Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC
Ahojte, tak jsem se rozhodl že se taky přidám tu do galerie.
Jak to všechno začalo, přes felicii a další všemožné vozy jsem se nakonec dostal k tomu, že jsem měl půjčenou "firemní" S60 D5 2002 . Bylo to super poježdějí, oproti mému tehdejšímu Fiatu Stilo úplný pojízdný obývák. Druhý šéfik jezdil se starším Saabem 9-3 Aero. Tak to ve mě začalo hlodat a jednou před vánoci o zápočtovém období jsem jen tak vlezl na bazar a začal projíždět inzeráty. Ovliněný výše zmíněnými vozy jsem si koupil pod stromeček své první Volvo. Bohužel, v té době jsem toho o nich moc nevěděl a výbíral to, co vypadalo super. Takže nakonec to byla V50, 2005, 2,0D z německa, po prvním majiteli, v bazaru stála četstvě ( klasické pohádky bazaristy). Ale když byly přece měněné vstřikovače, bylo to v černy a hlavně ty krasný 18" kola, nešlo to nevzít. To se psal rok 2011. Za následnující 4 roky jsme spolu spokojeně natočili přes 100 000km, uviděli skoro celou Evropu až jednoho dne se v autě pokazilo v podstatě všechno. Odpovídalo to popisům tu na fóru a obecně na netu co se může stát. Oprava drahá jak blázen, ale nakonec auto zpojizdněno a momentálně už přes rok je u nového majitele a já rád že se mi doma uvolnilo místo. Každopádně i jako stěhovák posloužilo více než dobře. Je tam naložený rozkladací gauč, dvě křesla, konferenční stolek a další hromada harampádí. Ale oproti letišti ve V70 je to takový junior
Loni, opět na Vánoce ( krasné dárky ) jsem zde na fóru narazil na odkaz z chronofóra že jeden jejich člen prodává V70 III. už asi 4 měsice obhlížel a hledal V70 / XC70. A ukázalo se něco, co je původem z ČR, druhý majitel, servisováno jenom v autorizaku a v T6R v solidní výbavě, D5 a manuálu. Zádkladní parametry co jsem chtěl byly splněny. K tomu velice solidní prodejce, před prodejem nechal auto zkontrolovat v Průhonicích, kde jsme se společně u vozidla s lidmi z autorizáku potkali a probrali co tam je a co není. Taková klasická koupě, že se najde závada, malý problem který tě neodradí od koupě ale máš argument, který ti trošku sníží cenu. Tak přesně to, tam nebylo. Jak servis tak VIDA nekonstatovala nic špatně ( naštěstí ) . Výhoda, že majiteli bylo oznámeno, že dostane firemní auto, tak se o toto do poslední chvíle staral jak nejlíp mohl a ne že by to už dál neřešil protože bude prodávat.
Jedná se MY2009 , první registrace 2010, původ ČR. D5 136kW@151kW ( úprava Polestar) , manuál. Ve výbavě navíc oproti standartu elektrický víko kufru, adaptivní tempomat, varování před kolizí, xenony, vyhřívané přední i zadní sedačky, AUX atd.
Postupně jak s ním jezdím tak začínám přemýslet jestli si tam nějaké věci nepřilepšit. Takže v brzké době se objednám ke klukům z D5T5 a uvidíme co se tam ještě zkrýva a co se dá rozumně přidat. Rád bych natáčecí xenony, v loketce AUX rozšírit o USB, případně iPod ( lightning ) a ideálně BT přehrávaní.K dokonalosti by mi pak už chyběl jenom bufík. jelikož s autem jezdí i partnerka a budeme stavět barák pod beskydama, je k něčemu asistent pro sjezd z kopce? To si tak říkám že by mohla být čistě sw věc
K nákupu jsem dostal všechny faktury a informace o servisech ( olej co 30k , autorizak no.. ) Takže po 12k byl i s filtry vyměněn. V průhonicích tam dali Shell, ja po zdejších informacích už dal Mobil1 , tankuje se Verva a přidávají VIFka. Takže snad bude sloužit dobře a dlouho
Další aktuální vozidlo je sice NEvolvo, ale mály bobek, Aygo 2007. V této upravě ( F1 Toyota chěla oslavit že jezdí F1), výbavě a barvě je to prý jedinný kousek u nás v ČR. kterej magor by taky dal za toto nové skoro půl mega... Ale letos půjde do světa a místo něj přizveme do rodiny S60, nebo V40.
Když jsme vybírali V70, dostal jsem od kamarádů k narozeninám super kolečka, pak že se Volvo nevejde do Toyoty
Jak to všechno začalo, přes felicii a další všemožné vozy jsem se nakonec dostal k tomu, že jsem měl půjčenou "firemní" S60 D5 2002 . Bylo to super poježdějí, oproti mému tehdejšímu Fiatu Stilo úplný pojízdný obývák. Druhý šéfik jezdil se starším Saabem 9-3 Aero. Tak to ve mě začalo hlodat a jednou před vánoci o zápočtovém období jsem jen tak vlezl na bazar a začal projíždět inzeráty. Ovliněný výše zmíněnými vozy jsem si koupil pod stromeček své první Volvo. Bohužel, v té době jsem toho o nich moc nevěděl a výbíral to, co vypadalo super. Takže nakonec to byla V50, 2005, 2,0D z německa, po prvním majiteli, v bazaru stála četstvě ( klasické pohádky bazaristy). Ale když byly přece měněné vstřikovače, bylo to v černy a hlavně ty krasný 18" kola, nešlo to nevzít. To se psal rok 2011. Za následnující 4 roky jsme spolu spokojeně natočili přes 100 000km, uviděli skoro celou Evropu až jednoho dne se v autě pokazilo v podstatě všechno. Odpovídalo to popisům tu na fóru a obecně na netu co se může stát. Oprava drahá jak blázen, ale nakonec auto zpojizdněno a momentálně už přes rok je u nového majitele a já rád že se mi doma uvolnilo místo. Každopádně i jako stěhovák posloužilo více než dobře. Je tam naložený rozkladací gauč, dvě křesla, konferenční stolek a další hromada harampádí. Ale oproti letišti ve V70 je to takový junior
Loni, opět na Vánoce ( krasné dárky ) jsem zde na fóru narazil na odkaz z chronofóra že jeden jejich člen prodává V70 III. už asi 4 měsice obhlížel a hledal V70 / XC70. A ukázalo se něco, co je původem z ČR, druhý majitel, servisováno jenom v autorizaku a v T6R v solidní výbavě, D5 a manuálu. Zádkladní parametry co jsem chtěl byly splněny. K tomu velice solidní prodejce, před prodejem nechal auto zkontrolovat v Průhonicích, kde jsme se společně u vozidla s lidmi z autorizáku potkali a probrali co tam je a co není. Taková klasická koupě, že se najde závada, malý problem který tě neodradí od koupě ale máš argument, který ti trošku sníží cenu. Tak přesně to, tam nebylo. Jak servis tak VIDA nekonstatovala nic špatně ( naštěstí ) . Výhoda, že majiteli bylo oznámeno, že dostane firemní auto, tak se o toto do poslední chvíle staral jak nejlíp mohl a ne že by to už dál neřešil protože bude prodávat.
Jedná se MY2009 , první registrace 2010, původ ČR. D5 136kW@151kW ( úprava Polestar) , manuál. Ve výbavě navíc oproti standartu elektrický víko kufru, adaptivní tempomat, varování před kolizí, xenony, vyhřívané přední i zadní sedačky, AUX atd.
Postupně jak s ním jezdím tak začínám přemýslet jestli si tam nějaké věci nepřilepšit. Takže v brzké době se objednám ke klukům z D5T5 a uvidíme co se tam ještě zkrýva a co se dá rozumně přidat. Rád bych natáčecí xenony, v loketce AUX rozšírit o USB, případně iPod ( lightning ) a ideálně BT přehrávaní.K dokonalosti by mi pak už chyběl jenom bufík. jelikož s autem jezdí i partnerka a budeme stavět barák pod beskydama, je k něčemu asistent pro sjezd z kopce? To si tak říkám že by mohla být čistě sw věc
K nákupu jsem dostal všechny faktury a informace o servisech ( olej co 30k , autorizak no.. ) Takže po 12k byl i s filtry vyměněn. V průhonicích tam dali Shell, ja po zdejších informacích už dal Mobil1 , tankuje se Verva a přidávají VIFka. Takže snad bude sloužit dobře a dlouho
Další aktuální vozidlo je sice NEvolvo, ale mály bobek, Aygo 2007. V této upravě ( F1 Toyota chěla oslavit že jezdí F1), výbavě a barvě je to prý jedinný kousek u nás v ČR. kterej magor by taky dal za toto nové skoro půl mega... Ale letos půjde do světa a místo něj přizveme do rodiny S60, nebo V40.
Když jsme vybírali V70, dostal jsem od kamarádů k narozeninám super kolečka, pak že se Volvo nevejde do Toyoty
Naposledy upravil(a) Siggi dne 06 kvě 2021 19:12, celkem upraveno 2 x.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Siggi V70III
S aygem sem nalital sluzebne neco pres 40tis km a vzpominam na nej v dobrym.
Podvozek jak motokara a motor kerej jel na trojku 130 a kdyz se rozjel tak kopec nekopec
Plus zpracovani kdy pokojstr po 60tis vselijak povrzava a tohle bylo tichy jak hodinky.
Podvozek jak motokara a motor kerej jel na trojku 130 a kdyz se rozjel tak kopec nekopec
Plus zpracovani kdy pokojstr po 60tis vselijak povrzava a tohle bylo tichy jak hodinky.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Siggi V70III
V70 máš moc hezkou
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
jj, je to dobré autičko, taková motokarka. Jakmile se vytočí, tak to i jede. U těch kopců bych moc nepřeháněl, ale je fajn Hlavně na údržbu, chce jenom benzín a co 10 000 olej..3m3 píše:S aygem sem nalital sluzebne neco pres 40tis km a vzpominam na nej v dobrym.
Podvozek jak motokara a motor kerej jel na trojku 130 a kdyz se rozjel tak kopec nekopec
Plus zpracovani kdy pokojstr po 60tis vselijak povrzava a tohle bylo tichy jak hodinky.
Díkyjancho píše:V70 máš moc hezkou
A aby tak dlouho hezká nebyla, tak jsem na parkovišti ( jaká blbost jet do Ikei o víkendu... ) narazil na hňupa co se mi pěkně podepsal na přední nárazník.
Tak přemýšlím co s tím. Máte někdo zkušenosti s rozlešťováním karoserie ? Tato modrostříbrná barva je strašně náchylná. V50 byla černá a tam to jednoduše nebylo skoro vůbec vidět.
před nedávnem měněn olej, tak snad mu bude líp a nebude myslet na škrábance
Jenom malé ujištění, na tachometru máme momentálně cca 175k , takže za chvíli už bude potřeba řešit rozvody. Co ještě, byť preventivně udělat při těch 180k ? Někde jsem tu četl že prdla napínací kladka alternátoru a pak to šlo pod rozvody a pak.... Budu to řešit v autorizáku ve SvenCaru v Ostravě, tady je obsah jejich "baličku" na rozvody. Co ještě k tomu ? Je tam motor D5244T.
http://www.volvozustavavolvem.cz/cs/spickovy-servis-za-dostupnou-cenu
Díky
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 5432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Siggi V70III
Ahoj, ještě řemen klimy. Vpodstatě všechny řemeny a kladky. Jinak cena je Ok. Případně ještě servoolej.
Ještě dotaz k tomu adaptivnímu tempomatu, jak to funguje u manuální převodovky? Já ho mám u automatu a nějak si to nedokážu představit jak to řadí.
Ještě dotaz k tomu adaptivnímu tempomatu, jak to funguje u manuální převodovky? Já ho mám u automatu a nějak si to nedokážu představit jak to řadí.
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
Díky za tipy, mrknu na to a asi to tam celé z gruntuJakub Svoboda píše:Ahoj, ještě řemen klimy. Vpodstatě všechny řemeny a kladky. Jinak cena je Ok. Případně ještě servoolej.
Ještě dotaz k tomu adaptivnímu tempomatu, jak to funguje u manuální převodovky? Já ho mám u automatu a nějak si to nedokážu představit jak to řadí.
Ohledně adaptivního, je to manuál, takže to neřadí nijak. většinou to stejně jedu na dálnici na 6ku, okrsky 5, nebo město na 4ku. Je to divný, to je pravda. Ale chtěl jsme manuál ( oj ja hlupák pošetilý, další bude XC70 v automatu ) Motor je to pružný, takže není potřeba k tomu nějak moc řadit
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 5432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Siggi V70III
Ono v ceně výměny rozvodů ve Volvu je právě vše krom toho řemenu klimy, ale raději se na to zeptej. Bývá problém s napínací kladkou řemenu altíku (jak jsi psal výše). Tak když se včas nevymění a vyhne se tak může prasknout řemen a vletět do rozvodů. Pak je ti jasné co se stane....Její následná výměna se doporučuje co max. 40.000km
Jinak jsem byl skeptický k intervalu první výměny rozvodů ve 180.000km, ale když je dělali mě ve 161000km - byla dole hlava, tak se to sfouklo najednou. Tak byl původní řemen jak nový, žádné známky praskání, puchření, prostě nic.
Ještě k tomu tempomatu. To pak nějak adaptivní tempomat u manuálu postráda svůj smysl. Mě u automatu funguje od 30km/h a vpodstatě je to pak paráda, řadí to samo a rychlost podle auta předemnou pokud je v dosahu radaru, při vybočení do volného pruhu (na dálnici) pak zas zrychlí na nastavenou rychlost.
Jinak jsem byl skeptický k intervalu první výměny rozvodů ve 180.000km, ale když je dělali mě ve 161000km - byla dole hlava, tak se to sfouklo najednou. Tak byl původní řemen jak nový, žádné známky praskání, puchření, prostě nic.
Ještě k tomu tempomatu. To pak nějak adaptivní tempomat u manuálu postráda svůj smysl. Mě u automatu funguje od 30km/h a vpodstatě je to pak paráda, řadí to samo a rychlost podle auta předemnou pokud je v dosahu radaru, při vybočení do volného pruhu (na dálnici) pak zas zrychlí na nastavenou rychlost.
-
Offline
- Příspěvky: 1336
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Siggi V70III
urcite sprav preplach servo riadenia. robil som to nedavno a stalo to ani nie 20€ budem to menit kazdych 50-60tis cize 2 roky. k adaptivnemu. tiez ho mam v automate super vec no treba sa s tym naucit jazdit hlavne dialnica zvacsa idem v lavom do praveho pruhu idem malokedy . na prd je ked sa ti niekto nasere pred auto do laveho a ono prudko brzdi ale ako vravim uz som sa naucil s tym a vzdy si vtedy regulujem plyn nohou a brzdu neham na aute a adaptivnom.
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
Díky moc za info, pravě že jsem tyto katastrofické scénáře četl, navíc nedavno prdl rozvoďák kámarádovi na 5kovém bawci a servis byl fakt ranec. Takže odstrašujících případů je dost a dost. Poptám se tedy co tam je a nechám dodělat i řemen klimy.Jakub Svoboda píše:Ono v ceně výměny rozvodů ve Volvu je právě vše krom toho řemenu klimy, ale raději se na to zeptej. Bývá problém s napínací kladkou řemenu altíku (jak jsi psal výše). Tak když se včas nevymění a vyhne se tak může prasknout řemen a vletět do rozvodů. Pak je ti jasné co se stane....Její následná výměna se doporučuje co max. 40.000km
Jinak jsem byl skeptický k intervalu první výměny rozvodů ve 180.000km, ale když je dělali mě ve 161000km - byla dole hlava, tak se to sfouklo najednou. Tak byl původní řemen jak nový, žádné známky praskání, puchření, prostě nic.
Ještě k tomu tempomatu. To pak nějak adaptivní tempomat u manuálu postráda svůj smysl. Mě u automatu funguje od 30km/h a vpodstatě je to pak paráda, řadí to samo a rychlost podle auta předemnou pokud je v dosahu radaru, při vybočení do volného pruhu (na dálnici) pak zas zrychlí na nastavenou rychlost.
Ohledně tempomatu, u manuálu je to dost omezené, ale třeba na té dálnici se nestává moc často že potřebuješ podřazovat nějak výrazně. i zúžení a zpomalení na 80 ( stejně se jede 90 ) se dá bez problému projet na 6ku. Takže na dálnici s tím není problém. Ve městě když to mám, tak už je to horší. Stačí spomalit třeba o těch 20km a auto už se pak hodně dusí. Je blbé že nedokáže pracovat se spojkou ( aspoň teda myslím ), vše se děje jenom plynem a brzdou.
Díky za tip, poptám se Je pravda že rozjezd s adaptivním je vždy na dýl, když ti auto zmyzne. Když je hustý provoz, tak mu taky pomáhám plynem, aby nezačal zrychlovat až jak je před autem prázdno.Arkaz píše:urcite sprav preplach servo riadenia. robil som to nedavno a stalo to ani nie 20€ budem to menit kazdych 50-60tis cize 2 roky. k adaptivnemu. tiez ho mam v automate super vec no treba sa s tym naucit jazdit hlavne dialnica zvacsa idem v lavom do praveho pruhu idem malokedy . na prd je ked sa ti niekto nasere pred auto do laveho a ono prudko brzdi ale ako vravim uz som sa naucil s tym a vzdy si vtedy regulujem plyn nohou a brzdu neham na aute a adaptivnom.
Každopádně, když porovnám moji bezpečnou vzdálenost podle radaru ( i nastavenou jako nejkratší interval ) tak mám tak dvou až vícenásobnou, než ostatní řidiči všude okolo. Mi to nevadí, ja s podobným odstupem jezdím i jinými vozy, ale často si říkám, že nejsou schopni ubrzdit a zareagovat...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
ad ten "proplach servo řízení" , všímam si že mi postupně tuhne posilovač. Na místě to bude časem asi slušná posilovna. Může mi to vyřešit tento problém ?
Jinak jsem dnes v dílně při nasazování letních zjistil, že místo kam jsem v pohodě najel s V50 už je s V70 opravdu na knap a pár cm navíc by byl problém. Hlavně je super, co dělá lak na různém světle... Opravdu je to stejné auto
Jinak jsem dnes v dílně při nasazování letních zjistil, že místo kam jsem v pohodě najel s V50 už je s V70 opravdu na knap a pár cm navíc by byl problém. Hlavně je super, co dělá lak na různém světle... Opravdu je to stejné auto
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 1336
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Siggi V70III
ano preplach serva moze pomoct pri trhani alebo tuhsom fungovani serva. len treba spravit poriadny preplach az pokial nebude vytekat cista pekna kvapalina. tak 2-3L servo kvapaliny max.
-
Offline
- Příspěvky: 5432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Siggi V70III
Jestli ti ztuhlo řízení po přezutí na letní, tak tě asi uklidním. Mě ztuhlo řízení po přezutí na letní také a rozhodně nejsem sám v okolí kdo pozoruje to samé.
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
Na letnich jsem zatim ujel tak maximalně kilometr. Bylo to už na zimních právě, tak se ptám. Hlavně kamarád mechanik co s tím nejel posledních 10 000km se divil že je to rozdíl. Tuhnutí na letní jsem zvyklý, protože jsou větší kola na menších gumáchJakub Svoboda píše:Jestli ti ztuhlo řízení po přezutí na letní, tak tě asi uklidním. Mě ztuhlo řízení po přezutí na letní také a rozhodně nejsem sám v okolí kdo pozoruje to samé.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
Minulej týden jsme se konečně byly přezout na léto. Jelikož jsem ji kupoval na zimákach s letními v kufru, těšil jsem se jak maly děcko
Co se týče rízení a posilovače. Po nastartování, když auto stojí např. přes noc, nebo aspoň pár hodin, tak jde všechno v pohodě. Dnes, po hodinové jízdě při hledání místa na malém parkovišti už to bylo dost znát. Není to permanentně stejně špatný, někdy je to v pohodě. Kapaliny v posilovači řízení je přesně mezi ryskami.
A konečně jsem si do loketky zprovoznil BT modul na bezdratový přehrávaní z mobilu
Co se týče rízení a posilovače. Po nastartování, když auto stojí např. přes noc, nebo aspoň pár hodin, tak jde všechno v pohodě. Dnes, po hodinové jízdě při hledání místa na malém parkovišti už to bylo dost znát. Není to permanentně stejně špatný, někdy je to v pohodě. Kapaliny v posilovači řízení je přesně mezi ryskami.
A konečně jsem si do loketky zprovoznil BT modul na bezdratový přehrávaní z mobilu
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
Cau Libore, to se ti stalo na te tve XC70 ? jeste stale nesla do sveta ? Ja jedu ted v tydnu do SvenCaru vyresit rozvody, kladky a remeny. Z urcite miry jsem dost nervozni i kuli tve zkusenosti, co jsi psal Byt bych mohl byt jeste par tisic km v kliduLibor2011 píše:Ahoj, mám stejný problém. Ztuhlo mi řízení. Funguje jen v případě, že pridam plyn. Kde mi s tím pomůžou ? Kapalina neubývá.... umí nekdo propláchnout ?? Díky za info.
A jak tam budu, rovnou se zeptam co s tim rizenim. Me zarazi ze je to proste jak kdy. Prevazne blbe, nekdy dobre. Doufam ze nebude potreba davat cele nove servo, nebo tak neco. uvidime, dam vedet
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
Tak jsem se včera pekně naštval co je někdo schopen udělat s autem... když jsem prodával svoji starou V50, vypadala takto
O trošku více než rok a 20 000km později jsem na ni včera narazil na inzerátu. Je to na 100000% ona, poznám kde byla škráblá, ošoupaná atd. Nic se nezmenilo.
https://www.autoesa.cz/volvo/v50/kombi/nafta/781138185
Co udělá rok, oholení od kol, neudržování , ... z pěkného auta oježděnou hujdu, na kterou bych se už ani nepodíval...
O trošku více než rok a 20 000km později jsem na ni včera narazil na inzerátu. Je to na 100000% ona, poznám kde byla škráblá, ošoupaná atd. Nic se nezmenilo.
https://www.autoesa.cz/volvo/v50/kombi/nafta/781138185
Co udělá rok, oholení od kol, neudržování , ... z pěkného auta oježděnou hujdu, na kterou bych se už ani nepodíval...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
Tak hotovo a vyměněno. Kompletní rozvody a servis vyřešen ve SvenCaru v Ostravě a opět, stejně jako u minulého Volva na mě působili více než dobřeLibor2011 píše:Ahoj, mám stejný problém. Ztuhlo mi řízení. Funguje jen v případě, že pridam plyn. Kde mi s tím pomůžou ? Kapalina neubývá.... umí nekdo propláchnout ?? Díky za info.
Řešili jsme i to tuhé řízení. Takže se potvrdilo to horší. Výplach a vyčištění nepomohlo. Musela se měnit nádobka na servokapalinu, protože byla jak jedel a přes sítko už skoro nic neprošlo. Problém ale zustavá v čerpadle servořízení. Prý dáva o 20bar méně než by mělo. Takže mě určitě čeká vyřešení tohoto problému. Po pročištění se to výrazně zlepšilo, ale stejně to není ono a nevyhnu se tomu. Taky mi to funguje bez problému, když přidám otačky nad 1000 ot/min. Na volnoběh to nedokáže dostatečně natlačit.
Každopádně, po dobu opravy jsem měl půjčené náhradní vozidlo - Volvo S60 D4 R-Design 2015 v plné raketě. a musím říct, špatně se to vracelo
A paště jedna taková typická jarní z našeho kraje...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
Tak začneme trošku dovybavovat. Máte někdo zkušenost s doděláním BLIS do V70 III ? Co jsem tu četl a psal si s majitelem V50, tak musel měnit i řídící jednotky ve dveřích. Bude to stejně potřeba vyřešit i u 70ky ?
Zatím se mi podařilo sehnat super "balíček" komplet zrcatka s kamerama, vnitřní interiérové krytky a tlačítko na středový panel.
Může mě tam krom těch ŘJ ve dveřích čekat ještě nějaká větší nepříjemnost ? Ty jsem schopen si asi taky bez problému sehnat.
Jelikož budeme bydlet pod horama, dost uvažuju o tomto. Ma ten systém nějaký smysl ? Četl jsem že to funguje na bázi dobrždování obou náprav, ale je to jenom čista elektronika, ne ?
Zatím se mi podařilo sehnat super "balíček" komplet zrcatka s kamerama, vnitřní interiérové krytky a tlačítko na středový panel.
Může mě tam krom těch ŘJ ve dveřích čekat ještě nějaká větší nepříjemnost ? Ty jsem schopen si asi taky bez problému sehnat.
Jelikož budeme bydlet pod horama, dost uvažuju o tomto. Ma ten systém nějaký smysl ? Četl jsem že to funguje na bázi dobrždování obou náprav, ale je to jenom čista elektronika, ne ?
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 5432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Siggi V70III
Máš pojistky pod kaslíkem spolujezdce? Od tamtud jsou právě napájeny ŘJ do dveří. Pokud ne, tak bych v tom asi viděl největší problém.
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
pojistky tam jsou, tady je odkaz na online-manual a na pojistky http://new.volvocars.com/ownersdocs/2008/2008_V70/08v70_06.htm#pg240Jakub Svoboda píše:Máš pojistky pod kaslíkem spolujezdce? Od tamtud jsou právě napájeny ŘJ do dveří. Pokud ne, tak bych v tom asi viděl největší problém.
Díval jsem se že máš 2010, tam jsou pojistky po voze rozmístěny trošku jinak. Podle toho manuálu ( svůj mám v autě, jak bude chvíle tak se mrknu ) jsou pojistky do dveří vedené z kufru, z části "A" . Každopádně jsem domluvený že se to pokusíme vyřešit přístí týden, tak snad se zadaří
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
Tak minulý týden se nám zadařilo namontovat a zprovoznit BLIS. Ještě jednou moc díky ok2ucx
Nakonec bylo teda potřeba sednat
- zrcádka s BLISem ( jedno sice mělo ulomený zavit na prřišroubování ke dveřím, ale podařilo se provizorně připevnit )
- Vnitřní krytky do interiéru ( po výměně byl ještě problém s přehozením repráku, muselo se pájkou natavovat místo původních )
- řídící jednotky do dveří ( nakonec bylo potřeba vyměnit obě dvě, naštěstí šlo "jenom" přehodit střeva a nebylo potřeba je kompletně odvrtávat / rozdělávat dveře do posledního šroubku )
- tlačítko na středovou konzili ( nejjednodušší montáž )
- nahraní SW, aktualizace celého auta a nějaký ten Pavlův hack, kdy jsem si připadal jako v Matrixu
Do budoucna pak ještě možná přibudou natáčecí xenony, mám jenom statické a případně asistent sjezdu z kopce
Nakonec bylo teda potřeba sednat
- zrcádka s BLISem ( jedno sice mělo ulomený zavit na prřišroubování ke dveřím, ale podařilo se provizorně připevnit )
- Vnitřní krytky do interiéru ( po výměně byl ještě problém s přehozením repráku, muselo se pájkou natavovat místo původních )
- řídící jednotky do dveří ( nakonec bylo potřeba vyměnit obě dvě, naštěstí šlo "jenom" přehodit střeva a nebylo potřeba je kompletně odvrtávat / rozdělávat dveře do posledního šroubku )
- tlačítko na středovou konzili ( nejjednodušší montáž )
- nahraní SW, aktualizace celého auta a nějaký ten Pavlův hack, kdy jsem si připadal jako v Matrixu
Do budoucna pak ještě možná přibudou natáčecí xenony, mám jenom statické a případně asistent sjezdu z kopce
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 1336
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Siggi V70III
wow super neveril by som ze to bude takto jednoduche. kolko ta to cele stalo ak to nieje tajne ?
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V70III
Všechny díly jsem měl od jednoho člověka, co jsem našel na Bazoši a zjistil že má auto ve vedlější dědině. Takže to bylo super. I cena za to. Nejvetší problém byl s řídícíma jednotkama do dveří. To jsem nevěděl jestli budou potřeba nebo ne ( Nakonec bohužel byly... ) takže cena se o tyto jednotky zvedla. Oproti ceně z AVdíly bylo každe zrcádko levnější o 1000kč. Suma sumárum se SW i prací jsme na nějakých 16tis. Je to dost, ale mám zbytky které hodlám rozprodat. vše co zůstalo je plně funkční a použitelné dál, tak doufám že se pak dostanu na cenu cca 10tis Ale co, jsou to "jenom" prachy a je to teď zase více superArkaz píše:wow super neveril by som ze to bude takto jednoduche. kolko ta to cele stalo ak to nieje tajne ?
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Siggi V70III
Tak koukám, že ses do toho pustil a vše vyšlo. Gratulace a ať BLIS dobře slouží.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 5432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Siggi V70III
Parádní práce!!! Takže se jen vyměnily ŘJ ve dveřích a kabeláž od zrcátek se připojila do nich? Nebo se tahala ještě kabeláž k pojistkám.
Já mám sice max, výbavu, ale jen pro info, jak to bylo náročné, docela mě to zajímá. Ale když vydím v bedýnce i průchodky na svazku, tak asi se to tahalo i k pojistkám?
Já mám sice max, výbavu, ale jen pro info, jak to bylo náročné, docela mě to zajímá. Ale když vydím v bedýnce i průchodky na svazku, tak asi se to tahalo i k pojistkám?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Max007, Tarkin