají kombinovat s kotouči 302 i 305.
Na kombinaci brzdičů ATE a kotoučů 302mm, je možné dát desky DP4880R (ty s výřezem), i DP41362R.
Na 305mm kotouče je možné dát (v kombinaci s brzdiči Girling i ATE) pouze desky DP41362R.
Kotouče 305mm by podle všeho měli mít o 1mm větší tloušťku a destičky DP41362R jsou podle výkresu taktéž o 1mm silnější.
To už jsou v součtu 3mm.
Tak teď nevím...
Ještě doplnění pro Céčkaře:
tam je to jednodušší.
Dávali se pouze 302mm kotouče a brzdiče ATE.
Destičky tam jdou oboje.
Odkaz na katalog EBC ke stažení:
http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-c-1856.html?zenid=fj4t59a7h1mnh4dece9kearh60
Je v tom trochu zmatek.
Podle katalogu EBC se dávali na některý eRka brzdiče Girling. Na ostatní ATE.
Obě možnosti se ještě dají kombinovat s kotouči 302 i 305.
Na kombinaci brzdičů ATE a kotoučů 302mm, je možné dát desky DP4880R (ty s výřezem), i DP41362R.
Na 305mm kotouče je možné dát (v kombinaci s brzdiči Girling i ATE) pouze desky DP41362R.
Kotouče 305mm by podle všeho měli mít o 1mm větší tloušťku a destičky DP41362R jsou podle výkresu taktéž o 1mm silnější.
To už jsou v součtu 3mm.
Tak teď nevím...
Ještě doplnění pro Céčkaře:
tam je to jednodušší.
Dávali se pouze 302mm kotouče a brzdiče ATE.
Destičky tam jdou oboje.
Odkaz na katalog EBC ke stažení:
http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-c-1856.html?zenid=fj4t59a7h1mnh4dece9kearh60
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 2333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od veducitechnik
-
- 1 Odpovědi
- 558 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomik T5
-
- 8 Odpovědi
- 927 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Gravy
-
- 7 Odpovědi
- 697 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bizon17
-
- 31 Odpovědi
- 1002 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky