Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Zdravím, rád bych se zeptal jaké jsou možnosti na zvýšení výkonu respektive vyměny turba za větší ze silnějšího modelu, mám C70 cabrio rv. 2002, motor je 2.0t 120kw s označením B 20454 T4, ostatní 2.0t verze s 132 a 166kw mají stejný typ motoru, proto předpokládám že bude rozdíl pouze ve velikosti turba a pár detailech, jaké jsou zde možnosti na výměnu? Kde zjistím přesný typ označení mého turba a požadovaného většího ze silnější verze, případně kolik snese sériový motor nebo jaké jsou zde jiné možnosti krom výměny turba za větší jako třeba regulátor tlaku atd a také jestli výměna probíhá bez úpravy svodu atd.
Děkuji za info
Děkuji za info
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
No, regulátor tlaku samozřejmě přidat jde, ale dal bych právě většího šneka a toho prifouknul regulátorem, proto se i ptám kolik v pohodě snese tento motor, který ve své nejvýkonnější verzi má 166, tak jestli se dá přitlačit třeba na 180-190-200, sVolvem nemám zkusenosti tak se ptám jak tydyt
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Neptám se na cenu, ptám se na možnosti a kompatibilitu dílů, s rozpočtem se samozřejmě počítá, nekupuji rohlíky v krámě...
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Umíme nechat udělat hybridní turbo. Cena cca 10kosiris píše:Neptám se na cenu, ptám se na možnosti a kompatibilitu dílů, s rozpočtem se samozřejmě počítá, nekupuji rohlíky v krámě...
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
x 3
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Jen "prifouknutí" na na sériovém 12T turbu bude znamenat jeho velmi rychlý konec (osobně vyzkoušeno). Ideální je dát tam 16T turbo z 2,3 T5, R svody, větší intercooler + vstriky a pak udělat chip. Motor to unese. ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
x 3
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
K čemu za 10 litru překopat 12T? To už je lepší tam hodit přímo 16T z T5.martinopel píše:Umíme nechat udělat hybridní turbo. Cena cca 10kosiris píše:Neptám se na cenu, ptám se na možnosti a kompatibilitu dílů, s rozpočtem se samozřejmě počítá, nekupuji rohlíky v krámě...
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Nějaký konkrétní označení toho turba? Pasuje I na původní svody od 12t? R svody z kterého modelu a motoru? Cooler z kterého modelu nebo univerzál? Výstřiky z kterého modelu?Chase píše:Jen "prifouknutí" na na sériovém 12T turbu bude znamenat jeho velmi rychlý konec (osobně vyzkoušeno). Ideální je dát tam 16T turbo z 2,3 T5, R svody, větší intercooler + vstriky a pak udělat chip. Motor to unese.
Kolik teda snese motor se sériovým vnitřkem, případně kolik snese cerpadlo atd?
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Zajímá mě spíš kompabilita s originálními díly z jiných modelů, ale děkujimartinopel píše: Umíme nechat udělat hybridní turbo. Cena cca 10k
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
x 3
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Originál turbo na 2,3 T5 je mitsubishi td04-16t. Já ho sehnal za 2500,- + 7800,- kompletní repas. Svody můžou zůstat, ale R jsou výrazně lepší. (Navíc t, původní mají narozdil od R tendence praskat). Osobně jsem bral přímo z S60R. Vetsi cooler např. SNABB cca 8000Kč (každopádně ten co tam máš by měl být stejný jako u T5). Vstřiky jsem osobně bral z T5 191kW, ještě lepší jsou z V70R (zelené) ale na 16T turbo je asi ani nevyužiješ. Motor by měl unést v celku v klidu cca 290 až 300PS, pokud chceš jít ještě výš, tak bych řešil minimálně kované ojnice. Jinak chip od ARD cca 6000-8000 bez DPH podle množství úprav. Smozřejmě ideální je udělat i výfuk.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Takže, turbo, svody a vstřiky se dají použít například z tohohle - https://auto.bazos.cz/inzerat/72762208/Volvo-V70R-AWD-184kW-1197-naj-230tkm-pouze-ND.php nebo musím koukat po novějším modelu? Nebo jsem našel například toto https://auto.bazos.cz/inzerat/72100650/Volvo-C70-1998-23-T5-176kw-ND.php a toto
https://auto.bazos.cz/inzerat/72763004/Volvo-V70-T5-176kW-240-koni-rv-98-ND-Dovoz-Svycarsko.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/72763004/Volvo-V70-T5-176kW-240-koni-rv-98-ND-Dovoz-Svycarsko.php
-
Offline
- Příspěvky: 358
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
ze vsech to bude pasovat. svody nejlepe z s60r / v70r jedny moje by meli mit v avdily.cz pokud je jeste neudali ![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Naposledy upravil(a) majty dne 29 bře 2017 22:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
x 3
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Svody budou levnější z S60R než z toho inzerovaneho Rka... Věř mi
Jinak nebrat turbo z té 166kW, protože je to opět pouze 12T.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 358
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
ses si jistej ? to urcite neni 12tChase píše:Svody budou levnější z S60R než z toho inzerovaneho Rka... Věř miJinak nebrat turbo z té 166kW, protože je to opět pouze 12T.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Je to teda z uplně jinýho motoru, ale moje zkušenost je, že uplně nejvíc pomohlo vyměnit origo léty přicpanej kat a větší vejfuk. Zbytek byly krůčky, ale tohle byl fakt skok.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
x 3
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Máš pravdu, teď se dívám, že tam není td04l 12t, ale asi td04hl. Nevím proč jsem žil v tom, že je na obou 2.0 v C70 12t. Každopádně když už měnit turbo, šel bych asi do 16t a to tam není určitě.majty píše:ses si jistej ? to urcite neni 12tChase píše:Svody budou levnější z S60R než z toho inzerovaneho Rka... Věř miJinak nebrat turbo z té 166kW, protože je to opět pouze 12T.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 358
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
italska T5 2.0 166kW ma 16TMáš pravdu, teď se dívám, že tam není td04l 12t, ale asi td04hl. Nevím proč jsem žil v tom, že je na obou 2.0 v C70 12t. Každopádně když už měnit turbo, šel bych asi do 16t a to tam není určitě.
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
x 3
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Tou 16T u italské T5 si jsi jistý, protože to mi nesedí. Jestli je u jednickoveho Rka 18 opravdu netuším, mluvil jsem jen o té Italské T5.majty píše:italska T5 2.0 166kW ma 16TMáš pravdu, teď se dívám, že tam není td04l 12t, ale asi td04hl. Nevím proč jsem žil v tom, že je na obou 2.0 v C70 12t. Každopádně když už měnit turbo, šel bych asi do 16t a to tam není určitě.ta V70R co prodava scarab by mela mit 18T (184kW)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 358
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
[quote="Chase"]Tou 16T u italské T5 si jsi jistý, protože to mi nesedí. Jestli je u jednickoveho Rka 18 opravdu netuším, mluvil jsem jen o té Italské T5.
pokud se bavime o motoru B5204T3 tak sem si naprosto jisty
mam ten motor... i kdyz ted s KKK-K24
TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R
TD04HL-16T, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
pokud se bavime o motoru B5204T3 tak sem si naprosto jisty
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R
TD04HL-16T, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Online
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Ještě bych to trochu poupravil:
TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R automat
TD04HL-16T, 850R manuál, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R automat
TD04HL-16T, 850R manuál, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Pokud ho seženeš,tak ano.Chase píše: K čemu za 10 litru překopat 12T? To už je lepší tam hodit přímo 16T z T5.
Stejně tak tam můžeš dát GT28 akorát si pohraješ z výfukama olejem atd.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Myslim ze 16T se mi tu vali. Nepsal jsi mi pres bazos?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Po tolika prispevcich to konecne nekdo poradne sepsal... je to takpeter cz píše:Ještě bych to trochu poupravil:
TD04HL-13G, Volvo 850 LPT, X70 LPT
TD04HL-15G, Volvo 850 T5, 850R automat
TD04HL-16T, 850R manuál, X70 T5 97-00
TD04HL-18T, 97-99 V70R
TD04HL-19T, 00 V70R
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Je to možný psal jsem asi na 3 inzeratyOndra. píše:Myslim ze 16T se mi tu vali. Nepsal jsi mi pres bazos?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé